4. leht 4-st

Postitatud: 22 Okt 2005, 19:49
Postitas InterFace
AP motos käisin niisama peegleid uurimas kuna endal 1 puudu.
hinnad olid ~300 ringis

Postitatud: 22 Okt 2005, 20:02
Postitas kaska14
Apriliasse ei ole mõtet e-maili saata kuna vastamisega võib minna kuid!Soovitavalt minna kohale ja uurida asja!

Postitatud: 22 Okt 2005, 21:00
Postitas speedo
tekkis siis ka mõte osta 125ccm'ine bike. valiku langetasin 97 aasta aprilia rs'ile, lähinädalail on plaanis see asi ära osta, aga mis muretsema paneb on see, et läbisõit on asjal 29 000 km, inimene kellelt ostan on sellega algusest peale sõitnud ja on suht rahulik vend(nii mitu aastat kui ma teda tean), niisiis tekkis küsimus: milliste km näitude pealt hakkab masin lagunema?, sest 29 000km ikkagi juba suht suur number :roll:

Postitatud: 22 Okt 2005, 21:10
Postitas joosep90
sest 29 000km ikkagi juba suht suur number


Kui sel pole kolbi-silindrit vahetatud, siis oleks ülim aeg.. ning sellevõrra tingi alla.

Ja muidugi oleneb mootori seisukord sellest kuidas ta sõitnud on. Mees võib rahulik olla, aga kas ka bike seljas :lol:

Ja masin võib sul hakata esimese 500 km pealt ja ka 20 000 pealt lagunema hakata, sest kõik on suhteline: Kuidas ja kus sõidatakse.

Postitatud: 22 Okt 2005, 21:40
Postitas mmas
kui aprilia rs 125el on 5kW siis mis sellest arvata? mingid väga suured piirajad peal või ongi nii nõrk mudel olemas? :roll:

Postitatud: 22 Okt 2005, 21:45
Postitas Unlegal
joosep90 kirjutas:
sest 29 000km ikkagi juba suht suur number


Kui sel pole kolbi-silindrit vahetatud, siis oleks ülim aeg.. ning sellevõrra tingi alla.

Ja muidugi oleneb mootori seisukord sellest kuidas ta sõitnud on. Mees võib rahulik olla, aga kas ka bike seljas :lol:

Ja masin võib sul hakata esimese 500 km pealt ja ka 20 000 pealt lagunema hakata, sest kõik on suhteline: Kuidas ja kus sõidatakse.
saksa omasi uurides enamusel läbisõidud nii 30000-45000km, et need siis puhta kohviks :?:
...joosep mis aasta nsr sul avatari pildil on?

Postitatud: 22 Okt 2005, 21:54
Postitas joosep90
Teoorias on nad küll kohviks..

Ja NSR on mul 97 aasta oma

Postitatud: 22 Okt 2005, 22:04
Postitas schanzez
ei ole nad midagi kohviks, sest nad ikka rikkamat sorti rahavas ja kui midagi peaks hakkama jukerdama siis nad vahetavad selle välja, mitte ei hakka edasi punnitama.

Postitatud: 22 Okt 2005, 22:06
Postitas mmas
schanzez kirjutas:
ei ole nad midagi kohviks, sest nad ikka rikkamat sorti rahavas ja kui midagi peaks hakkama jukerdama siis nad vahetavad selle välja, mitte ei hakka edasi punnitama.
äkki just selle pärast nad müüvadki :P

Postitatud: 22 Okt 2005, 23:48
Postitas InterFace
mmas kirjutas:
kui aprilia rs 125el on 5kW siis mis sellest arvata? mingid väga suured piirajad peal või ongi nii nõrk mudel olemas? :roll:
vat nii väikest numbrit ma polegi näinud.

tavaliselt ikka 11kw peale piiratud. CDI, powervalve ja sumpsiga.

ja otseselt 5 või 11 või mis iganes mudelit ei ole, lihtsalt piiratud. Kuigi mingitel vanematel varjäntidel puudus vist powervalve , mis teeb omakorda nõrgemaks.

