Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Moderaator: Moded
Otsin 125 cm3 ratast. (pealkiri muudetud)
Tervitused.
Tahtsin küsida päris mitmeid küsimusi. Aeg on sealmaal et tuleb muretseda tsikkel. Kindlasti neljataktiline ja kahe silindriga, eelistatult võiksid need kaks paikneda veel V-kujuliselt. Silma on jäänud Yamaha XV125 Virago.
Kõige esimesena küsin seda, kas sama rattaga ka minu mõõdus mehed sõitnud on - seal 185 või enam pikad ja 90-100 kilo vahepeal. Kuidas isteasendiga on?
Veel küsiks antud ratta käitumise kohta kurvides ja kaassõitjaga. Huvitab ka pidurite effektiivsus. Kütusekulust ei ole vist mõtet rääkida sest kurjad keeled räägivad et see on üliväike.
Mida tsiklit vaatama minnes kontrollida? Piduriklotsid, kett ja hammakad, rehvid, amordid kindlasti aga kindlasti on veel midagi?
Kõige parem variant oleks kindlasti see kui saaksin sama ratast ise proovida või mõne omanikuga näost-näkku konsulteerida aga kesk-eestis neid vist pole ja pikka sõitu ma lähiajal ette võtta ei soovi.
Parimat!
Re: Yamaha Virago 125
Kas see mootor peab ikka nii väike olema Kahekesi sõites jääb ikka väga lahjaks.Viragosid on ju ka suuremate mootoritega,nagu näiteks 535,750 ja 1100.Soovitaks vähemalt 535-te
Re: Yamaha Virago 125
Viragot on veel ka 250 mootoriga olemas. Mootor võiks vabalt suurem olla aga siin tuleb rohkem mängu vanus ja selle järgi lubatavad juhilubade kategooriad. Minule usaldataks praegu alles A1, järelikult suurem tsikkel jääb unistuseks edasi... Samas kuidagi tuleb ju alustada seda teed, ma parem lasen kohe käia selle asemel et veel oodata.
Re: Yamaha Virago 125
Klassikaline soovitus: võta suurem ja lase motodepoos 25kw piiraja peale panna. Kui sul just 11kw/125ccm piirang pole lubadel.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha Virago 125
Kui tahad kahekesi sõita, siis ei ole 4 taktilisega midagi teha. Kui tzr, nsr, jt. ei sobi pead vaatama mõnda endurokat (2t). Need 4t 125 relvad on suht jõuetud. Samas korras tzr teeb mineku poolest ilmselt isegi 535 viragole ära.
See 125-ne 2 pütane teeb nii kui nii muruniiduki häält.
Sellised mini-chopperid on ikka väga kroomijanustele tehtud. See tähendab seda, et sõiduomadused ja kasutusmugavus on ilu järel tagaplaanil.
EDIT: Samuti on sellistel mini-chopper tüüpi asjadel ka olematud pidurid, võrreldes sama suurte mini bikedega. Nõukogude toodangu piduritest ei ole mõtet üldse rääkida- neid lihtsalt pole.
Re: Yamaha Virago 125
Panin sulle privasse ühe kontakti. Kui on huvi,siis saad ühendust võtta.
Tegu siis Yamaha XV535 Virago.Võimsus on hetkel ametlikult (paberid olemas) piiratud 25KW peale,ehk teiste sõnadega saab sõita ka "väikeste" tsikli lubadega.
-
- Postitusi: 9
- Liitunud: 11 Juul 2007, 09:29
Re: Yamaha Virago 125
Mul on pakkuda 250 kuubine, tutikas aku peal ja suvel värvitud ilusaks mustaks. Sumpad ka lärmakamad, kui tehase variandil.
