Küsimused küünalde ja bensiini kohta?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
eestibloke

Küsimused küünalde ja bensiini kohta?

Lugemata postitus Postitas eestibloke »

Tere

Ostsin endale hiljuti Yamaha xv 535!
Kõik oli väga ilus,hooldus sai ilusasti tehtud ka küünlad vahetatud. Ühel päeval masin enam ei käivitunud kuna küünlad olid õhtal!
Küsimus nr 1 milles võib olla viga?( motodepoos öeldi et niiskus võis kurja teha)?
Küsimus nr 2 millise bensiiniga on soovitav sõita? Ise panin paagi Uno x-i nitro 3000 täis, äkki see oli liiga rammus selle masina jaoks ja tegi miskit küünaldele?

TÄNUD

lysty
Postitusi: 148
Liitunud: 21 Apr 2004, 21:59
Tsikkel: Yamaha FZS1000
Asukoht: Eestimaa.Saku
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas lysty »

Üks võimalikest variantidest on pilli käivitamine külma mootoriga kui siis tiba rohkem tuutsu annad kipuvad küünlad õhtale minema.
Bena kohapealt ei oska öelda aga olen proovinud nii nitrot,98 kui 95.
Mingit erilist vahet pole küll tundnud,ainult torud kisub siniseks selle kangema kraamiga,kas ta nüüd just küünalde peale hakkab...ei usu hästi.
Kontrollida tasub ka juhtmeid! EDU!
Kui teed,siis ära karda.Kui kardad,siis ära tee!
Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Laur »

Depoo lehel selline jutt bensiini kohta:
K: Millise bensiiniga tankima peaks?
V: Valdav enamus tänapäevaseid mootorrattaid töötavad hästi 95E pliivaba bensiiniga. Väga üksikud, eriti võimsad mudelid, vajavad 98E bensiini. Kõrgem kütuse oktaanarv reeglina ei anna paremat mootori töötulemust, võib hoopis kroomitud leegitorud muuta näotult sinisteks ja isegi kahjustada väljalaskeklappe. Kõrgeoktaaniline kütus on ka kallim. Tankimiseks soovitame suuremate, tuntud tanklakettide kütust, "nurgatagustest" kummalistest tanklatest tasuks hoiduda.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Proovi küünlad maha keerata, natuke leeklambiga üle,lase natuke peenema liivapaberiga elektroodi vahel, lapiga üle ning keera peale tagasi.Külmal käivitamisel ära gaasi näpi :)
Valdav enamus tänapäevaseid mootorrattaid töötavad hästi 95E pliivaba bensiiniga. Väga üksikud, eriti võimsad mudelid, vajavad 98E bensiini. Kõrgem kütuse oktaanarv reeglina ei anna paremat mootori töötulemust, võib hoopis kroomitud leegitorud muuta näotult sinisteks ja isegi kahjustada väljalaskeklappe
Vot siin tuleb üks pisiasi välja - see 95E pliivaba bläbläblä on kirjas ratta paberites jne.Ainuke häda on selles, et need kirjad pole Eestis kirjutatud vaid riigis, kus nimetet tehas asub - Jaapan, Itaalia, Saksamaa - ning nendes riikides oleva 95(E) saab võrrelda Eesti 98'ga ;).Mina oma rattaga ei lähe enam kohe kindlasti tanklasse mõttega "95 on 20 senti odavam, kui 98"
Minul isiklikult langes kütusekulu 2 korda, peale seda, kui ma hakkasin kasutama 95'e asemel 98 euro ultimat :)
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

tige päkapikk
Postitusi: 184
Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tige päkapikk »

kui küttesegu juhtub lahja olema ( küünlad valged ) võib ka pikapeale küünlad läbi põletada.

Teema algataja
eestibloke

Lugemata postitus Postitas eestibloke »

Usun sai vist vähekese külma mootoriga tuuritatud ning eks see keeras siis küünlad untsu!
Lugesin et mootori täielik soojenemine võtab 20 mini aega.Kas see võib tõele vastata?
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

Täiesti võib tõele vastata, kui mitte öelda, et vastab tõele.
Kõik oleneb mootori eelnevast temperatuurist.
Keset suve +35c paistmas otse mootorile, siis vast vähem läheb aega kui talvel -20c mootoriga.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Nagu eelpool juba kirjas - keera küünlad maha ja lase leeklambi või gaasileegiga pool minutit kuumaks. Siis pane juhtmed külge, küünal massi ja vaata, kas säde tekib ja kas õigesse kohta. Sädeme paika minek võib ka 10sek aega võtta. JA ÜKSKI PIIP EI TOHI LAHTISELT VEDELEDA, kui kui starterit annad!

