Honda NSR, Yamaha TZR, Aprilia RS
Moderaator: Moded
tekkis siis ka mõte osta 125ccm'ine bike. valiku langetasin 97 aasta aprilia rs'ile, lähinädalail on plaanis see asi ära osta, aga mis muretsema paneb on see, et läbisõit on asjal 29 000 km, inimene kellelt ostan on sellega algusest peale sõitnud ja on suht rahulik vend(nii mitu aastat kui ma teda tean), niisiis tekkis küsimus: milliste km näitude pealt hakkab masin lagunema?, sest 29 000km ikkagi juba suht suur number 

sest 29 000km ikkagi juba suht suur number
Kui sel pole kolbi-silindrit vahetatud, siis oleks ülim aeg.. ning sellevõrra tingi alla.
Ja muidugi oleneb mootori seisukord sellest kuidas ta sõitnud on. Mees võib rahulik olla, aga kas ka bike seljas

Ja masin võib sul hakata esimese 500 km pealt ja ka 20 000 pealt lagunema hakata, sest kõik on suhteline: Kuidas ja kus sõidatakse.
saksa omasi uurides enamusel läbisõidud nii 30000-45000km, et need siis puhta kohviksjoosep90 kirjutas:sest 29 000km ikkagi juba suht suur number
Kui sel pole kolbi-silindrit vahetatud, siis oleks ülim aeg.. ning sellevõrra tingi alla.
Ja muidugi oleneb mootori seisukord sellest kuidas ta sõitnud on. Mees võib rahulik olla, aga kas ka bike seljas![]()
Ja masin võib sul hakata esimese 500 km pealt ja ka 20 000 pealt lagunema hakata, sest kõik on suhteline: Kuidas ja kus sõidatakse.

...joosep mis aasta nsr sul avatari pildil on?
Honda CBR600F, Yamaha R1
vat nii väikest numbrit ma polegi näinud.mmas kirjutas:kui aprilia rs 125el on 5kW siis mis sellest arvata? mingid väga suured piirajad peal või ongi nii nõrk mudel olemas?
tavaliselt ikka 11kw peale piiratud. CDI, powervalve ja sumpsiga.
ja otseselt 5 või 11 või mis iganes mudelit ei ole, lihtsalt piiratud. Kuigi mingitel vanematel varjäntidel puudus vist powervalve , mis teeb omakorda nõrgemaks.
tegu muidu 99aasta mudeliga, piiraja pealInterFace kirjutas:vat nii väikest numbrit ma polegi näinud.mmas kirjutas:kui aprilia rs 125el on 5kW siis mis sellest arvata? mingid väga suured piirajad peal või ongi nii nõrk mudel olemas?
tavaliselt ikka 11kw peale piiratud. CDI, powervalve ja sumpsiga.
ja otseselt 5 või 11 või mis iganes mudelit ei ole, lihtsalt piiratud. Kuigi mingitel vanematel varjäntidel puudus vist powervalve , mis teeb omakorda nõrgemaks.
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 16 Sept 2004, 18:47
- Tsikkel: R6 00.a
- Asukoht: Tartu:::
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
mina ütleks et täiesti vale juttjoosep90 kirjutas:sest 29 000km ikkagi juba suht suur number
Kui sel pole kolbi-silindrit vahetatud, siis oleks ülim aeg.. ning sellevõrra tingi alla.
Ja muidugi oleneb mootori seisukord sellest kuidas ta sõitnud on. Mees võib rahulik olla, aga kas ka bike seljas![]()
Ja masin võib sul hakata esimese 500 km pealt ja ka 20 000 pealt lagunema hakata, sest kõik on suhteline: Kuidas ja kus sõidatakse.

-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
räägi lähemalt, palju maksab mitumitemele paned jne. mida valvoline tavalisest mineraalist arvata? tegu vanema kui 2000a mudeliga muiduKarupoeg puhh kirjutas:valvoline-i õli tavaliselt ei soovitata asjatundjate poolt(kuigi tänavasõidu masinale ma arvan, et käib küll). Vaata midagi muud...ise kasutan Motul õli näiteks.
Viimati muutis mmas, 01 Nov 2005, 19:36, muudetud 1 kord kokku.
Mis sa ostsid tuttuue NSR-i et sa tead, et sinu omal pole kolbi-silindrit vahetatud ? Kui jah, siis ta võib muidugi sul iganes veel sõita..mina ütleks et täiesti vale jutt No kurat kui minu NSR'il tiksub juba 36 tuhandes kilomeeter ette. lähtudes teie teooriast peaks mul 2 korda juba "kohvi" seal olema. ei ole midagi. viimati kui mina silindri kompressiooni mõõtsin sain ilusa 10bari. Nii et tehke omad järeldused
Aga kui sellel masinal pole üldse kolbi ega silindri vahetatud ja kompressioon korras, no siis sa sõidad lihtsalt väga rahulikult ja kõik..
Ja ma ütlesin väga selgelt et kõik on väga suhteline. Kolbi seisukord oleneb suurel määral sõidustiilist

-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
180 eeku pudel, motul 600. Rs-il on õlipaak, õli läheb sinna, midagi segada vaja pole. Mingit odavat mineraalõli ei soovita.mmas kirjutas:räägi lähemalt, palju maksab mitumitemele paned jne. mida valvoline tavalisest mineraalist arvata? tegu vanema kui 2000a mudeliga muiduKarupoeg puhh kirjutas:valvoline-i õli tavaliselt ei soovitata asjatundjate poolt(kuigi tänavasõidu masinale ma arvan, et käib küll). Vaata midagi muud...ise kasutan Motul õli näiteks.
To Rix125: Jah, tõepoolest castrol teeb väga häid õlisid, aga castrol pole ainuke

no tänud. kui ilm ilus siis lähen toda õli otsima. aga mitu mitmele siis kasutada ikkagi?Karupoeg puhh kirjutas:180 eeku pudel, motul 600. Rs-il on õlipaak, õli läheb sinna, midagi segada vaja pole. Mingit odavat mineraalõli ei soovita.mmas kirjutas:räägi lähemalt, palju maksab mitumitemele paned jne. mida valvoline tavalisest mineraalist arvata? tegu vanema kui 2000a mudeliga muiduKarupoeg puhh kirjutas:valvoline-i õli tavaliselt ei soovitata asjatundjate poolt(kuigi tänavasõidu masinale ma arvan, et käib küll). Vaata midagi muud...ise kasutan Motul õli näiteks.
To Rix125: Jah, tõepoolest castrol teeb väga häid õlisid, aga castrol pole ainuke
Miks sa seda õli nii väga bensiiniga tahad segada?mmas kirjutas:
no tänud. kui ilm ilus siis lähen toda õli otsima. aga mitu mitmele siis kasutada ikkagi?
RSil on ju õlipaak, kuhu sa õli valad. Ja õlidosaator doseerib ise õige
bensiini-õli vahekorra, mis mootorisse jõuab.
Iseasi, kas ta Sul töötab. Selle töötamist on ohutu kontrollida nii, et igaks juhuks segad paaki bensiini õliga (1:50le - tavaliselt on vahekord pakendil kirjas, sest sõltuvalt õlist võib vahekord erineda) ja ka õlipaaki paned sama õli, mida bensiiniga segad. Ja kui mõne aja möödudes on näha, et õlipaagis on õli vähemaks jäänud, siis peaks olema edaspidi ohutu sõita puhta bensiiniga paagis.
Parimat,
Silver
