Re: Rumalad küsimused
Kas Eestis keegi UV-tatoveeringuid (UV valguses nähtavaks muutuva tindiga tehtud tattoo) ka teeb?
Kas Eestis keegi UV-tatoveeringuid (UV valguses nähtavaks muutuva tindiga tehtud tattoo) ka teeb?
Kes ja kus "pikendaks" kapoti esinurki? Tekkis mõte auto nö kurjemaks teha.
Ja kui palju selline asi võiks umbkaudu maksma minna kui keegi oskab öelda. Huvitaks hind ainult töö eest ja ka töö+värvimine.
Umbes midagi sellist:
Tänud
Snuffit kirjutas:Kes ja kus "pikendaks" kapoti esinurki? Tekkis mõte auto nö kurjemaks teha.
Ja kui palju selline asi võiks umbkaudu maksma minna kui keegi oskab öelda. Huvitaks hind ainult töö eest ja ka töö+värvimine.
Umbes midagi sellist:
Tänud
5€ ma teen ära. Mul punast teipi on
Hehh, jah. Mõte hea
Aga sooviks siiski reaalselt kapotti pikendada ja mitte teibiga või plasteliiniga vms
See on 323(f)? Meenutab küll uuemat 323f-i, minu arvates ühed koledama esiotsaga autod üldse, kui võrrelda nende eelmise põlvkonnaga, milleks oli klapptuledega 323f (konnasilm/punnsilm, aga nunnu).
Jää teibituuningu/küünelaki juurde, see auto nüüd rahaliselt küll sellist väljaminekut ei vääri. Iseasi, kui tal on sentimentaalne väärtus või teised poisid tööl/koolis mõnitavad
Snuffit kirjutas:Hehh, jah. Mõte hea
![]()
Aga sooviks siiski reaalselt kapotti pikendada ja mitte teibiga või plasteliiniga vms
Plastik tuning ribad tuledel on ainuke mõistlik variant. Nagu Reimps mainis, siis ei tasu asi end väga ära. Kapotile vaja juurde keevitada, siluda, pahteldada, värvida ning see vaevalt alla 100€ tuleb.
Kuskohast leida infot Kawasaki Eliminatori(ZL600) klapivahede kohta ? Ei leidnud ise netist. 98 aasta pill on.
ei, keegi ei mõnita lihtsalt endal tekkis mõte.
Originaalis ei meeldi mulle ka see auto väga, kuid see sai just seetõttu võetud, et välimus veidi kenam, kui originaal.
plastik ribad tuledele kleepida ei sobi, kuna see ei ole minu meelest nii kena ja pigem jätan üldse tegemata.
Eesmärk oligi teada saada kui palju selline asi võiks maksma minna, kuna olen mõnel teisel margil sarnaseid asju näinud. Jah, kui see 100 euri kanti läheb, jääb asi katki.
Kui aga on kellelgi odavamat hinnapakkumist, siis tuld!
Kui aga on kellelgi odavamat hinnapakkumist, siis tuld! [/quote]
või kui keegi tahab sulle peale maksta ?!
või ytle kohe kui suurest rahast sul kahju pole
Ja alati on variant pornotuuningut teha - romulast sama värvi plekk, relakaga sobivad jupid välja ja julmalt tõmbeneetidega kapoti külge. Seda ma võin sul ise ka teha, aga siis on hind 25-50 €
NS-1 kirjutas:Kuskohast leida infot Kawasaki Eliminatori(ZL600) klapivahede kohta ? Ei leidnud ise netist. 98 aasta pill on.
Teda vist tehti kuni '97 aga louis annab järgmised andmed:
Ventilspiel (Ein): KALT 0,13-0,18 MM
Ventilspiel (Aus): KALT 0,18-0,23 MM
Samad andmed kehtivad ka kuni '88 aasta masinate kohta.
edu
rahaliselt ei oskagi öelda, kuna ei ole kursis palju antud tööd maksavad.
Lihtsalt leian, et kui peaks 100 euri minema kahe väikse kolmnurga lisamine kapotile, et ei ole mõtet, kuna pole hädavajalik. Mine sa tea, kui töö reaalselt niipalju maksabki, mis teha.
Seega ootangi nö hinnapakkumisi, või kohti, kust neid küsida. Siis hinna põhjal vaatan kas on mõtet või ei ole
Mnjahh.. porrtuuning on nagu nimigi ütleb Tahaks, et lõpptulemus ikka ilus oleks, nagu oleks originaalis juba selline olnud vms.
Kuna plekitöödega pole üldse kursis küsin, et kas seda nö keevitada üldse saab? No justnimelt et lõikaks plekist (värv pole vahet, kuna niikuinii peaks ju tasa lihvima liitmiskoha ja siis värvima eniveis) kaks kolmnurka ja laseks kapoti külge. Lihv+värv ja korras.
Või kuidas seda tööd siis muidu ikka tehakse?
Snuffit kirjutas:Kuna plekitöödega pole üldse kursis küsin, et kas seda nö keevitada üldse saab? No justnimelt et lõikaks plekist (värv pole vahet, kuna niikuinii peaks ju tasa lihvima liitmiskoha ja siis värvima eniveis) kaks kolmnurka ja laseks kapoti külge. Lihv+värv ja korras.
