Millist rollerit/mopeedi tasuks osta?
Moderaator: Moded
Millist rollerit/mopeedi tasuks osta?
Tere!
Olen rollerite koha pealt päris algaja veel ja sooviks teada missugust rollerit tasub osta umbes 25000 krooni eest. Tahan rollerit niisama sõitmiseks mitte tuunimiseks ja kihutamiseks, minu pärast võivad piirajad ka peale jääda. See oleks minu esimene roller, sellepärast. Mootoritest ma ka midagi ei jaga nii et roller peaks olema päris töökindel. Siinkohal toon välja mõned rollerid mille ostu ma kaalunud olen:
http://www.piaggio.ee/index.php?id=4
http://www.piaggio.ee/index.php?id=9
http://www.piaggio.ee/index.php?id=8
http://www.piaggio.ee/index.php?id=7
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=405
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=408
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=407
http://www.trauto.ee/index.php?tr=2&ctg=4&it=8
http://www.trauto.ee/index.php?tr=7&ctg=21&it=90
http://www.autoring.ee/kymco/index.html (Kymco Agility)
Oeh, sai küll natuke palju linke aga noh... Millised on antud mudelite head ja vead? KASUTATUD ROLLERIT MA KINDLASTI OSTA EI TAHA ja ärge hakakegi rääkima et "neid ma küll ei ostaks, kõige parem on aerox või SR 50..."
Olen rollerite koha pealt päris algaja veel ja sooviks teada missugust rollerit tasub osta umbes 25000 krooni eest. Tahan rollerit niisama sõitmiseks mitte tuunimiseks ja kihutamiseks, minu pärast võivad piirajad ka peale jääda. See oleks minu esimene roller, sellepärast. Mootoritest ma ka midagi ei jaga nii et roller peaks olema päris töökindel. Siinkohal toon välja mõned rollerid mille ostu ma kaalunud olen:
http://www.piaggio.ee/index.php?id=4
http://www.piaggio.ee/index.php?id=9
http://www.piaggio.ee/index.php?id=8
http://www.piaggio.ee/index.php?id=7
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=405
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=408
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=407
http://www.trauto.ee/index.php?tr=2&ctg=4&it=8
http://www.trauto.ee/index.php?tr=7&ctg=21&it=90
http://www.autoring.ee/kymco/index.html (Kymco Agility)
Oeh, sai küll natuke palju linke aga noh... Millised on antud mudelite head ja vead? KASUTATUD ROLLERIT MA KINDLASTI OSTA EI TAHA ja ärge hakakegi rääkima et "neid ma küll ei ostaks, kõige parem on aerox või SR 50..."
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Kohe kõige esimene link sul - piaggio typhoon.
Hea firma ja hea mootoriga.
Roller ise pretensioonitu välimusega - ei midagi üleliigset ega liialt läikvat ja ilma igasuguste ülearuste vidinateta ega pole mingit ultramoodsat disain, mis praegu wow tegema paneb aga paari aasta pärast nalajaka ja imelikuna tunduks.
Vähe küljesolevat väljapunnitavat plastmassi - järelikult ka vähem naginat ja purunevaid detaile. Paksud suuremustrilised rehvid, saab sõita ka kruusal ja metsaradadel.
Ülisuur 12L bensiinipaak (kui need teh andmed ikka tõele vastavad, 2005a mudelil oli 5,5L) - saab rahulikult ringihulkuda ja kaovad ka ära enamus rollereid iseloomustavad tüüpilised ülepäevatankimised, kui natukenegi ringi sõidad ( ei saagi aru, miks on kõigil paagid alamõõdulised - plasti all ruumi ju ometi palju).
Hea firma ja hea mootoriga.
Roller ise pretensioonitu välimusega - ei midagi üleliigset ega liialt läikvat ja ilma igasuguste ülearuste vidinateta ega pole mingit ultramoodsat disain, mis praegu wow tegema paneb aga paari aasta pärast nalajaka ja imelikuna tunduks.
Vähe küljesolevat väljapunnitavat plastmassi - järelikult ka vähem naginat ja purunevaid detaile. Paksud suuremustrilised rehvid, saab sõita ka kruusal ja metsaradadel.
Ülisuur 12L bensiinipaak (kui need teh andmed ikka tõele vastavad, 2005a mudelil oli 5,5L) - saab rahulikult ringihulkuda ja kaovad ka ära enamus rollereid iseloomustavad tüüpilised ülepäevatankimised, kui natukenegi ringi sõidad ( ei saagi aru, miks on kõigil paagid alamõõdulised - plasti all ruumi ju ometi palju).
hälvik
reinhold5 kirjutas:Sachs Madassi, keegi võiks selle kohta ka paar sõna öelda