Kui huvi on vaadata siis võta ühendust 5018661
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Yamaha Virago 125
Mis te susite nüüd nende 25 kw-tega ja 250cc-ga, poiss selgelt kirjutas ju, et tegemist A1 lubadega ehk siis kuni 125cc ja kuni 11kw. Ma saan aru, et tsikkel vaja ära müüa enne talve aga pole vaja sokutama hakata.
Re: Yamaha Virago 125
Honda Rebel on ka kahesilindriline. Autokoolis oli mul see õppesõidu rattaks. Minu 191 cm pikkuse juures jäi ta natuke väikeseks aga neljataktilise kohta oli päris särtsakas. Maantee peal läks nii 80-90 välja. Ainult et slaalomit oli suht nigel teha, põlved käisid vastu lenksu. Minu soovitus sulle on, et võta mingi (2T) enduuro kuna sa oled päris pikka kasvu ja enduuroga saab ka kahekesti päris hästi sõidetud. 125ccm enduurodest on mul olnud KTM LC2 ja hetkel on Yamaha dt125r. LC2 kohta pole ühtegi halba sõna öelda, dt kohta samuti. Ka Husqvarna wre 125 on hea enduuro. Eelnimetatud enduurod on kõik kahekohalised. Sellest ei saa ma ikkagi aru, milleks 4T ja V2? Kui dt või lc2 kohta midagi täiendavat küsida tahad, vastan privas.
Re: Yamaha Virago 125
Ütlen siis igale lihtinimesele mõistetavalt et minu vanus ei luba tõesti üle 125 cm3 ja 11 kW sõita.
Neljataktilist eelistan madala kütusekulu ja muidugi meeldivama hääle pärast kui 2T. Ausalt öeldes on enduro, mitte küll 125 cm3, järgi proovitud ja olen enamvähem rahul, biked ei meeldi ja kroome olen alati piilumas käinud. Kuna raha mul lademeis pole siis peab ratas kindlasti olema ökonoomne ja seda omadust kahetaktilistel üldiselt pole. Erinevalt paljudest teistest minuvanustest tsiklifännidest (või oleks parem öelda bikefännidest?) on mulle kiiruse asemel hoopis kulud ja mugavus oluline. V2 on 125-se puhul lihtsalt disainielement. Enamasti hakkan vast ikka üksi sõitma, tagaistuja koht oleks lihtsalt igaks juhuks.
Rebel tundub olevat palju pisem kui Virago, kuidas asi tegelikkuses on? Sadula kõrgus on vähemalt 98. aasta rattaid võrreldes veidi Virago kasuks. Iseasi muidugi palju see pisike sentimeeter loeb. See mopeed, mis mul praegu on, omab 930 mm kõrget sadulat näiteks. Võrdlus missugune...
Re: Yamaha Virago 125
rallitaja kirjutas:Ausalt öeldes on enduro, mitte küll 125 cm3, järgi proovitud ja olen enamvähem rahul, biked ei meeldi ja kroome olen alati piilumas käinud.
Kui sa 125ccm enduuro järgi proovid, oled väga rahul.
DT50R ja DT125R on nagu öö ja päev. Ja kui mugavust otsid, pole kroom küll eriti hea valik.
Re: Yamaha Virago 125
Olen 187cm pikk ja sõitnud 2 hooaega Yamaha Virago 125'ga. Tõsiselt hea ratas, kvaliteetne ning ülimalt ökonoomne. Kütusekuluks sain 2,68L/100km. Olen teinud ka pikemaid otsi, mis sai muretult läbida (150 - 200km). Spido järgi on kiirus läinud sinna 115km/h piirimaile kuid seda ka taganttuulega Kannatab sõita küll...
Olen istunud ka Honda Rebeli peal ning mulle tundub, et see on ikka natuke väiksem ratas (võibolla lihtsalt tundus nii, sest minu Viragol olid jalad ees süsteem). Sõidukogemused puuduvad küll on aga tegu väga töökindla ning kvaliteetse rattaga.
