Küsimused küünalde ja bensiini kohta?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
eestibloke
Teema algataja
Küsimused küünalde ja bensiini kohta?
Tere
Ostsin endale hiljuti Yamaha xv 535!
Kõik oli väga ilus,hooldus sai ilusasti tehtud ka küünlad vahetatud. Ühel päeval masin enam ei käivitunud kuna küünlad olid õhtal!
Küsimus nr 1 milles võib olla viga?( motodepoos öeldi et niiskus võis kurja teha)?
Küsimus nr 2 millise bensiiniga on soovitav sõita? Ise panin paagi Uno x-i nitro 3000 täis, äkki see oli liiga rammus selle masina jaoks ja tegi miskit küünaldele?
TÄNUD
Ostsin endale hiljuti Yamaha xv 535!
Kõik oli väga ilus,hooldus sai ilusasti tehtud ka küünlad vahetatud. Ühel päeval masin enam ei käivitunud kuna küünlad olid õhtal!
Küsimus nr 1 milles võib olla viga?( motodepoos öeldi et niiskus võis kurja teha)?
Küsimus nr 2 millise bensiiniga on soovitav sõita? Ise panin paagi Uno x-i nitro 3000 täis, äkki see oli liiga rammus selle masina jaoks ja tegi miskit küünaldele?
TÄNUD
-
lysty
- Postitusi: 148
- Liitunud: 21 Apr 2004, 21:59
- Tsikkel: Yamaha FZS1000
- Asukoht: Eestimaa.Saku
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Üks võimalikest variantidest on pilli käivitamine külma mootoriga kui siis tiba rohkem tuutsu annad kipuvad küünlad õhtale minema.
Bena kohapealt ei oska öelda aga olen proovinud nii nitrot,98 kui 95.
Mingit erilist vahet pole küll tundnud,ainult torud kisub siniseks selle kangema kraamiga,kas ta nüüd just küünalde peale hakkab...ei usu hästi.
Kontrollida tasub ka juhtmeid! EDU!
Bena kohapealt ei oska öelda aga olen proovinud nii nitrot,98 kui 95.
Mingit erilist vahet pole küll tundnud,ainult torud kisub siniseks selle kangema kraamiga,kas ta nüüd just küünalde peale hakkab...ei usu hästi.
Kontrollida tasub ka juhtmeid! EDU!
Kui teed,siis ära karda.Kui kardad,siis ära tee!
-
Laur
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Depoo lehel selline jutt bensiini kohta:
K: Millise bensiiniga tankima peaks?
V: Valdav enamus tänapäevaseid mootorrattaid töötavad hästi 95E pliivaba bensiiniga. Väga üksikud, eriti võimsad mudelid, vajavad 98E bensiini. Kõrgem kütuse oktaanarv reeglina ei anna paremat mootori töötulemust, võib hoopis kroomitud leegitorud muuta näotult sinisteks ja isegi kahjustada väljalaskeklappe. Kõrgeoktaaniline kütus on ka kallim. Tankimiseks soovitame suuremate, tuntud tanklakettide kütust, "nurgatagustest" kummalistest tanklatest tasuks hoiduda.
K: Millise bensiiniga tankima peaks?
V: Valdav enamus tänapäevaseid mootorrattaid töötavad hästi 95E pliivaba bensiiniga. Väga üksikud, eriti võimsad mudelid, vajavad 98E bensiini. Kõrgem kütuse oktaanarv reeglina ei anna paremat mootori töötulemust, võib hoopis kroomitud leegitorud muuta näotult sinisteks ja isegi kahjustada väljalaskeklappe. Kõrgeoktaaniline kütus on ka kallim. Tankimiseks soovitame suuremate, tuntud tanklakettide kütust, "nurgatagustest" kummalistest tanklatest tasuks hoiduda.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans
-
Primo
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Proovi küünlad maha keerata, natuke leeklambiga üle,lase natuke peenema liivapaberiga elektroodi vahel, lapiga üle ning keera peale tagasi.Külmal käivitamisel ära gaasi näpi 
.Mina oma rattaga ei lähe enam kohe kindlasti tanklasse mõttega "95 on 20 senti odavam, kui 98"
Minul isiklikult langes kütusekulu 2 korda, peale seda, kui ma hakkasin kasutama 95'e asemel 98 euro ultimat
Vot siin tuleb üks pisiasi välja - see 95E pliivaba bläbläblä on kirjas ratta paberites jne.Ainuke häda on selles, et need kirjad pole Eestis kirjutatud vaid riigis, kus nimetet tehas asub - Jaapan, Itaalia, Saksamaa - ning nendes riikides oleva 95(E) saab võrrelda Eesti 98'gaValdav enamus tänapäevaseid mootorrattaid töötavad hästi 95E pliivaba bensiiniga. Väga üksikud, eriti võimsad mudelid, vajavad 98E bensiini. Kõrgem kütuse oktaanarv reeglina ei anna paremat mootori töötulemust, võib hoopis kroomitud leegitorud muuta näotult sinisteks ja isegi kahjustada väljalaskeklappe
Minul isiklikult langes kütusekulu 2 korda, peale seda, kui ma hakkasin kasutama 95'e asemel 98 euro ultimat
Challenge the Adventure.Ride The World
-
tige päkapikk
- Postitusi: 184
- Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
- Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
-
eestibloke
Teema algataja
Nagu eelpool juba kirjas - keera küünlad maha ja lase leeklambi või gaasileegiga pool minutit kuumaks. Siis pane juhtmed külge, küünal massi ja vaata, kas säde tekib ja kas õigesse kohta. Sädeme paika minek võib ka 10sek aega võtta. JA ÜKSKI PIIP EI TOHI LAHTISELT VEDELEDA, kui kui starterit annad!
