B1 > A1
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
B1 > A1
Niisiis, olen ise otsinud infot arkist, aga pole veel leidnud, ehk keegi teab...
Kui mul on B1 load olemas, kas siis on A1 kuidagi lihtsam teha ka ?
( B1 söidueksam on järgmine kuu alles )
Kui mul on B1 load olemas, kas siis on A1 kuidagi lihtsam teha ka ?
( B1 söidueksam on järgmine kuu alles )
-
Teema algataja
See on puhastverd bullshit, knolps
Abiks oleks www.ark.ee, seal on kirjas (kohe lähen toon)
EDIT:
Vaata selle lehekülje lõppu, seal on tabel olemas
EDIT 2:
Kangesti ei usu et sa B1 kategooriat teed... B1 kategooria on:
kolme- või neljarattaline auto, mille tühimass ei ületa 550 kg ja valmistajakiirus on üle 50 km/h või millel on sisepõlemismootor töömahuga üle 50 cm3 või mõni muu vastava võimsusega mootor. Elektrilise ajamiga sõidukite tühimassi puhul ei arvestata aku massi
invakäru ühesõnaga
Abiks oleks www.ark.ee, seal on kirjas (kohe lähen toon)
EDIT:
Vaata selle lehekülje lõppu, seal on tabel olemas
EDIT 2:
Kangesti ei usu et sa B1 kategooriat teed... B1 kategooria on:
kolme- või neljarattaline auto, mille tühimass ei ületa 550 kg ja valmistajakiirus on üle 50 km/h või millel on sisepõlemismootor töömahuga üle 50 cm3 või mõni muu vastava võimsusega mootor. Elektrilise ajamiga sõidukite tühimassi puhul ei arvestata aku massi
invakäru ühesõnaga
kallis Martään, kas sa juba alustad nii varakult reede õhtuga, et nagu ise jälgid, mida üldse ajad?, mis sa arvad, et kui sul on kutsika load, siis antakse sulle üldse nii sama A1 kat. load ilma millegi eest? teooria ja sõidueksami peab tegema kindlasti, siin pole kahtlustki! sest auto ja motikas on nagu hoopis teised asjad ja vähe teistmoodi pead ka sellega sõitma (kui pole varem aru saanud)Martään kirjutas:See on puhastverd bullshit, knolps
Abiks oleks www.ark.ee, seal on kirjas (kohe lähen toon)
EDIT:
Vaata selle lehekülje lõppu, seal on tabel olemas
EDIT 2:
Kangesti ei usu et sa B1 kategooriat teed... B1 kategooria on:
kolme- või neljarattaline auto, mille tühimass ei ületa 550 kg ja valmistajakiirus on üle 50 km/h või millel on sisepõlemismootor töömahuga üle 50 cm3 või mõni muu vastava võimsusega mootor. Elektrilise ajamiga sõidukite tühimassi puhul ei arvestata aku massi
invakäru ühesõnaga

B1 katekooria on kutsika load, mitte invakäru , kas siis B katekooria oleks sinu arvates invakäru liider (ilma vahtra leheta?) tahad veel


Viimati muutis Knolps, 23 Apr 2004, 19:29, muudetud 1 kord kokku.
Knolps, kas sa üldse vaatasid sellele lingile? Seal on kirjas et kui sul on B kategooria ja tahad A kategooriat siis pead autokoolis õppima 10(KÜMME) TEOORIAÕPPETUNDI
Kui ei ole enne B kategooriat siis pead tegema 20(KAKSKÜMMEND) TEOORIAÕPPETUNDI
Õppesõidukordade arv on sama.
EDIT: Niih, nüüd mine vaata siia ja otsi üles B1 alamkategooria. See on invakäru
Kui ei ole enne B kategooriat siis pead tegema 20(KAKSKÜMMEND) TEOORIAÕPPETUNDI
Õppesõidukordade arv on sama.
EDIT: Niih, nüüd mine vaata siia ja otsi üles B1 alamkategooria. See on invakäru
Viimati muutis Martään, 23 Apr 2004, 19:31, muudetud 1 kord kokku.
aahaaaaa
loe sõna üle! mitte alla
"knolps vajub suurest naerust lauaalla" palun mitte vintis peaga enam nii suurte teemade üle arutada, B1 kat. on kutsika load, saad need 16 aastaselt ja, kui oled 18, siis saad B kat load....
ark.ee http://www.ark.ee/atp/index.html?id=267
Piiratud juhtimisõiguse võib B-kategooria auto juhtimiseks anda 16 kuni 17-aastasele isikule tingimusel, et mootorsõidukis on tema kõrval lapsevanem (seaduslik eestkostja) või lapsevanema (seadusliku eestkostja) poolt selleks volitatud isik. Nimetatud isikutel peab olema B-kategooria auto juhiluba vähemalt kaks aastat.
loe sõna üle! mitte alla

