tuurid liiga kõrged...

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

tuurid liiga kõrged...

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

äkki keegi oskab õelda, miks mul lambist tuurid käima pannes ja nati gaasi andes põhja lähevad?kõik tundus korras... :cry:
Yamaha Neo's :)

Kuubik
Postitusi: 116
Liitunud: 22 Sept 2004, 18:29
Asukoht: Tapa

Lugemata postitus Postitas Kuubik »

Saab liiga palju kütet kätte? Las töötab vähe aega peaksid madalamaks minema.
SR 50 R

kymco

Lugemata postitus Postitas kymco »

talvel ongi minuarust nii, et võtab ise tuurid ülesse
natca aega töötab ja kõik jälle normis :wink:
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

eemh

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

ma proovisin igat moodi.. ja võtsin kuni klappideni lahti... aga homme proovib veel.. kuid äkki keegi oskab veel midagi õelda?
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Suurema külmaga jah võib tekkida probleeme käivituse ja siis korrapärase töötamisega, kuna ei saavuta masin norm. temperatuuri. Kui ta sul peale 5min töötamist ikka veel kõrgetel pööretel on, siis tasuks hakata vaatama variaatori poole, sest sellisel juhul peitub mure seal. Keera kõik lahti ja kontrolli üle.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

xzburnoutzx kirjutas:
Kui ta sul peale 5min töötamist ikka veel kõrgetel pööretel on, siis tasuks hakata vaatama variaatori poole, sest sellisel juhul peitub mure seal.
Seleta palun see mõttekäik ka tehnilistesse probleemidesse vähem loominguliselt lähenevale inimesele lahti.
hälvik
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

oldmoped kirjutas:
xzburnoutzx kirjutas:
Kui ta sul peale 5min töötamist ikka veel kõrgetel pööretel on, siis tasuks hakata vaatama variaatori poole, sest sellisel juhul peitub mure seal.
Seleta palun see mõttekäik ka tehnilistesse probleemidesse vähem loominguliselt lähenevale inimesele lahti.
See antudjuhul ei pruugi muidugi olla, aga mu sõbral oli mingisugune õli sattunud variaatorisse(rullide juurde) ja kohapeal olid pöörded laes, mootor käis tühja põhimõtteliselt - parandage kui midagi sügavalt pange panin, aga peale vario puhastust piiritusega oli naq kõik korras taas?

kikerman34

Lugemata postitus Postitas kikerman34 »

Karbussi vett sattunud ja siiber kinni külmunud :?:
endal pole rolleriga sellist asja juhtunud aga Mopeediga küll.
Rolleriga oli selline asi,et gaasitrossi kõris oli veidi vett ja kui sõitsid siis jäi kaas külmade ilmadega vahepeal peale,sest gaasitross külmus kinni.*
Viimati muutis kikerman34, 22 Mär 2006, 22:40, muudetud 2 korda kokku.

ufoplast
Postitusi: 77
Liitunud: 10 Sept 2005, 07:54
Asukoht: Põlva/BMW F650

Lugemata postitus Postitas ufoplast »

Sõber pani ka rolleri nüüd talvel käima ja tuurid olid põhjas. Ma arvan et äkki on gaasitross kuskilt ära külmunud(kui ei hoia just külmas garaasis või mujal ruumis)Või on kuskilt mingi trossi kida väljas ja poob kõrivahele kinni. Igastastahes mingi aja pärast proovisime uuesti ja oli korras.
See oli vaid meie endi arvamus et masin nii käitus.

