Projekt
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Projekt
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
- Tsikkel: Yamaha
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 6 korda


nagu eespool mainitud peaksid sa raami tugvendama, ja seda vene kardi raami puhul väga väga palju. kuskilt nägin kunagi videot kus ameerika trikimehed olid kah kardi raamile mingisuguse bike mootori pannud, kohe kui gaasi andis hakkasid tagarattad tühja käima ja nii sõita pole võimalik, videos tüüp sai mingi 30 m. sõita nii, et kord üks külg ja siis jälle teine ees ja lõpuks viskas ikka pirueti ära.
minu soovitus: kui terveks tahad jääda ära tee!
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda

liitrise mootoriga kardiga sõidad sa kalmistuteel.
pealegi on see räme overkill - no milleks kui sa mitte iialgi ei kasuta tema potensiaali ära. pista sinna mõni lääne pisike parem - eriti muhe kui mingi variaatori saad - 125 või 250 se rolleri kone - iseasi kas ta mahub või mis ümberehitusi teha tuleb.
üks mis kindel, sellise asjaga sõidad sa ainult ringrajal, suure tõenäosusega kardirajal.
PS: hea ajaviide on see ehitamine kindlasti


-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
pane ikka kohe zx12r mootor ja lisa veel turbo ja nos ka.. loll
aga vihjex võin öelda sulle seda ,et mul pani sõber 600gsxr-i mootori peale
sai kõik korda ja kahe päeva pärast võttis tagasi maha,kuna polnud kuidagi sellega võimalik edasi liikuda... koguaeg käis ratas all ringi..
nii, et 1sõnaga mata see mõte maha..



http://www.motoservice.ee
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
lisaks meeletutele raami tugevdustele (parem ehita juba ise raam kokku) tuleks ka pidurisüsteem ehitada.. ( mu mäletamistmööda oli vist idapoolt tulnud asjadel trummelpidurid Laughing ) need tuleks välja vahetada ketaste vastu. samutiei teeks paha ka rollerbar ( juhuks , kui tuleb tahtmine ennast üle kaela keerata), siis on mõningane lootus, et see kord ei jääks viimaseks Very Happy...
seal oli 750cc mootor ja tõesti , se kart oli juhitamatu . ainult otse sõitmiseks.deadend kirjutas:vene kardi raamile 1000 cm3 bike mootor![]()
![]()
nagu eespool mainitud peaksid sa raami tugvendama, ja seda vene kardi raami puhul väga väga palju. kuskilt nägin kunagi videot kus ameerika trikimehed olid kah kardi raamile mingisuguse bike mootori pannud, kohe kui gaasi andis hakkasid tagarattad tühja käima ja nii sõita pole võimalik, videos tüüp sai mingi 30 m. sõita nii, et kord üks külg ja siis jälle teine ees ja lõpuks viskas ikka pirueti ära.
minu soovitus: kui terveks tahad jääda ära tee!
viimane kord keeras siis viskas hoopis tagurpidi kogu kupatuse.
"filmi" nimi muidu Street Bike Warriors.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Projekt

Aga enne kui hakkad proovima tahaks mootori eest raha saada

Hatebreed kirjutas:Mis arvate kui panna vene raamiga kardile mingi 1000cm3 bike mootor. Kui keegi on seda proovinud siis antku teada!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
InterFace kirjutas:
"filmi" nimi muidu Street Bike Warriors.
ju ta seda mötles
KODUKAS: http://www.gixxerkart.com/
VIDEO: http://gprime.net/video.php/gixxerkart
EDIT:
Siit saab ühe teise 1100cc mootoriga kardi arengust video:
http://www.gixxerkart.com/movies/XX-Kart.zip
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

Säga kirjutas:ei ole see asi nii hull ju... kui piisavalt ülekandega mängida ... muidugi mootori ressursse ei kasuta iialgi täielikult ära
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja
Re: Projekt
sorry for OT; aga palju mootori eest küsid?soov invaliidikale peale panna mingi läänemootor...korke kirjutas:nu võid ju proovidaMul on isegi sulle üks 1000ccm mootor anda.
Aga enne kui hakkad proovima tahaks mootori eest raha saada...ajaa...elukindlustusesse tee kindlasti märge ,et mina saaksin ka raha sinu surma pealt =)
Hatebreed kirjutas:Mis arvate kui panna vene raamiga kardile mingi 1000cm3 bike mootor. Kui keegi on seda proovinud siis antku teada!
-
Teema algataja
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Projekt

See 1000ccm mootor keerab su invaliidi käru ümber mootori

sul nagunii seda raha ei ole

odavam on sul võtta jawa mootor ja panna sinna

saqants kirjutas:sorry for OT; aga palju mootori eest küsid?soov invaliidikale peale panna mingi läänemootor...korke kirjutas:nu võid ju proovidaMul on isegi sulle üks 1000ccm mootor anda.
Aga enne kui hakkad proovima tahaks mootori eest raha saada...ajaa...elukindlustusesse tee kindlasti märge ,et mina saaksin ka raha sinu surma pealt =)
Hatebreed kirjutas:Mis arvate kui panna vene raamiga kardile mingi 1000cm3 bike mootor. Kui keegi on seda proovinud siis antku teada!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

natuke mõtle ka mida räägid
loodusevingerpuss kirjutas:See on küll s*** jutt et ei saa sõita, ebajuhitav ja külg on koguaeg ees. Võibolla siis küll kui mingi tainapea on puldis ja kaas põhjas. Aga kuidas siis näiteks talvel sõidetaks tagaveoliste 5 liitriste bmw'dega. Minuarust sama effekt.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

Kaalu ja võimsus suhe on täiesti teistsugune ning kardil on tagaratastel üks võll, seega mõlemad rattad keerlevad ühe sama kiirusega pidevalt

loodusevingerpuss kirjutas:See on küll s*** jutt et ei saa sõita, ebajuhitav ja külg on koguaeg ees. Võibolla siis küll kui mingi tainapea on puldis ja kaas põhjas. Aga kuidas siis näiteks talvel sõidetaks tagaveoliste 5 liitriste bmw'dega. Minuarust sama effekt.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
võta kg/hp suhe + telje vahe, rehvi laiuse(pidamise vahe) jne jen. kumb vähem juhitavam on kas see 5L bmw või 1000 bike mootoriga kart

Ma olen 750bmw sõitnud iga ilmaga, ka jäärajal, aga krt ma ei kujutaks ette et 1000 gixxeri mootorit kardil ja seda kuidas asja ohjata

Säga kirjutas:Inz001 kirjutas:5L bmw vs. 1000 bike mootor kardil![]()
natuke mõtle ka mida räägid
jutt käis 1 asjaga kuival asfaldil ja teisega talvel jää ja lume peal sõitmisest... paras võrdlumoment on ju küll mu arust.. ja pole see 1k riisiraketi mootor midagi nii väga erilist
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.