Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Aga kahjuks on mõlemad valed vastused:) Lääne ratastel nii suuri mutreid ei leidu, sest tehnoloogia arenedes on kasutusele võetud sisekuuskant.

Annan vihje: selle suurusega on esiamortide korgid, esimese ketiratta mutter ja uuematel mudelitel ka tagumise ketiratta telg.
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

M-ilistel käivad amordid nr 36-ga, aga "prillid" aga on koos nr 46-ga. Mäletamist mööda olid IZ-i amordid teist mõõtu, seega pakuks nr 32.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Steelrider, M-liste ja Izi amordikorgid on ühte mõõtu. Amordid tõepoolest teist mõõtu.

Sa küll seda vastusena ei pakkunud, kuid 36 on õige number.

Anna tuld, küsi uus küsimus.
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Üritan sedakorda siis mütsiga lüüa...

Nagu ma mainisin, K ja M-i perekonna tsiklitel käivad amordikorgid samuti nr 36-ga. Neil tsiklitel on aga üks koht veel, kus sama võtit pruukida, tehnilise omapärana läheb seda võtit seal pahatihti sagedamini vaja kui amortide juures. Millisest sõlmest on jutt?
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

ehhh, keegi pole pikka aega midagi siia kirjutanud. Süda rindu ja esitan siis küsimuse, loodaks et liialt lihtsaks ei osutu.

Väike eellugu ka: nagu teada, on paljud rattaste tootjad kasutanud lindude nimesid, seda nii minevikus kui kui hetkel tootmises olevatele rataste puhul. Kuid üks tsikklitootja (võib olla teab keegi veel mõnda) andis ühe linnukese nime oma esimesele mudelile. Tõsi, ehk pigem nimetaks seda mopeediks, aga see selleks.
Siit küsimus - mis oli selle praegugi tegutseva tootja nimi ja hea kui saaks juurde ka mudeli nimetuse?
Vihjeks - ei ole Jaapani tootjaga tegu.
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

Prii
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Prii »

Teades, et puhh´ile meeldivad hirmsasti Itaalia rattad, pakuks, margiks Aprilia ja mudeliks äkki Colibrì.

http://en.wikipedia.org/wiki/Aprilia

Braap..

Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

no vot, seda ma kartsin, et küsimus liialt lihtsaks osutub.
Aga jah, kõik vastuse osad õiged - tegu tõesti Aprilia Colibriga ja takkapihta ka see õige, et mulle hirmsasti hakanud itaalased viimasel ajal meeldima :D :lol: :D

nii Prii, kui viitsid, paned ehk mõne küsimuse ise kirja
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

M2
Postitusi: 607
Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
Tsikkel: CB1000R
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M2 »

Pool kogemata koperdasin selle teema otsa. Mõtlesin, et viskan pilgu peale, aga vaata saatanat, põnevaks läks. Miks olete nönna väärt leheküljed lisata jätnud? Et ajapuuduse tõttu ei ole jõudnud kõiki küsimusi-vastuseid läbi lugeda, siis uut ise veel ei esitaks. Keegi võiks seda aga teha küll. Viimase poole aasta jooksul on ehk ikka kellelgi midagi hinge peale jäänud.

ELUST TULEB LÄBI MURDA, MITTE PUGEDA!
http://www.animalistika.ee
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

eks ta paari kuu pärast võetakse üles jälle. See ongi selline mõnus, pikkade talveõhtute teema. Peale Puhhi viimast postitust algas käesolev hooaeg juba :wink:

Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

no paari kuu pärast algab juba uus hooaeg, kaugel see Helsingi motomess ja sealt edasi ka Tartu motoshow on. :D :wink:

seega, kui rahvas lubab, püstitaks uue küsimuse :D :oops:

küsimus järgmine: V-mootoril ikka silindrid teatud nurga all teineteise suhtes, valdavalt see siis kas teravnurk või ka täisnurk (60 - 90 kraadi), kuid mõni tootja on veel kaugemale läinud ja teinud päris suure nürinurgaga V-mootori. Paluks siis nimetada tootja ja silindrite vaheline nurk ja noh kui need juba käes, siis tõenäoliselt ei ole raske ka nimetada mudelit. Vihjeks nii palju, et see nurk on enam kui 100 kraadi.