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

ufoplast kirjutas:
Sõber pani ka rolleri nüüd talvel käima ja tuurid olid põhjas. Ma arvan et äkki on gaasitross kuskilt ära külmunud(kui ei hoia just külmas garaasis või mujal ruumis)Või on kuskilt mingi trossi kida väljas ja poob kõrivahele kinni. Igastastahes mingi aja pärast proovisime uuesti ja oli korras.
See oli vaid meie endi arvamus et masin nii käitus.
no kui trossi peale jutt jäks, äkki on seal trossi sees natuke õli või sellist asja mis soodustaks libisemist aga talvel miinus kraadidega läheb tahkemaks või kiilub kinni vahepeal.

minuoma

Lugemata postitus Postitas minuoma »

kikerman34 kirjutas:
Karbussi vett sattunud ja siiber kinni külmunud :?:
endal pole rolleriga sellist asja juhtunud aga Mopeediga küll.
Rolleriga oli selline asi,et kaasitrossi kõris oli veidi vett ja kui sõitsid siis jäi kaas külmade ilmadega vahepeal peale,sest kaasitross külmus kinni.
Kaasitross?? :D :roll: Mis see on?
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

xzburnoutzx kirjutas:
See antudjuhul ei pruugi muidugi olla, aga mu sõbral oli mingisugune õli sattunud variaatorisse(rullide juurde) ja kohapeal olid pöörded laes, mootor käis tühja põhimõtteliselt - parandage kui midagi sügavalt pange panin, aga peale vario puhastust piiritusega oli naq kõik korras taas?
Osadel variaatoritel ongi rullid määrde sees, olen näinud kahte rollerit, millel on rullid õli sees olnud.. :roll: Ja variaator ei tohiks kuidagi mõjutada seda, palju mootor "kohapeal" pöördeid teeb.
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

ats91 kirjutas:
xzburnoutzx kirjutas:
See antudjuhul ei pruugi muidugi olla, aga mu sõbral oli mingisugune õli sattunud variaatorisse(rullide juurde) ja kohapeal olid pöörded laes, mootor käis tühja põhimõtteliselt - parandage kui midagi sügavalt pange panin, aga peale vario puhastust piiritusega oli naq kõik korras taas?
Osadel variaatoritel ongi rullid määrde sees, olen näinud kahte rollerit, millel on rullid õli sees olnud.. :roll: Ja variaator ei tohiks kuidagi mõjutada seda, palju mootor "kohapeal" pöördeid teeb.
Kui ta kohapeal käib kõrgetel pööretel (ka gaasi andes) ja ratas nagu ise pea et ei liigu - selline oli ta kui rullid õlised.
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Mu sõbra probleem ammu lahendatud (piiritusega variaator ja puks puhtaks). Aga ei saandki siin teemas aru kas, lihtsalt on gaas on lihtsalt kinni jäänud ja ratas liigub normaalselt vastavalt pööretele või mitte :?
Kasutaja avatar

klemm
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Apr 2005, 20:32
Asukoht: järvamaa/Sfera

Lugemata postitus Postitas klemm »

hevylboy kirjutas:
käima pannes ja nati gaasi andes
Valgustan sind natuke..
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

eemh

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

mul siis selline probleem, et kui toorest panen siis lõõb tuurid lakke, aga kui toorest ei kasuta siis ei lähegi käima...(natuke podiseb ja kõik...) kas peaksin rolleri keldrist välja tassima ja kuskil jää peal natuke tuuritama? et norm temperatuur oleks masinal...?
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

klemm kirjutas:
hevylboy kirjutas:
käima pannes ja nati gaasi andes
Valgustan sind natuke..
See valgustus ei ole nagu piisav. Kas ratas käib vastavalt kiirelt ringi pööretele või mitte?
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

mmh

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

pole just keldris lasknud vastu seina kimada, aga korra kui pidurit ei hoidnun hakkas kohe ikka liikuma... kuule zx..... ma lisan sind msnni..
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

C4
Postitusi: 379
Liitunud: 03 Mai 2004, 11:19
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas C4 »

äkki saab lisa õhu mida pole tarvis :)
Viimati muutis C4, 22 Mär 2006, 13:59, muudetud 2 korda kokku.
Have a nice day !

