TRANSALP JA AFRICA TWIN ,bmw f650
Moderaator: Moded
TRANSALP JA AFRICA TWIN ,bmw f650
Kes sõitnud teatage ka f650 kohta.
AT-del ja bemaritel seda jama pole, sest nagu öeldud, on viga CDI asukohas, mitte karbis endas.
Pärast 1993 aastat muudeti CDI asendit. Vist on külili ja natuke madalamal.
Africa Twin
-
arz
Transalp
-
kalle
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Transalp
Kas rämedalt veidi nagu liig pole öelda? Kui Alp 50 hp ja Twin 58 ja uuemad vist 60, siis on see cc vahet arvestadas suht olematu vahe. Igatahes mingit kestvuse vahet sealt küll ei tule.arz kirjutas:Transalpi ja Africa Twini mootorid peaks enam vähem samad olema,aga Twin on tehases rämedalt üles forsitud st.et kestab vähem
88-89 aasta 650 Twinid on lisaks sootuks Albi mootoriga. Mõlemad rattad on sedasorti Hondad taas, et enne vahetavad need kordi omanikke, kui ka siinkõnelejad saavad mingeid kestmise probleeme tundma.
Ise kogenud 250000+ km läbisõiduga Twini ja omanik arvas, et seda jätkub veel pikalt (ta oli ise enamiku sõitnud) mingeid probleeme, või töid lisaks hooldusele polnud ette tulnud, kõik toimis ja sõit jätkub.
Kk
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=5070
Ise samuti AT omanik ja ei oska veel midagi öelda tema plusside ja miinuste kohta. Ls: 72'000 ja kõik tundub korras olema. Eelmine ratas oli Pegaso 650, võrreldes Apriliaga on Twin raskem ja kohmakam, kui vaja kiiresti ümberpöörata või tehnililisel libedal metsarajal. Samas sõita kruusa või siis päris asfaldi ei ole midagi paremat veel tundnud. Tuul möödub sinust, kiiver on vaikne ja istumine hea - sirge selg. Nüüd on soetatud endale veel nupprehvid ja nendega tahaks kogeda AT siis ka maastikul, näeb siis kuidas teine ennast seal üleval peab ja kumb peale jääb kas AT või mina. Igatahes olen hetkel vahetusega rahul, sest Pegosaga õpitud asjad saab nüüd kõik rakendada suuremasse ja mugavamasse matka-endurosse. loodame et pikad pikad kilomeetrid õnnelikd on:)
Honda AT RD07
-
hannes
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Transalp
Vot siin tahaks küll vastu vaielda. Pigem on AT kestvuse huvides alaforsitud või forsitud pigem NM kasuks. Oluliselt rohkem on forsitud NTV mootorit, mis ka sisuliselt sama kui AT/TA, kus on 650 ccm juures 58 hj. Ja veelgi enam uuel Deauvillel, seal kogunisti 65 hj. Samas ma usun, et ka neil mootoritel pole kestmisega probleeme. Vähemalt nii palju kui ma nende kohta muukeelsetest foorumitest/kirjandusest lugenud olen, pole keegi nurisenud, et mootor ei kesta.arz kirjutas:Twin on tehases rämedalt üles forsitud st.et kestab vähem...
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Africa Twin
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.