Mida arvate vene rataste ümberehitamisest?
Moderaator: Moded
Mida arvate vene rataste ümberehitamisest?
Kellel on midagi huvitavat vene tsiklite ümberehitamisest kribada? Näiteks milliseid olete ise ehitanud ja kui palju maksis jne!!
Mul endal ka üks k 750 hetkel pooleli. Ehk sel suvel saab valmis. Ei tea veel pole eriti aega sellega hetkel tegeleda. Muidu on päris sünge pill. Taha on isegi väike valu paigaldatud. Aga kas kellelgi on veel midagi vägevat käsil või juba valminud??
Mul endal ka üks k 750 hetkel pooleli. Ehk sel suvel saab valmis. Ei tea veel pole eriti aega sellega hetkel tegeleda. Muidu on päris sünge pill. Taha on isegi väike valu paigaldatud. Aga kas kellelgi on veel midagi vägevat käsil või juba valminud??

http://forum.automoto.ee/showthread.php ... &pid=38191 Siin sulle natuke mõtlemis materjali
Teen asja väga korralikult .....kasutan kalleid juppe jne ,et lõpptulemus oleks väga hea aga mitte ära solgitud izh mida eestimaal on juba oma jagu =)
edu sulle tegemisel

edu sulle tegemisel

To isand Korgits! Enne kui teisi vendi mõttetuteks ja ajuvabadeks sõimad vaata natuke ennast ! Mis sa keksid siin teise mehe valmistatud rattaga, ehita mõni tükk selle juures ise valmis, siis väärid ka teiste silmis rohkem austust ja lugupidamist. Enne kui see sinu sajandiprojekt valmis ei saa oled niisama tühikargaja ja lihtsalt jutumees.
http://www.pilt.ee/view/75347/
Alustatud sai Kawrossiga, oli kaks kastitäit juppe ja roostes raam.
Mööda läks üks talv või nii ja valmis ta saigi. Teine projekt oli Jawa 350 mida ehitasin rohkem kui sõitsin mõni suvi.
Kokku on Jawat putitatud mingi 5 aastat julgesti. Nüüd ostsin Kawa, kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] olid ribadeks ja muidu ka räämas aga paari kuuga asi jälle vinks vonks ja nüüd annan juba kuuetuhandendat kilomeetrit tuld sel kevadel 
Alustatud sai Kawrossiga, oli kaks kastitäit juppe ja roostes raam.



Jarko
Jawa 350
Jawa 350
arvan, et minsk125 mõtles, et vene rataste mootorid ei kannata tuunimist ja see on jumala õige. Kuid mis puutub aga kuju oma äranägemise järgi muutmisesse siis on vene ratas minu arvates asendamatu. Ja seda eriti sellisele tsiklihuvilisele, kelle rahakott jus eriti priske ei ole. Näiteks ostad mingi hullult vana rümaka m-i ja teed sellest sellise massina, et hoia piip ja prillid. Mootoris vahetad aga vaid kulunud juppe mitte ei tuuni teda tükkideks!!! 

do not take life too
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
Praegu käsil Minsk 125 "kerge tuuning" . Vene ajal kardimehed tegelesid ka "raske tuunimisega", aga tänapäeval nõuaks see palju pappi vist.
Ühesõnaga, esimene asi, mis tegin, oli 2 mootori pulkadeni laiali lammutamine. Siis valisin kummagist mootorist välja paremas konditsioonis osad ja mitmed kriitilised asjad nagu laagrid ostsin uued läänes toodetud. Väntvõll sai uue kepsu ja tasakaalustuse. Ladusin kõik hästi hoolikalt kokku, kõik uued tihendid, lisaks vahele punast silikooni. Mootori koostamisel kasutasin sisekuuskant-polte. Lõpuks kui mootor kokku pandud, lasin kuumakindla musta sprayga üle - sain märksa viisakam välimus.
Järgmiseks tegin resonantskambri. Eeskujuna kasutasin kardi minski mootori kambri jooniseid, mida veidi muutsin, et seeriamootoriga sobitada. Kambri koonuste laotused lõikasin välja 2mm raudplekist (pehmet plekki on hea ka rõngasse väänata) ja keevitasin CO2 keevitusega kokku. Sellise variandi puhul on hea, kui kamber ei ole jäigalt leegitoru otsa keevitatud, vaid annab veidi liikuma - muidu lõhub vibra ära ja/või ei pruugi täpselt raamiga kokku passida. Lisaks panin karbussile(uus) peale väikese takistusega koonus-õhufiltri. Samuti on kogu elektrisüsteem uute juhtmetega.
Ühesõnaga, esimene asi, mis tegin, oli 2 mootori pulkadeni laiali lammutamine. Siis valisin kummagist mootorist välja paremas konditsioonis osad ja mitmed kriitilised asjad nagu laagrid ostsin uued läänes toodetud. Väntvõll sai uue kepsu ja tasakaalustuse. Ladusin kõik hästi hoolikalt kokku, kõik uued tihendid, lisaks vahele punast silikooni. Mootori koostamisel kasutasin sisekuuskant-polte. Lõpuks kui mootor kokku pandud, lasin kuumakindla musta sprayga üle - sain märksa viisakam välimus.
Järgmiseks tegin resonantskambri. Eeskujuna kasutasin kardi minski mootori kambri jooniseid, mida veidi muutsin, et seeriamootoriga sobitada. Kambri koonuste laotused lõikasin välja 2mm raudplekist (pehmet plekki on hea ka rõngasse väänata) ja keevitasin CO2 keevitusega kokku. Sellise variandi puhul on hea, kui kamber ei ole jäigalt leegitoru otsa keevitatud, vaid annab veidi liikuma - muidu lõhub vibra ära ja/või ei pruugi täpselt raamiga kokku passida. Lisaks panin karbussile(uus) peale väikese takistusega koonus-õhufiltri. Samuti on kogu elektrisüsteem uute juhtmetega.
Ümberehituseks on vene ratas väga hea alus. Nende tehase poolne viimistluse tase on suht madal ja pole probleem asjale näiteks relakaga kallale minna. Ja kui mingi asi töö käigus sinna samusesse auku läheb pole raskust uue detaili leidmisel. Nendele meestele kes väidavad, et vene ratta ümberehitus on mõtetu aja ja raha raiskamine, vaidleks vastu. Ise midagi ilusat teha on alati mõistlik tegevus. Endal ka paar projekti pooleli - Planeta5 ja juba pikemat aega niisama seisnud Dnepr. Eks näis mis, kuidas ja millal...
võib ka vist mainida oma "aretust". Algmaterjaliks jupiter 2 (seda ainult dokumentides). http://www.zone.ee/400cc_iz/pilt_uush.htm seal on mõned pildid peale värvimist, uusi pilte pole veel ,aga asi hakkab juba valmis saama - varsti ekspertiisi minek.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Vene ratas on justkui loodud ümberehituse jaoks
nagu plasteliin-nii kuidas voolid, nii ka välja tuleb.Ise oled kunstnik (kui muidugi oskad).Läänekaga on selline asi, et seda ei julge näppida ja ega seal eriti fantaasialendu ei saa küll aretada v.a. streetfighteritel
Minul endal on ka üks projekt, mis on peaaegu valmis, aga eks ta ole nagu Tallinngi: kunagi valmis ta ei saa
.Nii et edu ehitamisel
Minu bike'i saab näha "kasutajate rattad" galerii alt
Edu,
Primo





Edu,
Primo
Challenge the Adventure.Ride The World
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.