tuurid liiga kõrged...
Moderaator: Moded
tuurid liiga kõrged...
äkki keegi oskab õelda, miks mul lambist tuurid käima pannes ja nati gaasi andes põhja lähevad?kõik tundus korras... 

Yamaha Neo's 

eemh
ma proovisin igat moodi.. ja võtsin kuni klappideni lahti... aga homme proovib veel.. kuid äkki keegi oskab veel midagi õelda?
Yamaha Neo's 

-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Suurema külmaga jah võib tekkida probleeme käivituse ja siis korrapärase töötamisega, kuna ei saavuta masin norm. temperatuuri. Kui ta sul peale 5min töötamist ikka veel kõrgetel pööretel on, siis tasuks hakata vaatama variaatori poole, sest sellisel juhul peitub mure seal. Keera kõik lahti ja kontrolli üle.
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
See antudjuhul ei pruugi muidugi olla, aga mu sõbral oli mingisugune õli sattunud variaatorisse(rullide juurde) ja kohapeal olid pöörded laes, mootor käis tühja põhimõtteliselt - parandage kui midagi sügavalt pange panin, aga peale vario puhastust piiritusega oli naq kõik korras taas?oldmoped kirjutas:Seleta palun see mõttekäik ka tehnilistesse probleemidesse vähem loominguliselt lähenevale inimesele lahti.xzburnoutzx kirjutas:Kui ta sul peale 5min töötamist ikka veel kõrgetel pööretel on, siis tasuks hakata vaatama variaatori poole, sest sellisel juhul peitub mure seal.
Karbussi vett sattunud ja siiber kinni külmunud
endal pole rolleriga sellist asja juhtunud aga Mopeediga küll.
Rolleriga oli selline asi,et gaasitrossi kõris oli veidi vett ja kui sõitsid siis jäi kaas külmade ilmadega vahepeal peale,sest gaasitross külmus kinni.*

endal pole rolleriga sellist asja juhtunud aga Mopeediga küll.
Rolleriga oli selline asi,et gaasitrossi kõris oli veidi vett ja kui sõitsid siis jäi kaas külmade ilmadega vahepeal peale,sest gaasitross külmus kinni.*
Viimati muutis kikerman34, 22 Mär 2006, 22:40, muudetud 2 korda kokku.
Sõber pani ka rolleri nüüd talvel käima ja tuurid olid põhjas. Ma arvan et äkki on gaasitross kuskilt ära külmunud(kui ei hoia just külmas garaasis või mujal ruumis)Või on kuskilt mingi trossi kida väljas ja poob kõrivahele kinni. Igastastahes mingi aja pärast proovisime uuesti ja oli korras.
See oli vaid meie endi arvamus et masin nii käitus.
See oli vaid meie endi arvamus et masin nii käitus.
no kui trossi peale jutt jäks, äkki on seal trossi sees natuke õli või sellist asja mis soodustaks libisemist aga talvel miinus kraadidega läheb tahkemaks või kiilub kinni vahepeal.ufoplast kirjutas:Sõber pani ka rolleri nüüd talvel käima ja tuurid olid põhjas. Ma arvan et äkki on gaasitross kuskilt ära külmunud(kui ei hoia just külmas garaasis või mujal ruumis)Või on kuskilt mingi trossi kida väljas ja poob kõrivahele kinni. Igastastahes mingi aja pärast proovisime uuesti ja oli korras.
See oli vaid meie endi arvamus et masin nii käitus.
Kaasitross??kikerman34 kirjutas:Karbussi vett sattunud ja siiber kinni külmunud![]()
endal pole rolleriga sellist asja juhtunud aga Mopeediga küll.
Rolleriga oli selline asi,et kaasitrossi kõris oli veidi vett ja kui sõitsid siis jäi kaas külmade ilmadega vahepeal peale,sest kaasitross külmus kinni.


Osadel variaatoritel ongi rullid määrde sees, olen näinud kahte rollerit, millel on rullid õli sees olnud..xzburnoutzx kirjutas:See antudjuhul ei pruugi muidugi olla, aga mu sõbral oli mingisugune õli sattunud variaatorisse(rullide juurde) ja kohapeal olid pöörded laes, mootor käis tühja põhimõtteliselt - parandage kui midagi sügavalt pange panin, aga peale vario puhastust piiritusega oli naq kõik korras taas?

