Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Moderaator: Moded
Ei sobi Tuaregi vedrustusega
See arutelu eraldatud teisest lõimest, kui teemast mööda vestlus. Kes soovib, vestleb siin nüüd teemast mööda või uuel teemal edasi:
Algne teema Tuaregi esivedrustuse kohta leitav siit: viewtopic.php?f=1&t=113265
Algne teema Tuaregi esivedrustuse kohta leitav siit: viewtopic.php?f=1&t=113265
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
See,et paljud esindused ei tee sinu sõiduvahendit hästi juhitavaks on paljuski kinni selles, et tehasest on antud teatud parameetrid mida saab ka muuta kuid kuna tehase parameetrid on paigas,siis ei muudeta.
Meil üldlevinud teema autode juures on sildade reguleerimine. Kui on tehase sedades, siis näiteks rehvid kuluvad palju kiiremini ja auto ei ole libedal ning kruusal juhitav. Tehase esindus sellise probleemiga ei aita ja nii on.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2534
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 352 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Millisel autol on "tehaseseades" rattakalded sellised, et rehvid laus kiiremini kuluvad? Millised saavad üldse olla "valed" seaded, et rehvid ÜHTLASELT kiiremini kuluvad? Et kas kõike mõtteid ikka tasub siia kirja panna ...
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 1479
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Seda sillateemat kuulen esimest korda aga ajudega ju sarnast asja tehakse.. Väidetavalt muudetakse seadeid nii, et mootor töötab paremini ja on ökonoomsem...
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
See, et sina pole sellest teemast kuulnud ei tähenda,et seda ei eksisteeri. Minu isiklikel autodel on see olnud Volvo XC90-l ja kindlasti ka MB-l neid kahte tean omast kogemusest. Reanault ja Toyotal väidetavalt sellega probleeme pole. Renault on ka omal olemas ja juba teine ning tõesti probleemi pole.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2534
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 352 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Justnimelt - väidetavalt
Autotehaste arendusosakondades töötavadki ju ainult mingid ajuinvaliidid kes ei oska isegi väiksema kütusekuluga suuremat võimsust saavutada
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
mul tekkis lihtsalt küsimus, et miks peaks autotootjad sellise jamaga tegelema?urmas66 kirjutas: ↑30 Okt 2023, 11:46See, et sina pole sellest teemast kuulnud ei tähenda,et seda ei eksisteeri. Minu isiklikel autodel on see olnud Volvo XC90-l ja kindlasti ka MB-l neid kahte tean omast kogemusest. Reanault ja Toyotal väidetavalt sellega probleeme pole. Renault on ka omal olemas ja juba teine ning tõesti probleemi pole.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1945
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Mb silla regull on nii jube töö, et kohalik Vianor ei tahtnud kuidagi ette võtta. Mõned teevad sportliku huviga aga tingimusel, et kõik neetud vardakesed oleksid uued ja sedagi nurina saatel.
Kolmandad on asja-armastajad, margi fanaatikud ja seal saab kõige parema tulemuse.
Veho on viimane koht kuhu raha kinkida.
Auto mälus olevad kütusekaardid ei ole mingi raketi teadus. Sisuliselt sarnane exeli tabelile, kus pihustite ja andurite mäng käib teatud numbrite järgi. Kui nüüd täpsemalt kütusekaarte sättida, saab teha valikuid, kuhu rohkem jõudu ja väänet suunata. ( näiteks madalatele pööretele, linna sõidul jne )
Mul hakkab kõvem vääne juba 1500 pöördest pihta ja pihustid järgivad turbo rõhku. Turbo ise on ehituselt VNT ja kui sobiv koormus leidub, laeb kasvõi 1000 pöördest alates.
Hetkel oleks vaja cooler ära vahetada. Max rõhk on 1,8 bari. 2'ga lendaks algupärane vahejahuti otstest laiali. Map andur originaal, st 2 bari. Kui paneks 3bar'ise oskaks auto ka rohkem suruda. ECU ja pihustid on võimelised söötma rohkem aga ta lihtsalt ei näe anduri tõttu suuremat rõhku kui 2bari.