Just nii sai nädal tagasi ühed "surnud" küünlad ellu äratatud.

Teema algataja
eestibloke

Lugemata postitus Postitas eestibloke »

Tänud kõigile vastamast! Sain oma murele vastuse!

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 32 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

Primo ma hästi ei usu, et sul kütusekulu 2 korda muutus ainult 98 sisse kallamisega, aga kui asjad nii on, siis ütle kust sa enne tankisid, kui ultimat sisse kallasid?
___________________________
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Okei, 2 korda ta päris ei langenud aga siiski...95'ga sõites oli kütusekulu 6-7 litra sotile.Mul oli ausaltöeldes kass peal, kui jälle mõne kilomeetri tagant kütust juurde valasin.
98't paak täis, 140km Rakverest Tartu ning kütusekuluks 6.5 liitrit - mis see kokku teeb nüüd - ća 4 liitrit sajale? :roll:
Võtame jõhkralt: 7/4= umbes 1.75 korda.Panin ma väga mööda oma 2'e kordse langusega?Või parandage mu matemaatikat, sest PhD'le ma ei kandideeri.
Samas treffile minnes tankisin 98't olerexis...no täissaast, sellega ma ei jõudnud praktiliselt kuhugi - kui Stati 98'ga sai sõidetud hädaga pooleks 400km, siis selle kusega kõigest 270-280km :shock: .
Ja mis vahet seal on, kus see 95 võetud oli - igalt poolt: nii uno iksist, nestest kui ka statist.
Minu ratas käitub nii kokkuhoidlikult 98 euro ultimaga ja vsjo.Lihtsalt rääkisin oma kogemusest ning kes tahab, sõitku siis 95'ga :wink:
Challenge the Adventure.Ride The World

joel
Postitusi: 1831
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 122 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Mul peaks sama marki ratas olema, mis Primol. Sõidan põhiliselt Neste ja UnoX 95-ga, kulu sõltuvalt keskkonnast 4.5-5.5. Noh, linnas kõvasti tõmmeldes saab 6 ka kätte. Seda siis Eesti teedel enam-vähem legaalsete kiirustega liigeldes. Ühe paagitäie proovisin ka Statoilist seda kõige vingemat 98-t (vist siis see euro ultima). Ei saand midagi aru, et vähem võtaks. No maksimaalselt pool liitrit, aga üks paagitäis on muidugi selgelt vähe, et mingeid põhjapanevaid järeldusi teha. Siiski seda ma oleks märganud, kui 2 korda vähem oleks võtnud :P Ka mingit maagilist sujuvamalt käimist või oluliselt paranenud minekut ei täheldanud. Tankisin paagi täis, põhja jäi maksimaalselt paar liitrit 95 (10-15%).

Igatahes leidub nii inimesi, kes käsi südamel vannuvad, et 98-ga on odavam sõita, kui ka neid, kes väidavad, et mitte mingit vahet pole. Mõlemaid on üsna märkimisväärselt palju, seega ei usu, et kõik valetaksid. Järelikult peab asi ikka üsna individuaalne olema iga masina kohta ja enne järgi proovimist ei oska arvata, et kummaga mõistlikum sõita on.
Joel

octavio
Postitusi: 120
Liitunud: 29 Veebr 2004, 15:17
Asukoht: raplamaa

Lugemata postitus Postitas octavio »

võin käsi südamel vanduda et 95 bensiiniga olen paar kolm korda tee äärde jäänud! 98 ga aga ratas lihtsalt töötab ilma probleemideta.Ja talvel garaazis ratast käiates peabki ju küünlad ära tahmama,mootor ei saa kuidagi seda töösooja kätte et küünal puhtaks põleks!!!
suzuki gsx600f
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

octavio kirjutas:
võin käsi südamel vanduda et 95 bensiiniga olen paar kolm korda tee äärde jäänud! 98 ga aga ratas lihtsalt töötab ilma probleemideta.
95 bensiini pärast jäid teele? :shock: keeldus edasi põlemast või?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

joel
Postitusi: 1831
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 122 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Äkki sai lihtsalt otsa :lol:
Joel
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”