Mootorite POWER-UP ja muu TUNING... kuidas ja millest...
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
pukad on reguleeritavad ja sobivad kõikidele ratastele millele ei ole monokiike või erineva pikkusega esiamordiputki.prrrrr kirjutas:vähe kehvasti pilt.ee on hoolduses.Aga kas need pukad on universaalid,ses mõttes et saab ümber regullida vastavalt rattale?ja mis nende hind ka siis olex?
Hind: E- 900.-eek; T- 1100.-eek; E+T=1900.-eek
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Siin on nüüd palju saanud arutada mootor-UP ja kukkumiskaitsmete teemadel, lisaks siis ka kukkumise vältimiseks midagi.
LENKSUAMORT - tore vidin mis ühendatakse esikahvli ja raami vahele eesmärgiga leevendada/aeglustada esiratta eriti kiiret suunamuutust (olgu see siis nn. vibamine/resonants - löök teekonaruselt, rehvi ebakvaliteetsus, vedrustuse seadistuse- või isegi juhtimisviga).
Paljudel ratastel puudub selline asi standardvarustuses vaatamata sellele, et on konstruktsioonilt väga resonantsialtid. See on siinsetes foorumites palju kõneaineks olnud ja ei hakka pikalt jahuma selle tekkepõhjustest jne aga lühidalt endal kogemus Hondadega CBR600 - kõiki kolme isendit millega sõitsin kummitas üks ja seesama probleem - tee ebatasasusest alguse saav vibamine kasvab üle kontrollimatuks resonantsiks ja võib lõppeda kukkumisega. Pärast lenksuamordi paigaldamist pole enam ette tulnud.
Madone CBR-i kummitas ka vist sama jama kui ma ei eksi... nii, et selliste rataste omanikud on otseselt riskigrupis...
Sealt tulenevalt laiendasin pisut ka oma toote-teenuse sortimenti
Lenksuamordid kõikidele kaherattalistele (kasvõi pocketile
) http://www.pilt.ee/photo/708470/17433925/
LENKSUAMORT - tore vidin mis ühendatakse esikahvli ja raami vahele eesmärgiga leevendada/aeglustada esiratta eriti kiiret suunamuutust (olgu see siis nn. vibamine/resonants - löök teekonaruselt, rehvi ebakvaliteetsus, vedrustuse seadistuse- või isegi juhtimisviga).
Paljudel ratastel puudub selline asi standardvarustuses vaatamata sellele, et on konstruktsioonilt väga resonantsialtid. See on siinsetes foorumites palju kõneaineks olnud ja ei hakka pikalt jahuma selle tekkepõhjustest jne aga lühidalt endal kogemus Hondadega CBR600 - kõiki kolme isendit millega sõitsin kummitas üks ja seesama probleem - tee ebatasasusest alguse saav vibamine kasvab üle kontrollimatuks resonantsiks ja võib lõppeda kukkumisega. Pärast lenksuamordi paigaldamist pole enam ette tulnud.
Madone CBR-i kummitas ka vist sama jama kui ma ei eksi... nii, et selliste rataste omanikud on otseselt riskigrupis...
Sealt tulenevalt laiendasin pisut ka oma toote-teenuse sortimenti

Lenksuamordid kõikidele kaherattalistele (kasvõi pocketile

-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
www.pilt.ee
"Teenus ajutiselt suletud serveri hooldustööde tõttu. Vabandame."
Tea, kas ta ikka päris toimib...
Juba 123 aastat on ta sellise kirjaga "toiminud"
"Teenus ajutiselt suletud serveri hooldustööde tõttu. Vabandame."
Tea, kas ta ikka päris toimib...

Juba 123 aastat on ta sellise kirjaga "toiminud"

Challenge the Adventure.Ride The World
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.