Ah et miks tehased ei tee kohe sellist?
Neil on vaja teisi autosid müüa. Ja mõned maad maksustavad mootori mahu ja võimsuse järgi. Näiteks itaalia, Jaapan.
On loomulikult mootorite risti kasutamist ja osade sobivust, need kes teavad, kasutavad juhust ära.
Näiteks Mersu OM611, Om612 ja Om613 on suht sarnased.
Enda 220 cdi'le panin 2.7 turbo ja ksp. 3.2l mootori turbo ootab veel riiulis oma aega.
Natuke muljeid, mida mersudega tehakse.
Kolmandad on asja-armastajad, margi fanaatikud ja seal saab kõige parema tulemuse.
Veho on viimane koht kuhu raha kinkida.
Auto mälus olevad kütusekaardid ei ole mingi raketi teadus. Sisuliselt sarnane exeli tabelile, kus pihustite ja andurite mäng käib teatud numbrite järgi. Kui nüüd täpsemalt kütusekaarte sättida, saab teha valikuid, kuhu rohkem jõudu ja väänet suunata. ( näiteks madalatele pööretele, linna sõidul jne )
Mul hakkab kõvem vääne juba 1500 pöördest pihta ja pihustid järgivad turbo rõhku. Turbo ise on ehituselt VNT ja kui sobiv koormus leidub, laeb kasvõi 1000 pöördest alates.
Hetkel oleks vaja cooler ära vahetada. Max rõhk on 1,8 bari. 2'ga lendaks algupärane vahejahuti otstest laiali. Map andur originaal, st 2 bari. Kui paneks 3bar'ise oskaks auto ka rohkem suruda. ECU ja pihustid on võimelised söötma rohkem aga ta lihtsalt ei näe anduri tõttu suuremat rõhku kui 2bari.
Ah et miks tehased ei tee kohe sellist?
Neil on vaja teisi autosid müüa. Ja mõned maad maksustavad mootori mahu ja võimsuse järgi. Näiteks itaalia, Jaapan.
On loomulikult mootorite risti kasutamist ja osade sobivust, need kes teavad, kasutavad juhust ära.
Näiteks Mersu OM611, Om612 ja Om613 on suht sarnased.
Enda 220 cdi'le panin 2.7 turbo ja ksp. 3.2l mootori turbo ootab veel riiulis oma aega.
Natuke muljeid, mida mersudega tehakse.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 356 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Umbes nii ongi. Et esindus teeb sillatöid tükitööna. Ja kui seal vaid kinni olevad poldid, siis ei taha keegi peale asjaarmastaja sellega tegeleda.
Seda mitte vaid MB esindus vaid ka teised.
Teiseks pannakse esinduses kaabel järg mis võibolla uuendab tarkvara ja rikub kõik eelneva kodus tehtud kodeeringu.
Selles kogu teemas ei saa midagi isiklikku võtta. Autosid toodetakse nii nagu toodetakse. Tihtipeale on resursi rohkem kui veel ja spetsialist teeb hea tuuningu isegi midagi oluliselt autolt eemaldamata. Mul hea näitena oli VW Touareg niimoodi ära tehtud.
Seda mitte vaid MB esindus vaid ka teised.
Teiseks pannakse esinduses kaabel järg mis võibolla uuendab tarkvara ja rikub kõik eelneva kodus tehtud kodeeringu.
Selles kogu teemas ei saa midagi isiklikku võtta. Autosid toodetakse nii nagu toodetakse. Tihtipeale on resursi rohkem kui veel ja spetsialist teeb hea tuuningu isegi midagi oluliselt autolt eemaldamata. Mul hea näitena oli VW Touareg niimoodi ära tehtud.