Roller Men
Postitusi: 119
Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
Asukoht: Tartu\Jõgevamaa

tere

Lugemata postitus Postitas Roller Men »

Ma arvan, et karpa juures midagi viga, sest sealt poolt ju nagu tuleb küte ja äkki on mingi klap kuskilt kinni külmund.[/code]
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

eeh

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

ma just tuuritasin ringi.. oleks pidand siis ju lahti sulama? õlitasin gaaasi ja toore trossi otsas olevad kolvid kah ära... ikka pole kasu..

eile mitu tundi mässasime Rauliga koos, aga ei saa aru.. põhimõtteliselt peaks kuskil karpas ju olema? ja klapid töötavad korralikult... mis veel? kas rullidest ei olene..? mul neede kandilised suht.. aga see ei tohiks ju mõjutada..
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: eeh

Lugemata postitus Postitas Kirs »

hevylboy kirjutas:
kas rullidest ei olene..? mul neede kandilised suht.. aga see ei tohiks ju mõjutada..
Mõtle loogiliselt. Miks peaksid rullid sul tühikäigu pöörded üles kruttima?
Kui kandilised, siis vahetama peaksid niivõinaa.
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

jaja

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

loomulikult, aga ma ei tea tõesti. ma kardan, et midagi on ikka toorega viga.. sõidsin jälle nati ringi (jube s**t oli, kui ise pead piduriga mängima koguaeg..) ja Raul arvas kah, et kuskil toorega on midagi viga... sest kui toorest panen lööb ju tuurid ülesse... äkki keegi oskab õelda, mis seal siis toores viga võib olla..?
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

***

Lugemata postitus Postitas Mix »

Segu on lahja.
Rolleril ju suvised setingud aga sina tahad temaga talvel sõitta! Kui kuidagi teisiti olla ei oska ja ikka sõitma kibeled, siis tõsta segusiibri nõela 1-2 astet (kui on võimalik) kõrgemale ja püüa uuesti. Suve saabudes hakkab aga selline karbuss liiga rikast segu tootma, mootoril kaob jõud ja hakkab ka küünalt täis peksma - seepärast ära unusta hiljem nõela uuesti alla tagasi lasta. Kui nõela tõstmine ei aita või ta on juba kusagil ülemises asendis, siis oleks vaja juba sutsu suuremat peadüüsi. Aga lihtsam on siiski vist suvi ära oodata. :roll:
Kui oled aga tegelenud tjuunimisega ja talle originaali asemel miski "sport"õhufiltri peale sokutanud, siis soovitaksin vähemalt suveni originaalfilter tagasi panna.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Mootor saab lisaõhku,vaata üle karbussi peal olev kaan,see peab olema kõvasti kinni,veel vaata ka bensiini voolikud üle ,et sealt poleks midagi lahti,veel võivad olla ka tihendid silindri,karteri,karbussi vahel kahjustatud kui ka simmerlingid.Mina olen kindel ,et lisaõhk sest omal oli mingi nädal aega tagasi sammune jama bensa voolikuga mis oli murtud ja lahti,et mootor ei saanud piisavalt bensiini kätte.
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

eemh

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

njah.. mul on koonus küll... aga see eelmine suvi pandud.. vana õhufiltri ärisin 200kr eest maha ning talvel võtsin mootori alt ära ning puhastasin jne...!aga kuidas seda nõela liigutada? sa mõtled segukruvi?
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: eemh

