Husky kolvi vahetus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Husky kolvi vahetus
Tere
Mul husky te510 2004a. Sai ostetud uus kolb aga see , mis rattast välja tuli ei ole samasugune. Klapid ja kõik mis vaja sai windorfis üle käidud, uued tihendid jne kõik ootamas. Tahaks ratast korda teha nii nagu peab.
Käisin ka esinduses muret kurtmas ja seal arvati ka ,et mul keegi ennem sinna vale/ teise pannud.
Kui seda teemat vaadata http://www.adventurebikerider.com/forum ... ludes.html
siis seal samasugune kolb nagu mulle telliti ehk õige?
Minu kolb ja uus siis siin kõrvuti
Mis teie arvate?
Mis edasi teha?
-
Villem
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Husky kolvi vahetus
Kui koodide jms järgi on kolb õige ning mõõtudelt sobib, siis peab ju uus olema ka õige. See mis sul seal sees on olnud, on küll püha issanda pornograafia: klapp korralikult peas käinud ja kogu krempel ilusti kinni jooksnud, tõenäoliselt selle vale kolvi tõttu. Silinder on ikka taastatud? Keps ja vänt korras?
Villem aka Villu aka Madis
Re: Husky kolvi vahetus
Klapp käis jah peas. See pool sai kõik uus pandud. Vänt korras aga keps läheb ka uus kui kindel,et kolb sobib. Koodide ja kõige muu järgi sobib, lihtsalt kartus ,et ei hakka käima normaalselt teistsuguse kolviga.(surveaste,silindri täituvus jms)
-
Tort
- Postitusi: 2044
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: Husky kolvi vahetus
Pildi järgi tundub, et vana kolvi pealne on küll kõrgem ja klapisüvised sügavamad ehk see vana kolb võib mingi "racing" värk olla. Kui uus on kataloogi järgi sobiv ja läbimõõt ning sõrm on õiged, siis lao aga kokku. Juhul, kui silku ka ok on. Piltide järgi ei saa mingil juhul öelda, et ei sobi. See on ikka mõõtudest tulenev küsimus ja see ei määra sobivust, et kolvi pealne on teistsugune. Kui oleks vastupidi, et kolb on kõrgem, vot siis võiks probleem olla.
-
mx77
- Postitusi: 8469
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Re: Husky kolvi vahetus
Mulle tundub kah, et see vana kolb on sul mingi high-compression racing kolb. Rõngaid tundub ka vist ainult üks olema?
Re: Husky kolvi vahetus
Racing kolvil peaks ju nimi peal olema aga seal pole kuskil midagi. Kõige rohkem kardan seda ,et ratas ei hakka käima normaalselt?
-
mx77
- Postitusi: 8469
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Re: Husky kolvi vahetus
lauri85 kirjutas:Racing kolvil peaks ju nimi peal olema aga seal pole kuskil midagi. Kõige rohkem kardan seda ,et ratas ei hakka käima normaalselt?
Miks see nimi peaks peal olema?
-
KIBU
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Husky kolvi vahetus
lauri85 kirjutas:Racing kolvil peaks ju nimi peal olema aga seal pole kuskil midagi. Kõige rohkem kardan seda ,et ratas ei hakka käima normaalselt?
kõige hullem, mis juhtuda saab on vajadus karpa regulli järele. (kui nukad originaalid on? ) kui sul ratas ka 95 benaga töötas selle kõrge kolviga siis pole mingit vahet ma usun.
mitte et see oluline oleks a meenub et selle aja Husabergil oli erineva kubatuuriga mootoritel samasugune kolvi erinevus. 550 ja 650 muidu kõik sama aga 650 kolb oli seest nõgus.
Re: Husky kolvi vahetus
KIBU kirjutas:lauri85 kirjutas:Racing kolvil peaks ju nimi peal olema aga seal pole kuskil midagi. Kõige rohkem kardan seda ,et ratas ei hakka käima normaalselt?
kõige hullem, mis juhtuda saab on vajadus karpa regulli järele. (kui nukad originaalid on? ) kui sul ratas ka 95 benaga töötas selle kõrge kolviga siis pole mingit vahet ma usun.
mitte et see oluline oleks a meenub et selle aja Husabergil oli erineva kubatuuriga mootoritel samasugune kolvi erinevus. 550 ja 650 muidu kõik sama aga 650 kolb oli seest nõgus.
Hakkasin siis uurima ja minu aastakäigul tehti ka mudelit te450 ja pilte vaadataes ongi vana kolb selline kõik nr täpselt samad(mõõdud ja kõik klapivad 510 kolviga) Hind on ka ca 100 eur odavam kui originaal. Eks seal siis kunagi mingit remonti tehtud ja võetud kättesaadavam/odavam jupp.
http://www.ebay.com/itm/Wossner-piston- ... oR&vxp=mtr
Re: Husky kolvi vahetus
Nii huskyl mootor korras, käib väga ilusti. Kuid tekkis ka väike probleem, kuna kolb vähe teistsugune oleks vist vaja karpat sättida? (KES TEEKS? )
-
Tort
- Postitusi: 2044
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: Husky kolvi vahetus
Mis sa tast sätid kui ilusti käib? Sõida natuke ja vaata küünalt, et valge poleks ja et pöörded ilusti alla tuleks. Pruun küünal näitab head segu.
Re: Husky kolvi vahetus
Tort kirjutas:Mis sa tast sätid kui ilusti käib? Sõida natuke ja vaata küünalt, et valge poleks ja et pöörded ilusti alla tuleks. Pruun küünal näitab head segu.
Muidu ei näppiks aga küünal liiga must, segu vist rikas. sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] mootori ploki juurest läheb peale minutilist käimist punaseks.
-
Tort
- Postitusi: 2044
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: Husky kolvi vahetus
Punane kolle viitab ikka lahjale segule ehk vähe kütust. Kui sinu karpa küljest segu keerata ei saa, siis tuleb selgeks teha, et kütus jõuab ilusti karpani ja karpa puhtaks teha. Kui ikka käib kuumalt, siis tuleb suuremad düüsid panna ja nõela reguleerida (et kõikides pööretevahemikes asi ok oleks). Kõik töökojad teevad.
Edit: väljalaske klapid peavad ja reguleeritud?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.