Rumalad küsimused

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Thesaarlane kirjutas:

Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?

Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.

Ei viitsinud palju vaadata aga pigem tegemist highsidega lihtsalt kiirus väike ja asi ei lõppe halvasti ,taguots kaob käest ja siis haarab uuesti.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


monster1
Postitusi: 99
Liitunud: 22 Okt 2009, 20:07
Tsikkel: Suzuki gsxr, gsxf jne.
Asukoht: Võru

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas monster1 »

franz125 kirjutas:
Thesaarlane kirjutas:

Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?

Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.

Ei viitsinud palju vaadata aga pigem tegemist highsidega lihtsalt kiirus väike ja asi ei lõppe halvasti ,taguots kaob käest ja siis haarab uuesti.

Vaatasin ka tegelikult jupi ja nõusun eelkõnelejega, ju kiirus väike ja rehv käib tühja...ehk rehv pole piisavalt haaakuv (soe ) selle asfalti jaoks...

Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas oldmaniac »

Thesaarlane kirjutas:

Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?

Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.

Mitte et ma nüüd liialt targutada tahaks.

Rehvi pidamine koosneb hunnikust faktoritest: rehvi rõhk, rehvi temperatuur, rehvi kulumise aste, asfaldi temperatuur, asfaldi kvaliteet, teepinna tasasus ja vedrustuse seaded. Tõenäoliselt tunduvalt olulisem neist faktoritest on hoopis gaasikäsitlus. Tavaline käitumine, mida sel puhul maanteel tehakse, kui kurv otsa saab ja kaugemale juba näha on, siis keeratakse oluliselt uljamalt peale. See võib olla imeväike hulk rohkem jõudu, mis rehvi libisema sunnib. Liiga väike kiirus on videos nähtud poistele vaid õnnistuseks. Suurema kiiruse pealt oleks nad saanud sama reaktsiooniaja peale korraliku "high side".

Nagu tark raamat ütleb:
"Good throttle control is responsible for good cornering control, (i.e., suspension in best range, tires delivering optimum traction, line predictable, etc.)"

Ja omakorda lenksu küljes jõuga elamine võib ootamatut põnevust pakkuda:
"Other key rider jobs are similarly affected. Riding through bumpy turns and being stiff on the bike tends to roll the throttle on and off: the bike bucks even more as you bounce up and down on the seat. Both suspension and traction are affected because standard throttle control is not maintained. This can be quite dramatic."

Kõigele eelnevale lisaks saab sellist tagaratta libisemist korraldada ka sadulas nihelemisega. Keset kurvi oma keharaskusega mängides mängid sa hoopis rehvide pidamisega. Mõistlik on rahulikult ja paigal olla.

Pagan. Ilgeks targutamiseks läks. Ehk oli abiks.

Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

oldmaniac kirjutas:
Thesaarlane kirjutas:

Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?

Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.

Mitte et ma nüüd liialt targutada tahaks.

Rehvi pidamine koosneb hunnikust faktoritest: rehvi rõhk, rehvi temperatuur, rehvi kulumise aste, asfaldi temperatuur, asfaldi kvaliteet, teepinna tasasus ja vedrustuse seaded. Tõenäoliselt tunduvalt olulisem neist faktoritest on hoopis gaasikäsitlus. Tavaline käitumine, mida sel puhul maanteel tehakse, kui kurv otsa saab ja kaugemale juba näha on, siis keeratakse oluliselt uljamalt peale. See võib olla imeväike hulk rohkem jõudu, mis rehvi libisema sunnib. Liiga väike kiirus on videos nähtud poistele vaid õnnistuseks. Suurema kiiruse pealt oleks nad saanud sama reaktsiooniaja peale korraliku "high side".

Nagu tark raamat ütleb:
"Good throttle control is responsible for good cornering control, (i.e., suspension in best range, tires delivering optimum traction, line predictable, etc.)"