Suzuki Marauder on küll ühe silindriline kuid ei ole milleski halvem 2 silindrilisest. Marauderiga sai siis õppesõitu tehtud, väga hea oli platsisõitu teha (madal isteasend + custom sirge lenks). Hääl on parem kui Viragol ning mingi asi mu peas ütles mulle, et ka kiirendus on ka nõksa parem.
Re: Yamaha Virago 125
overboost kirjutas:rallitaja kirjutas:Ausalt öeldes on enduro, mitte küll 125 cm3, järgi proovitud ja olen enamvähem rahul, biked ei meeldi ja kroome olen alati piilumas käinud.
Kui sa 125ccm enduuro järgi proovid, oled väga rahul.
DT50R ja DT125R on nagu öö ja päev. Ja kui mugavust otsid, pole kroom küll eriti hea valik.
Ütle mulle, miks ei ole kroom mugav?
Re: Yamaha Virago 125
Kui sa 125ccm chopperit otsid, siis mina soovitan Suzuki Intruderit, ise sai ka alguse choppereid proovitud ja see tundus neist kõige asjalikum.
Re: Yamaha Virago 125
Samas Virago on hetkel pakutavatest kõrgeimal kohal minu jaoks. Lihtsalt sellepräast et neid nii mitmel pool pakutakse ja valikuvõimalust on. Kui pakutaks siis kaaluksin kindlasti ka teisi variante. Kahjuks 125 Intruderit ma polegi kuskil kuulutuste-saidil veel näinud.
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
Re: Yamaha Virago 125
Auto24's on müügil hetkel 2 Viragot. Türi motopoe oma ei ole suurem asi, käisin seal 650 Drag Stari vaatama ja siis viskasin ka sellele pilgu peale. Teine, Viljandi oma peaks olema ühe siinse foorumlase oma. Kasuta otsingut ning usun, et leida ka tema teema üles kuidas ta omale 125ccm cruiserit otsis.
Re: Yamaha Virago 125
http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... 125ccm.htm
Siin ka mõned 125cc chopperid.
Re: Yamaha Virago 125
Need on seal tubli paar aastat juba olnud ning 2 taktiline cruiser on nüüd küll vähe naljakas
Re: Yamaha Virago 125
Ehk räägid Türi poe Viragost veidi lähemalt, kasvõi erasõnumis. Tunneks huvi, miks see hea valik pole. Leidsin kaks nadi pilti sellest, mille järgi ei saa mitte midagi öelda... Ja katsuda saab piltide järgi veel vähem.
Re: Yamaha Virago 125
Zidist kirjutas:overboost kirjutas:rallitaja kirjutas:Ausalt öeldes on enduro, mitte küll 125 cm3, järgi proovitud ja olen enamvähem rahul, biked ei meeldi ja kroome olen alati piilumas käinud.
Kui sa 125ccm enduuro järgi proovid, oled väga rahul.
DT50R ja DT125R on nagu öö ja päev. Ja kui mugavust otsid, pole kroom küll eriti hea valik.Ütle mulle, miks ei ole kroom mugav?
Esiteks isteasend, teiseks tagavedrustus on vähemalt Rebelil kuidagi väga jäigavõitu, juhitavus pole ka väga kiita.
Re: Yamaha Virago 125
rallitaja kirjutas:Ehk räägid Türi poe Viragost veidi lähemalt, kasvõi erasõnumis. Tunneks huvi, miks see hea valik pole. Leidsin kaks nadi pilti sellest, mille järgi ei saa mitte midagi öelda... Ja katsuda saab piltide järgi veel vähem.
Kuna mul endal oli ideaalses korras nii tehniliselt kui ka välimiselt Virago, siis mul oli võrdlusmoment lihtne. Olid detailid, mis ei näinud enam head ja läikivad välja, veel tundus masin natuke palju vatti saanud olevat ning ei näinud usaldusväärne välja (rooste siin-seal jne). Tehnilise poole pealt ei oska muidugi kommenteerida, masina sisse ju ei näe. See Viljandi Virago on umbes poole ilusam.
