Nüüd tuli veel rumalam küsimus ,et ,kui on piirang peal ,kas siis teise riiki oma nimele ka ei saa võtta!?
Nüüd tuli veel rumalam küsimus ,et ,kui on piirang peal ,kas siis teise riiki oma nimele ka ei saa võtta!?
Tuono kirjutas:Nüüd tuli veel rumalam küsimus ,et ,kui on piirang peal ,kas siis teise riiki oma nimele ka ei saa võtta!?
Kui tohib, siis ma vastan sulle küsimusega:
Tuono, kas sa sooviksid osta võõrandamiskeeluga sõidukit? Dokumendid on korras, lihtsalt osta, soodsalt annan.
JuSS--- kirjutas:margus014 kirjutas:JuSS--- kirjutas:keegi on mõnda väiksemat kawa mootorit kokku pannud? huvitab just see kiirendus võlli osa. et kuidas see sisse panna, täpsemalt mis asendis.
kawaks on mul kx85 2002. aga suurematel peaks ka olema taoline asi. äkki saaks mingitki infi.Misasi on kiirendusvõll?
see avab mingil hetkel lisakanalid silindris.
mingine pilt
ja samas on ka SIIN lehel seda näha täpsemalt(nr: 13234A).
kõik on väga lihtne. kokku pannakse vastupidiselt lahtivõtmisele ja jälgitakse et asi õigesti toimiks. kui mootoril olev hoob klapid lahti tõmbab, peavad kõik kinnised ja poolkinnised kanalid avanema. normaalasendis on klapid kinni.
vähemalt minu 250-sel on olemas isegi märgid mille järgi kokku pannakse ja seal on kogu klapisüsteemi peale liikuvaid osi dohuja palju.
väljalaskeklapp on tegelikult palju õigem parem nimetus, kui kiirendusklapp. see süsteem ei kiirenda seal mitte midagi, vaid reguleerib väljalaset - madalatel pööretel parema jõu saamiseks suletakse mingi osa väljalaskest.
inglise keeles on ta enamasti power valve - samas jõuklapp on nagu imelik öelda...
Kas see 600mA automaatne laadija laeb tsikli aku täis ka?
http://epood.motohoov.ee/et/akulaadija/ ... 06103.html
Forest
Forest kirjutas:Kas see 600mA automaatne laadija laeb tsikli aku täis ka?
http://epood.motohoov.ee/et/akulaadija/ ... 06103.htmlForest
laeb ikka
margus014 kirjutas:laeb ikka
Kas oled 600mA laadijaga ise laadinud?
Enamus selliseid taskukaid on 600mA ju.
Ning ma olen sellisega ka autoakut laadinud, moottorratta omast rääkimata, laadimisaeg on lihtsalt pikem.
kas pudel saab täis, kui ämbriga lehtrisse vett kallata, või kas pudel saab täis, kui toru otsast vett niristada pudelisse? Sama küsimus on nende laadijate kohta, et kas saab täis.
Forest kirjutas:margus014 kirjutas:laeb ikka
Kas oled 600mA laadijaga ise laadinud?
http://epood.motohoov.ee/et/akulaadija/ ... 60362.html
See 600mA laeb tsikliakusid, mis mühiseb ja autoakusid ka, kui kannatust on (ise olen autoakud 2-3 päevaks külge jätnud)
Forest kirjutas:margus014 kirjutas:laeb ikka
Kas oled 600mA laadijaga ise laadinud?
Mul endal on Optimate 4, mis laeb vastvalt vajadusele kas 200mA, 500mA või 800mA vooluga.
Olen talvel selle ka traktori akule nädalaks järgi jätnud, et järgmine nv traktor muretult tööle läheks ![]()
tazavi kirjutas:kas pudel saab täis, kui ämbriga lehtrisse vett kallata, või kas pudel saab täis, kui toru otsast vett niristada pudelisse? Sama küsimus on nende laadijate kohta, et kas saab täis.
Tänud, pikk laadimine pidigi olema akule tervislikum:) Aga mis värk nende vene laadijatega on, et hiljem keeratakse ampreid juurde?
Mõistlik on laadida akut ühtalse laadimisvooluga, mis mingi rusikareegli järgi peaks olema ca 10% aku mahtuvusest.
Vene laadiajatel, millel ei olnud automaatset laadimisvoolu reguleerimist keerati minu mäletamist mööda neid ampreid just juurde sest täis aku takistus kasvas.
Forest kirjutas:margus014 kirjutas:laeb ikka
Kas oled 600mA laadijaga ise laadinud?
Mina olen. Toimib küll.
Yamaha fazer 2000a 600. Mis pidi esimene hammasratas lahti tuleb kas päripäeva või vastupäeva?
rhannes kirjutas:Yamaha fazer 2000a 600. Mis pidi esimene hammasratas lahti tuleb kas päripäeva või vastupäeva?
osa keermest peaks ju mutri äärest näha olema ![]()
Vastubidi keermega mutritele on sälgud sisse löödud, seda küll mitte alati.
Minu arusaam ketivahtusest on senimaani olnud, et nii kett, kui ka hammasrattad vahetatakse korraga. Nüüd aga ütles mehhaanik töökojas: "Soovitan keti varsti ära vahetada, on teine üsna kulunud ilmega aga hammasrattad on heas korras ja need vahetamist ei vaja."
Milline lähenemine on siis lõpuks õige?
macintosh kirjutas:Minu arusaam ketivahtusest on senimaani olnud, et nii kett, kui ka hammasrattad vahetatakse korraga. Nüüd aga ütles mehhaanik töökojas: "Soovitan keti varsti ära vahetada, on teine üsna kulunud ilmega aga hammasrattad on heas korras ja need vahetamist ei vaja."