Postitatud: 23 Okt 2005, 00:02
Postitas mmas
InterFace kirjutas:
mmas kirjutas:
kui aprilia rs 125el on 5kW siis mis sellest arvata? mingid väga suured piirajad peal või ongi nii nõrk mudel olemas? :roll:
vat nii väikest numbrit ma polegi näinud.

tavaliselt ikka 11kw peale piiratud. CDI, powervalve ja sumpsiga.

ja otseselt 5 või 11 või mis iganes mudelit ei ole, lihtsalt piiratud. Kuigi mingitel vanematel varjäntidel puudus vist powervalve , mis teeb omakorda nõrgemaks.
tegu muidu 99aasta mudeliga, piiraja peal

Postitatud: 23 Okt 2005, 15:31
Postitas joosep90
Ei tahaks eriti uskuda, et 5 kW peale piiratud. Äkki on see Aprilia mida sa mõtled 50 ccm ? :lol:

Sest 125-st 5 kW peale piirata on idiootsus minu arust.

Postitatud: 23 Okt 2005, 21:58
Postitas motie
joosep90 kirjutas:
sest 29 000km ikkagi juba suht suur number


Kui sel pole kolbi-silindrit vahetatud, siis oleks ülim aeg.. ning sellevõrra tingi alla.

Ja muidugi oleneb mootori seisukord sellest kuidas ta sõitnud on. Mees võib rahulik olla, aga kas ka bike seljas :lol:

Ja masin võib sul hakata esimese 500 km pealt ja ka 20 000 pealt lagunema hakata, sest kõik on suhteline: Kuidas ja kus sõidatakse.
mina ütleks et täiesti vale jutt :!: No kurat kui minu NSR'il tiksub juba 36 tuhandes kilomeeter ette. lähtudes teie teooriast peaks mul 2 korda juba "kohvi" seal olema. ei ole midagi. viimati kui mina silindri kompressiooni mõõtsin sain ilusa 10bari. Nii et tehke omad järeldused

Postitatud: 01 Nov 2005, 18:07
Postitas mmas
selline küsimus, et millist mootoriõli soovitate? lugesin otsingu abiga välja, et mida kallim seda parem :P näiteks Valvoline 2t racing 250- eek liiter
samas küsimus kas see on poolsünt? mineraal või midaiganes? tegu muidu nsr-ga või mida te ise kasutate?

Postitatud: 01 Nov 2005, 18:10
Postitas Siller
Sellises hinnaklassis peaks see olema juba kindlalt täissünt.
Kõige parem ikkagi uuema aja mootoritele täissünt.

Postitatud: 01 Nov 2005, 19:08
Postitas Karupoeg puhh
valvoline-i õli tavaliselt ei soovitata asjatundjate poolt(kuigi tänavasõidu masinale ma arvan, et käib küll). Vaata midagi muud...ise kasutan Motul õli näiteks.

Postitatud: 01 Nov 2005, 19:33
Postitas mmas
Karupoeg puhh kirjutas:
valvoline-i õli tavaliselt ei soovitata asjatundjate poolt(kuigi tänavasõidu masinale ma arvan, et käib küll). Vaata midagi muud...ise kasutan Motul õli näiteks.
räägi lähemalt, palju maksab mitumitemele paned jne. mida valvoline tavalisest mineraalist arvata? tegu vanema kui 2000a mudeliga muidu

Postitatud: 01 Nov 2005, 19:34
Postitas joosep90
mina ütleks et täiesti vale jutt No kurat kui minu NSR'il tiksub juba 36 tuhandes kilomeeter ette. lähtudes teie teooriast peaks mul 2 korda juba "kohvi" seal olema. ei ole midagi. viimati kui mina silindri kompressiooni mõõtsin sain ilusa 10bari. Nii et tehke omad järeldused
Mis sa ostsid tuttuue NSR-i et sa tead, et sinu omal pole kolbi-silindrit vahetatud ? Kui jah, siis ta võib muidugi sul iganes veel sõita..
Aga kui sellel masinal pole üldse kolbi ega silindri vahetatud ja kompressioon korras, no siis sa sõidad lihtsalt väga rahulikult ja kõik..
Ja ma ütlesin väga selgelt et kõik on väga suhteline. Kolbi seisukord oleneb suurel määral sõidustiilist ;)

Postitatud: 01 Nov 2005, 19:57
Postitas MotoMell
Nii rahulikult saab ainult lükata, et 2t 125-l kolbi ei peaks 36k peale juba mõned korrad vahetama. Kui ta veel auto järel tõmbamata käima läheb, siis on ikka kolbi vahetatud...