Leidsid muidu selle kasutaja teema üles, kelle oma see Viljandi Virago on?
Re: Yamaha Virago 125
overboost] kirjutas:[quote="Zidist"
overboost kirjutas:Ütle mulle, miks ei ole kroom mugav?
Esiteks isteasend, teiseks tagavedrustus on vähemalt Rebelil kuidagi väga jäigavõitu, juhitavus pole ka väga kiita.
Tagavedrustuse jäikust saab muuta, Viragol vähemalt küll. Isteasend on neil suisa klassikaline ma ütleks, ei ole jalad teab kui ees ja kui kõrgel ning samuti on ka esihargi nurk täiesti normaalne, mitte nagu chopperitel. Proovisin ükskord Bikeworldis 1000 CBR'i peale istuda... tee mis tahad aga ei ole minu maitse noh . Enne Shadow soetamist proovisin ka kahte Honda 650 SLR'i - isteasend klassikaline (st. ei ole sundasendis olekut) ning sõit oli ka meeldiv kuid paraku ei olnud siinmail ühtegi korralikus seisus SLR'i müügis tol ajal ning teised "endurod või selle taolised" ei meeldinud disaini poolest (SLR'il ilma kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] bensupaak ja ümar tuli ees - klassika. Samuti ei ole Suzuki VanVan'i ega Yamaha TW'd suuremaid).
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Yamaha Virago 125
overboost kirjutas:Esiteks isteasend, teiseks tagavedrustus on vähemalt Rebelil kuidagi väga jäigavõitu, juhitavus pole ka väga kiita.
Isteasend on väga isiklik, see mis ühele ei sobi on just teise jaoks loodud. Seda peab ise järele proovima ja tegelikult lausa mõndaaega sõitma, et aru saada.
Vedrustust on alati võimalik timmida vastavalt enda vajadustele ja soovidele.
Cruiseriga sõites ei ole kiirused nii suured, et saaks rääkida viletsast juhitavusest .
Re: Yamaha Virago 125
Zidist kirjutas:overboost] kirjutas:[quote="Zidist"
overboost kirjutas:Ütle mulle, miks ei ole kroom mugav?
Esiteks isteasend, teiseks tagavedrustus on vähemalt Rebelil kuidagi väga jäigavõitu, juhitavus pole ka väga kiita.
Tagavedrustuse jäikust saab muuta, Viragol vähemalt küll. Isteasend on neil suisa klassikaline ma ütleks, ei ole jalad teab kui ees ja kui kõrgel ning samuti on ka esihargi nurk täiesti normaalne, mitte nagu chopperitel. Proovisin ükskord Bikeworldis 1000 CBR'i peale istuda... tee mis tahad aga ei ole minu maitse noh . Enne Shadow soetamist proovisin ka kahte Honda 650 SLR'i - isteasend klassikaline (st. ei ole sundasendis olekut) ning sõit oli ka meeldiv kuid paraku ei olnud siinmail ühtegi korralikus seisus SLR'i müügis tol ajal ning teised "endurod või selle taolised" ei meeldinud disaini poolest (SLR'il ilma kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] bensupaak ja ümar tuli ees - klassika. Samuti ei ole Suzuki VanVan'i ega Yamaha TW'd suuremaid).
Yamaha TW 125 ostaks isegi, hea isteasendiga ja väga ökonoomne.
Kumba neist eelistada-kas VanVani või TWd?
Eestis neid ka liigub või peab Saksamaalt tooma?