-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Kui ta kohapeal käib kõrgetel pööretel (ka gaasi andes) ja ratas nagu ise pea et ei liigu - selline oli ta kui rullid õlised.ats91 kirjutas:Osadel variaatoritel ongi rullid määrde sees, olen näinud kahte rollerit, millel on rullid õli sees olnud..xzburnoutzx kirjutas:See antudjuhul ei pruugi muidugi olla, aga mu sõbral oli mingisugune õli sattunud variaatorisse(rullide juurde) ja kohapeal olid pöörded laes, mootor käis tühja põhimõtteliselt - parandage kui midagi sügavalt pange panin, aga peale vario puhastust piiritusega oli naq kõik korras taas?Ja variaator ei tohiks kuidagi mõjutada seda, palju mootor "kohapeal" pöördeid teeb.
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
eemh
mul siis selline probleem, et kui toorest panen siis lõõb tuurid lakke, aga kui toorest ei kasuta siis ei lähegi käima...(natuke podiseb ja kõik...) kas peaksin rolleri keldrist välja tassima ja kuskil jää peal natuke tuuritama? et norm temperatuur oleks masinal...?
Yamaha Neo's 

-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
mmh
pole just keldris lasknud vastu seina kimada, aga korra kui pidurit ei hoidnun hakkas kohe ikka liikuma... kuule zx..... ma lisan sind msnni..
Yamaha Neo's 

äkki saab lisa õhu mida pole tarvis 

Viimati muutis C4, 22 Mär 2006, 13:59, muudetud 2 korda kokku.
Have a nice day !
-
- Postitusi: 119
- Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
- Asukoht: Tartu\Jõgevamaa
tere
Ma arvan, et karpa juures midagi viga, sest sealt poolt ju nagu tuleb küte ja äkki on mingi klap kuskilt kinni külmund.[/code]
eeh
ma just tuuritasin ringi.. oleks pidand siis ju lahti sulama? õlitasin gaaasi ja toore trossi otsas olevad kolvid kah ära... ikka pole kasu..
eile mitu tundi mässasime Rauliga koos, aga ei saa aru.. põhimõtteliselt peaks kuskil karpas ju olema? ja klapid töötavad korralikult... mis veel? kas rullidest ei olene..? mul neede kandilised suht.. aga see ei tohiks ju mõjutada..
eile mitu tundi mässasime Rauliga koos, aga ei saa aru.. põhimõtteliselt peaks kuskil karpas ju olema? ja klapid töötavad korralikult... mis veel? kas rullidest ei olene..? mul neede kandilised suht.. aga see ei tohiks ju mõjutada..
Yamaha Neo's 

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: eeh
Mõtle loogiliselt. Miks peaksid rullid sul tühikäigu pöörded üles kruttima?hevylboy kirjutas:kas rullidest ei olene..? mul neede kandilised suht.. aga see ei tohiks ju mõjutada..
Kui kandilised, siis vahetama peaksid niivõinaa.
jaja
loomulikult, aga ma ei tea tõesti. ma kardan, et midagi on ikka toorega viga.. sõidsin jälle nati ringi (jube s**t oli, kui ise pead piduriga mängima koguaeg..) ja Raul arvas kah, et kuskil toorega on midagi viga... sest kui toorest panen lööb ju tuurid ülesse... äkki keegi oskab õelda, mis seal siis toores viga võib olla..?
Yamaha Neo's 

***
Segu on lahja.
Rolleril ju suvised setingud aga sina tahad temaga talvel sõitta! Kui kuidagi teisiti olla ei oska ja ikka sõitma kibeled, siis tõsta segusiibri nõela 1-2 astet (kui on võimalik) kõrgemale ja püüa uuesti. Suve saabudes hakkab aga selline karbuss liiga rikast segu tootma, mootoril kaob jõud ja hakkab ka küünalt täis peksma - seepärast ära unusta hiljem nõela uuesti alla tagasi lasta. Kui nõela tõstmine ei aita või ta on juba kusagil ülemises asendis, siis oleks vaja juba sutsu suuremat peadüüsi. Aga lihtsam on siiski vist suvi ära oodata.
Kui oled aga tegelenud tjuunimisega ja talle originaali asemel miski "sport"õhufiltri peale sokutanud, siis soovitaksin vähemalt suveni originaalfilter tagasi panna.
Rolleril ju suvised setingud aga sina tahad temaga talvel sõitta! Kui kuidagi teisiti olla ei oska ja ikka sõitma kibeled, siis tõsta segusiibri nõela 1-2 astet (kui on võimalik) kõrgemale ja püüa uuesti. Suve saabudes hakkab aga selline karbuss liiga rikast segu tootma, mootoril kaob jõud ja hakkab ka küünalt täis peksma - seepärast ära unusta hiljem nõela uuesti alla tagasi lasta. Kui nõela tõstmine ei aita või ta on juba kusagil ülemises asendis, siis oleks vaja juba sutsu suuremat peadüüsi. Aga lihtsam on siiski vist suvi ära oodata.

