Honda NSR, Yamaha TZR, Aprilia RS

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Honda NSR, Yamaha TZR, Aprilia RS

Lugemata postitus Postitas VW »

Tahaks teada mis arvab rahvas aprilia rs 125'st :)
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Küll ja küll neid siin võrreldud.
Kokkuvõtlikult.. pask.
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

-aff- kirjutas:
Küll ja küll neid siin võrreldud.
Kokkuvõtlikult.. pask.
äkki viskad palun mõne lingi..

olen lihtsalt 2'e ratta ostu vahel...

HONDA NSR125 või APRILIA RS125

Aprilia on natuke sportlikuma välimusega ning tagakumm samuti laiem...arvan et 120km/h läheb ikka stockis välja..

Milline muidu parem on?Milline kiiremini sõidab, milline vähem bena sööb, milline on mugavam..

Ise kaldun aprilia poole... :roll:
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Üks teadja mees kirjutas nii:

ive not been on this site in a while but ive noticed more so recentlythat most the ppl that used to be on here are never posting and it is mainly ppl posting silly questions. im not having a go at any one but its a bit lazy asking them kinds of question as ppl have said before just search for it . when i was picking a 125 i searched and read things for hours until i decided . asking what bike should i get is a bad question as peoples opinions vary.
to help u choose what 125 the nsr kicks ass on reliability the power band on the nsr feels a lot faster than both the mito and the rs but as is well known the nsr performs the least out of the 3 on brakes suspension evrything and is slower. but for the that extra performance the reliability drops. i bought an nsr and i must admit the nsr looks a lot nicer than the rs though the fox eye headlights are nice.


Mina lisaks:

Aprilia: 1 istekoht, laguneb, mõtetult kallis.
Honda: hmm.. midagi halba ei oska öelda.

Kohe kohe tiksub mu hondale 11k km ette ja ainuke asi, mis vahetust vajaks on kett.

Unustasin mainida, et aprilial piirajaid ple! Aint stock sumpa a see selleks.. hondal on see kaa. ning kui tulevikus ehitada tahad siis rs-ga ple muud teha kui forseerida ja ullumoodi pappi sisse taguda.

Üldiselt piirajateta honda > aprilia.
Kasutaja avatar

varavaht
Postitusi: 276
Liitunud: 16 Mai 2003, 15:09
Asukoht: Tartu
Kontakt:

aprilia rs 125

Lugemata postitus Postitas varavaht »

Kle aff..äkki annad nõu...või ka keegi teine, kellel on ka nagu aff`il bakalaureuse kraad 125 alal :D ....Mida arvata Yamaha tzr`ist ???
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Hea pill ple midagi öelda.. muidugi see on eriti hea, et paak on 15L :P
Aga ram air`i ple..
Viimati muutis madone, 09 Mai 2004, 15:36, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

varavaht
Postitusi: 276
Liitunud: 16 Mai 2003, 15:09
Asukoht: Tartu
Kontakt:

aprilia rs 125

Lugemata postitus Postitas varavaht »

Sry, aa raim air nagu mingi tuulutuse(jahutuse) moodu asi w ???
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Air intake ja mingi hea õhuvoolujoonelisus vmt.

.mc 39 est

Lugemata postitus Postitas .mc 39 est »

honda nsr on minu arust lahedam!!!..vingem välimus!!!...aprilli..on kallis..ja jupe pole ka suurt saada....!!!!!..olen oma 125 honda mbx rahul..olen kätte saand...145..max ongi 145 km/h!!!!!..praegult ehitan streetfighteriks..!!..ega te ei tea ..kust...saada ja mis hinnaga..väikseid ümaraid tulesi..või mingit bike peenikest esi tuld??

mc 39 est

Lugemata postitus Postitas mc 39 est »

yamaha tzr 125..on üle prahi ratas..esiteks ta on jube kolakas ...ja kilowate ka piisavalt..!!!hind on ka normalne..ja vastu pidav ratas!!!!!

VW-2

Lugemata postitus Postitas VW-2 »

mc 39 est kirjutas:
yamaha tzr 125..on üle prahi ratas..esiteks ta on jube kolakas ...ja kilowate ka piisavalt..!!!hind on ka normalne..ja vastu pidav ratas!!!!!
mis sa sellega öelda tahad?
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

-aff- kirjutas:
Üks teadja mees kirjutas nii:

ive not been on this site in a while but ive noticed more so recentlythat most the ppl that used to be on here are never posting and it is mainly ppl posting silly questions. im not having a go at any one but its a bit lazy asking them kinds of question as ppl have said before just search for it . when i was picking a 125 i searched and read things for hours until i decided . asking what bike should i get is a bad question as peoples opinions vary.
to help u choose what 125 the nsr kicks ass on reliability the power band on the nsr feels a lot faster than both the mito and the rs but as is well known the nsr performs the least out of the 3 on brakes suspension evrything and is slower. but for the that extra performance the reliability drops. i bought an nsr and i must admit the nsr looks a lot nicer than the rs though the fox eye headlights are nice.


