Goretex vs. nahk
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Goretex vs. nahk
Kumb on mõistlikum, kas goretex sõiduriietus või nahast?
Äkki keegi oskab välja tuua ühe või teise plussid ja miinused.
Twister
Äkki keegi oskab välja tuua ühe või teise plussid ja miinused.
Twister
-
Teema algataja
Mina soovitan Goretexi. Ise ka algul kaalusin, et kumba osta. Otsustasin Rukka firmamärgi kasuks. Nahaga on see lugu, et kui vihma saad oled märg nagu kassipoeg. Ise olen korraliku padukaga sõitnud ja jumalat tänanud, et Goretex seljas. Samas saad sa seda jopet ja pükse kasutada ka talvel näiteks lauaga sõites, saaniga ringi lastes.....mida iganes, kasutusala on suur. Äravõetav vooder on sees (vähemalt minuomal). Mina soovitan küll Goretexi, aga nohh igalühel oma arvamus. Püks plekkis 4200.- ja jope oli 6250.- saapad võtsin ka Daytona Goretexi 4700.-
Niisama eputamiseks võid ju ka kireva nahktagi juurde osta. IXS tagi oli miski 6000.- ringis....
Niisama eputamiseks võid ju ka kireva nahktagi juurde osta. IXS tagi oli miski 6000.- ringis....
nahaga on niii külm sõita
ma olen ennast ikka nii kangeks külmetand, kui mõnikord kogemata jääd öö peale ja suts jahedaks nigu läheb... nahk ei hoia appsoluutselt sooja... heh no mudugi mul pole miski eriti spets sõidu tagi ja no pükstest rääkimatta... aga topi selga nii mitu kampsunit tahad, ikka on külm!
et siuke väike miinus naha juures...
kui ma ükskord rikkaks saan sis ostan korraliku varustuse
ja tundub et mitte naha..
nos


et siuke väike miinus naha juures...
kui ma ükskord rikkaks saan sis ostan korraliku varustuse

ja tundub et mitte naha..
nos


Õige motonahk* on igasugusest tekstiilist kordi tugevam juhul kui jutt käib kaitsest kukkumise korral.
Isegi Kevlar on asfaldil libisedes kordi nõrgem kui nahk.
Kui nahka valida siis tuleks ikka eemaldatava voodriga ning lukkudega/avadega reguleeritava ventilatsiooniga tagi võtta.
Ning ega siis tänapäevased nahktagid nüüd päris sõelad kah ei ole.
IXS Comet on/oli päris hea hinnaga ca 4500.- @ depoo
Samas on tekstiilist jakid kergemad ja enesetunne sõites on algajale jakikandjale loomupärasem. Ja loomulikult see veekindlus ning ventilatsioon/hingamine...
Pükstega on selline lugu, et linnas võiks (teksa)pükste all või peal kanda spets kaitsmeid juhul kui kiirused on väiksed... sest siklipükstega terve päev tööl/koolis veeta võib viljakusele halvasti mõjuda

Jutud käivad ka et nahk on tegelikult kõige soojem - aga seda ma kommenteerida ei oska.
*motonahk - see millest sõiduriideid tehakse on 3x tugevam kui tavaline nahk
Nuh mai tea.. olen sõitnud nahaga alates +5 c ja külm pole veel hakand kui miski dressikas all on. Kuumaga kuni +30 c tõmban naha palja keha peale.. aint aluspesu.. ja väga bro on!
Vihmakohta ytleks aint niipalju, et vihma tuli sisse küünarnukkide juurest... noh mitte otseselt sealt aga need liigesekohad, kus nahka ple vaid on miski riidemoodi moodustis (selline kummis) umbes nagu jalgevahel, et asi järgi annaks! Väga s**t ilm on siis võib sinna teibi peale tõmmata ja vsio... aga läbi ei tule küll piiskagi eriti kui veel hooldusvahendiga korralikult nahka korras hoida jne.
Tuult ei tunne ültse! Väga mugav on sõita..
Üldiselt linnas käia jne noh kui mitte istuda kuskil koolipingis või tööl siis kannatab nahaga vabalt olla.. ass`i osa on parajalt loffis, nii, et sealt tuulutab ikka mõnusalt jalgevahet
Aga see selleks... vabalajal on muidugi parem ilma..
Vihmakohta ytleks aint niipalju, et vihma tuli sisse küünarnukkide juurest... noh mitte otseselt sealt aga need liigesekohad, kus nahka ple vaid on miski riidemoodi moodustis (selline kummis) umbes nagu jalgevahel, et asi järgi annaks! Väga s**t ilm on siis võib sinna teibi peale tõmmata ja vsio... aga läbi ei tule küll piiskagi eriti kui veel hooldusvahendiga korralikult nahka korras hoida jne.
Tuult ei tunne ültse! Väga mugav on sõita..
Üldiselt linnas käia jne noh kui mitte istuda kuskil koolipingis või tööl siis kannatab nahaga vabalt olla.. ass`i osa on parajalt loffis, nii, et sealt tuulutab ikka mõnusalt jalgevahet

