OhOhoo.. andke abi (Variaatorikaane alune)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
OhOhoo.. andke abi (Variaatorikaane alune)
Juksisin siis oma variaatori kaane lahti http://www.provoscooter.com/shop/images ... 92707b99b1 välja nägi siis enamvähem selline, aga need mõlemad kettad olid süsimustad ja nagu bensu sees leotatud(haisu järgi) ning nüüd siis küsimus...
tahtsin hakata asjuvahetama, aga keeran mutrit liigub ratas kaasa..
isa hoidis siis kinni ja mina keerasin, aga ikka ei tule lahti..
äkki on seal mingi nõks? või seletage lahti kuidas see käib ning kas need rattad peavadki rüsitud välimusega olema? roller aint ~4000km sõitnud
(otsisin otsingust ka juba, aga ei leidnud kuskilt)
tahtsin hakata asjuvahetama, aga keeran mutrit liigub ratas kaasa..
isa hoidis siis kinni ja mina keerasin, aga ikka ei tule lahti..
äkki on seal mingi nõks? või seletage lahti kuidas see käib ning kas need rattad peavadki rüsitud välimusega olema? roller aint ~4000km sõitnud
(otsisin otsingust ka juba, aga ei leidnud kuskilt)
Pilt minul lahti ei tulnud.
Nagu ma aru saan tahad sa siduri trummlit, sidurit ja tagumisi var. taldrikuid lahti keerata?
Kui nii siis mina kasutan selleks näiteks relaka võtit. Kui sul on selline pehme relaka võti siis on suht jama sest arvata võib et sa keerad selle kõveraks, aga kui tugev siis on hea. Paned võtmele sellise paraja torujupi järele ja keerad siis, kui vaja pane ka võtmele millega keerad torujupp otsa nii kergem keerata.
Nagu ma aru saan tahad sa siduri trummlit, sidurit ja tagumisi var. taldrikuid lahti keerata?
Kui nii siis mina kasutan selleks näiteks relaka võtit. Kui sul on selline pehme relaka võti siis on suht jama sest arvata võib et sa keerad selle kõveraks, aga kui tugev siis on hea. Paned võtmele sellise paraja torujupi järele ja keerad siis, kui vaja pane ka võtmele millega keerad torujupp otsa nii kergem keerata.
Viimati muutis Raul90, 25 Veebr 2006, 01:05, muudetud 1 kord kokku.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
See süsimust seal on põhiliselt rihma kulumisest tekkinud kummipuru.
Nende mutrite lahtisaamises nõksudest on siin ennem ka juttu olnud... ja eks see problemaatiline ole jah - kes paneb mingi kiilu vahele, kes kasutab kinnihoidmiseks auto õlifiltrivõtit... siiani on kõige asjalikum ja proffesionaalsem ikkagi olnud kasutada nende mutrite lahtikeeramiseks väristavat suruõhuvõtit, millega need tavaliselt ilma erilist vastupanu osutamata ka avanevad.
Nende mutrite lahtisaamises nõksudest on siin ennem ka juttu olnud... ja eks see problemaatiline ole jah - kes paneb mingi kiilu vahele, kes kasutab kinnihoidmiseks auto õlifiltrivõtit... siiani on kõige asjalikum ja proffesionaalsem ikkagi olnud kasutada nende mutrite lahtikeeramiseks väristavat suruõhuvõtit, millega need tavaliselt ilma erilist vastupanu osutamata ka avanevad.
hälvik
Mitte alati! Kui see on kergesti kinnekeeratud siis jah aga enamasti on see vägagi tugevasti kinni. Enda malagutil oli nii kinni et 2 relakavötmega millel olid meetrised torujupid otsas ja siis padrunvõti millel ka oli meetrine toru otsas, ainult nii tuli lahti. Suruõhuvõtmega oleks muidugi lihtsam olnud.Stagga kirjutas:Siduri poolse otsa saab lahti ka tagapidurit peal hoides.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
-
Teema algataja
Endal leiutatud kaks moodust.
Selline nagu ülalpool mainitud (auto õlifiltri vahetus tööriist) ja juhul kui tollega ei jõua kinni hoida, siis on mul olemas selline kahvli taoline asi, mis paned sinna aukudesse.
Ehituselt on selline, et on üks pikk raud varras ja sinna otsa ühe külje peale on mul keevitatud kaks teras pulka, mis lähevad siduri trummlis olevatesse akudesse.
Segane jutt aga loodan, et said aru
Selline nagu ülalpool mainitud (auto õlifiltri vahetus tööriist) ja juhul kui tollega ei jõua kinni hoida, siis on mul olemas selline kahvli taoline asi, mis paned sinna aukudesse.
Ehituselt on selline, et on üks pikk raud varras ja sinna otsa ühe külje peale on mul keevitatud kaks teras pulka, mis lähevad siduri trummlis olevatesse akudesse.
Segane jutt aga loodan, et said aru
Mudakoll
Veel mainimatta varjant on variaatori lahtikeeramiseks see, et võtad küünla maha ja paned silindrisse nööri(otsa jätad välja, et pärast nöör kätte saada), selle tagajärjel variaator plokeerub ja saab ka probleemideta lahti. Selle varjandi juures peab olema ettevaatlik, et nöör silindrisse ei jääks
Üldiselt on sellest palju juttu olnud, kasuta ka otsingut.
Üldiselt on sellest palju juttu olnud, kasuta ka otsingut.
Tegelikult kui see mutter on väga kõvasti kinni siis võib isegi hakata ratas ringi käima.Jack kirjutas:Kas nii ei saa et rolleril nina vastu seina, isa (kui vist raskem) istub sadulasse, et ratast vastu maad suruda, siis sinul torujupp võtme otsa ja annad tuld! Ei tea küll pole proovinud, aga siis küll ei tohiks ringi köia see ratas.
Aprilia RST 1000 Futura
-
Teema algataja