Mina lisaks:

Aprilia: 1 istekoht, laguneb, mõtetult kallis.
Honda: hmm.. midagi halba ei oska öelda.

Kohe kohe tiksub mu hondale 11k km ette ja ainuke asi, mis vahetust vajaks on kett.

Unustasin mainida, et aprilial piirajaid ple! Aint stock sumpa a see selleks.. hondal on see kaa. ning kui tulevikus ehitada tahad siis rs-ga ple muud teha kui forseerida ja ullumoodi pappi sisse taguda.

Üldiselt piirajateta honda > aprilia.
kommenteeriks seda, ühest foorumist võetud siis...

I would go into how the NSR is wank, but I won't as I own it's older brother the NSR250, which in my opinion will rival an RS250 anyday.

BUT in the 125 sector the aprilia is king, with the only other competition coming from Cagiva who are now having some financial issues, so maybe a better idea to stick with Aprilia

Honda's are a hassle to derestrict, RS125s will walk all over them after about 30-40mph (due to gearing and the like) and will be a LOT better handling in general.

they all knock out about 25-33bhp under optimistic conditions and they all handle reasonably well, general point is, with 33bhp on tap, and learner drivers, how much spot on handling will you need. Having said that I used to milk my RS125s frame for all it was worth so I should retract that comment, but for 95% of riders (of which the other 5% probably use this forum) the handling limitations of the nsr will never be apparent.

The Cagiva Mito, is sex on wheels, if it wasn't for the complete lack of part delivery and reliability (which I have been told by a few people is touch and go to say the best) it would have been my primary choice. It has seven gears, kinda is the same sort of speed as the RS125 and I've seen many of those with trick gearing just popping wheelies in first.

Choice comes down to personal preference really. Out and out the RS125 is the SLIGHTLY faster and better handling bike, looks could swing all of that for you though, and good dealer backup.

Just don't count on honda reliability, as the NSR was built in spain . . . :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

.mc 39 est kirjutas:
honda nsr on minu arust lahedam!!!..vingem välimus!!!...aprilli..on kallis..ja jupe pole ka suurt saada....!!!!!..olen oma 125 honda mbx rahul..olen kätte saand...145..max ongi 145 km/h!!!!!..praegult ehitan streetfighteriks..!!..ega te ei tea ..kust...saada ja mis hinnaga..väikseid ümaraid tulesi..või mingit bike peenikest esi tuld??
NSR-i ja RS-i hinnavahe on mingi 200-300EUR-ot seega pole siin suurt vahet midagi :wink:
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Eino go for it :D
Igaüks otsustab lõppude lõpuks ise, mis teeb...

moto klubi 39 est

Lugemata postitus Postitas moto klubi 39 est »

ehh mis siin ikka öelda..!!!yamaha tzr on 125.listest kõige lahedam ja võimsam!!!!see on minu maitse võiks nii öelda...samuti ka honda nsr!!!!!..krat registeerusin ära aga ei saa sisse logida..kuigi parool ja kõik on õige!!!mis jama on!!!olen muidu mc 38 est kasutjaja all :cry:
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

to: moto klubi 39 est
kirjuta sys-ile sys@biker.ee . äkki ta saab aidata. Kui ei siis kustutan su rega ära ja tee uus. Minu number on 05202222. Anna teada.

terv.

Motopaks :D
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

Rennet

Lugemata postitus Postitas Rennet »

aff kle kui palju sa uue nsr-i eest ka maksid,ja veel aprilia kohta vaatasin üks kord motors tv-d ja seal oli mingi sõit mille võitjateks olid esi kolmikus 2 esimest apriliad rs125.ise ma küll ei oskaks midagi soovitada pole kunagi veel bikega sõitnud. :cry:
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

mingi 72 oli leti hind vist.. a kauplesin ka tiba :P

Aprilia on hea ratas kui ta on see 90k-ne variant.
Honda võid ka selliseks ehitada aga honda kui motikate tootja ei trei sellele spets juppe nagu aprilia.