Just nii sai nädal tagasi ühed "surnud" küünlad ellu äratatud.
Just nii sai nädal tagasi ühed "surnud" küünlad ellu äratatud.
-
Primo
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Okei, 2 korda ta päris ei langenud aga siiski...95'ga sõites oli kütusekulu 6-7 litra sotile.Mul oli ausaltöeldes kass peal, kui jälle mõne kilomeetri tagant kütust juurde valasin.
98't paak täis, 140km Rakverest Tartu ning kütusekuluks 6.5 liitrit - mis see kokku teeb nüüd - ća 4 liitrit sajale?
Võtame jõhkralt: 7/4= umbes 1.75 korda.Panin ma väga mööda oma 2'e kordse langusega?Või parandage mu matemaatikat, sest PhD'le ma ei kandideeri.
Samas treffile minnes tankisin 98't olerexis...no täissaast, sellega ma ei jõudnud praktiliselt kuhugi - kui Stati 98'ga sai sõidetud hädaga pooleks 400km, siis selle kusega kõigest 270-280km
.
Ja mis vahet seal on, kus see 95 võetud oli - igalt poolt: nii uno iksist, nestest kui ka statist.
Minu ratas käitub nii kokkuhoidlikult 98 euro ultimaga ja vsjo.Lihtsalt rääkisin oma kogemusest ning kes tahab, sõitku siis 95'ga
98't paak täis, 140km Rakverest Tartu ning kütusekuluks 6.5 liitrit - mis see kokku teeb nüüd - ća 4 liitrit sajale?
Võtame jõhkralt: 7/4= umbes 1.75 korda.Panin ma väga mööda oma 2'e kordse langusega?Või parandage mu matemaatikat, sest PhD'le ma ei kandideeri.
Samas treffile minnes tankisin 98't olerexis...no täissaast, sellega ma ei jõudnud praktiliselt kuhugi - kui Stati 98'ga sai sõidetud hädaga pooleks 400km, siis selle kusega kõigest 270-280km
Ja mis vahet seal on, kus see 95 võetud oli - igalt poolt: nii uno iksist, nestest kui ka statist.
Minu ratas käitub nii kokkuhoidlikult 98 euro ultimaga ja vsjo.Lihtsalt rääkisin oma kogemusest ning kes tahab, sõitku siis 95'ga
Challenge the Adventure.Ride The World
-
joel
- Postitusi: 1831
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 122 korda
Mul peaks sama marki ratas olema, mis Primol. Sõidan põhiliselt Neste ja UnoX 95-ga, kulu sõltuvalt keskkonnast 4.5-5.5. Noh, linnas kõvasti tõmmeldes saab 6 ka kätte. Seda siis Eesti teedel enam-vähem legaalsete kiirustega liigeldes. Ühe paagitäie proovisin ka Statoilist seda kõige vingemat 98-t (vist siis see euro ultima). Ei saand midagi aru, et vähem võtaks. No maksimaalselt pool liitrit, aga üks paagitäis on muidugi selgelt vähe, et mingeid põhjapanevaid järeldusi teha. Siiski seda ma oleks märganud, kui 2 korda vähem oleks võtnud
Ka mingit maagilist sujuvamalt käimist või oluliselt paranenud minekut ei täheldanud. Tankisin paagi täis, põhja jäi maksimaalselt paar liitrit 95 (10-15%).
Igatahes leidub nii inimesi, kes käsi südamel vannuvad, et 98-ga on odavam sõita, kui ka neid, kes väidavad, et mitte mingit vahet pole. Mõlemaid on üsna märkimisväärselt palju, seega ei usu, et kõik valetaksid. Järelikult peab asi ikka üsna individuaalne olema iga masina kohta ja enne järgi proovimist ei oska arvata, et kummaga mõistlikum sõita on.
Igatahes leidub nii inimesi, kes käsi südamel vannuvad, et 98-ga on odavam sõita, kui ka neid, kes väidavad, et mitte mingit vahet pole. Mõlemaid on üsna märkimisväärselt palju, seega ei usu, et kõik valetaksid. Järelikult peab asi ikka üsna individuaalne olema iga masina kohta ja enne järgi proovimist ei oska arvata, et kummaga mõistlikum sõita on.
Joel
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.