Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Moderaator: Moded
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
sentry kirjutas:Naked, 4takti, 125cc, V2 täpselt peaks siis sulle sobima
http://hyosung.ee/indexsub.php?file=mud ... GT125-tehn
edit: ise olen ka A1 kat ja ei tea ikka kas 2takti või 4 takti... palun keegi öelge kas 2 takti hind väärib seda? ja on tõesti 4 takti kiirendus palju halvem kui 2 ? ma tean küll et 2 taktisel on kütusekulu suurem jne. aga palun aidake mind ka ja seletage natuke
Loe see teema otsast lõpuni läbi ja saad kõigile oma küsimustele vastuse
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
lugesin juba ennem läbi aga ma ei tea ma ikka segaduses
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Zidist kirjutas:sentry kirjutas:Naked, 4takti, 125cc, V2 täpselt peaks siis sulle sobima
http://hyosung.ee/indexsub.php?file=mud ... GT125-tehn
edit: ise olen ka A1 kat ja ei tea ikka kas 2takti või 4 takti... palun keegi öelge kas 2 takti hind väärib seda? ja on tõesti 4 takti kiirendus palju halvem kui 2 ? ma tean küll et 2 taktisel on kütusekulu suurem jne. aga palun aidake mind ka ja seletage natuke
125cc ja 2 takti - sellel on nii "kiirust" kui ka "kiirendust" piisavalt, turbiini tõmme tuleb alles peale 6000rpm
125cc ja 4 takti - sellel kiirust eriti pole (aga 90 läheb ikka ära), sõita saad aga maantee peal paras piin (eriti veel tuulise ilmaga-siis ära üle 70-80km/h looda), kiirendusega ka kehvad lood. Ainuke hea asi on see, et veab igas pöörete vahemikus ühtemoodi.
Kus te rattaga üldse sõita tahate ja palju vabu vahendeid on?
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Tõtt-öelda oli ka YBR vahepeal valikus kuid langes lõpuks nimekirjast välja. Ei hakka sellest siin pikemalt rääkima.
Mõned rattad välja valitud, peab nüüd veidi ringi liikuma ja uurima nende seisukorda, proovima ka muidugi.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
overboost kirjutas:125cc ja 4 takti - sellel kiirust eriti pole ... maantee peal paras piin ... ära üle 70-80km/h looda... kiirendusega ka kehvad lood.
Ei usu et nii kehvad lood on, youtubest vaadates läheb suuremosa 4-taktilised 110 vähemalt.. ja mitte väga pika venitamisega
Aga kas 2 takti maksab rohkem kui 4 takti? Kusagilt USA lehelt lugesin et 2 taktilised on odavamad
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Sõelale jäänud pakkumistest niivõrd et Viljandi Virago tahaks üle vaadata (satun homme vist sinnakanti kah), siis ühe pakkumise mis mulle privas tehti vaataks üle ja kolmas ratas on too 93. aasta NSR, mis motors24-s müügis.
Niivõrd mainiks et remont on vast 2T rattal odavam ja lihtsam. Poehindade võrdlust ma ei ole teinud.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
2takti ikka kallim reeglina..
aga mis sa ikka uurid siin, nn oma silm on kuningas. kui sul A1 load olemas siis mine ja tee proovisõitu yamus mõne 125'se 4taktilisega ja mine uuri äkki saad aprilias näiteks sx125'ega teha sõitu. siis otsustad kumb sulle parem kas 2- või 4takti.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
sentry kirjutas:overboost kirjutas:125cc ja 4 takti - sellel kiirust eriti pole ... maantee peal paras piin ... ära üle 70-80km/h looda... kiirendusega ka kehvad lood.
Ei usu et nii kehvad lood on, youtubest vaadates läheb suuremosa 4-taktilised 110 vähemalt.. ja mitte väga pika venitamisega
![]()
Aga kas 2 takti maksab rohkem kui 4 takti? Kusagilt USA lehelt lugesin et 2 taktilised on odavamad
Ega see 4-takti maanteel üle 110-100 ei lähe.
Oleneb millist 2-taktilist sa mõtled, muidu head 2 taktilised(derbi, aprilia, cagiva jne) on kallimad, kui 4-taktilised. Mõne 125cc 2-taktilise Hiina klooni saad küll kuskil 10-15k kätte vast.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
necromany kirjutas:Ega see 4-takti maanteel üle 110-100 ei lähe.
Oleneb millist 2-taktilist sa mõtled, muidu head 2 taktilised(derbi, aprilia, cagiva jne) on kallimad, kui 4-taktilised. Mõne 125cc 2-taktilise Hiina klooni saad küll kuskil 10-15k kätte vast.
ah ära vaidle midagi
ja keegi kunagi siin foorumis ütles et "iga lits kiidab oma v**u" ja nägu näha on ka sinul 2taktiline
edit:http://www.youtube.com/watch?v=KFpZSoUtRC0
kellegil oleks soovitada mingit 2 taktilist? kas 2 taktilisi mingi 60 000 saab, uut muidugi ja saatke link palun
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
no ta ikkagi suht venis sinna 120ni
aga 60k eest saab juba 2taktilise küll.. pane veits raha otsa ja saad super hea ratta http://italmoto.ee/index.php?id=15&t_id=1
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
necromany kirjutas:sentry kirjutas:overboost kirjutas:125cc ja 4 takti - sellel kiirust eriti pole ... maantee peal paras piin ... ära üle 70-80km/h looda... kiirendusega ka kehvad lood.
