Tere kõigile
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Tere kõigile
Tegemist siis tsikliga GSX600r 99aasta. Tõmme on muidu jumala hea aga hääl on kuidagi lahja. Mõtlesin et puurin kuhugi sumbutajasse augu. Aga siis küsimus et kuhu oleks kõige õigem puurida. kas siis sumbutajasse kuhugi või näiteks ma ise mõtlesin et igase tuletorru üks väike auk? Soovitage siis kes teab midagi mootori tuunimistest
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 371 korda
- Kontakt:
ma küll ei näe, et siin midagi naljakat on.
vaata kolb liigub silindris üles-alla onju. aga ta päris lõpuni ei käi, sest seal on küünal ja kolb ei tohi ju küünla vastu minna. sinna kambrisse, kuhu kolb ei jõua, võib väikse lisaaugu puurida. sumpsi ma parema meelega ei näpiks, seda laseks ikka asjatundjatel modida.
vaata kolb liigub silindris üles-alla onju. aga ta päris lõpuni ei käi, sest seal on küünal ja kolb ei tohi ju küünla vastu minna. sinna kambrisse, kuhu kolb ei jõua, võib väikse lisaaugu puurida. sumpsi ma parema meelega ei näpiks, seda laseks ikka asjatundjatel modida.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
mina jälle ratast vapsee ei puutux... las jääb nii nagu on...
aga et saada paremat häält ja tänaval tähelepanu,siis mina seoks rattale hunniku õllepurke taha.
mida rohkem erinevates värvides purke seda edevam hääle tuleb
vahest kui olen soovinud eriti edev olla, siis olen enne moskva ette minekut paar ostukäru taha sidunud.... kui sa vaid teax millise tähelepanu saab
aga et saada paremat häält ja tänaval tähelepanu,siis mina seoks rattale hunniku õllepurke taha.
mida rohkem erinevates värvides purke seda edevam hääle tuleb

vahest kui olen soovinud eriti edev olla, siis olen enne moskva ette minekut paar ostukäru taha sidunud.... kui sa vaid teax millise tähelepanu saab

-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Tere kõigile
mine osta omale normaalne sport-sumps ja korras. Muidu pead veel originaali ostma hakkama mis on vist veel kallimsysrg kirjutas:Tegemist siis tsikliga GSX600r 99aasta. Tõmme on muidu jumala hea aga hääl on kuidagi lahja. Mõtlesin et puurin kuhugi sumbutajasse augu. Aga siis küsimus et kuhu oleks kõige õigem puurida. kas siis sumbutajasse kuhugi või näiteks ma ise mõtlesin et igase tuletorru üks väike auk? Soovitage siis kes teab midagi mootori tuunimistest

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Re: Tere kõigile
Kui puurida tahad siis ikka sumpa tagapoolt nii ,et sõelad läbi saak puuritud aga kole pikk puur peab olema ,et sumbsi tagant otsast küüniks ette välja.Muidugi ikka korralikult jäme puur ka.sysrg kirjutas:Tegemist siis tsikliga GSX600r 99aasta. Tõmme on muidu jumala hea aga hääl on kuidagi lahja. Mõtlesin et puurin kuhugi sumbutajasse augu. Aga siis küsimus et kuhu oleks kõige õigem puurida. kas siis sumbutajasse kuhugi või näiteks ma ise mõtlesin et igase tuletorru üks väike auk? Soovitage siis kes teab midagi mootori tuunimistest
sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] puurimiseks on vaja kõverat puuri kuna sumpa toru ei ole sirge. siis saab hästi puurida. Kõvera sumpapuurimise puuri saab ka ise teha kasutades hästi pikka vedrut ja siis selle otsa lühike puur.
Aga vii tsikkel dynopinki ja siis seal kui testimise ajal puurid siis saad kohe live's näha kuidas võimsus tõuseb. kui võimsus on tõusnud tippu, lõpeta koheselt puurimine !!!
Muidu saad abi veel Paldiski maanteel asuvast tuuninguteadlaste akadeemiast. Kui oled viljandi poolt võid kasutada Jämejala Racing Service abi.
Kui aga nendel ajad kinni ja kohti pole siis aitab ka hädapärast mõne külaseppa nagu Seaküla Simpsoni vms. kodustuunija abi.
Aga vii tsikkel dynopinki ja siis seal kui testimise ajal puurid siis saad kohe live's näha kuidas võimsus tõuseb. kui võimsus on tõusnud tippu, lõpeta koheselt puurimine !!!
Muidu saad abi veel Paldiski maanteel asuvast tuuninguteadlaste akadeemiast. Kui oled viljandi poolt võid kasutada Jämejala Racing Service abi.
Kui aga nendel ajad kinni ja kohti pole siis aitab ka hädapärast mõne külaseppa nagu Seaküla Simpsoni vms. kodustuunija abi.
Mina tegin oma võistluspilli karmimaks nii, et panin pesulõksudega plastiklehed kodaratesse käima. Sigamõnus sai pealtvaatajate jaoks. Endale jäi ikka natuke vaikseks. Siis lõikasin kiivrisse kõrvade kohale ka veel augud sisse ja nüüd on kõik ülikõva. Rohkem ma enne järgmist hooaega tuunida ei kavatsegi.
eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. 

-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Tere kõigile
spetsialistina arvan, et viga on siiski kütuses... proovi trinitroglütseriini, kutsu omataolised sõbrad ka vaatama - peaks hääle valjemaks tegema ja....sysrg kirjutas:Tegemist siis tsikliga GSX600r 99aasta. Tõmme on muidu jumala hea aga hääl on kuidagi lahja. Mõtlesin et puurin kuhugi sumbutajasse augu. Aga siis küsimus et kuhu oleks kõige õigem puurida. kas siis sumbutajasse kuhugi või näiteks ma ise mõtlesin et igase tuletorru üks väike auk? Soovitage siis kes teab midagi mootori tuunimistest
idioodiridades sanitaarraie ka ühtlasi kohe tehtud

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.