Kui oled aga tegelenud tjuunimisega ja talle originaali asemel miski "sport"õhufiltri peale sokutanud, siis soovitaksin vähemalt suveni originaalfilter tagasi panna.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Mootor saab lisaõhku,vaata üle karbussi peal olev kaan,see peab olema kõvasti kinni,veel vaata ka bensiini voolikud üle ,et sealt poleks midagi lahti,veel võivad olla ka tihendid silindri,karteri,karbussi vahel kahjustatud kui ka simmerlingid.Mina olen kindel ,et lisaõhk sest omal oli mingi nädal aega tagasi sammune jama bensa voolikuga mis oli murtud ja lahti,et mootor ei saanud piisavalt bensiini kätte.
eemh
njah.. mul on koonus küll... aga see eelmine suvi pandud.. vana õhufiltri ärisin 200kr eest maha ning talvel võtsin mootori alt ära ning puhastasin jne...!aga kuidas seda nõela liigutada? sa mõtled segukruvi?
Yamaha Neo's 

Re: eemh
Segukruvi nimetataksegi segukruviks - teda nõelaks ei nimetata. Jutt on segusiibri nõelast.hevylboy kirjutas:njah.. mul on koonus küll... aga see eelmine suvi pandud.. .....aga kuidas seda nõela liigutada? sa mõtled segukruvi?
Näiteks siin: http://www.brommer-forum.nl/KB/u1/1120503033.gif on see detail numbriga 1 (üks). (segusiiber on sellel joonisel tähistatud numbriga kaks)
Liigutamine üles või alla toimub nii, et...
...kui vaatad seda nõela lähemalt, siis selle ülemises otsas on kitsad rõngas-sooned (3-5 tk - oleneb karburaatori margist) Ühes neist soontest on üks vedruseib-stopper või miski muu abinõu, mis fikseerib selle nõela asendi segusiibris (et kui sügavale ta oma pesas vajuda saab).
...Selleks, et seda nõela tõsta ja segu sel teel rikkamaks muuta, pead toda stopperrõngast nõela kanaleid pidi allapoole laskma. Ehk siis paigaldad ühe- või kaks soont madalamale (teraviku poole) nõelal.
Kui oled koonusfiltri pannud, ja sellejärgi juba suvel ka ülejäänud karburaatori timminud (kellegil teisel lasknud seda teha - sest saan aru, et ise sa seda ikkagi ei oska), siis ei pruugi sul praegu enam reguleerimiseruumi ollagi, sest võimalik, et nõel on juba maksimaalselt üles kergitatud. Sellisel juhul pead ikkagi suurema peadüüsi soetama või - suve ootama.
Re: eemh
Tegelikult tal on juba suurem düüs olemas peal. (110 düüs vist oli).Mix kirjutas:hevylboy kirjutas:Sellisel juhul pead ikkagi suurema peadüüsi soetama või - suve ootama.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Re: eemh
Peale panin koonuse mina aga reguleeris ta karbussi paika ise ja kui reguleerimisruumi oli ja suvel töötas ilusti ja ka talvel peale kolvirõngaste vahetust siis ei ole küll asi selles.Mix kirjutas:Segukruvi nimetataksegi segukruviks - teda nõelaks ei nimetata. Jutt on segusiibri nõelast.hevylboy kirjutas:njah.. mul on koonus küll... aga see eelmine suvi pandud.. .....aga kuidas seda nõela liigutada? sa mõtled segukruvi?
Näiteks siin: http://www.brommer-forum.nl/KB/u1/1120503033.gif on see detail numbriga 1 (üks). (segusiiber on sellel joonisel tähistatud numbriga kaks)
Liigutamine üles või alla toimub nii, et...
...kui vaatad seda nõela lähemalt, siis selle ülemises otsas on kitsad rõngas-sooned (3-5 tk - oleneb karburaatori margist) Ühes neist soontest on üks vedruseib-stopper või miski muu abinõu, mis fikseerib selle nõela asendi segusiibris (et kui sügavale ta oma pesas vajuda saab).
...Selleks, et seda nõela tõsta ja segu sel teel rikkamaks muuta, pead toda stopperrõngast nõela kanaleid pidi allapoole laskma. Ehk siis paigaldad ühe- või kaks soont madalamale (teraviku poole) nõelal.
Kui oled koonusfiltri pannud, ja sellejärgi juba suvel ka ülejäänud karburaatori timminud (kellegil teisel lasknud seda teha - sest saan aru, et ise sa seda ikkagi ei oska), siis ei pruugi sul praegu enam reguleerimiseruumi ollagi, sest võimalik, et nõel on juba maksimaalselt üles kergitatud. Sellisel juhul pead ikkagi suurema peadüüsi soetama või - suve ootama.
Reguleerida ei olnud vaja rohkem kui kruttida segukruvi ja tühikäigu kruvi.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

ooh
täna siis sõidsin ja vahepeal hakkas enam vähem korralikult tööle, aga lõpuks ei läinud üldse käima ja tampisin ullult, aga ikka ei saanud jne... ja siis võtsin penavooliku lahti ja näed sa ime pena ainult tilkus natuke..
aga siiski ei oska veel õelda.. millalgi homme või ülehomme vaatame Rauliga vb veel.. aga jah.. mai tea mis viga..

aga siiski ei oska veel õelda.. millalgi homme või ülehomme vaatame Rauliga vb veel.. aga jah.. mai tea mis viga..

Yamaha Neo's 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.