Või kuidas seda tööd siis muidu ikka tehakse?
Umbes nii tehaksegi, keevitatakse ka veits. Muideks, soovitan Mazdaklubist uurida, sealt ehk leiad isegi tegija, kes viitsiks nokitseda.
Klaasriide ja vaiguga saab ehk ka, ma võin sulle odavalt oma pooliku riide+vaigu komplekti maha ärida, sest üks tsikkel on pooleks ja teine rotikas. Ühesõnaga pole vaja
Olen kunagi siit foorumist saanud ühe lingi inglisekeelsele reisikirjale, kus mindi läbi Soome Venemaale mingi pundiga. Sealjuures sõit ise oli üsnagi tagasihoidlikke teid pidi. Mäletan, et üheks rattaks oli 650 bmw, mis poole reisi pealt surve välja lasi. Mingi suurem BMW oli vist ka pundis. Samuti oli mingeid jamasid kohvriraamidega, vahepeal keegi pidi minema mitusada kilomeetrit õli tooma (karter oli vett täis vm) jms.
Aga mitte ei leia seda linki enam.. ehk keegi saab aru, mida mõtlen?
Foorum: Motomatkamine
Teema: Reisikirjad
Postitaja: Randel, dets.05, 2010
torupill kirjutas:Foorum: Motomatkamine
Teema: Reisikirjad
Postitaja: Randel, dets.05, 2010
tänks reimps, eks uurin mazdaklubist, kuna sinna oli ka plaanis kirjutada teema eniveis
yeekim kirjutas:NS-1 kirjutas:Kuskohast leida infot Kawasaki Eliminatori(ZL600) klapivahede kohta ? Ei leidnud ise netist. 98 aasta pill on.
Teda vist tehti kuni '97 aga louis annab järgmised andmed:
Ventilspiel (Ein): KALT 0,13-0,18 MM
Ventilspiel (Aus): KALT 0,18-0,23 MMSamad andmed kehtivad ka kuni '88 aasta masinate kohta.
edu
Oi tänud, ilmselt jah 98 esmaregamine.
Kasutan Louisi üsna tihti , miskipärast ei tulnud täna mõttele sinna vaadata.
Kuidas ma saan teada, kas saab motoka silindrit puurida (kas on silindril on see kate pial või ei, kui ei ole siis saab üle puurida...
)
Vaatad kas silinder on hülsiga või mitte, kui on siis mõõda ära kui paks see hülss on. Siis vaata kas on võimalik puurida nii palju kui sina tahad.
jegesmesh kirjutas:Vaatad kas silinder on hülsiga või mitte, kui on siis mõõda ära kui paks see hülss on. Siis vaata kas on võimalik puurida nii palju kui sina tahad.
Silinder oli vist jah hülsiga kui mälu ei peta ja ruumi puurimiseks kah oli (praegu ei hakka laiali kakkuma saab veel sõita
)
Selge, kui tahad puurida siis, Tartus Sepa tn mingis Estre hoovis on Mati Sugasepp kes 20€ per pütt puurib ja hoonib silkusid.
See päris tuttav koht juba! (käinud palju seal )
Mina ka. Kuid 2T meestele, kes ei ole veel väga kursis oma mootoriga, soovitan peale puurimisi akna servad ära faasida rõngaste eluea huvides. Minu silindril vähemalt pole see töö hinna sisse kuulunud ja tegin kodus ise ära.
Miks Piipzul 6-ne bokser on? Ostis baltrooni valge laeva ära või pimpis aluspükse?
keegi on mõnda väiksemat kawa mootorit kokku pannud? huvitab just see kiirendus võlli osa. et kuidas see sisse panna, täpsemalt mis asendis.
kawaks on mul kx85 2002. aga suurematel peaks ka olema taoline asi. äkki saaks mingitki infi.
JuSS--- kirjutas:keegi on mõnda väiksemat kawa mootorit kokku pannud? huvitab just see kiirendus võlli osa. et kuidas see sisse panna, täpsemalt mis asendis.
kawaks on mul kx85 2002. aga suurematel peaks ka olema taoline asi. äkki saaks mingitki infi.
Misasi on kiirendusvõll?
margus014 kirjutas:JuSS--- kirjutas:keegi on mõnda väiksemat kawa mootorit kokku pannud? huvitab just see kiirendus võlli osa. et kuidas see sisse panna, täpsemalt mis asendis.
kawaks on mul kx85 2002. aga suurematel peaks ka olema taoline asi. äkki saaks mingitki infi.Misasi on kiirendusvõll?
see avab mingil hetkel lisakanalid silindris.
mingine pilt
ja samas on ka SIIN lehel seda näha täpsemalt(nr: 13234A).
Kas keegi annaks täpse lingi ,et saaksin reg. nr. järgi ratta kohta infi vaadata ,ei leia sellist rubriiki sealt lkf lehelt!? Tänud!
Sõiduki registriandmete lihtpäring
Päring võimaldab kontrollida sõiduki registreerimismärgi järgi sõiduki marki, mudelit, sõidukile liiklusregistrisse kantud käsutamise piiranguid ning registreeritud registerpante, esmase registreerimise aega ja tehnonõuetele vastavuse kontrolli kehtivust.