Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Rumalad küsimused
Thesaarlane kirjutas:Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?
Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.
Ei viitsinud palju vaadata aga pigem tegemist highsidega lihtsalt kiirus väike ja asi ei lõppe halvasti ,taguots kaob käest ja siis haarab uuesti.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Rumalad küsimused
franz125 kirjutas:Thesaarlane kirjutas:Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?
Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.
Ei viitsinud palju vaadata aga pigem tegemist highsidega lihtsalt kiirus väike ja asi ei lõppe halvasti ,taguots kaob käest ja siis haarab uuesti.
Vaatasin ka tegelikult jupi ja nõusun eelkõnelejega, ju kiirus väike ja rehv käib tühja...ehk rehv pole piisavalt haaakuv (soe ) selle asfalti jaoks...
-
- Postitusi: 527
- Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
- Tsikkel: ZX-10R
- Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Thesaarlane kirjutas:Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?
Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.
Mitte et ma nüüd liialt targutada tahaks.
Rehvi pidamine koosneb hunnikust faktoritest: rehvi rõhk, rehvi temperatuur, rehvi kulumise aste, asfaldi temperatuur, asfaldi kvaliteet, teepinna tasasus ja vedrustuse seaded. Tõenäoliselt tunduvalt olulisem neist faktoritest on hoopis gaasikäsitlus. Tavaline käitumine, mida sel puhul maanteel tehakse, kui kurv otsa saab ja kaugemale juba näha on, siis keeratakse oluliselt uljamalt peale. See võib olla imeväike hulk rohkem jõudu, mis rehvi libisema sunnib. Liiga väike kiirus on videos nähtud poistele vaid õnnistuseks. Suurema kiiruse pealt oleks nad saanud sama reaktsiooniaja peale korraliku "high side".
Nagu tark raamat ütleb:
"Good throttle control is responsible for good cornering control, (i.e., suspension in best range, tires delivering optimum traction, line predictable, etc.)"
Ja omakorda lenksu küljes jõuga elamine võib ootamatut põnevust pakkuda:
"Other key rider jobs are similarly affected. Riding through bumpy turns and being stiff on the bike tends to roll the throttle on and off: the bike bucks even more as you bounce up and down on the seat. Both suspension and traction are affected because standard throttle control is not maintained. This can be quite dramatic."
Kõigele eelnevale lisaks saab sellist tagaratta libisemist korraldada ka sadulas nihelemisega. Keset kurvi oma keharaskusega mängides mängid sa hoopis rehvide pidamisega. Mõistlik on rahulikult ja paigal olla.
Pagan. Ilgeks targutamiseks läks. Ehk oli abiks.
Igast moto-juhtumiste piltwerk: http://flickr.com/raulkaidro
http://www.kawasaki.ee, http://www.maddog.ee
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
oldmaniac kirjutas:Thesaarlane kirjutas:Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?
Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.
Mitte et ma nüüd liialt targutada tahaks.
Rehvi pidamine koosneb hunnikust faktoritest: rehvi rõhk, rehvi temperatuur, rehvi kulumise aste, asfaldi temperatuur, asfaldi kvaliteet, teepinna tasasus ja vedrustuse seaded. Tõenäoliselt tunduvalt olulisem neist faktoritest on hoopis gaasikäsitlus. Tavaline käitumine, mida sel puhul maanteel tehakse, kui kurv otsa saab ja kaugemale juba näha on, siis keeratakse oluliselt uljamalt peale. See võib olla imeväike hulk rohkem jõudu, mis rehvi libisema sunnib. Liiga väike kiirus on videos nähtud poistele vaid õnnistuseks. Suurema kiiruse pealt oleks nad saanud sama reaktsiooniaja peale korraliku "high side".
Nagu tark raamat ütleb:
"Good throttle control is responsible for good cornering control, (i.e., suspension in best range, tires delivering optimum traction, line predictable, etc.)"Ja omakorda lenksu küljes jõuga elamine võib ootamatut põnevust pakkuda:
"Other key rider jobs are similarly affected. Riding through bumpy turns and being stiff on the bike tends to roll the throttle on and off: the bike bucks even more as you bounce up and down on the seat. Both suspension and traction are affected because standard throttle control is not maintained. This can be quite dramatic."Kõigele eelnevale lisaks saab sellist tagaratta libisemist korraldada ka sadulas nihelemisega. Keset kurvi oma keharaskusega mängides mängid sa hoopis rehvide pidamisega. Mõistlik on rahulikult ja paigal olla.
Pagan. Ilgeks targutamiseks läks. Ehk oli abiks.
Sellisele vastusele pretendeerisingi, kui küsimuse püstitasin.
Tänud
Re: Rumalad küsimused
Thesaarlane kirjutas:oldmaniac kirjutas:Thesaarlane kirjutas:Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?
Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.
Mitte et ma nüüd liialt targutada tahaks.
Rehvi pidamine koosneb hunnikust faktoritest: rehvi rõhk, rehvi temperatuur, rehvi kulumise aste, asfaldi temperatuur, asfaldi kvaliteet, teepinna tasasus ja vedrustuse seaded. Tõenäoliselt tunduvalt olulisem neist faktoritest on hoopis gaasikäsitlus. Tavaline käitumine, mida sel puhul maanteel tehakse, kui kurv otsa saab ja kaugemale juba näha on, siis keeratakse oluliselt uljamalt peale. See võib olla imeväike hulk rohkem jõudu, mis rehvi libisema sunnib. Liiga väike kiirus on videos nähtud poistele vaid õnnistuseks. Suurema kiiruse pealt oleks nad saanud sama reaktsiooniaja peale korraliku "high side".
Nagu tark raamat ütleb:
"Good throttle control is responsible for good cornering control, (i.e., suspension in best range, tires delivering optimum traction, line predictable, etc.)"Ja omakorda lenksu küljes jõuga elamine võib ootamatut põnevust pakkuda:
"Other key rider jobs are similarly affected. Riding through bumpy turns and being stiff on the bike tends to roll the throttle on and off: the bike bucks even more as you bounce up and down on the seat. Both suspension and traction are affected because standard throttle control is not maintained. This can be quite dramatic."Kõigele eelnevale lisaks saab sellist tagaratta libisemist korraldada ka sadulas nihelemisega. Keset kurvi oma keharaskusega mängides mängid sa hoopis rehvide pidamisega. Mõistlik on rahulikult ja paigal olla.
Pagan. Ilgeks targutamiseks läks. Ehk oli abiks.
Sellisele vastusele pretendeerisingi, kui küsimuse püstitasin.
Tänud
Anna andeks kui liialt küsin aga aga mis lõpptulemus ehk point oli?
-
- Postitusi: 527
- Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
- Tsikkel: ZX-10R
- Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
monster1 kirjutas:Anna andeks kui liialt küsin aga aga mis lõpptulemus ehk point oli?
Rehvi pidamine on kombinatsioon tervest nimekirjast faktoritest. Iga juhtum on erinev, isegi kui see esmapilgul täiesti identsena välja võib näha.
Igast moto-juhtumiste piltwerk: http://flickr.com/raulkaidro
http://www.kawasaki.ee, http://www.maddog.ee
Re: Rumalad küsimused
Ma sain Oldmaniaci seletusest aru niipalju, et ei tasu väga rapsida kui kindel pole. Endalgi vahest junni jahedaks tõmmanud see pidamise kaotus aga enamasti ikka omast lollusest see juhtunud.
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Rumalad küsimused
Nagu oldmaniac ütles, põhjuseid võib olla mitmeid aga olles ise ka palju videosid selle sama teelõigu crashidest vaadanud audioga siis reeglina juhtuvad seal sellised asjad meestega kes kaamerat nähes liialt vara järsult peale keeravad.
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Rumalad küsimused
Natuke valdkonnast välja: kas keegi teab Sauel mingit normaalset autoremonti teostavat firmat / isikut kes oleks ka usaldusväärne ja teeks korraliku töö?
Teema iseenesest lihtne, vaja vahetada Audi A4 'l rihmad ja pingutusrullikud ning jahutusventika visco siduri laager (tegelikult rihmad vaja uued panna lihtsalt, kuna viskas need puruks keset sõitmist :S (hammasrihm terve õnneks)).
Villem aka Villu aka Madis

-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Rumalad küsimused
Oilikom Sauel Mokteri bensuka kõrval.Saavad hakkama küll.Olen nende teenust kasutanud mitmeid kordi.
5215358.
Vastuvõtja naisterahvas.
Helista ja küsi.
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Rumalad küsimused
koi kirjutas:Oilikom Sauel Mokteri bensuka kõrval.Saavad hakkama küll.Olen nende teenust kasutanud mitmeid kordi.
5215358.
Vastuvõtja naisterahvas.
Helista ja küsi.
Suur tänu
Villem aka Villu aka Madis

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6773
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 694 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Rumalad küsimused
Selline 'loll' küsimus, et kuskohas Eestis tunkekuluvaid osta saab
Ehk on keegi näinud
edu
Re: Rumalad küsimused
yeekim kirjutas:Selline 'loll' küsimus, et kuskohas Eestis tunkekuluvaid osta saab
![]()
Ehk on keegi näinudedu
Midagi vist jäi ükskord seal silma, Kadaka Tee 131 http://www.bbtools.ee/
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Mida kuradit tähendab ZEN-i reklaamis, et tasuta PLING forever?
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7416
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Kipsi kirjutas:Mida kuradit tähendab ZEN-i reklaamis, et tasuta PLING forever?
See tähendab seda, et selle jama saad sa igavesti tasuta (va juhul, kui tingimused muutuvad).
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
.
-
- Postitusi: 284
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
- Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Rumalad küsimused
Heihoo!
Kas keegi teab kust saaks normaalse hinnaga uut auto akut. V6i on ehk kusagil miski kampaania k2igus.
Kylmade ilmadega on aku ikka n6rgaks j22nud ja vaja uus peale osta.
Eks otsin ise ka, panen igaks juhuks siia ikka ka kysimuse, ehk on kellelgi kasv6i "k2pp sees" kusagil
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Rumalad küsimused
Aku ööseks tuppa sooja ja laadima viia ei ole võimalust? Saaks teada kas ikka on aku nii peetis!
Kui ei siis soovitus PS-s.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 284
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
- Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Rumalad küsimused
Ahjaa, j2i mainimata, et olen juba paar n2dalavahetust aku t2is laadinud ja k2isin jaanuari algul ka aku kontrollis ja k2ivitusvoolu oli ainult 31% j2rgi.
Et ikkagi uut akut vaja, vanaga ikka talvel l2bi ei saa
Re: Rumalad küsimused
Snuffit kirjutas:Ahjaa, j2i mainimata, et olen juba paar n2dalavahetust aku t2is laadinud ja k2isin jaanuari algul ka aku kontrollis ja k2ivitusvoolu oli ainult 31% j2rgi.
Et ikkagi uut akut vaja, vanaga ikka talvel l2bi ei saa
Kui omale aku oled ära ostnud siis äkki viitsid siia ka kirjutada mis hinnaga aku said, omal keeras ka talv aku perse. Laadimisest polnud ka kasu.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Rumalad küsimused
Talv ei keera akusi kuhugi ja libe tee ei põhjusta avariisi.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
see akus olev keemia lihtsalt ei reageeri külmaga nii hästi, mistõttu ta laadub kiiremini tühjaks ja aeglasemini täis. kui on s**t aku, st keemia seal sees pole enam nii tasemel ja on "kulunud", siis külma ilmaga tuleb see viga lihtsalt hästi välja, st ta on ka soojaga s**t aku aga piisavalt hea, et veel käima minna.
seega kui suurem häda käes, võib aidata ka lihtsalt aku tuppa tõstmine ja seal uuesti laadimine.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Rumalad küsimused
jegesmesh kirjutas:Selge, aga räägi mulle siis mis selle aku perse keerab?
http://www.akukeskus.ee/index.php?optio ... &Itemid=42
aga palun, lühikokkuvõte

Re: Rumalad küsimused
Miks on kolvi kiirendus ülemises surnud seisus arvuliselt suurem, kui alumises surnud seisus?
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Rumalad küsimused
Kulu kirjutas:Miks on kolvi kiirendus ülemises surnud seisus arvuliselt suurem, kui alumises surnud seisus?
Sest ÜSS-is süüdatakse küttesegu ?
Re: Rumalad küsimused
Raitsraisk kirjutas:Kulu kirjutas:Miks on kolvi kiirendus ülemises surnud seisus arvuliselt suurem, kui alumises surnud seisus?
Sest ÜSS-is süüdatakse küttesegu ?
Ei sobi see vastus, endal oli ka see loogiliselt võttes esimene pakkumine. Kuidagi peab tulenema kinemaatikast, niipalju anti vihjeks.
Re: Rumalad küsimused
Kulu kirjutas:Raitsraisk kirjutas:Kulu kirjutas:Miks on kolvi kiirendus ülemises surnud seisus arvuliselt suurem, kui alumises surnud seisus?
Sest ÜSS-is süüdatakse küttesegu ?
Ei sobi see vastus, endal oli ka see loogiliselt võttes esimene pakkumine. Kuidagi peab tulenema kinemaatikast, niipalju anti vihjeks.
ma pakuks raskuskiirendust, mis ÜSS mõjub liikumise suunas ja all mõjub liikumisele vastu...?
Re: Rumalad küsimused
laan kirjutas:ma pakuks raskuskiirendust, mis ÜSS mõjub liikumise suunas ja all mõjub liikumisele vastu...?
Aga miks see boksermootoril ka nii on? Seega vist ikkagi midagi muud!