TRANSALP JA AFRICA TWIN ,bmw f650

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Üllar
Postitusi: 124
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

TRANSALP JA AFRICA TWIN ,bmw f650

Lugemata postitus Postitas Üllar »

mis aastakäigu transalpidel see cdi rike on,kas ka africa twinidel jamasid.
Kes sõitnud teatage ka f650 kohta.

NB

Lugemata postitus Postitas NB »

Transalpidel ei ole seda riket! Rike tuleb siis, kui CDI ise puruks istud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Üllar
Postitusi: 124
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Üllar »

NB kirjutas:
Transalpidel ei ole seda riket! Rike tuleb siis, kui CDI ise puruks istud.
aitüma vastamast,kas ka 95..97 võiks see viga olla,et plokk istmele liiga lähedal
Kasutaja avatar

ilmar
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Mai 2005, 12:25

Lugemata postitus Postitas ilmar »

CDI-l pole häda midagi, aga masinatel enne 1993 aastat on nad istmele liiga lähedal. Iste nätsutab pikapeale kontaktid puruks. Mina lahendasin olukorra nii, et liimisin CDI kohale raamitorudele pulga, mis istme raskuse enesele võtab. CDI pole mul kunagi jamanud (PD06 1990).
AT-del ja bemaritel seda jama pole, sest nagu öeldud, on viga CDI asukohas, mitte karbis endas.

Pärast 1993 aastat muudeti CDI asendit. Vist on külili ja natuke madalamal.
_____
Africa Twin

arz

Transalp

Lugemata postitus Postitas arz »

Mul on 1990.a Transalp.Väga hea ratas.Transalpi ja Africa Twini mootorid peaks enam vähem samad olema,aga Twin on tehases rämedalt üles forsitud st.et kestab vähem ja on kallim pidada.Selle istmealuse plokiga pole probleeme olnud.
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Transalp

Lugemata postitus Postitas kalle »

arz kirjutas:
Transalpi ja Africa Twini mootorid peaks enam vähem samad olema,aga Twin on tehases rämedalt üles forsitud st.et kestab vähem
Kas rämedalt veidi nagu liig pole öelda? Kui Alp 50 hp ja Twin 58 ja uuemad vist 60, siis on see cc vahet arvestadas suht olematu vahe. Igatahes mingit kestvuse vahet sealt küll ei tule.
88-89 aasta 650 Twinid on lisaks sootuks Albi mootoriga. Mõlemad rattad on sedasorti Hondad taas, et enne vahetavad need kordi omanikke, kui ka siinkõnelejad saavad mingeid kestmise probleeme tundma.

Ise kogenud 250000+ km läbisõiduga Twini ja omanik arvas, et seda jätkub veel pikalt (ta oli ise enamiku sõitnud) mingeid probleeme, või töid lisaks hooldusele polnud ette tulnud, kõik toimis ja sõit jätkub.

Kk
Kasutaja avatar

Erz
Postitusi: 87
Liitunud: 02 Dets 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn / XRV750

Lugemata postitus Postitas Erz »

Soovitaks enne läbi lugeda

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=5070

Ise samuti AT omanik ja ei oska veel midagi öelda tema plusside ja miinuste kohta. Ls: 72'000 ja kõik tundub korras olema. Eelmine ratas oli Pegaso 650, võrreldes Apriliaga on Twin raskem ja kohmakam, kui vaja kiiresti ümberpöörata või tehnililisel libedal metsarajal. Samas sõita kruusa või siis päris asfaldi ei ole midagi paremat veel tundnud. Tuul möödub sinust, kiiver on vaikne ja istumine hea - sirge selg. Nüüd on soetatud endale veel nupprehvid ja nendega tahaks kogeda AT siis ka maastikul, näeb siis kuidas teine ennast seal üleval peab ja kumb peale jääb kas AT või mina. Igatahes olen hetkel vahetusega rahul, sest Pegosaga õpitud asjad saab nüüd kõik rakendada suuremasse ja mugavamasse matka-endurosse. loodame et pikad pikad kilomeetrid õnnelikd on:)
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Re: Transalp

Lugemata postitus Postitas hannes »

arz kirjutas:
Twin on tehases rämedalt üles forsitud st.et kestab vähem...
Vot siin tahaks küll vastu vaielda. Pigem on AT kestvuse huvides alaforsitud või forsitud pigem NM kasuks. Oluliselt rohkem on forsitud NTV mootorit, mis ka sisuliselt sama kui AT/TA, kus on 650 ccm juures 58 hj. Ja veelgi enam uuel Deauvillel, seal kogunisti 65 hj. Samas ma usun, et ka neil mootoritel pole kestmisega probleeme. Vähemalt nii palju kui ma nende kohta muukeelsetest foorumitest/kirjandusest lugenud olen, pole keegi nurisenud, et mootor ei kesta.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

ilmar
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Mai 2005, 12:25

Lugemata postitus Postitas ilmar »

Hannesega nõus. Pole see 50 hp/600cc ja 60 hp/750cc miski eriline erivõimsuse vahe. Nii AT-lt kui ka TA-lt võib rahumeeli oodata pikka murevaba läbisõitu. Mõlemad mootorid käivad "alt", tõmbavad madalatelt pööretelt. Peeneks laskmisega ei saavuta midagi. Nii et miskist üleforssimisest eriti vist rääkida ei saa.
_____
Africa Twin
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”