1. leht 1-st

TRANSALP JA AFRICA TWIN ,bmw f650

Postitatud: 21 Dets 2005, 16:13
Postitas Üllar
mis aastakäigu transalpidel see cdi rike on,kas ka africa twinidel jamasid.
Kes sõitnud teatage ka f650 kohta.

Postitatud: 21 Dets 2005, 16:56
Postitas NB
Transalpidel ei ole seda riket! Rike tuleb siis, kui CDI ise puruks istud.

Postitatud: 21 Dets 2005, 17:01
Postitas Üllar
NB kirjutas:
Transalpidel ei ole seda riket! Rike tuleb siis, kui CDI ise puruks istud.
aitüma vastamast,kas ka 95..97 võiks see viga olla,et plokk istmele liiga lähedal

Postitatud: 21 Dets 2005, 20:06
Postitas ilmar
CDI-l pole häda midagi, aga masinatel enne 1993 aastat on nad istmele liiga lähedal. Iste nätsutab pikapeale kontaktid puruks. Mina lahendasin olukorra nii, et liimisin CDI kohale raamitorudele pulga, mis istme raskuse enesele võtab. CDI pole mul kunagi jamanud (PD06 1990).
AT-del ja bemaritel seda jama pole, sest nagu öeldud, on viga CDI asukohas, mitte karbis endas.

Pärast 1993 aastat muudeti CDI asendit. Vist on külili ja natuke madalamal.

Transalp

Postitatud: 06 Jaan 2006, 17:02
Postitas arz
Mul on 1990.a Transalp.Väga hea ratas.Transalpi ja Africa Twini mootorid peaks enam vähem samad olema,aga Twin on tehases rämedalt üles forsitud st.et kestab vähem ja on kallim pidada.Selle istmealuse plokiga pole probleeme olnud.

Re: Transalp

Postitatud: 06 Jaan 2006, 17:27
Postitas kalle
arz kirjutas:
Transalpi ja Africa Twini mootorid peaks enam vähem samad olema,aga Twin on tehases rämedalt üles forsitud st.et kestab vähem
Kas rämedalt veidi nagu liig pole öelda? Kui Alp 50 hp ja Twin 58 ja uuemad vist 60, siis on see cc vahet arvestadas suht olematu vahe. Igatahes mingit kestvuse vahet sealt küll ei tule.
88-89 aasta 650 Twinid on lisaks sootuks Albi mootoriga. Mõlemad rattad on sedasorti Hondad taas, et enne vahetavad need kordi omanikke, kui ka siinkõnelejad saavad mingeid kestmise probleeme tundma.

Ise kogenud 250000+ km läbisõiduga Twini ja omanik arvas, et seda jätkub veel pikalt (ta oli ise enamiku sõitnud) mingeid probleeme, või töid lisaks hooldusele polnud ette tulnud, kõik toimis ja sõit jätkub.

Kk

Postitatud: 14 Jaan 2006, 15:30
Postitas Erz
Soovitaks enne läbi lugeda

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=5070

Ise samuti AT omanik ja ei oska veel midagi öelda tema plusside ja miinuste kohta. Ls: 72'000 ja kõik tundub korras olema. Eelmine ratas oli Pegaso 650, võrreldes Apriliaga on Twin raskem ja kohmakam, kui vaja kiiresti ümberpöörata või tehnililisel libedal metsarajal. Samas sõita kruusa või siis päris asfaldi ei ole midagi paremat veel tundnud. Tuul möödub sinust, kiiver on vaikne ja istumine hea - sirge selg. Nüüd on soetatud endale veel nupprehvid ja nendega tahaks kogeda AT siis ka maastikul, näeb siis kuidas teine ennast seal üleval peab ja kumb peale jääb kas AT või mina. Igatahes olen hetkel vahetusega rahul, sest Pegosaga õpitud asjad saab nüüd kõik rakendada suuremasse ja mugavamasse matka-endurosse. loodame et pikad pikad kilomeetrid õnnelikd on:)

Re: Transalp

Postitatud: 14 Jaan 2006, 22:05
Postitas hannes
arz kirjutas:
Twin on tehases rämedalt üles forsitud st.et kestab vähem...
Vot siin tahaks küll vastu vaielda. Pigem on AT kestvuse huvides alaforsitud või forsitud pigem NM kasuks. Oluliselt rohkem on forsitud NTV mootorit, mis ka sisuliselt sama kui AT/TA, kus on 650 ccm juures 58 hj. Ja veelgi enam uuel Deauvillel, seal kogunisti 65 hj. Samas ma usun, et ka neil mootoritel pole kestmisega probleeme. Vähemalt nii palju kui ma nende kohta muukeelsetest foorumitest/kirjandusest lugenud olen, pole keegi nurisenud, et mootor ei kesta.

Postitatud: 15 Jaan 2006, 01:21
Postitas ilmar
Hannesega nõus. Pole see 50 hp/600cc ja 60 hp/750cc miski eriline erivõimsuse vahe. Nii AT-lt kui ka TA-lt võib rahumeeli oodata pikka murevaba läbisõitu. Mõlemad mootorid käivad "alt", tõmbavad madalatelt pööretelt. Peeneks laskmisega ei saavuta midagi. Nii et miskist üleforssimisest eriti vist rääkida ei saa.