1. leht 1-st

Yamaha FZR 600R 1995 tiksub (video)

Postitatud: 18 Juun 2020, 23:07
Postitas Gunjok

Tere,

Enne kui mootori lahti kisun ja asun ketti vahetama, uurin igaksjuhuks äkki kellelgi on häid soovitusi mida veel kontrollida peale mootoriketi ja ketitalla.

Probleem on siis selles, et mootor tiksub julmalt. Ratas sai kaugemalt ära toodud ning sõites oli tunne nagu sõidaks 50cc rolleriga. Pöördesse läheb tühikäigul kenasti kuid sõites on kiirendus väga veniv (võrdluseks on teine 44kw V2 ratas ca 3x järsema kiirendusega) ning pöörded tõusevad kiirendades kiirelt ja sujuvalt, mitte järsult/momentaalselt. Seega väga ei usu, et sidur võiks libiseda?

Passi järgi on 25kw ning piirajad on karpadest eemadatud (seibid). Kas kuskil võib veel mõni piiraja peidus olla mis takistab järsku kiirendust? Või võib midagi säärast tekkida kui nukakett on näiteks 1 hamba võrra üle hüpanud? :wack:

Ketipinguti sai korraks maha võetud ning tald tundub suht kulunud:
Pilt

Tegemist automaatse pingutiga millel sees vedru. Tundus, et pinguti oli põhjas.

Tänud ette! :bsmile:


Re: Yamaha FZR 600R 1995 tiksub (video)

Postitatud: 19 Juun 2020, 00:08
Postitas võll

Tundub, et käib kolme silindriga üldse ja tiks meenutab kui leegitoru ja silindri vaheline ühendus ei ole hermeetiline.


Re: Yamaha FZR 600R 1995 tiksub (video)

Postitatud: 19 Juun 2020, 23:20
Postitas Gunjok
võll kirjutas: 19 Juun 2020, 00:08

Tundub, et käib kolme silindriga üldse ja tiks meenutab kui leegitoru ja silindri vaheline ühendus ei ole hermeetiline.

Sul võib õigus olla. Esimese silindri küünlapiibu sisu pudenes peale küünla eemaldamist põrandale ning näeb üsna paha välja.
PiltPilt

Sai ka klapikambrikaas maha kistud ning kett tundub veel üsna tihke ja venimismärke ei õnnestunud tuvastada (ka mootorit käiates).
Nüüd vaja kuskilt uued piibud, juhtmed tellida. :mrgreen: