Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Nagu ma mainisin, K ja M-i perekonna tsiklitel käivad amordikorgid samuti nr 36-ga. Neil tsiklitel on aga üks koht veel, kus sama võtit pruukida, tehnilise omapärana läheb seda võtit seal pahatihti sagedamini vaja kui amortide juures. Millisest sõlmest on jutt?
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Väike eellugu ka: nagu teada, on paljud rattaste tootjad kasutanud lindude nimesid, seda nii minevikus kui kui hetkel tootmises olevatele rataste puhul. Kuid üks tsikklitootja (võib olla teab keegi veel mõnda) andis ühe linnukese nime oma esimesele mudelile. Tõsi, ehk pigem nimetaks seda mopeediks, aga see selleks.
Siit küsimus - mis oli selle praegugi tegutseva tootja nimi ja hea kui saaks juurde ka mudeli nimetuse?
Vihjeks - ei ole Jaapani tootjaga tegu.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 7 korda
http://en.wikipedia.org/wiki/Aprilia
Braap..
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Aga jah, kõik vastuse osad õiged - tegu tõesti Aprilia Colibriga ja takkapihta ka see õige, et mulle hirmsasti hakanud itaalased viimasel ajal meeldima



nii Prii, kui viitsid, paned ehk mõne küsimuse ise kirja
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
- Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Pool kogemata koperdasin selle teema otsa. Mõtlesin, et viskan pilgu peale, aga vaata saatanat, põnevaks läks. Miks olete nönna väärt leheküljed lisata jätnud? Et ajapuuduse tõttu ei ole jõudnud kõiki küsimusi-vastuseid läbi lugeda, siis uut ise veel ei esitaks. Keegi võiks seda aga teha küll. Viimase poole aasta jooksul on ehk ikka kellelgi midagi hinge peale jäänud.
http://www.animalistika.ee
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
no paari kuu pärast algab juba uus hooaeg, kaugel see Helsingi motomess ja sealt edasi ka Tartu motoshow on.
seega, kui rahvas lubab, püstitaks uue küsimuse
küsimus järgmine: V-mootoril ikka silindrid teatud nurga all teineteise suhtes, valdavalt see siis kas teravnurk või ka täisnurk (60 - 90 kraadi), kuid mõni tootja on veel kaugemale läinud ja teinud päris suure nürinurgaga V-mootori. Paluks siis nimetada tootja ja silindrite vaheline nurk ja noh kui need juba käes, siis tõenäoliselt ei ole raske ka nimetada mudelit. Vihjeks nii palju, et see nurk on enam kui 100 kraadi.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
puhh kirjutas:no paari kuu pärast algab juba uus hooaeg, kaugel see Helsingi motomess ja sealt edasi ka Tartu motoshow on.
![]()
seega, kui rahvas lubab, püstitaks uue küsimuse
![]()
küsimus järgmine: V-mootoril ikka silindrid teatud nurga all teineteise suhtes, valdavalt see siis kas teravnurk või ka täisnurk (60 - 90 kraadi), kuid mõni tootja on veel kaugemale läinud ja teinud päris suure nürinurgaga V-mootori. Paluks siis nimetada tootja ja silindrite vaheline nurk ja noh kui need juba käes, siis tõenäoliselt ei ole raske ka nimetada mudelit. Vihjeks nii palju, et see nurk on enam kui 100 kraadi.
esimesena kargab pähe moto guzzi bicilindrica. see küll võidusõidumasin, aga päris pika ajalooga. nurk oli midagi 110 või 120 kraadi kanti vist.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
bezdomn6i kirjutas:esimesena kargab pähe moto guzzi bicilindrica. see küll võidusõidumasin, aga päris pika ajalooga. nurk oli midagi 110 või 120 kraadi kanti vist.
õige bezdomnõi
see aparaat oli jah moto guzzi, mil 120 kraadine nurk. tehtud kuskil 30-ndate keskel, u 500 kuubine ja hobuseid 44.
seega, nagu reeglid ette näevad sinu kord, bez
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
puhh kirjutas:no paari kuu pärast algab juba uus hooaeg, kaugel see Helsingi motomess ja sealt edasi ka Tartu motoshow on.
![]()
seega, kui rahvas lubab, püstitaks uue küsimuse
![]()
küsimus järgmine: V-mootoril ikka silindrid teatud nurga all teineteise suhtes, valdavalt see siis kas teravnurk või ka täisnurk (60 - 90 kraadi), kuid mõni tootja on veel kaugemale läinud ja teinud päris suure nürinurgaga V-mootori. Paluks siis nimetada tootja ja silindrite vaheline nurk ja noh kui need juba käes, siis tõenäoliselt ei ole raske ka nimetada mudelit. Vihjeks nii palju, et see nurk on enam kui 100 kraadi.
Mõni tootja on nii hulluks läind, et isegi 180 kraadise nurga all need silndrid paiknevad. Buumerbuumer
Hüva, katsun mingi küsimuse moodi asja vormistada.
Küsimus mitmeosaline:
Nimetage kuulus briti tsiklitootja, mille kiireima mudeli kohta räägiti legendi, et need on nii kiired, et ei saa viimast käiku sisse lülitada kuna sellel kiirusel inimese kopsud lõhkeva - ilmne liialdus, aga siit vihje, et tegu peaks olema oma aja kiireimate rataste tootjaga.
Nimetage teine tuntud mootorrataste tootja (tol ajal vist koguni suurim maailmas), kes tegi esimeses küsimuse õige vastusega koostööd (nr 1 küsimuse õige vastus oli küsimuse nr 2 esindaja Inglismaal).
Kui nr 1-l läksid äriasjad hapuks üritati müüa masinaid, mis polnud oma inseneride looming - abimootorid jalgratastele ning ka kergemootorratas nr 2 valikust. Nimetage see mudel, millest loodeti päästerõngast põhja minevale firmale.
Küsimus pikk ja segane, aga ehk keegi jagab ära.
Vastuseks loodan näha 2 tootja nime ja 1 mudeli nimi.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
nagu aru saan, siis see nr 1 tootja on praeguseks ajalugu (kahjuks). Ja see nr 2 peab olema muu riigi tootja, sel ajal ehk Prantsuse, Saksa või Itaalia tootja? Seega Triumph nagu ei saaks olla ei üks ega teine.
Väga kiire ratta ehitas 50-ndate algul Viincent. Nende mudel 1000 Black Lightning oli oma aja kohta väga.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
puhh kirjutas:nagu aru saan, siis see nr 1 tootja on praeguseks ajalugu (kahjuks). Ja see nr 2 peab olema muu riigi tootja, sel ajal ehk Prantsuse, Saksa või Itaalia tootja? Seega Triumph nagu ei saaks olla ei üks ega teine.
Väga kiire ratta ehitas 50-ndate algul Viincent. Nende mudel 1000 Black Lightning oli oma aja kohta väga.
Oled õigel teel.
Nr 1 küsimuse vastus on tõesti Vincent.
Ka nr 2 suhtes oled õigel teel. Järgmise vihjena oleks tulnud, et tegu on tootjaga Saksamaalt. Nii et küsimusteks jääb siis, milline Saksa tootja ja milline mudel?
-
- Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
- Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
- Asukoht: muuga
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Pole kunagi midagi võitnud .Vahest on nüüd sobiv hetk lotopiletit osta
See tootja on tootnud mootorratta mudelinimega "RAK" .Avalikkusele esitleti seda vaid ühel korral. Masin baseerus ühel teisel sama tootja mudelil"_______"?. MIs oli sellel "RAK"mudelil eriskummalist?
tootja?
väljalaskeaasta?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.