Aga see selleks... vabalajal on muidugi parem ilma..
-
Teema algataja
Eks igaüks ise otsustab millega sõidab.. Ise otsustasin goretexi kasuks, külm olnud ei ole, küll aga palav viimasel ajal.. (seda siis mitte sõidu ajal) ega pole muud kui et nii kui püksid jalas tuleb kohe sõitma hakata..
naha kasuks räägib muidugi see et tal tuuletakistus väiksem, viimasel ajal olen lühemate otste puhul jopelukuga natuke "laisk" olnud ja siis kogub teine ennast vahel õhku täis nagu puri..
Ma ka olen "külapealt" korduvalt kuulnud et nahk on ikka külmem.
Kindad ostsin Yoko´d bikeworldist, väga head on, olen ülimalt rahul. Istuvad hästi, väga mugavad ja kannatab sõita iga ilmaga, jahedaga ei külmeta ja palavaga lasevad hingata.

Ma ka olen "külapealt" korduvalt kuulnud et nahk on ikka külmem.
Kindad ostsin Yoko´d bikeworldist, väga head on, olen ülimalt rahul. Istuvad hästi, väga mugavad ja kannatab sõita iga ilmaga, jahedaga ei külmeta ja palavaga lasevad hingata.
-
Teema algataja
Lisaks eelpoolnimetatutele (ilmastikukindlus) on näiteks Rukka GTX üheks kindlaks eeliseks veel kergestihooldatavus. Riideid võib masinas pesta, vaja vaid kaitsmad eelnevalt eemaldada. Ja siis muidugi Outlast vooder, mis minimeerib temperatuurikõikumisest tekkiva ebamugavustunde. Koos sobiva termopesuga vaga hea valik.
-
Teema algataja
njah nahk on ja jääb nahaks. kuramuse haige on vaadata nn eurobikereid kes s6idavad muidu meeletult higi ja vaeva v6tnud chpperitega, omal goretex seljas. chopper ei ole just liiklemiseks k6ige mugavam riistapuu ja stiil v6ix ikka stiiliga kokku käia. kui ostid taga mugavust ja tahad et märjax ei saa ja kylm ei olex siis osta auto. loomulikult on matkajale 6igustatud valik goretex aga muidu ikka jäägu nii nagu on olnud juba aastakymneid ja p6hjendatult, mootorrattur kannab nahka.
see viimane on üks kõige haigemaid postitusi üldse... mis krdi moepolitsei sina oled? mis vahet seal on mis sul seljas on? peaasi, et oleks mugav, ohutu, ilmastikukindel..kusjuures isegi see pole tähtis...tähtis on see, et riietusel oleksid sellised omadused ja väljanägemine nagu konkreetne sõitja ise tähtsaks peab
piret@texiga chopperi seljas, so sue me!

piret@texiga chopperi seljas, so sue me!
Vahest sõidan ja teen asju.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
ma ka chopperi mees ja CoreTex-ist pükste peale mineja. Lihtsalt ei taha nahk pükse ja kuna tänapäeval on olemas ka korralikke ja kaitsmetega tekstiilist pükse siis selliseks see otsus kujunes. Saan aru, et lipsuga on imelik sõita aga korralik motoriietus küll silma ei riiva.
Motopaks
Motopaks