Ja omakorda lenksu küljes jõuga elamine võib ootamatut põnevust pakkuda:
"Other key rider jobs are similarly affected. Riding through bumpy turns and being stiff on the bike tends to roll the throttle on and off: the bike bucks even more as you bounce up and down on the seat. Both suspension and traction are affected because standard throttle control is not maintained. This can be quite dramatic."

Kõigele eelnevale lisaks saab sellist tagaratta libisemist korraldada ka sadulas nihelemisega. Keset kurvi oma keharaskusega mängides mängid sa hoopis rehvide pidamisega. Mõistlik on rahulikult ja paigal olla.

Pagan. Ilgeks targutamiseks läks. Ehk oli abiks.

Sellisele vastusele pretendeerisingi, kui küsimuse püstitasin.
Tänud :bsmile:


monster1
Postitusi: 99
Liitunud: 22 Okt 2009, 20:07
Tsikkel: Suzuki gsxr, gsxf jne.
Asukoht: Võru

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas monster1 »

Thesaarlane kirjutas:
oldmaniac kirjutas:
Thesaarlane kirjutas:

Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?

Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.

Mitte et ma nüüd liialt targutada tahaks.

Rehvi pidamine koosneb hunnikust faktoritest: rehvi rõhk, rehvi temperatuur, rehvi kulumise aste, asfaldi temperatuur, asfaldi kvaliteet, teepinna tasasus ja vedrustuse seaded. Tõenäoliselt tunduvalt olulisem neist faktoritest on hoopis gaasikäsitlus. Tavaline käitumine, mida sel puhul maanteel tehakse, kui kurv otsa saab ja kaugemale juba näha on, siis keeratakse oluliselt uljamalt peale. See võib olla imeväike hulk rohkem jõudu, mis rehvi libisema sunnib. Liiga väike kiirus on videos nähtud poistele vaid õnnistuseks. Suurema kiiruse pealt oleks nad saanud sama reaktsiooniaja peale korraliku "high side".

Nagu tark raamat ütleb:
"Good throttle control is responsible for good cornering control, (i.e., suspension in best range, tires delivering optimum traction, line predictable, etc.)"

Ja omakorda lenksu küljes jõuga elamine võib ootamatut põnevust pakkuda:
"Other key rider jobs are similarly affected. Riding through bumpy turns and being stiff on the bike tends to roll the throttle on and off: the bike bucks even more as you bounce up and down on the seat. Both suspension and traction are affected because standard throttle control is not maintained. This can be quite dramatic."

Kõigele eelnevale lisaks saab sellist tagaratta libisemist korraldada ka sadulas nihelemisega. Keset kurvi oma keharaskusega mängides mängid sa hoopis rehvide pidamisega. Mõistlik on rahulikult ja paigal olla.

Pagan. Ilgeks targutamiseks läks. Ehk oli abiks.

Sellisele vastusele pretendeerisingi, kui küsimuse püstitasin.
Tänud :bsmile:

Anna andeks kui liialt küsin aga aga mis lõpptulemus ehk point oli?

Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas oldmaniac »

monster1 kirjutas:

Anna andeks kui liialt küsin aga aga mis lõpptulemus ehk point oli?

Rehvi pidamine on kombinatsioon tervest nimekirjast faktoritest. Iga juhtum on erinev, isegi kui see esmapilgul täiesti identsena välja võib näha.

Kasutaja avatar

Douchebag
Postitusi: 217
Liitunud: 18 Juul 2008, 22:00
Asukoht: Caracas, Venezuela

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Douchebag »

Ma sain Oldmaniaci seletusest aru niipalju, et ei tasu väga rapsida kui kindel pole. Endalgi vahest junni jahedaks tõmmanud see pidamise kaotus aga enamasti ikka omast lollusest see juhtunud.

Nobody is perfect, except me and my monkey!
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1071
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 193 korda
Tänatud: 119 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas villy »

Nagu oldmaniac ütles, põhjuseid võib olla mitmeid aga olles ise ka palju videosid selle sama teelõigu crashidest vaadanud audioga siis reeglina juhtuvad seal sellised asjad meestega kes kaamerat nähes liialt vara järsult peale keeravad.

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Villem »

Natuke valdkonnast välja: kas keegi teab Sauel mingit normaalset autoremonti teostavat firmat / isikut kes oleks ka usaldusväärne ja teeks korraliku töö?
Teema iseenesest lihtne, vaja vahetada Audi A4 'l rihmad ja pingutusrullikud ning jahutusventika visco siduri laager (tegelikult rihmad vaja uued panna lihtsalt, kuna viskas need puruks keset sõitmist :S (hammasrihm terve õnneks)).

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas koi »

Oilikom Sauel Mokteri bensuka kõrval.Saavad hakkama küll.Olen nende teenust kasutanud mitmeid kordi.
5215358.
Vastuvõtja naisterahvas.
Helista ja küsi.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Villem »

koi kirjutas:

Oilikom Sauel Mokteri bensuka kõrval.Saavad hakkama küll.Olen nende teenust kasutanud mitmeid kordi.
5215358.
Vastuvõtja naisterahvas.
Helista ja küsi.

Suur tänu :bsmile:

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6773
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 694 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Selline 'loll' küsimus, et kuskohas Eestis tunkekuluvaid osta saab :?:
Ehk on keegi näinud :roll:

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

mattyas
Postitusi: 232
Liitunud: 26 Sept 2004, 23:19
Asukoht: Raasiku

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mattyas »

yeekim kirjutas:

Selline 'loll' küsimus, et kuskohas Eestis tunkekuluvaid osta saab :?:
Ehk on keegi näinud :roll:

edu

Midagi vist jäi ükskord seal silma, Kadaka Tee 131 http://www.bbtools.ee/

Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1515
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

Mida kuradit tähendab ZEN-i reklaamis, et tasuta PLING forever?

Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7416
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1095 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Kipsi kirjutas:

Mida kuradit tähendab ZEN-i reklaamis, et tasuta PLING forever?

See tähendab seda, et selle jama saad sa igavesti tasuta (va juhul, kui tingimused muutuvad).

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

.

Viimati muutis motoratsutaja, 06 Veebr 2012, 19:58, muudetud 1 kord kokku.
Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

Snuffit
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
Asukoht: Rapla
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Snuffit »

Heihoo!

Kas keegi teab kust saaks normaalse hinnaga uut auto akut. V6i on ehk kusagil miski kampaania k2igus.
Kylmade ilmadega on aku ikka n6rgaks j22nud ja vaja uus peale osta.

Eks otsin ise ka, panen igaks juhuks siia ikka ka kysimuse, ehk on kellelgi kasv6i "k2pp sees" kusagil :mrgreen:

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Loff »

Aku ööseks tuppa sooja ja laadima viia ei ole võimalust? Saaks teada kas ikka on aku nii peetis!
Kui ei siis soovitus PS-s.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Snuffit
Postitusi: 284
Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
Asukoht: Rapla
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Snuffit »

Ahjaa, j2i mainimata, et olen juba paar n2dalavahetust aku t2is laadinud ja k2isin jaanuari algul ka aku kontrollis ja k2ivitusvoolu oli ainult 31% j2rgi.
Et ikkagi uut akut vaja, vanaga ikka talvel l2bi ei saa 8)

Kasutaja avatar

mrt36
Postitusi: 86
Liitunud: 27 Sept 2004, 20:42
Tsikkel: mulle meeldivad motikad
Asukoht: söörömöö
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mrt36 »

K-rautas on hetkel suht hea hinnaga Monbat akud.

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Snuffit kirjutas:

Ahjaa, j2i mainimata, et olen juba paar n2dalavahetust aku t2is laadinud ja k2isin jaanuari algul ka aku kontrollis ja k2ivitusvoolu oli ainult 31% j2rgi.
Et ikkagi uut akut vaja, vanaga ikka talvel l2bi ei saa 8)

Kui omale aku oled ära ostnud siis äkki viitsid siia ka kirjutada mis hinnaga aku said, omal keeras ka talv aku perse. Laadimisest polnud ka kasu.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Talv ei keera akusi kuhugi ja libe tee ei põhjusta avariisi.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Selge, aga räägi mulle siis mis selle aku perse keerab?

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 371 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

see akus olev keemia lihtsalt ei reageeri külmaga nii hästi, mistõttu ta laadub kiiremini tühjaks ja aeglasemini täis. kui on s**t aku, st keemia seal sees pole enam nii tasemel ja on "kulunud", siis külma ilmaga tuleb see viga lihtsalt hästi välja, st ta on ka soojaga s**t aku aga piisavalt hea, et veel käima minna.
seega kui suurem häda käes, võib aidata ka lihtsalt aku tuppa tõstmine ja seal uuesti laadimine.

Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 414 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas rannamees »

jegesmesh kirjutas:

Selge, aga räägi mulle siis mis selle aku perse keerab?

http://www.akukeskus.ee/index.php?optio ... &Itemid=42
aga palun, lühikokkuvõte :bsmile:

Pilt

Kulu
Postitusi: 83
Liitunud: 28 Jaan 2010, 13:10
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Kulu »

Miks on kolvi kiirendus ülemises surnud seisus arvuliselt suurem, kui alumises surnud seisus?

Elus on kaks tähtsat reeglit: ära kunagi ütle kõike korraga.

Raitsraisk
Postitusi: 302
Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
Tsikkel: F650
Asukoht: Laagri
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

Kulu kirjutas:

Miks on kolvi kiirendus ülemises surnud seisus arvuliselt suurem, kui alumises surnud seisus?

Sest ÜSS-is süüdatakse küttesegu ?


Kulu
Postitusi: 83
Liitunud: 28 Jaan 2010, 13:10
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Kulu »

Raitsraisk kirjutas:
Kulu kirjutas:

Miks on kolvi kiirendus ülemises surnud seisus arvuliselt suurem, kui alumises surnud seisus?

Sest ÜSS-is süüdatakse küttesegu ?

Ei sobi see vastus, endal oli ka see loogiliselt võttes esimene pakkumine. Kuidagi peab tulenema kinemaatikast, niipalju anti vihjeks.

Elus on kaks tähtsat reeglit: ära kunagi ütle kõike korraga.
Kasutaja avatar

laan
Postitusi: 28
Liitunud: 11 Nov 2010, 09:47
Tsikkel: ZX6R 97'
Asukoht: Tln/Vilj

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas laan »

Kulu kirjutas:
Raitsraisk kirjutas:
Kulu kirjutas:

Miks on kolvi kiirendus ülemises surnud seisus arvuliselt suurem, kui alumises surnud seisus?

Sest ÜSS-is süüdatakse küttesegu ?

Ei sobi see vastus, endal oli ka see loogiliselt võttes esimene pakkumine. Kuidagi peab tulenema kinemaatikast, niipalju anti vihjeks.

ma pakuks raskuskiirendust, mis ÜSS mõjub liikumise suunas ja all mõjub liikumisele vastu...?


Kulu
Postitusi: 83
Liitunud: 28 Jaan 2010, 13:10
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Kulu »

laan kirjutas:

ma pakuks raskuskiirendust, mis ÜSS mõjub liikumise suunas ja all mõjub liikumisele vastu...?

Aga miks see boksermootoril ka nii on? Seega vist ikkagi midagi muud!

Elus on kaks tähtsat reeglit: ära kunagi ütle kõike korraga.
Suletud

Mine “Ajaviiteks...”