Yamaha Tenere
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 83
- Liitunud: 23 Aug 2005, 11:20
- Tsikkel: Suzuki DL1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Yamaha Tenere
Oleks huvi teada rohkem selle ratta kohta kuna siin foorumist ei leidnud eriti infot .Äkki keegi ikkagi omab seda või oskab kommenteerida.Kas oleks hea arlternatiiv näitex Honda dominatorile?Kuidas varuosade saadavus ja hind on?
Mõtlen 90ndate alguse masinaid.
Sõita plaanin kahekesi pikemaid asfaldi otsi,kruusa ja kindlasti ka metsateedel aga mitte mülkas .
Mõtlen 90ndate alguse masinaid.
Sõita plaanin kahekesi pikemaid asfaldi otsi,kruusa ja kindlasti ka metsateedel aga mitte mülkas .
Tere
Ütlen kohe ära, et ise olen natukene selle pilliga sõitnud, kuid õemees omab seda ratast juba aastaid. Sõiduomadustega on ta väga rahul. Probleeme on olnud tiba elektri poolega, aga see pole ka midagi hullu olnud (ära kõdunenud kontaktid ja korra starter). Ratas sõitnud nii 40 000 km ja vahetatud on esimesed pidurikettad, kuna antud ratas sõidab sellises kliimas, mis paneb kettad hoobilt tuksi (kohaks siis Norra ja Bergen - sajab ja on löga maas enamus ajast aastas). Ratas on sõitnud aastaringselt v.a. paar kuud talvel, kui oli jää maas. Õde ise aga kirub seda ratast tugevalt - just istet. ISte on selline suht kandiline ning kõva. Lisaks sellele on iste tsipa ette poole kaldu, mis tähendab seda, et kaasreisia sõidab suuremal pidurdusel sangas istujale selga. Kuid see võib kõik kinni olla ka isiklikus tagumikus või sõidustiilis. Ratas on vastupidavuselt ja sõidult väga hea.
Kokkuvõttes ikkagi lood sellised, et kui võimalik, siis proovi ära ja otsusta. Minule meeldis näiteks Aprilia pegaso sõit rohkem, aga see jällegi ainult minu arvamus.
Erki
Ütlen kohe ära, et ise olen natukene selle pilliga sõitnud, kuid õemees omab seda ratast juba aastaid. Sõiduomadustega on ta väga rahul. Probleeme on olnud tiba elektri poolega, aga see pole ka midagi hullu olnud (ära kõdunenud kontaktid ja korra starter). Ratas sõitnud nii 40 000 km ja vahetatud on esimesed pidurikettad, kuna antud ratas sõidab sellises kliimas, mis paneb kettad hoobilt tuksi (kohaks siis Norra ja Bergen - sajab ja on löga maas enamus ajast aastas). Ratas on sõitnud aastaringselt v.a. paar kuud talvel, kui oli jää maas. Õde ise aga kirub seda ratast tugevalt - just istet. ISte on selline suht kandiline ning kõva. Lisaks sellele on iste tsipa ette poole kaldu, mis tähendab seda, et kaasreisia sõidab suuremal pidurdusel sangas istujale selga. Kuid see võib kõik kinni olla ka isiklikus tagumikus või sõidustiilis. Ratas on vastupidavuselt ja sõidult väga hea.
Kokkuvõttes ikkagi lood sellised, et kui võimalik, siis proovi ära ja otsusta. Minule meeldis näiteks Aprilia pegaso sõit rohkem, aga see jällegi ainult minu arvamus.
Erki
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Hommik,
Tenerega olen sõitnud miski paar keskmise oikkusega otsa, küll aga on 660 cm3 MZ-del peal Tenere mootor. Seega mootori varuosamure on küll murtud. Kui mujalt ei saa, siis minu käest ikka. Ka muud jupid on mõistliku hinnaga. Mina arvan selle ratta kohta ainult seda, et kui suudad ta mõistlikus seisus kätte saada, siis ei kahetse. Paraku kipuvad need Tenered tavaliselt jube äraaetuks kiskuma. Sinu otsustada.
Tenerega olen sõitnud miski paar keskmise oikkusega otsa, küll aga on 660 cm3 MZ-del peal Tenere mootor. Seega mootori varuosamure on küll murtud. Kui mujalt ei saa, siis minu käest ikka. Ka muud jupid on mõistliku hinnaga. Mina arvan selle ratta kohta ainult seda, et kui suudad ta mõistlikus seisus kätte saada, siis ei kahetse. Paraku kipuvad need Tenered tavaliselt jube äraaetuks kiskuma. Sinu otsustada.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Ma oman Teneret ja oskan rääkida küll.