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
mina olen siis vist üks neist vähestest, kes nahas sõidab, tundub. Halvarssonsi jope ja suht suvalised paksud reguleeritavad püksid. ei saa kurta.
tuule vastu on motonahk väga hea asi. küsimus on veel selles, kui kinni "augud" käivad. oma jopet vaadates tundub, et see pole esimene sõidutagi, mille Halvarssonsimehed valmis õmblesid - kõigele on mõeldud, ei puhu varrukast ega kaelusest ja naba on ka soojas. targad mehed tegid veel abaluudele õhutusavad - lukk lahti, tuuleõhk seljas, lukk kinni, hea soe. kaitsmed siin ja seal. kukkusin korra, õhkõrnad kriimud ühel varrukal ja isegi valu polnud kusagil.
nahkpüksid on teine asi - seal pole kaitsmeid sees ja põlvedel hakkas sügisepoole külm. pidin ikka tellima tekstiilpüksid (ikka Halvarssonsilt:)).
ja kes vihma kardab - vihmakombe! ilus kollane
ehkki Madone jutt kõlab ka päris hästi, asun kohe kreemitama. seni ma eriti ei uskunud et kreemist piisab, sest poodnikud Depoos kinnitasid aiva, et nahk vett ei pea.
tuule vastu on motonahk väga hea asi. küsimus on veel selles, kui kinni "augud" käivad. oma jopet vaadates tundub, et see pole esimene sõidutagi, mille Halvarssonsimehed valmis õmblesid - kõigele on mõeldud, ei puhu varrukast ega kaelusest ja naba on ka soojas. targad mehed tegid veel abaluudele õhutusavad - lukk lahti, tuuleõhk seljas, lukk kinni, hea soe. kaitsmed siin ja seal. kukkusin korra, õhkõrnad kriimud ühel varrukal ja isegi valu polnud kusagil.
nahkpüksid on teine asi - seal pole kaitsmeid sees ja põlvedel hakkas sügisepoole külm. pidin ikka tellima tekstiilpüksid (ikka Halvarssonsilt:)).
ja kes vihma kardab - vihmakombe! ilus kollane

ehkki Madone jutt kõlab ka päris hästi, asun kohe kreemitama. seni ma eriti ei uskunud et kreemist piisab, sest poodnikud Depoos kinnitasid aiva, et nahk vett ei pea.
Palja nahaga on küll külm sõita... võiks ikka sõites natikenegi riidesse panna...nos kirjutas:nahaga on niii külm sõita
Soultrain kirjutas:muidu ikka jäägu nii nagu on olnud juba aastakymneid ja p6hjendatult, mootorrattur kannab nahka.
Kurat.. see on ikka päris haige jahh... Mina ei paneks musti nahkpükse ka siis kui ARST KIRJUTAKS...
Anonymous kirjutas:kirjutas:
Lisaks eelpoolnimetatutele (ilmastikukindlus) on näiteks Rukka GTX üheks kindlaks eeliseks veel kergestihooldatavus. Riideid võib masinas pesta
mõhh... minumeelet neid pesta tohigi (vähemalt Gore-Tex) asju.. pesemine pidavat veekindlust oluliselt vähendama...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Gore-Tex asju lausa peab pesema et nende veekindlus säiliks. Kui keegi võtaks vaevaks ühe Gore tehnoloogiat tutvustava voldiku läbi lugeda siis oleks asjad selged. Küsimus on kuidas pesta ja millega hiljem töödelda.mõhh... minumeelet neid pesta tohigi (vähemalt Gore-Tex) asju.. pesemine pidavat veekindlust oluliselt vähendama...
Suvalises matkapoes on neid voldikuid võimalik lugeda...
Samuti on see jutt kirjas igal Gore tootel kaasas oleval lipakal.
Rennes aka Pröksuga Mülka
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
see see meeste häda on jahKommionu kirjutas:Kurat.. see on ikka päris haige jahh... Mina ei paneks musti nahkpükse ka siis kui ARST KIRJUTAKS...

mind pole veel p*** peetud, aga tean mitut heteromeest, kes pükste osas on vankumatud nahavastased, ehkki ülakeha mässivad meeleldi musta nahka. mõistetav vist, kes neid p*** ikka sallib :p
-
Teema algataja
Minu arust on nahk ikka ülimõnus!seda ju nii kerge puhastada kui mõni õnnetus peaks juhtuma!(nagu näiteks:kallad endale õlle sülle, või määrib keegi su mõne muu jamaga kokku , siis lase ainult lapiga üle ja poleks justkui midagi olnudki!!)ja keegi ei käsi ju nahka oma naha peal kanda ,pane ikka soe pesu ka vahele.vot siis on soe ka! 