Re: Yamaha Virago 125
Minul on isteasendilt üks suur nõudmine - selg peab olema sirgelt. Küürus seljaga sõites on mõne kilomeetri pärast selg valus. Olen mõned aastad tagasi ka tõstmistega üle pingutanud ja seega selg pikka piina ei kannata. Kui isteasend veidi lihvi vajab siis cruiserile on alati võimalik paigaldada mugavam juhtraud või muuta selle asendit, mõnevõrra saab ilmselt mängida ka jalatoenditega. Bikedel rikub jälle igasugune selline ehitamine ratta käitumist. Endurode kohta ma ei ole lugenud.
Mis Türi Viragot puudutab siis ehk tasuks mul isegi asja uurima minna. Kui kõik elutähtis korras siis väljanägemisega saab kas üksi või vanema venna abiga ikka hakkama. Kui kroomdetailid roostes pole muidugi... Läikivuse taastamine on ilmselt poleerimiste ja muude toimingute teema, millest mul endal eriti aimu pole. Kui katsuda, loksutada, käima panna ja sõita peaks saama siis manaks vast mingi pildi ratta korrast ette. Hind paneb muidugi kahtlema et see kõik ei saa nii roosiline olema...
Viljandi Virago omaniku kasutajanimi siin foorumis on teada. Ma ei ole kindel kas see oli tema aga vist nägin teda isegi sõitmas suvel kui mind linna peale lasti. Ilus ratas on kindlasti.
Ostuga mul kiiret pole seega kuulangi enne maad kui mingi sammu astun. Auto24.ee-s on üleval ka üks päris kena must Rebel ja mitte nii kobe kollane Rebel, mis on ilmselt külitanud - mõlk paagil. Hetkel rohkem välja pole raalinud.
EDIT: Ja pakutavaid Rebeleid on hetkel rohkem kui silma jäänud Viragoid. Helesinine Rebel Motors24.ee-s pööras asja. Aastaarv sellel küll 1997 kuid läbisõidunäidik 13,5 kilo - ei tea kas usutav ka? Samas näeb parem välja kui see kollane 98. aasta isend. Jutt on ka juures parem, olgugi et sellele ei maksa eriti suurt tähelepanu pöörata.
Re: Yamaha Virago 125
Auto24's olev must Rebel on olnud pikka aega autoplatsil ehk siis talunud ilma igasugu katte all olemiseta vihma, tuult ja muud Eesti "suvisest" ilmastikust tulenenud olusid. Täpselt ei tea kui kaua ta seal seisnud on aga kindlasti ei piirdu see 4 kuuga kui mu mälu mind ei peta. Samal platsil asub ka see helesinine Marauder, mis auto24 lehel üleval on - ei näe Rebelist oluliselt parem välja kuid seda on müütatud kindlasti 2-3 aastat!
Kollase Rebeli asukoht on Saaremaa, arvan, et see konkreetne ratas on kasutajale Spinna üsna tuttav (kasuta otsingut ning loe Spinna arvamusi Rebeli kohta + võid saada ka mingisuguse ülevaate konkreetsest isendist).
Re: Yamaha Virago 125
Väljas seisnud rattas läheb ju rikki... Juhtmestiku ühendused oksüdeeruvad ja veel sada häda... Nendega siiski kaubaks ei läheks.
Mis sellest helesinisest Rebelist Motors24-s arvata?
Re: Yamaha Virago 125
Jep auto24-s minu Virago müügis: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
On müügis, kuna endal tiksub vanus juba 18 poole ja siis tahaks tiba võimsamat. Sai käidud suve lõpu poole ka reisil masinaga, 500km kahe päevaga. Peaks ütlema et väga mugav ratas ja kannatab teha ka pikemaid otsi. Maanteel saab tiksuda 90-ga vabalt. Väga hea kruiiser just esimeseks rattaks.
Võrumaa mägistel teedel tundus, et oled nagu rallirajal. Kurvides käitub päris hästi. Kallutada on hea ja keera ainult rulli. Kahekesi olen sõinud vist ainult ühe korra, ning seegi polnud väga halb kogemus. Võid ju tulla proovima mu ratast, ootab head uut omanikku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.