Suzuki bandit 600 pöörded kõiguvad
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Sept 2012, 11:48
- Tsikkel: VS800
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Suzuki bandit 600 pöörded kõiguvad
Pmst. masin käib ainult siis kui toores on pooleldi lahti, alla selle tahab kangesti ära surra ja kui käib siis viskab pöördeid üles-alla ja üldse käib vaevaliselt.
On kellegil sama probleem olnud? Karpade puhastamise/seadistamise teema lihtsalt?
-
- Postitusi: 872
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki bandit 600 pöörded kõiguvad
Kui lambist tekkis siis alustaks jah puhastamisest
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: Suzuki bandit 600 pöörded kõiguvad
Kõikuvad pöörded on tihtipeale märk sellest, et mõni sisselaske tihend/lõdvik/vaakumvoolik vms. on ebatihe ja mootor saab nö. lisa õhku. Sellele viitab ka vajadus toorest peale tõmmata, ehk siis kompenseerida leket, lisa kütusega.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki bandit 600 pöörded kõiguvad
Banditi karpade suurim probleem on ülipeenikesed (vist mälu järgi 35 mõõduga) tühikägudüüsid, mis lõpetavad normaalse mootori töö kui lähevad natukenegi umbe. Ja umbe lähevad nad väga lihtsasti, eriti peale pikemat seismist. Mina alustaks karpade mahavõtu ja puhastamisega. Puhastada tuleb KÕIK kanalid ja düüsid. Ei ole nii, et võtan põhja alt ja koputan sodi välja ning siis ongi karpa puhastatud. Kõik düüsid tuleb ükshaaval välja võtta ja nõelaga läbi torkida. Selle tühikäigudüüsi jaoks peab olema midagi trossikiu sarnast, sest nõel läbi ei mahu sealt. Lisaks ujukinõelad maha, ujukinõelte pesa välja ja O-ring tihendi kontroll/vajadusel vahetus. Ka tühikäigu õhukanal tuleks läbi puhuda. Alles siis kõik kokku ja saab öelda, et karpad on puhastatud. Siis peale tagasi ja sünki ning käib see Bandit kenasti kui muid vanadusest tingitud muresid ei ole.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.