http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Siinkohal vist pole palutud üles lugeda 180 kraadiste V-mootorite tootjaid ja mudeleid;)

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I

bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

puhh kirjutas:

no paari kuu pärast algab juba uus hooaeg, kaugel see Helsingi motomess ja sealt edasi ka Tartu motoshow on. :D :wink:

seega, kui rahvas lubab, püstitaks uue küsimuse :D :oops:

küsimus järgmine: V-mootoril ikka silindrid teatud nurga all teineteise suhtes, valdavalt see siis kas teravnurk või ka täisnurk (60 - 90 kraadi), kuid mõni tootja on veel kaugemale läinud ja teinud päris suure nürinurgaga V-mootori. Paluks siis nimetada tootja ja silindrite vaheline nurk ja noh kui need juba käes, siis tõenäoliselt ei ole raske ka nimetada mudelit. Vihjeks nii palju, et see nurk on enam kui 100 kraadi.

esimesena kargab pähe moto guzzi bicilindrica. see küll võidusõidumasin, aga päris pika ajalooga. nurk oli midagi 110 või 120 kraadi kanti vist.

Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

bezdomn6i kirjutas:

esimesena kargab pähe moto guzzi bicilindrica. see küll võidusõidumasin, aga päris pika ajalooga. nurk oli midagi 110 või 120 kraadi kanti vist.

õige bezdomnõi
see aparaat oli jah moto guzzi, mil 120 kraadine nurk. tehtud kuskil 30-ndate keskel, u 500 kuubine ja hobuseid 44.

seega, nagu reeglid ette näevad sinu kord, bez

http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

puhh kirjutas:

no paari kuu pärast algab juba uus hooaeg, kaugel see Helsingi motomess ja sealt edasi ka Tartu motoshow on. :D :wink:

seega, kui rahvas lubab, püstitaks uue küsimuse :D :oops:

küsimus järgmine: V-mootoril ikka silindrid teatud nurga all teineteise suhtes, valdavalt see siis kas teravnurk või ka täisnurk (60 - 90 kraadi), kuid mõni tootja on veel kaugemale läinud ja teinud päris suure nürinurgaga V-mootori. Paluks siis nimetada tootja ja silindrite vaheline nurk ja noh kui need juba käes, siis tõenäoliselt ei ole raske ka nimetada mudelit. Vihjeks nii palju, et see nurk on enam kui 100 kraadi.

Mõni tootja on nii hulluks läind, et isegi 180 kraadise nurga all need silndrid paiknevad. Buumerbuumer :D

Just enjoy ... nothing less, nothing more

bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

Hüva, katsun mingi küsimuse moodi asja vormistada.

Küsimus mitmeosaline:

  1. Nimetage kuulus briti tsiklitootja, mille kiireima mudeli kohta räägiti legendi, et need on nii kiired, et ei saa viimast käiku sisse lülitada kuna sellel kiirusel inimese kopsud lõhkeva - ilmne liialdus, aga siit vihje, et tegu peaks olema oma aja kiireimate rataste tootjaga.

  2. Nimetage teine tuntud mootorrataste tootja (tol ajal vist koguni suurim maailmas), kes tegi esimeses küsimuse õige vastusega koostööd (nr 1 küsimuse õige vastus oli küsimuse nr 2 esindaja Inglismaal).

  3. Kui nr 1-l läksid äriasjad hapuks üritati müüa masinaid, mis polnud oma inseneride looming - abimootorid jalgratastele ning ka kergemootorratas nr 2 valikust. Nimetage see mudel, millest loodeti päästerõngast põhja minevale firmale.