Lugemata postitus Postitas Mix »

hevylboy kirjutas:
njah.. mul on koonus küll... aga see eelmine suvi pandud.. .....aga kuidas seda nõela liigutada? sa mõtled segukruvi?
Segukruvi nimetataksegi segukruviks - teda nõelaks ei nimetata. Jutt on segusiibri nõelast.
Näiteks siin: http://www.brommer-forum.nl/KB/u1/1120503033.gif on see detail numbriga 1 (üks). (segusiiber on sellel joonisel tähistatud numbriga kaks)
Liigutamine üles või alla toimub nii, et...
...kui vaatad seda nõela lähemalt, siis selle ülemises otsas on kitsad rõngas-sooned (3-5 tk - oleneb karburaatori margist) Ühes neist soontest on üks vedruseib-stopper või miski muu abinõu, mis fikseerib selle nõela asendi segusiibris (et kui sügavale ta oma pesas vajuda saab).
...Selleks, et seda nõela tõsta ja segu sel teel rikkamaks muuta, pead toda stopperrõngast nõela kanaleid pidi allapoole laskma. Ehk siis paigaldad ühe- või kaks soont madalamale (teraviku poole) nõelal.
Kui oled koonusfiltri pannud, ja sellejärgi juba suvel ka ülejäänud karburaatori timminud (kellegil teisel lasknud seda teha - sest saan aru, et ise sa seda ikkagi ei oska), siis ei pruugi sul praegu enam reguleerimiseruumi ollagi, sest võimalik, et nõel on juba maksimaalselt üles kergitatud. Sellisel juhul pead ikkagi suurema peadüüsi soetama või - suve ootama.

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Re: eemh

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

Mix kirjutas:
hevylboy kirjutas:
Sellisel juhul pead ikkagi suurema peadüüsi soetama või - suve ootama.
Tegelikult tal on juba suurem düüs olemas peal. (110 düüs vist oli).
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Re: eemh

Lugemata postitus Postitas hellish »

Mix kirjutas:
hevylboy kirjutas:
njah.. mul on koonus küll... aga see eelmine suvi pandud.. .....aga kuidas seda nõela liigutada? sa mõtled segukruvi?
Segukruvi nimetataksegi segukruviks - teda nõelaks ei nimetata. Jutt on segusiibri nõelast.
Näiteks siin: http://www.brommer-forum.nl/KB/u1/1120503033.gif on see detail numbriga 1 (üks). (segusiiber on sellel joonisel tähistatud numbriga kaks)
Liigutamine üles või alla toimub nii, et...
...kui vaatad seda nõela lähemalt, siis selle ülemises otsas on kitsad rõngas-sooned (3-5 tk - oleneb karburaatori margist) Ühes neist soontest on üks vedruseib-stopper või miski muu abinõu, mis fikseerib selle nõela asendi segusiibris (et kui sügavale ta oma pesas vajuda saab).
...Selleks, et seda nõela tõsta ja segu sel teel rikkamaks muuta, pead toda stopperrõngast nõela kanaleid pidi allapoole laskma. Ehk siis paigaldad ühe- või kaks soont madalamale (teraviku poole) nõelal.
Kui oled koonusfiltri pannud, ja sellejärgi juba suvel ka ülejäänud karburaatori timminud (kellegil teisel lasknud seda teha - sest saan aru, et ise sa seda ikkagi ei oska), siis ei pruugi sul praegu enam reguleerimiseruumi ollagi, sest võimalik, et nõel on juba maksimaalselt üles kergitatud. Sellisel juhul pead ikkagi suurema peadüüsi soetama või - suve ootama.
Peale panin koonuse mina aga reguleeris ta karbussi paika ise ja kui reguleerimisruumi oli ja suvel töötas ilusti ja ka talvel peale kolvirõngaste vahetust siis ei ole küll asi selles.
Reguleerida ei olnud vaja rohkem kui kruttida segukruvi ja tühikäigu kruvi.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

ooh

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

täna siis sõidsin ja vahepeal hakkas enam vähem korralikult tööle, aga lõpuks ei läinud üldse käima ja tampisin ullult, aga ikka ei saanud jne... ja siis võtsin penavooliku lahti ja näed sa ime pena ainult tilkus natuke.. :lol:

aga siiski ei oska veel õelda.. millalgi homme või ülehomme vaatame Rauliga vb veel.. aga jah.. mai tea mis viga.. :?
Yamaha Neo's :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”