ei.. nahkpüksid võivad olla, aga KINDLASTI MITTE LIIBUKAD JA MUSTAD... isegi jutustada/läheduses viibida ei julgeks sellise tegelasega, kellel sellised püxid jalas on...Mari Öö kirjutas:[mind pole veel p*** peetud, aga tean mitut heteromeest, kes pükste osas on vankumatud nahavastased
Ja muidex... DAINESE suisa teeb ka spetsiaal kombekaid/pükse sellistele mootorattur/p***...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Oma kogemustest hindaks ikkagi sõiduriietusena nahka, see püsib peale korralikku hooldust tuule ja veekindlana ka aastate pärast, kukkumiskindlusest rääkimata. Goretex on kõige parem niiske ilmaga, kui on omajagu liigutamist (off-road?), laseb nahal hingata ja samas hoiab looduse põuest eemal. Samas tuleb ülikonda suht tihti uuendada, peale paari pesukorda tuleb suurem vihm väljaulatuvate kohtade (õlad, põlved) pealt lahinal sisse.
Kes esteetilise külje kolmandajärguliseks hindab, sellele soovitan hoopis paksust rohelisest presendist Rootsi sõjaväe mootorratturi ülikonda. Sellega annab rahulikult sõita ka miinuskraadidega, vooder püsib kuivana ka peale päevade pikkust lausvihmas viibimist ning kõik avad on tõsiselt hästi suletavad. Muidugi kõrtsilaua taha nende pükstega ei istu ning ühe kummi käsitsi täis pumpamine tekitab jope alla subtroopilise kliima
.
Hinnavahe on aga konkurentidega võrreldes pea kümme kordne, seega saab mõni kõhnema rahakotiga sõidufanaatik endale odava rahaga....

Kes esteetilise külje kolmandajärguliseks hindab, sellele soovitan hoopis paksust rohelisest presendist Rootsi sõjaväe mootorratturi ülikonda. Sellega annab rahulikult sõita ka miinuskraadidega, vooder püsib kuivana ka peale päevade pikkust lausvihmas viibimist ning kõik avad on tõsiselt hästi suletavad. Muidugi kõrtsilaua taha nende pükstega ei istu ning ühe kummi käsitsi täis pumpamine tekitab jope alla subtroopilise kliima

Hinnavahe on aga konkurentidega võrreldes pea kümme kordne, seega saab mõni kõhnema rahakotiga sõidufanaatik endale odava rahaga....
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
Teema algataja
hmm, mul poel kummagiga veel pistmist siiani olnud, olen paljateksamees veel, aga nüüd pärast talvist kukkumist põlvele ja mitte väga häid kogemusi paduvihmaga kylmalajal sõites mil püxtest aind teksad olid.. ei olnud üldse hea, tagi on nahk värk, rahul olen, vihm läbi pole tule, korra suurema vihamaga vasaku küünra alt kus mingi tasku on sealt lukuvahelt immitses, tuult hoiab ideaalselt, mõtlen ka nahkpükstele, et hea puhastada ja kõik, a siin postitusi lugedes ja mõteldes vist võiks goretexist kaitsmetega püksid soetada, vahet pele mul kas nyyd see tagi ja püksid sobivad, tahaks ju korgki kuivalt kohale jõuda kunagi..
ning ehk enduro peale ikka gore. tundub hea, et kauge siht sinnasuunda on jäänud
ning ehk enduro peale ikka gore. tundub hea, et kauge siht sinnasuunda on jäänud
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
They mark their territory.
-
Teema algataja
Kas selle viguri kohta kuskilt ka rohkem infot võiks saada, pilti näiteks? Või kust seda siinmail saada võiks?Steelrider kirjutas:soovitan hoopis paksust rohelisest presendist Rootsi sõjaväe mootorratturi ülikonda. Sellega annab rahulikult sõita ka miinuskraadidega, vooder püsib kuivana ka peale päevade pikkust lausvihmas viibimist ning kõik avad on tõsiselt hästi suletavad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.