"knolps vajub suurest naerust lauaalla" palun mitte vintis peaga enam nii suurte teemade üle arutada, B1 kat. on kutsika load, saad need 16 aastaselt ja, kui oled 18, siis saad B kat load....

ark.ee http://www.ark.ee/atp/index.html?id=267
Piiratud juhtimisõiguse võib B-kategooria auto juhtimiseks anda 16 kuni 17-aastasele isikule tingimusel, et mootorsõidukis on tema kõrval lapsevanem (seaduslik eestkostja) või lapsevanema (seadusliku eestkostja) poolt selleks volitatud isik. Nimetatud isikutel peab olema B-kategooria auto juhiluba vähemalt kaks aastat.
Right, ma olen siis vintis ja täis jah? Kõht võib mul täis olla aga kindlasti pole ma joonud (see ongi see et kui ei oska enam edasi põhjendada enda seisukohta siis kiputakse sõimama)
Ma ei taipa mille üle siin vaielda, tüüp küsis kas pääseb kergemalt ja pääsebki kergemalt. 10 teooriatundi tuleb vähem võtta. Või tahad öelda et see teeb hoopiski raskemaks lubade tegemise?
Sealt tekstist ongi näha ju et piimakad pole B1 kategooria(ma ei saa aru kust sa võtad tähekombinatsiooni B1). Piimakad on "Piiratud juhtimisõigus"
Ma ei taipa mille üle siin vaielda, tüüp küsis kas pääseb kergemalt ja pääsebki kergemalt. 10 teooriatundi tuleb vähem võtta. Või tahad öelda et see teeb hoopiski raskemaks lubade tegemise?

Sealt tekstist ongi näha ju et piimakad pole B1 kategooria(ma ei saa aru kust sa võtad tähekombinatsiooni B1). Piimakad on "Piiratud juhtimisõigus"
-
Teema algataja
kas sa autokoolis üldse oled käinud et sellist lollust räägid?Knolps kirjutas:hm no whatever, aga B1 ongi piiratud![]()
10 tundi pääseb kergemalt, aga no, ütleme nii, et see pole eriti midagi (igal ühel oma arvamus loomulikult asjast)
peace!
B1 on tõesti "invakäru" ning need "kutsikaload" on B-kat "piiratud" MITTE B1. soovitan sul tutvuda liiklusseadusega
B1
kolme- või neljarattaline auto, mille tühimass ei ületa 550 kg ja valmistajakiirus on üle 50 km/h või millel on sisepõlemismootor töömahuga üle 50 cm3 või mõni muu vastava võimsusega mootor. Elektrilise ajamiga sõidukite tühimassi puhul ei arvestata aku massi
B
auto, mille registrimass ei ületa 3500 kg ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega
loe enne liikluseeskiri läbi kui vaidlema kipud ja seda veel nii kuumavereliselt

lugupidamisega,
Artur
Sa vanemat teemat ei leidnud mille üle arutada ja enda õhtust mõistust kasutada?! B1 kat. ei ole mitte mingisugune invakäru, seda invakäru tahaks ma näha, mis mööda linna üle 50km/h ringi kimab ja eriti tahaks näha nö inva juhti, kes käruga rallib. Alla 550kg kaaluvaid neljarattalisi ikka jätkub! ATV, Maantee-muhk, ehk ka väiksemad mini-cooperi varjandid jpt.revo kirjutas:
kas sa autokoolis üldse oled käinud et sellist lollust räägid?
B1 on tõesti "invakäru" ning need "kutsikaload" on B-kat "piiratud" MITTE B1. soovitan sul tutvuda liiklusseadusega
B1
kolme- või neljarattaline auto, mille tühimass ei ületa 550 kg ja valmistajakiirus on üle 50 km/h või millel on sisepõlemismootor töömahuga üle 50 cm3 või mõni muu vastava võimsusega mootor. Elektrilise ajamiga sõidukite tühimassi puhul ei arvestata aku massi
B
auto, mille registrimass ei ületa 3500 kg ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega
loe enne liikluseeskiri läbi kui vaidlema kipud ja seda veel nii kuumavereliselt![]()
lugupidamisega,
Artur
Soovitaks magamise peale mõelda, teema ammu juba lõpetatud, kui tahad ennast harida ja invakäruks B1 kat. sõimata, siis www.ark.ee või helista 900 88 55 , loodan, et saad oma fantaasiatest lahti, ei soovita nii varakult jaaniga alustada, aga sellegi poolest, kui silmad, näpud võtavad, siis head jaani!
Aga ära nii kõvasti öörahu ajal ka lärma. ZAZ 965 e. "maanteemuhu" tühimass on 650kg ja "Minil" 600kg.Knolps kirjutas:Sa vanemat teemat ei leidnud mille üle arutada ja enda õhtust mõistust kasutada?! B1 kat. ei ole mitte mingisugune invakäru, seda invakäru tahaks ma näha, mis mööda linna üle 50km/h ringi kimab ja eriti tahaks näha nö inva juhti, kes käruga rallib. Alla 550kg kaaluvaid neljarattalisi ikka jätkub! Maantee-muhk, ehk ka väiksemad mini-cooperi varjandid jpt.revo kirjutas:
kas sa autokoolis üldse oled käinud et sellist lollust räägid?
B1 on tõesti "invakäru" ning need "kutsikaload" on B-kat "piiratud" MITTE B1. soovitan sul tutvuda liiklusseadusega
B1
kolme- või neljarattaline auto, mille tühimass ei ületa 550 kg ja valmistajakiirus on üle 50 km/h või millel on sisepõlemismootor töömahuga üle 50 cm3 või mõni muu vastava võimsusega mootor. Elektrilise ajamiga sõidukite tühimassi puhul ei arvestata aku massi
B
auto, mille registrimass ei ületa 3500 kg ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega
loe enne liikluseeskiri läbi kui vaidlema kipud ja seda veel nii kuumavereliselt![]()
lugupidamisega,
Artur
Soovitaks magamise peale mõelda, teema ammu juba lõpetatud, kui tahad ennast harida ja invakäruks B1 kat. sõimata, siis www.ark.ee või helista 9001900!