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... ss&t=18744
weaf
kui tahad, et vigasid ei tekiks ning oleks vastupidav ning kui kunagi ka tuunimis isu tuleb siis kohe kindlasti piaggio typhoon või siis gilera stalker!
cpil ja keewayl tulevad suhteliselt kindlasti probleemid mootoriga ning cpid ei pea aukudele vastu(gondlid hakkavad lagunema)
cpil ja keewayl tulevad suhteliselt kindlasti probleemid mootoriga ning cpid ei pea aukudele vastu(gondlid hakkavad lagunema)
Yamaha Neo's 

http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=23
kas see pole mitte hea roller on natuke suurem summa kui 25k aga samas mulle tundub, et küllaltki hea masin !
kas see pole mitte hea roller on natuke suurem summa kui 25k aga samas mulle tundub, et küllaltki hea masin !
Have a nice day !
Kuna see sul esimene roller siis soovitan ka mina sulle piaggiot, nagu oldmoped ütles, et midagi üleliigset tal ei ole, plaste ka vähe nii et kui peaksid matsu panema siis ei ole seal üleliia palju asju kohe katki ka minema.
Ja nagu eelpool mainitud mainin ma veel, et piaggio on korralik firma ning mootor väga kvaliteetne ning vaevalt sa peale ostu niipea seal midagi käppima peaks hakkama.
Ja nagu eelpool mainitud mainin ma veel, et piaggio on korralik firma ning mootor väga kvaliteetne ning vaevalt sa peale ostu niipea seal midagi käppima peaks hakkama.
See ju Yamaha Neo´s - kindlalt probleemid mootorigaC4 kirjutas:http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=23
kas see pole mitte hea roller on natuke suurem summa kui 25k aga samas mulle tundub, et küllaltki hea masin !

Ok ok tegelt ma soovitan ka Piaggiot , ühel tuttaval on see ja peab väga hästi vastu.Cpi-del ja Keeway-del laguneb kest ümbet ära aga mootor peab küll.
Samas, kui siin kallimate hindadega pakkumiseks läks, siis soovitan veel ühte maisnat. hind 1900.- kallim.
http://www.aprilia.ee/
Rollerid-> Sonic 50.
Sellest rollerist ple küll juttu olnud,aga arvan,et aprillia kestab ka.
http://www.aprilia.ee/
Rollerid-> Sonic 50.
Sellest rollerist ple küll juttu olnud,aga arvan,et aprillia kestab ka.
n'ide
väike näide miks mina soovitan samuti piaggiot!
Endal 13 aastat vana ja 18400 km sõitnud piaggio.
Sõitsime kahekesi CPI´ga ringi ning kogemata sõitis tema läbi augu(see väga väike ei olnud ega ka mitte suur). Mõned meetrid eemal suri tal roller välja. Lükkasime selle siis koju ja ma uurisin natuke ning avastasin et tal on küünla pealt piip ära tulnud ja piibu küljest veel selle piibu juhe ka ära tulnud
ja juhuslikult oli piip seal samas maas
.
Teine asi on see et see sama CPI sõitis mulle tagant sisse kui ma peatusin et inimest üle lasta. Temal tuli põhi alt ära ja gondlites praod sees. Mul aga ei juhtunud mitte midagi
soojalt soovitan piaggiot!
Endal 13 aastat vana ja 18400 km sõitnud piaggio.
Sõitsime kahekesi CPI´ga ringi ning kogemata sõitis tema läbi augu(see väga väike ei olnud ega ka mitte suur). Mõned meetrid eemal suri tal roller välja. Lükkasime selle siis koju ja ma uurisin natuke ning avastasin et tal on küünla pealt piip ära tulnud ja piibu küljest veel selle piibu juhe ka ära tulnud