Ei usu et nii kehvad lood on, youtubest vaadates läheb suuremosa 4-taktilised 110 vähemalt.. ja mitte väga pika venitamisega
![]()
Aga kas 2 takti maksab rohkem kui 4 takti? Kusagilt USA lehelt lugesin et 2 taktilised on odavamadEga see 4-takti maanteel üle 110-100 ei lähe.
Oleneb millist 2-taktilist sa mõtled, muidu head 2 taktilised(derbi, aprilia, cagiva jne) on kallimad, kui 4-taktilised. Mõne 125cc 2-taktilise Hiina klooni saad küll kuskil 10-15k kätte vast.
Samuti nagu 2 taktilised pinistajad on ka 4 taktilised võrrid erinevad. 100-110 on üpriski kerge välja saada kusjuures 4 taktilisest.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Vabandust tõesti et kellegi teise teemas küsisin ja igast sellist
aga valida kahe ratta vahel
http://italmoto.ee/index.php?id=15
http://www.itmoto.ee/roller_SENDASM125Baja.html
kui juba jutuks läks siis mis ma ikka vabandan
e: miks sa arvad et see 70 tonnine Husky on super hea kui ta vaevu-vaevu venitab 120km/h ?
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Vabandust aga mille vahel sa siin valid ? derbi ju 4taktiline ja kõigest 8,3kw(vist) , huskyl on PIIRAJATEGA 11kw .
kui tõesti 4taktilist tahad , vaata mz'i streetmoto.ee
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Martin. kirjutas:Vabandust aga mille vahel sa siin valid ?
derbi ju 4taktiline ja kõigest 8,3kw(vist) , huskyl on PIIRAJATEGA 11kw .
kui tõesti 4taktilist tahad , vaata mz'i streetmoto.ee
et siis täpsustades, husqi teeb 80km/h piirajatega 9 sek, derbi senda 12 sek. (andmed TMi 125ccm võrdlustestist).
husqilt võtad piiraja maha ja see lendab 6 sekiga sajani. 4t tuunimine seisneb rohkem vast ülekande muutmisel.
125ccm soovitaks sulle. võttes arvesse naked/sm/enduro
mz 125 sx/sm, (4t,6käiku,11kw,vastupidav,vedelikjahutus,hind alla 60k,vägahea vedrustus, pehme iste, hea esituli, kukkudes plastikud ei lähe katki, kütusekulu ca 3,5l 100km/h, sobib ka pikemakasvulistele inimestele jne(lisainfona 24mmkarpa)) Igatahes see, on üks võimsamatest 125ccm 4t pillidest ja on ka väga vastupidav. (ise sõidan mz 125sxiga, nii et kui küsimusi siis es)
derbi mulhaen 125 ja derbi terracan 125, (4t,6käiku,11kw,hind ca60k, vedelikjahutus (lisanifona 30mmkarpa)) Arvatavasti peaksid nad 125ccm 4t kohta väga hästi edasi liikuma.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Tegelt on suht pohh, mis 125cc keegi võtab. Olgem ausad, 125ccm pole mootorratas, olgu siis 2T või 4T. 125cc on võrr. Peaasi, et midagi ostad ja millegagi sõidad, niikuinii lähed varsti võimsama peale üle ja alles siis vaata põhjalikumalt mida võtta.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
rallitaja kirjutas:Niivõrd mainiks et remont on vast 2T rattal odavam ja lihtsam. Poehindade võrdlust ma ei ole teinud.
2T remont on kohe kindlasti kallim. 4T podiseb madalatel pööretel aga kahene tahab koguaeg pöördeid saada. Sellest ka 2T kiirem kulumine, üldjuhul on ka 2T mootorid päris kõrgelt forsseeritud.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
overboost kirjutas:rallitaja kirjutas:Niivõrd mainiks et remont on vast 2T rattal odavam ja lihtsam. Poehindade võrdlust ma ei ole teinud.
2T remont on kohe kindlasti kallim. 4T podiseb madalatel pööretel aga kahene tahab koguaeg pöördeid saada.
Lammas
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Sebar kirjutas:overboost kirjutas:rallitaja kirjutas:Niivõrd mainiks et remont on vast 2T rattal odavam ja lihtsam. Poehindade võrdlust ma ei ole teinud.
2T remont on kohe kindlasti kallim. 4T podiseb madalatel pööretel aga kahene tahab koguaeg pöördeid saada.
Lammas
Mis lammas?
2T tahab tihti uut kolbi, väntvõll ei kesta ka kuigi kaua jne. Hooldusvälbad on lühikesed ja tööd on palju. Seega kulub raha palju. 4T hooldusvälbad on pikemad, üldse kestab 4T mootor kauem.