Milline lähenemine on siis lõpuks õige?
Tavaline asi on, et ühe ketikomplekti jooksul kulub 2 esihammakat. Aga kui töesti tagahammakas mehaaniku sönul tipp-topp on, mis tast siis vahetada ![]()
Vaata ise asi üle! Ja otsusta selle järgi.
macintosh kirjutas:Minu arusaam ketivahtusest on senimaani olnud, et nii kett, kui ka hammasrattad vahetatakse korraga. Nüüd aga ütles mehhaanik töökojas: "Soovitan keti varsti ära vahetada, on teine üsna kulunud ilmega aga hammasrattad on heas korras ja need vahetamist ei vaja."
Milline lähenemine on siis lõpuks õige?
Päris huvitav, mida võiks tähendada kulunud ilma keti puhul? Üldiselt kett venib ja kui kett venib siis võib tagahammikas olla küll uue välimusega aga veninud kett on hammaste sammu teiseks kulutanud. Kui sa nüüd vanale hammikale uue keti peale paned hakkab ta kohe uut ketti vägistama.
macintosh kirjutas:Minu arusaam ketivahtusest on senimaani olnud, et nii kett, kui ka hammasrattad vahetatakse korraga. Nüüd aga ütles mehhaanik töökojas: "Soovitan keti varsti ära vahetada, on teine üsna kulunud ilmega aga hammasrattad on heas korras ja need vahetamist ei vaja."
Milline lähenemine on siis lõpuks õige?
Alati on parem ju vahetada kõik koos. Samas oleks ka ilmatuma turvaline piduriklotse vahetades uus piduriõli panna, uued voolikud ja uued kettadki. Vaata oma rahakott üle ja otsusta, kumb variant parem on
Mina olen 2 ketti ühtedel hammakatel kasutanud ja ei ütleks, et viimane kett kiiremini kulus kui esimene. Kui mehaanik ütleb, et on korras, siis on eks ta vast nii ole. Uus kett vb kulub veidi kiiremini kui koos hamakatega vahetades, kuid ei usu, et ta 2 korda kiiremini kulub(siis juba oleks rahaliselt mõtekas kõik vahetada ju).
Lihtsalt minu kaks senti ![]()
macintosh kirjutas:Minu arusaam ketivahtusest on senimaani olnud, et nii kett, kui ka hammasrattad vahetatakse korraga. Nüüd aga ütles mehhaanik töökojas: "Soovitan keti varsti ära vahetada, on teine üsna kulunud ilmega aga hammasrattad on heas korras ja need vahetamist ei vaja."
Milline lähenemine on siis lõpuks õige?
tere mactocsnvh,ma ei oska seda sorry kirjütada,aga se se selleks,ma olen aru saanud et sa oled täitsa suur mees,aga ma ei saa aru tahtsin sulle jüba ammu kirjütada et mida nah,krt,sulle seda tsiklid üldse vaja on,sulle ma vaatan tekitab ta nii valu jü,ma ei saa aru sellest,koguaeg küsid pärid,mõtetu,sama hästi ostan omale tütrele tsikli ja ütlen et foorumis uuri asja :bsmile:räägi oma tsikli ajalugu ära,siis ehk saan aru sinust :|sa teed igast mõtetust asjast tangi,,rollerid on ka sulle paljü pakkuda
,hmh käi jala
ssxs kirjutas:macintosh kirjutas:Minu arusaam ketivahtusest on senimaani olnud, et nii kett, kui ka hammasrattad vahetatakse korraga. Nüüd aga ütles mehhaanik töökojas: "Soovitan keti varsti ära vahetada, on teine üsna kulunud ilmega aga hammasrattad on heas korras ja need vahetamist ei vaja."
Milline lähenemine on siis lõpuks õige?tere mactocsnvh,ma ei oska seda sorry kirjütada,aga se se selleks,ma olen aru saanud et sa oled täitsa suur mees,aga ma ei saa aru tahtsin sulle jüba ammu kirjütada et mida nah,krt,sulle seda tsiklid üldse vaja on,sulle ma vaatan tekitab ta nii valu jü,ma ei saa aru sellest,koguaeg küsid pärid,mõtetu,sama hästi ostan omale tütrele tsikli ja ütlen et foorumis uuri asja :bsmile:räägi oma tsikli ajalugu ära,siis ehk saan aru sinust :|sa teed igast mõtetust asjast tangi,,rollerid on ka sulle paljü pakkuda
,hmh käi jala
ssxs, http://www.ilstallinn.com/index.php?id= ... f9339f4647
Dokumentide ostmine on keelatud. Aga kas raami ostmine koos dokumentidega on lubatud?
ONiils kirjutas:Dokumentide ostmine on keelatud. Aga kas raami ostmine koos dokumentidega on lubatud?
Peaks nii olema, et raami tohidki müüa ainult koos dokumentidega (va kui tsikkel registrist kustutatud on), sest see on lisaks mootorile ainuke koht, kust on võimalik selgeks teha tsikli algupära.
Kas selliseid veel müüakse kuskil:

Piipz kirjutas:Kas selliseid veel müüakse kuskil:
Need ilmselt need rutskasoojendused? Küsi Paldiski maanteel asuvast Motokeskusest. Olen seal neid näind.
Mis see tähendab, et müüja paneb vajadusel ise 20 euri juurde? Et nagu ma saan need soojendused ja ta maksab veel 5 euri peale
?