Teine asi on see et see sama CPI sõitis mulle tagant sisse kui ma peatusin et inimest üle lasta. Temal tuli põhi alt ära ja gondlites praod sees. Mul aga ei juhtunud mitte midagi

soojalt soovitan piaggiot!
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Neid võrrelda on pea sama, mis siga ja kägu. Täiesti erinevast klassist liikurid ju. Jahh, 50 kuubikulised on nad küll mõlemad. Ise võtaks kõhklematult MadAss-i. Omapärane ja usun, et tunduvalt mõnusamat sõidufiilingut andvam.reinhold5 kirjutas:Aga kui nüüd võrrelda Madassi ja Piaggio Typhooni siis kumb oleks mõtekam osta? Paluks öelda tõelisi fakte mitte mingit külajuttu...
Jahh... Mõtlesingi et kumma keegi ostaks. Ise kaldun ka Madassi poole sest see näeb huvitav välja ja sellega saab ikkagi raskemal maastikul sõita kui rolleriga, nagu mopeedifoorumis olevast testist selgub. ( http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... ss&t=18744 )
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Jawa puhul leiad ka otsinguga siit ühtteist. Näiteks üks teema, kus vähe ka Jawast pajatatakse: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... obby#98737
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Tõenäoliselt sellelsamal põhjusel, miks ka vähe vespasid ja BMW C1'sid - väga "friiklikult" tavalisest hallist massist täielikult erinevad masinad ja suhteliselt kõrge hinnaklassiga. Samamoodi suhteliselt ebamugavad sõidukid pornotuuningu rakendamiseks, ledide külgetoppimiseks ja laialt levinud laste stiilis tüünimiseks.reinhold5 kirjutas:Aga miks Eestis nii vähe Madasse on?
Kui võrdlus tuua automaailmast, siis tänapäeva noortel ei ole in omada jaguari, mclarenit või põrnikat, peab olema plastmassist antitiivaga 3 seeria bmw või civic type-r... nagu on ka naabril.
hälvik
ma tean et Madass ja Typhoon on erinevast klassist liikurid aga kumb on mugavam? kas Madassi ja Typhooniga saab nii linnas kui ka maal hästi sõita? kokkuvõttes kumb on parem inimesele, kes tahab niisama sõita nii linnas kui maal ja kellel ainuke mopeedikogemus piirdub umbes 500 meetrise Mini-sõiduga?
P.S. mis on vahet automaat ja variaatorkäiguvahetusel?

P.S. mis on vahet automaat ja variaatorkäiguvahetusel?
mul on typhoon ja ei ole yhtegi halba sõna öelda ta iste on ülimugav ja siiamaani pole yhtegi probleemi olnud liigub kiirelt ja bensiini ei ime ka palju, istme alla mahub kaass6itja kiiver ka erinevalt madassist. Madass on ilus aga ebapraktiline. Hinna poolest on samuti typhoon parem nii et mina soovitaks typhooni.Aaa ja seda ka et kodulehel on neil viga bensiinipaak on siiani 5.5l sellest siis 1.5l reserv
PS! olen sõitnud temaga 3k kilti
PS! olen sõitnud temaga 3k kilti