Mass sõidab ikka NSR-ga.. hea ja vastupidav! Nagunii sa kuskil eestis ju 200-ga ei lenda.. või lendad?
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

vaatan soome ajakirja BIKE 2002 aasta tsilite loetelu ja andmed on siit ajakirjast võetuna sellised

Aprilia RS 125: 30HP, 155 km/h, 114 kg, 6220 euro

Honda NSR 125:26,5HP 130 km/h, 132 kg, 6050 euro

Gagiva Mito 125:30HP 160 km/h, 139 kg, 6500 euro
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

kuigi endale aprilia ja gagiva meeldivad väliselt natca rohkem kui honda soovitaks nendest kolmest ikkagi osta honda, teise võimalusena kaaluksin gagivat aga seda vaid siis kui saaks parema pakkumise kui honda, ehk siis parajalt odavama hinnaga. osta honda, siis saad vähemalt kindel olla, et ratas vast peab

MC 38 EST

Lugemata postitus Postitas MC 38 EST »

njahh...kas tõesti siis honda nsr 130 aind välja jookseb.??..minu teada jookseb aff-i nsr 150 välja ..ja vaata et rohkemgi...!!isegi mu 85 aasta honda mbx 125f jooksis 145 välja..mis on ka max!!!!!
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

NSR-i kohta nimodi netist vaadata ei saa, et näed see läheb 120.

Siin mängib 101 eri asja rolli. Exhaust piiraja, exhaust ise, karbussi piiraja, kabruss ise (kui suur ava karpal on), karbussi nõela asend, CDI (restricted või mitte), air intake, väljalaske klapi asend, Ülekanne jaa niii ee daa sii!

Minuoma lippab 150 niomdi iga ilmaga... ja kui ilm eriti hea on.. taganttuult ja kui ma ise <font color=#ff0000>viitsin</font> paagipeal pikali olla siis hetke rekord on 170 kmh ja seda, nii, et tahokas on esimese punase kriipsu juures...
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Tim kirjutas:
vaatan soome ajakirja BIKE 2002 aasta tsilite loetelu ja andmed on siit ajakirjast võetuna sellised

Aprilia RS 125: 30HP, 155 km/h, 114 kg, 6220 euro

Honda NSR 125:26,5HP 130 km/h, 132 kg, 6050 euro

Gagiva Mito 125:30HP 160 km/h, 139 kg, 6500 euro

Tähendab... RS läheb kohe kindlalt yle 200!!! Seda see forseeritud ja 90k maksev. (rinka pill pmst.)
Honda on seal piirajatega.. selleks ka aint 130 (aprilial piirajaid ple, ärge seda unustage)
Mito.. sellel ka piirajaid ple ja suurpluss on mitol siis 7 käiku mis annab eriti hea eelise ülekandega mängimisel.

Honda nsr nagu juba tuhat korda öeldud, hea ja vastupidav.. ning koduste vahenditega saab piirajad ise maha võtta!

Välismaal kutsutakse NSR-i learner bike-ks sest ta on piiratud alla 11 kw või 11 peale siis. aprilia ja mito seda ei ole ja nendega pmst. välismaa teedel sõita ei tohiks.. eestis ple probleemi kuna siin ei suuda keegi kindlask teha kas sul on 1 kw või 1000 kw

Rennet

Lugemata postitus Postitas Rennet »

vaadake seda ratast:PiltPilt KAWASKI NINJA (125) -99
must, , seisuk.: väga hea, bens., võib sõita A1 kat. lubadega, kiirendus 6sek, lõppkiirus 200, väga vähe sõitnud ja väga heas korras, uus taga kumm, parim selle kategooria tsikkel, kütusekulu ca 5 liitrit


Tehing: müün
Hind: 55 000 EEK

Kuupäev: 04.08.2003
Piirkond: Tallinn 8) :? :evil: :twisted:

Kontakt:
Tel: 050-16076
tsiklist@hotmail.com 8) 8)
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Paistab päris kobe neh.. aint, et vlimus ple nüüd just... :P

MC 38 EST

Lugemata postitus Postitas MC 38 EST »

..njaa päris vinge relv!!!..välimust ikke on minu arust.... :D

Rennet

Lugemata postitus Postitas Rennet »

see on müügil börsis, iste on jah nats imelik või aint tundub nii.

Rennet

Lugemata postitus Postitas Rennet »

nsr on vast ikka lahedaim

mutionu

Lugemata postitus Postitas mutionu »

mude aprilial on 2 istekohta!
garaazis vedeleb siin juhuslikult üks varsti läheb tuuningusse ja siis peaks 190 kmh välja jooksma :) .
sry kui äratasin mingi mõtetult vana teema üles a ma ei leidnud siit kusagilt postitamis aega.
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

mutionu kirjutas:
mude aprilial on 2 istekohta!
garaazis vedeleb siin juhuslikult üks varsti läheb tuuningusse ja siis peaks 190 kmh välja jooksma :) .
sry kui äratasin mingi mõtetult vana teema üles a ma ei leidnud siit kusagilt postitamis aega.
sul MSN on? :twisted:
Suletud

Mine “Mootorratastest üldiselt”