Mootoripukk, vajalik või mitte?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
slev
Postitusi: 103
Liitunud: 14 Apr 2021, 02:45
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 22 korda

Mootoripukk, vajalik või mitte?

Lugemata postitus Postitas slev »

Kas kellelgi on kogemusi, et missugust mootoripukki valida ja kas see on üldse vajalik?
Kas hakkab painduma, kui polte keerata?

Olen leidnud sellised variandid:
1.
1.jpg
1.jpg (22.44 KiB) Vaadatud 328 korda
2.
2x.jpg
2x.jpg (17.11 KiB) Vaadatud 328 korda
3.
3x.jpg
3x.jpg (35.36 KiB) Vaadatud 328 korda
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3240
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 227 korda

Re: Mootoripukk, vajalik või mitte?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ilmselt sõltub palju sellest kuidas kone lahti käib.Kui masstööd ei tee siis pole väga vaja.Yamu FJ ja VTX(123kg)mootorid olen niisamuti lauapeal lahti-kokku pannud.Puu laud ja absorbent matt all ja käis küll

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6808
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 702 korda
Tänatud: 462 korda

Re: Mootoripukk, vajalik või mitte?

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kui just mingit ühele mootorile spetsialiseeritud tööd ei tee, siis pehmem matt/absorbent alla ja "käib küll".
Üldiselt keeratakse/väänatakse kangemad mutrid/poldid/sõlmed lahti siis, kui kone veel raami küljes on.

edu

PS! suure V2 80-150kg mootori pukki saamine on paras vägitükk :D
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”