Sul pole vist elusees Jaapani 2T enduurokat või veel rohkem krossikat olnud. Osta see ja näed kumma peale rohkem raha läheb - kas 2t või 4t?
Muidugi 4t on kõva nagu kivi aga samas ka aeglane nagu tigu (jutt 125cc ratastest).
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
overboost kirjutas:Mis lammas?
2T tahab tihti uut kolbi, väntvõll ei kesta ka kuigi kaua jne. Hooldusvälbad on lühikesed ja tööd on palju. Seega kulub raha palju. 4T hooldusvälbad on pikemad, üldse kestab 4T mootor kauem.
Sul pole vist elusees Jaapani 2T enduurokat või veel rohkem krossikat olnud. Osta see ja näed kumma peale rohkem raha läheb - kas 2t või 4t?
Muidugi 4t on kõva nagu kivi aga samas ka aeglane nagu tigu (jutt 125cc ratastest).
Jaapani 2T endurokas kestab ilusti 10 000 km vähemalt, eeldusel, et normaalselt hooldatakse ja seda on odavam üleval pidada, lisaks kestab läbi aegade, üldjuhul kui 4t mootor perse läheb siis vana mootor saadetakse vahelt naahui ja uus vahele, kuna remont ei tasu ennast ära.
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
No ma arvan et kõik sai selgeks, mina jään ikka 4 takti juurde sest ei meeldi eriti krossika pinisev hääl kuskil linnas , pigem vaikne ja rahulik ...
Kasutan siiski transpordiks mitte trikitamiseks ja eputamiseks.
Aga tänud kõigile
edit: hästi hooldades saab ka 4taktilisi väga kaua elus hoida
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
sentry kirjutas:No ma arvan et kõik sai selgeks, mina jään ikka 4 takti juurde sest ei meeldi eriti krossika pinisev hääl kuskil linnas , pigem vaikne ja rahulik ...
Kasutan siiski transpordiks mitte trikitamiseks ja eputamiseks.
Aga tänud kõigileedit: hästi hooldades saab ka 4taktilisi väga kaua elus hoida
Lammas, märksõna on ühistransport
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Nahhui sa siin kõiki lammasteks sõimad?
Kes sa ise oled?
Ja üleüldse, oled Sa kahetaktilisele remonti teinud, Lammas?
Sebar`ile bann! Kes ühineb?
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Sebar kirjutas:Lammas, märksõna on ühistransport
Misasja sa ajad? Täis oled vä? Mine maga kaineks
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Sebar kirjutas:overboost kirjutas:rallitaja kirjutas:Niivõrd mainiks et remont on vast 2T rattal odavam ja lihtsam. Poehindade võrdlust ma ei ole teinud.
2T remont on kohe kindlasti kallim. 4T podiseb madalatel pööretel aga kahene tahab koguaeg pöördeid saada.
Lammas
Mis puudutab lammast, siis 2T lammastel kulub tõepoolest veerem ja mootor kiiremini, kuna nad liiguvad kahel jalal (käpal, sõral vms). Samas kiirendavad ja liiguvad 2T lambad kiiremini, kuna jalgu on vähem kui 4T lammastel ja jalad ei jää üksteisele "jalgu" Lisaks loe siit: http://www.lammas.ee/
Hans
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Kui 4t pilli otsid ja uut,siis oota 2009 aasta ära,ja osta Yamaha WR125.4T,vesijahutus,11kw,ehk siis sama mootoriga,mis YZF-125R.Hääl kena+ja minek 4t 125 kohta 5+.Nendele hakatakse tootma siis ka mootori tuunimis kitti,malossi 160cc või midagi sinnapoole oli.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Vabandan ette, kui viisin teema OT-ks või kui sõimasin kedagi lambaks, kui ta seda ei ole. Need, kes siin kõva kisa teevad ja kõiki bännivad, need kipuvad ikka sinna lamba poole olema. Kui keegi, ei tea kes, seletab, et mul pole vist elu sees 2t japsi olnud ja pole seda remontinud, siis vaadates minu rataste loetelu, peaks nupuga poisid aru küll saama, et YZ250 on 2t. Kui ikka ei saa aru, no siis on ikka lambaga tegu küll. Aga see selleks.
See, et keegi räägib, et 4t podiseb niisama, ega kulu ja et 2t tuleb pidevalt pöördes hoida, ei ole päris vale. Kuid kõneleja ei arvesta sellega, et 2t pöördes hoidmisega jõuab ka 2X kiiremini edasi, kui 4t punn põhjas sõitmisega.
Ma kujutan ette, et kui panna näiteks kaks kõvasti kasutatud (siis näeb tulemust kiiremini) 125-st näiteks kardirajal võidu sõitma, siis ennem ütleb üles 4t. Ja tänapäeva linnaliiklus ongi 125- se jaoks nagu ringrada.
Ma ei saa aru, mis tegelastega siin on tegu, et muretsetakse mingi + 1 L/100km kohta küttekulu pärast. Hakkake siis ka taburettidele ka odavamat vene bensiini ostma või etanooliga sõitma. Mugavus maksab ka midagi. Ja kui ei maksa, kasuta ühistransporti. Said ennem sellega asjad aetud, saad ka edaspidi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.