Küsimus pikk ja segane, aga ehk keegi jagab ära.
Vastuseks loodan näha 2 tootja nime ja 1 mudeli nimi.


bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

Kuna aktiivsus on olematu, siis upitamiseks vihje:
sündmuste toimumise aeg 1950ndate esimene pool.


Ryndor

Lugemata postitus Postitas Ryndor »

Tegemist vist BSA ja Triumph-iga (ainult arvamus, mitte fakt)

Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

nagu aru saan, siis see nr 1 tootja on praeguseks ajalugu (kahjuks). Ja see nr 2 peab olema muu riigi tootja, sel ajal ehk Prantsuse, Saksa või Itaalia tootja? Seega Triumph nagu ei saaks olla ei üks ega teine.
Väga kiire ratta ehitas 50-ndate algul Viincent. Nende mudel 1000 Black Lightning oli oma aja kohta väga.

http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.

bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

puhh kirjutas:

nagu aru saan, siis see nr 1 tootja on praeguseks ajalugu (kahjuks). Ja see nr 2 peab olema muu riigi tootja, sel ajal ehk Prantsuse, Saksa või Itaalia tootja? Seega Triumph nagu ei saaks olla ei üks ega teine.
Väga kiire ratta ehitas 50-ndate algul Viincent. Nende mudel 1000 Black Lightning oli oma aja kohta väga.

Oled õigel teel. :)
Nr 1 küsimuse vastus on tõesti Vincent.
Ka nr 2 suhtes oled õigel teel. Järgmise vihjena oleks tulnud, et tegu on tootjaga Saksamaalt. Nii et küsimusteks jääb siis, milline Saksa tootja ja milline mudel?


NightRider

Lugemata postitus Postitas NightRider »

NSU :roll:


bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

NightRider kirjutas:

NSU :roll:

Teise küsimuse vastus on ka välja tulnud.
Jääb veel viimane - milline NSU mudel pidi Vimcenti päästma?

Kasutaja avatar

hevimees
Postitusi: 166
Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
Asukoht: muuga
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas hevimees »

Vast oli slleks 1955 NSU-Vincent Fox 123 cc?

Heavymetal nonstop! 56479145

bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

hevimees kirjutas:

Vast oli slleks 1955 NSU-Vincent Fox 123 cc?

Jep, seda vastust lootsin näha.
Peaks suht haruldane masin olema - ümbernimetatud Vincent Foxe jõuti müüa ca 40 ringis, enne kui ettevõte mootorratastega tegelemise lõpetas.

Hevimees, oled võitnud auhinnaks õiguse esitada uus küsimus!

Kasutaja avatar

hevimees
Postitusi: 166
Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
Asukoht: muuga
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas hevimees »

Pole kunagi midagi võitnud .Vahest on nüüd sobiv hetk lotopiletit osta :lol:
See tootja on tootnud mootorratta mudelinimega "RAK" .Avalikkusele esitleti seda vaid ühel korral. Masin baseerus ühel teisel sama tootja mudelil"_______"?. MIs oli sellel "RAK"mudelil eriskummalist?
tootja?
väljalaskeaasta?

Heavymetal nonstop! 56479145
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

hevimees
Postitusi: 166
Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
Asukoht: muuga
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas hevimees »

Jah see ta oli ,kuigi ei lootnud vastust netilingi kujul näha, aga ok eks paiska järgmine küsimus.

Heavymetal nonstop! 56479145
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Mitu mootorratast on eestis arvel?(seisuga: 1 oktoober 2007)

Let the good times roll.


kill
Postitusi: 102
Liitunud: 10 Sept 2005, 00:28
Asukoht: tln

Lugemata postitus Postitas kill »

14501
viide allikale

aga küsi küsimus, mis ikka küsimus on :)

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

veel üks ninanokkimisküsimus: Kui suur on tsiklite kiirusrekord?


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

sang kirjutas:

veel üks ninanokkimisküsimus: Kui suur on tsiklite kiirusrekord?

The current record holder is Chris Carr, who achieved a speed of 350.884 mph?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”