Postitatud: 04 Nov 2005, 10:40
Postitas mmas
mida arvata valvoline 2t stroke motorcycle õlist? pidavat maksma 54eeku

Postitatud: 04 Nov 2005, 14:36
Postitas loodusevingerpuss
kui ma veel kunagi noor olin (5 aastat tagasi), kasutasin Yamaha TZR125'l tavalist šiguli õli, mis maksis 7 krooni liiter. Tänu sellele läks mootor õhtale mingise 2000 km'ga. Remontida tuli kogu kupatus.

Postitatud: 04 Nov 2005, 15:06
Postitas rix125
Olen kuulnud, et tsiklite mootoritele soovitavad targad inimesed ainult castrol´it.

Postitatud: 04 Nov 2005, 16:39
Postitas Karupoeg puhh
mmas kirjutas:
Karupoeg puhh kirjutas:
valvoline-i õli tavaliselt ei soovitata asjatundjate poolt(kuigi tänavasõidu masinale ma arvan, et käib küll). Vaata midagi muud...ise kasutan Motul õli näiteks.
räägi lähemalt, palju maksab mitumitemele paned jne. mida valvoline tavalisest mineraalist arvata? tegu vanema kui 2000a mudeliga muidu
180 eeku pudel, motul 600. Rs-il on õlipaak, õli läheb sinna, midagi segada vaja pole. Mingit odavat mineraalõli ei soovita.

To Rix125: Jah, tõepoolest castrol teeb väga häid õlisid, aga castrol pole ainuke :wink:

Postitatud: 04 Nov 2005, 17:06
Postitas mmas
Karupoeg puhh kirjutas:
mmas kirjutas:
Karupoeg puhh kirjutas:
valvoline-i õli tavaliselt ei soovitata asjatundjate poolt(kuigi tänavasõidu masinale ma arvan, et käib küll). Vaata midagi muud...ise kasutan Motul õli näiteks.
räägi lähemalt, palju maksab mitumitemele paned jne. mida valvoline tavalisest mineraalist arvata? tegu vanema kui 2000a mudeliga muidu
180 eeku pudel, motul 600. Rs-il on õlipaak, õli läheb sinna, midagi segada vaja pole. Mingit odavat mineraalõli ei soovita.

To Rix125: Jah, tõepoolest castrol teeb väga häid õlisid, aga castrol pole ainuke :wink:
no tänud. kui ilm ilus siis lähen toda õli otsima. aga mitu mitmele siis kasutada ikkagi?

Postitatud: 04 Nov 2005, 17:30
Postitas silver
mmas kirjutas:

no tänud. kui ilm ilus siis lähen toda õli otsima. aga mitu mitmele siis kasutada ikkagi?
Miks sa seda õli nii väga bensiiniga tahad segada?
RSil on ju õlipaak, kuhu sa õli valad. Ja õlidosaator doseerib ise õige
bensiini-õli vahekorra, mis mootorisse jõuab.
Iseasi, kas ta Sul töötab. Selle töötamist on ohutu kontrollida nii, et igaks juhuks segad paaki bensiini õliga (1:50le - tavaliselt on vahekord pakendil kirjas, sest sõltuvalt õlist võib vahekord erineda) ja ka õlipaaki paned sama õli, mida bensiiniga segad. Ja kui mõne aja möödudes on näha, et õlipaagis on õli vähemaks jäänud, siis peaks olema edaspidi ohutu sõita puhta bensiiniga paagis.

Parimat,
Silver :wink: