Millist rollerit/mopeedi tasuks osta?
Moderaator: Moded
Sattusin Yamaha lehele ja leidsin suhteliselt normaalse pilli: Slider Naked. Kas keegi oskab selle kohta midagi öelda, just võrrelda Madassiga, need loomad sõelal.
Link kah: http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... uct_id=225

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Juttu on sellest tehtud: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... der#174188reinhold5 kirjutas:Sattusin Yamaha lehele ja leidsin suhteliselt normaalse pilli: Slider Naked. Kas keegi oskab selle kohta midagi öelda, just võrrelda Madassiga, need loomad sõelal.Link kah: http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... uct_id=225
Slider-it võrrelda Madass-ga

Keegi ei rääkinud üldse sellest muide. Pealegi, mul ei ole raha SM-i ostuks ja tuunida ka ei taha.Urbanstyle kirjutas:Omg mis teema aga ikkagi osta endale 50 sm ja tuuni 80ccm sm iks ja ütlen, et ta peab hästi teel, head amordid ja super
Aga mida see maastikumuster ikkagi juurde annab?
Ütleme et üks roller on maastikurehvidega ja teine tavaliste rehvidega. Kui sõita nendega asfaldil, mis erinevused välja löövad? Kui mõlemaga näiteks metsas sõita, mis erinevused siis on?
-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
- Asukoht: pirita ja viimsi
Äkki annaks inimesele ilkumisele lisaks veidi inffi kah... Rehvimustritest siis: praktiliselt sile "baigirehv" on tehtud kulgemiseks heal (siledal ja puhtal) Euroopa suurlinna asfaldil. Seal tulevad ta head omadused esile. Kohe, kui tingimused lähevad nigelamaks (nagu meil enamik teid), kaotab popp "slick" igasugused eelised mustrilise rehvi ees. See mustriga rehv, mis rolleril "maastikurehvi" nime kannab, on tegelikult tavaline tänavaenduuro rehv, mis on üsna ühtlaselt hea nii asfaldil kui kruusal, kannatades ka asfaldikurvides kindlalt kallutada. Selliseid päris maastikul sõitmise spetsiaalrehve rolleritele, millega kõvakattel enam hästi sõita ei kannataks, polegi näinud (kui just pitbike krossikärnasid alla ei vea).
Ratta läbimõõdul ja laiusel on sõiduomadustele sedasorti mõju, et suurema välisläbimõõduga (seejuures võib kõrge profiiliga 10-tolline rehv olla suurema välisläbimõõduga kui madalaprofiiline 12-tolline) ratas on ebatasasustele vähem tundlik ja ei loe kõiki auke nii valuliselt kui väike. Laiem rehv on kuival kõvakattel parema pidamisega, kitsam töötab paremini lahtisel pinnasel ja libedal teekattel. Ahjaa - kõrgema profiiliga jalavarju korral on teepinna ja veljeserva vahel rohkem kaitsvat kummi, seega on oht velge lõhkuda märksa väiksem. Selle hinnaks on (vähemalt teoreetiliselt) pisut ebamäärasem teetunnetus ja juhitavus kiirel kurvisõidul heal kuival asfaldil.
Ehk - erinevates tingimustes ja erinevatel teekatetel kasutatava rolleri jaoks otsi võimalikult universaalsete omadustega (jämedamustriline ja kõrge profiiliga) rehv.
m.o.t.t.
Ratta läbimõõdul ja laiusel on sõiduomadustele sedasorti mõju, et suurema välisläbimõõduga (seejuures võib kõrge profiiliga 10-tolline rehv olla suurema välisläbimõõduga kui madalaprofiiline 12-tolline) ratas on ebatasasustele vähem tundlik ja ei loe kõiki auke nii valuliselt kui väike. Laiem rehv on kuival kõvakattel parema pidamisega, kitsam töötab paremini lahtisel pinnasel ja libedal teekattel. Ahjaa - kõrgema profiiliga jalavarju korral on teepinna ja veljeserva vahel rohkem kaitsvat kummi, seega on oht velge lõhkuda märksa väiksem. Selle hinnaks on (vähemalt teoreetiliselt) pisut ebamäärasem teetunnetus ja juhitavus kiirel kurvisõidul heal kuival asfaldil.
Ehk - erinevates tingimustes ja erinevatel teekatetel kasutatava rolleri jaoks otsi võimalikult universaalsete omadustega (jämedamustriline ja kõrge profiiliga) rehv.
m.o.t.t.
No mõnegi asja teadasaamiseks võiks ikka foorumi otsingut kah veidi kasutada.reinhold5 kirjutas:Rollerite andmetes on ratta- ja rehvimõõdud kirjutatud kujul 120/90-10" või 130/60 x 13” näiteks. Mida iga number märgib ja millisele tuleks kõige enam tähelepanu pöörata?
Näiteks üks paljudest teemadest, kus on rehvimõõdud lahti seletatud: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ud&t=13994
Miks on vaja veel üht säärast arendada?
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
Ma tahan, et asi oleks vastupidav, et varuosi oleks saada ja et nende hind ei paneks uut sõidukit ostma. Tahan et sellega ei jääks kusagil hätta. Tahan, et sellega oleks lihtne, lõbus, mugav ja mõnus sõita. Veel tahan, et külili käimise pärast ei peaks kohe uut sõidukit ostma. Kindlasti tahan ma veel paljusid asju, aga kohe ei tule meelde...madis kirjutas:pane paika mida sa tahad sul valikud jälle seinast seina.

mina ostaks vähe kasutatud derbi senda enduro, teise valikuna (sinu nimekirjast) võtaks aprilia srreinhold5 kirjutas:Ma tahan, et asi oleks vastupidav, et varuosi oleks saada ja et nende hind ei paneks uut sõidukit ostma. Tahan et sellega ei jääks kusagil hätta. Tahan, et sellega oleks lihtne, lõbus, mugav ja mõnus sõita. Veel tahan, et külili käimise pärast ei peaks kohe uut sõidukit ostma. Kindlasti tahan ma veel paljusid asju, aga kohe ei tule meelde...madis kirjutas:pane paika mida sa tahad sul valikud jälle seinast seina.
tel. 52 555 68
Mulle meeldivad kõik need 3 sõidukit, mis ma veidi aega tagasi välja pakkusin. Kuid küsimus on selles, millist neist valida. Kolme sõidukit ma siiski osta ei saa.mrhull kirjutas:5 lk juttu ja ei midagi. reinhold5, kui sa tead neid erinevaid marke kõiki nimetada ja pakutud asjad ei meeldi ja pakud kohe omapoolse variandi ,siis miks seda teemat siin teha? Tundub lihtsalt suhtlemis rõõm olevat, mine osta see masin siis ära mis sulle meeldib, mis sa keerutad siin.