Copy-paste knolpsi soovitet ARKi kodulehelt:
2. Alamkategooriad
A1 mootorratas, mille mootori töömaht ei ületa 125 cm3 ja võimsus ei ületa 11 kW
B1 kolme- või neljarattaline auto, mille tühimass ei ületa 550 kg ja valmistajakiirus on üle 50 km/h või millel on sisepõlemismootor töömahuga üle 50 cm3 või mõni muu vastava võimsusega mootor. Elektrilise ajamiga sõidukite tühimassi puhul ei arvestata aku massi
C1 auto, mis ei kuulu D-kategooriasse ja mille registrimass on üle 3500 kg, kuid ei ületa 7500 kg; sama auto koos kerghaagisega
C1E autorong, mille veduk on C1-alamkategooria auto, kui autorongi registrimass ei ületa 12000 kg ja haagise registrimass on suurem kui kerghaagisel, kuid ei ületa veduki tühimassi
D1 auto, millel peale juhikoha on rohkem kui kaheksa, kuid mitte rohkem kui 16 istekohta ja mis on ette nähtud sõitjate veoks; sama auto koos kerghaagisega
D1E autorong, mille veduk on D1-alamkategooria auto, kui autorongi registrimass ei ületa 12000 kg ja haagise registrimass on suurem kui kerghaagisel, kuid ei ületa veduki tühimassi. Haagist ei või kasutada sõitjate veoks
ma ei saa aru, mis point sellel mõtetul vaidlemisel on? Ma loodan, et sa peast neid autode andmeid ei võtnud, hea on rääkida, et ATV kaalub 555kg, kolmerattaline mini traktor 551kg jne... mina igaljuhul leidsin kaks alla 550kg Mini-Cooperi http://www.minicooper.org/index.htm (ei tea kust sina need arvud võtsid, aga igaljuhul vähem möla rohkem tegutsemist, kõik said juba aru, et B1 kat. ei ole jalgratas ja on asi juba selge. Mõtetu vaidlus mõtetu teema üle, kusjuures asi on juba lahendatud. 
PS: Tühimassi pärast on mõtetu see vaidlemine, kui sa ise endale auto ehitad ja kasutad selleks kergeid materjale, siis vevalt, et see invakäru on, selline asi on solvav!
Mina enam ei viitsi B1 lubadega kaasa rääkida ja seisukohta kaitsta, igaljuhul, kui sul on asjandus, mis kaalub alla 550kg, siis on B1 vägagi mõtekas, kuna pole ju mõtet hakata B kat. tegema (kui sa näiteks maal ATV-ga sõidad ja tahad seda üle maantee saada või on vaja mini traktoriga külavahe teid sõita, siis sa ju kulla inimene ei tee selle jaoks rekka lube)

PS: Tühimassi pärast on mõtetu see vaidlemine, kui sa ise endale auto ehitad ja kasutad selleks kergeid materjale, siis vevalt, et see invakäru on, selline asi on solvav!
Mina enam ei viitsi B1 lubadega kaasa rääkida ja seisukohta kaitsta, igaljuhul, kui sul on asjandus, mis kaalub alla 550kg, siis on B1 vägagi mõtekas, kuna pole ju mõtet hakata B kat. tegema (kui sa näiteks maal ATV-ga sõidad ja tahad seda üle maantee saada või on vaja mini traktoriga külavahe teid sõita, siis sa ju kulla inimene ei tee selle jaoks rekka lube)