Tegelt on olemas kahte sorti Tenere'sid. Esialgu olid Tenered XT600, millel oli suurem kütusepaak jm pisividinad, et pikk reis parem oleks. 1991 läks tootmisse hoopis teistmoodi mootoriga kui XT600 ehk siis vesijahutusega 660cc mootoriga ja hoopis teistsuguse raamiga tsikkel. Ma eeldan, et sa räägid sellest viimasest.
Tsikkel on hää, ei kurda üldse. Tegelikult oleks sellest üksikasjalik rääkimine päris pikk jutt, mida ma siin ei viitsi praegu tegema hakata. Ausaltöelda on mul materjaali ühe tagasihoidliku mudeliveebi jagu, lihtsalt ei ole jõudu-võimalust praegu seda kõike üles riputada. Küll aga võin kogutud materjali laheksti jagada kõigile huvilistele meilitsi.
Saada mulle ES oma meiliaadressiga ja täpsema huviga.
NB! Ma parasjagu müün ka oma Tenered, nii et anna teada, kui huvi on tõsine, ehk saame kokkuleppele:)
Tegelt on olemas kahte sorti Tenere'sid. Esialgu olid Tenered XT600, millel oli suurem kütusepaak jm pisividinad, et pikk reis parem oleks. 1991 läks tootmisse hoopis teistmoodi mootoriga kui XT600 ehk siis vesijahutusega 660cc mootoriga ja hoopis teistsuguse raamiga tsikkel. Ma eeldan, et sa räägid sellest viimasest.
Tsikkel on hää, ei kurda üldse. Tegelikult oleks sellest üksikasjalik rääkimine päris pikk jutt, mida ma siin ei viitsi praegu tegema hakata. Ausaltöelda on mul materjaali ühe tagasihoidliku mudeliveebi jagu, lihtsalt ei ole jõudu-võimalust praegu seda kõike üles riputada. Küll aga võin kogutud materjali laheksti jagada kõigile huvilistele meilitsi.
Saada mulle ES oma meiliaadressiga ja täpsema huviga.
NB! Ma parasjagu müün ka oma Tenered, nii et anna teada, kui huvi on tõsine, ehk saame kokkuleppele:)
-
Teema algataja - Postitusi: 83
- Liitunud: 23 Aug 2005, 11:20
- Tsikkel: Suzuki DL1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Terv.. Praegu tegelen lihtsalt meeldivate tsiklite kohta info hankimisega..
ja raha pole veel panga kontol
Olen aru saanud netis surfates,et 1hest tsiklist võivad eri inimestel olla väga erinevad arvamused...Aa näitex AF twini või transalpi kohta pole leidnud väga halvustavaid arvamusi ..ikka väga positiivseid.Super Tenere kohta lugesin ,et käigu vahetus halb,,mootor jne...Tenere kohta 1 rääkis elektri süsteemi vee pidavusest jne...DR BIG..ei teagi eriti mis arvata ..
Aga mu mail on lihunik2@hotmail.com ja ootan kõike mida viitsid mulle sellest masinast kirjutada...
ja raha pole veel panga kontol

Olen aru saanud netis surfates,et 1hest tsiklist võivad eri inimestel olla väga erinevad arvamused...Aa näitex AF twini või transalpi kohta pole leidnud väga halvustavaid arvamusi ..ikka väga positiivseid.Super Tenere kohta lugesin ,et käigu vahetus halb,,mootor jne...Tenere kohta 1 rääkis elektri süsteemi vee pidavusest jne...DR BIG..ei teagi eriti mis arvata ..
Aga mu mail on lihunik2@hotmail.com ja ootan kõike mida viitsid mulle sellest masinast kirjutada...
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Yamaha Ténéré värske omanik:D
Tänasest olen siis ka Tenere uhke omanik.
Reaalset läbisõitu tiba alla 40k, mootor töötab igati ilusti. Laseri ProDuro sportsumm, db killer ilusti sees ja minust ta ka sinna sisse jääb, praegune hääl on väga bro, ilus madal pops.