-
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Mul paljudel krossisõitjatest tuttavtel on MB Sprinter krossibussiks. Ning paljusid neist ühendab see, et nad on oma 2,2 CDI mootori välja vahetanud. Probleem kõigil üks ja sama - mootoribloki kõverdumine, mille tõttu vänt kinni jookseb.
Probleemsed mootorid on küll OM651, ma ei tea kas sama probleem on ka varasematel mootoritel
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Mine Järveotsa tee 54 Autospiritisse ja vaata kui äkki Margus Murakas seal hõivatud pole ning küsi tema käest. Ta on sel teemal väga suurte teadmistega ja osakb sulle selle ka taduslikumate terminitega lahti seletada. Peamine teema ongi autodel just mingite müra ja veere probleemide lahendamine ja ka teatud kiirusel ideaaltingimustes kütuse näitajate ilusamaks saamine. Aga päris elus ei sõida autod ainult otse ja siledal asfaldil ning sellega seoses peabki asja ka mõistusega võtma. Tehas annab kokkujookudele teatud parameetrid üldjuhul vahemikes siia-sinna ja lisab, et soovitav on selle vahemiku nö ühete serva see seada. Oskamatu reguleerija ei saagi aru, et miks just nii ja mitte kuidagi teisti. Ilmslet oled ka WRC-s kuulnud, et mõnel mehel mõnel päeval ei ole auto juhitav. Vot see ongi see teadus, mis aitab autod juhitavaks teha. Tavaautole tuleb lihtsalt leida optimaalseim seade ja väga oluline on 4x4 autode puhul.
Minu TDM-i täiesti korras esiamordid olid enne ühe mehe sekkumist ka suht kehvasti toimivad, aga ta seal midagi "näppis" nagu ka teemaalgataja on ilmselt selle Aprilia amordiga teinud ning asjad saab amorti vahetamata ka palju paremini tööle.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Nad ei tegele jamaga vaid jätavad lõpuni tegelemata mõnede asjadega.mx77 kirjutas: ↑30 Okt 2023, 12:22mul tekkis lihtsalt küsimus, et miks peaks autotootjad sellise jamaga tegelema?urmas66 kirjutas: ↑30 Okt 2023, 11:46See, et sina pole sellest teemast kuulnud ei tähenda,et seda ei eksisteeri. Minu isiklikel autodel on see olnud Volvo XC90-l ja kindlasti ka MB-l neid kahte tean omast kogemusest. Reanault ja Toyotal väidetavalt sellega probleeme pole. Renault on ka omal olemas ja juba teine ning tõesti probleemi pole.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1805
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
1. gen. Volvo V70 seadsin pärast rooliotsa vahetust kokkujooksu vastavalt tootja juhistele ja mõne tuhande km-ga olid esirehvidel välimised servad siledad. Kulus paar jooksu kasutatud pastlaid, enne kui katse-eksitusega sain teada, et tootja soovitatud 20'±10' kokkujooksu asemel on 6' sobilik seadistus. Mõistagi polnud see värskelt poe uksest välja veerenud auto, nii et põhjusi võib olla erinevaid, aga konkreetselt selle auto jaoks igal juhul tootja soovitatud esisilla reguleering ei sobinud.
Joel
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Täpselt sama teema on al 2014 kuni tänaseni tootmises oleva MB V-klass Vito(W447) mudelitega. Kui tagaveolisena on see kulumine veits aeglasem, siis 4x4 versioon tõmbab paari kuuga servad maha ja kerge kalde üle rehvi ka. Mul on 4x4 ja sisuliselt ühe suvega saan esirehvid siledaks kui on tehase seades. Kui käin spetsialisti juures ära, siis saan 2,5 hooaega sõita ja kulub ühtlaselt. Sõidan nii +- 40tkm aastasjoel kirjutas: ↑31 Okt 2023, 10:511. gen. Volvo V70 seadsin pärast rooliotsa vahetust kokkujooksu vastavalt tootja juhistele ja mõne tuhande km-ga olid esirehvidel välimised servad siledad. Kulus paar jooksu kasutatud pastlaid, enne kui katse-eksitusega sain teada, et tootja soovitatud 20'±10' kokkujooksu asemel on 6' sobilik seadistus. Mõistagi polnud see värskelt poe uksest välja veerenud auto, nii et põhjusi võib olla erinevaid, aga konkreetselt selle auto jaoks igal juhul tootja soovitatud esisilla reguleering ei sobinud.
Meil on mõlemad autod ehk nii V-klass kui Vito sama 140kw aut ja kõik toimub sarnaselt kuigi erinevad inimesed sõidavad.
Viimati muutis urmas66, 31 Okt 2023, 14:01, muudetud 1 kord kokku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 737
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
OT: aga legendid räägivad, et kuskil Pässas olla olnud taat, kes ajas jookse paika platsi, nööri, mõõdulindi ja kriidiga ning tulemused olla olnud väga head nii, et s*tt meister hea stendiga vastu ei saanud.joel kirjutas: ↑31 Okt 2023, 10:511. gen. Volvo V70 seadsin pärast rooliotsa vahetust kokkujooksu vastavalt tootja juhistele ja mõne tuhande km-ga olid esirehvidel välimised servad siledad. Kulus paar jooksu kasutatud pastlaid, enne kui katse-eksitusega sain teada, et tootja soovitatud 20'±10' kokkujooksu asemel on 6' sobilik seadistus. Mõistagi polnud see värskelt poe uksest välja veerenud auto, nii et põhjusi võib olla erinevaid, aga konkreetselt selle auto jaoks igal juhul tootja soovitatud esisilla reguleering ei sobinud.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Selline asi saab olla võimalik(ja pole üldse välistatud) tagumise talasillaga ja esisillaga, kus ainult kokkujooksu reguleeritakse. Autod,kus kõik 4 ratast igas suunas liigutatavad on, sellisel viisil korda ei saa, vesiloodi on ka lisaks vaja ;DTuuletallaja kirjutas: ↑31 Okt 2023, 14:00OT: aga legendid räägivad, et kuskil Pässas olla olnud taat, kes ajas jookse paika platsi, nööri, mõõdulindi ja kriidiga ning tulemused olla olnud väga head nii, et s*tt meister hea stendiga vastu ei saanud.joel kirjutas: ↑31 Okt 2023, 10:511. gen. Volvo V70 seadsin pärast rooliotsa vahetust kokkujooksu vastavalt tootja juhistele ja mõne tuhande km-ga olid esirehvidel välimised servad siledad. Kulus paar jooksu kasutatud pastlaid, enne kui katse-eksitusega sain teada, et tootja soovitatud 20'±10' kokkujooksu asemel on 6' sobilik seadistus. Mõistagi polnud see värskelt poe uksest välja veerenud auto, nii et põhjusi võib olla erinevaid, aga konkreetselt selle auto jaoks igal juhul tootja soovitatud esisilla reguleering ei sobinud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 162
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 356 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Mart pere, aga tal vanakooli valgusega stend. Nööridega ei teinud midagi.Tuuletallaja kirjutas: ↑31 Okt 2023, 14:00OT: aga legendid räägivad, et kuskil Pässas olla olnud taat, kes ajas jookse paika platsi, nööri, mõõdulindi ja kriidiga ning tulemused olla olnud väga head nii, et s*tt meister hea stendiga vastu ei saanud.
Ja reaalselt ikka pani auto korralikult jooksma nagu auto peab jooksma.
-
- Postitusi: 190
- Liitunud: 10 Juul 2009, 15:51
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere XT1200 ZE
- Asukoht: Tallinn, Veskimöldre
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Pere Mart on vana Järve Autoteeninduse sillamees, tal salmid peas ja tantsud selged
n
-
- Postitusi: 737
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Jälle üks müüt lahendatud... võis olla küll Pere Mart, mälu ja saunanaiste jutud teevad oma töö.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.