Esimese asjana üllatas see ratas oma ärksusega
Esimsese-teise käiguga no problem tagarattasse ainult gaasiga. Pole varem ühegi singliga sõitnud, eks selle pärast ta nii ole...
Ma ei ole mingi kilovati haige aga natuke mõtlesma võttis küll see 35 kW, et kas väheks ei jää... Pärast esimest ringi sain aru aga, et kW ei näita midagi, PÖÖRDEMOMENT aga kõike
Pm tühikäigult on kogu vedu taga ja on ühtlaselt kuni piirajani. Käigud on muidugi lühikesed, nii et peab hoolega neid vahetama.
Selle rattaga sõitmist võiksin iseloomustada, et olen justkui kohtunud hea vana sõbraga, keda pole ammu näinud aga keda tahad väga näha:)
Isegi sügisel küntud põllu ületamine ei olnud mingi vaev
Samuti rööpas kruusateed, augud või krt teab mis:) Aga kõikse paremini tunneb Ténéré end ikkagi kiirel kruusateel:)
Lummab mind selle ratta mootori osa: viis klappi silindril, kuivkarter.
Aga nüüd ma lähen veidi "liigutama"
Reaalset läbisõitu tiba alla 40k, mootor töötab igati ilusti. Laseri ProDuro sportsumm, db killer ilusti sees ja minust ta ka sinna sisse jääb, praegune hääl on väga bro, ilus madal pops.
Esimese asjana üllatas see ratas oma ärksusega



Selle rattaga sõitmist võiksin iseloomustada, et olen justkui kohtunud hea vana sõbraga, keda pole ammu näinud aga keda tahad väga näha:)
Isegi sügisel küntud põllu ületamine ei olnud mingi vaev

Lummab mind selle ratta mootori osa: viis klappi silindril, kuivkarter.
Aga nüüd ma lähen veidi "liigutama"

-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Küsimus teistele Ténéré omanikele:
Nimelt viienda käigu kasutamine. Neljandaga on üsna normaalne veel sõita kiirusega kuni 100kmh ja millegipärast ei taha ka viiendat ennem panna. Tekib tunne, et mootor "nõksutab" kõvasti, ehk siis singli effekt. Kunagi olen kuulnud juttu stiilis naised saunas rääkisid XT kohta, et viiendat käiku ei soovitata kasutada alla 4k rpm. Põhjuseks toodi nuutidel viienda käigu hammasratas, mis suure nõksutamisega ükskord ära laguneb. Kas see "mitte alla 4k rpm viies käik" võiks kehtida ka Ténéré kohta?
Viies käik ja 100kmh ongi umbes 4k pööret mootoril. Aga vahel tahaks ju ka vaikselt popsutada madalamatel kiirustel.
Nimelt viienda käigu kasutamine. Neljandaga on üsna normaalne veel sõita kiirusega kuni 100kmh ja millegipärast ei taha ka viiendat ennem panna. Tekib tunne, et mootor "nõksutab" kõvasti, ehk siis singli effekt. Kunagi olen kuulnud juttu stiilis naised saunas rääkisid XT kohta, et viiendat käiku ei soovitata kasutada alla 4k rpm. Põhjuseks toodi nuutidel viienda käigu hammasratas, mis suure nõksutamisega ükskord ära laguneb. Kas see "mitte alla 4k rpm viies käik" võiks kehtida ka Ténéré kohta?
Viies käik ja 100kmh ongi umbes 4k pööret mootoril. Aga vahel tahaks ju ka vaikselt popsutada madalamatel kiirustel.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Anyone?davidsoniharald kirjutas:Küsimus teistele Ténéré omanikele:
Nimelt viienda käigu kasutamine. Neljandaga on üsna normaalne veel sõita kiirusega kuni 100kmh ja millegipärast ei taha ka viiendat ennem panna. Tekib tunne, et mootor "nõksutab" kõvasti, ehk siis singli effekt. Kunagi olen kuulnud juttu stiilis naised saunas rääkisid XT kohta, et viiendat käiku ei soovitata kasutada alla 4k rpm. Põhjuseks toodi nuutidel viienda käigu hammasratas, mis suure nõksutamisega ükskord ära laguneb. Kas see "mitte alla 4k rpm viies käik" võiks kehtida ka Ténéré kohta?
Viies käik ja 100kmh ongi umbes 4k pööret mootoril. Aga vahel tahaks ju ka vaikselt popsutada madalamatel kiirustel.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.