Mida arvate vene rataste ümberehitamisest?

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
martinza
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2004, 17:38

Mida arvate vene rataste ümberehitamisest?

Lugemata postitus Postitas martinza »

Kellel on midagi huvitavat vene tsiklite ümberehitamisest kribada? Näiteks milliseid olete ise ehitanud ja kui palju maksis jne!!
Mul endal ka üks k 750 hetkel pooleli. Ehk sel suvel saab valmis. Ei tea veel pole eriti aega sellega hetkel tegeleda. Muidu on päris sünge pill. Taha on isegi väike valu paigaldatud. Aga kas kellelgi on veel midagi vägevat käsil või juba valminud?? :twisted:
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

vaata ka: oppozit.ru
moto.by

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

ma arvan et see mõttetu vene mootorid ei kannata eriti tuunimist aga proovida ju võib.

korgits
Postitusi: 202
Liitunud: 28 Veebr 2004, 13:29

Lugemata postitus Postitas korgits »

http://forum.automoto.ee/showthread.php ... &pid=38191 Siin sulle natuke mõtlemis materjali :) Teen asja väga korralikult .....kasutan kalleid juppe jne ,et lõpptulemus oleks väga hea aga mitte ära solgitud izh mida eestimaal on juba oma jagu =)

edu sulle tegemisel ;)

korgits
Postitusi: 202
Liitunud: 28 Veebr 2004, 13:29

Lugemata postitus Postitas korgits »

Kas sa midagi tarka oskad öelda ???
kõik sinu postitused nii mõttetud ja ajuvabad :S

kus on admin kui teda vaja on?
minsk125 kirjutas:
ma arvan et see mõttetu vene mootorid ei kannata eriti tuunimist aga proovida ju võib.

Metslane

Lugemata postitus Postitas Metslane »

To isand Korgits! Enne kui teisi vendi mõttetuteks ja ajuvabadeks sõimad vaata natuke ennast ! Mis sa keksid siin teise mehe valmistatud rattaga, ehita mõni tükk selle juures ise valmis, siis väärid ka teiste silmis rohkem austust ja lugupidamist. Enne kui see sinu sajandiprojekt valmis ei saa oled niisama tühikargaja ja lihtsalt jutumees.
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 188
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Jaffimees »

http://www.pilt.ee/view/75347/
Alustatud sai Kawrossiga, oli kaks kastitäit juppe ja roostes raam. :) Mööda läks üks talv või nii ja valmis ta saigi. Teine projekt oli Jawa 350 mida ehitasin rohkem kui sõitsin mõni suvi. :? Kokku on Jawat putitatud mingi 5 aastat julgesti. Nüüd ostsin Kawa, kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] olid ribadeks ja muidu ka räämas aga paari kuuga asi jälle vinks vonks ja nüüd annan juba kuuetuhandendat kilomeetrit tuld sel kevadel :D
Jarko
Jawa 350
Kasutaja avatar

Teema algataja
martinza
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas martinza »

arvan, et minsk125 mõtles, et vene rataste mootorid ei kannata tuunimist ja see on jumala õige. Kuid mis puutub aga kuju oma äranägemise järgi muutmisesse siis on vene ratas minu arvates asendamatu. Ja seda eriti sellisele tsiklihuvilisele, kelle rahakott jus eriti priske ei ole. Näiteks ostad mingi hullult vana rümaka m-i ja teed sellest sellise massina, et hoia piip ja prillid. Mootoris vahetad aga vaid kulunud juppe mitte ei tuuni teda tükkideks!!! :idea:
do not take life too
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard

vootele
Postitusi: 138
Liitunud: 18 Veebr 2004, 19:01
Asukoht: Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas vootele »

Praegu käsil Minsk 125 "kerge tuuning" . Vene ajal kardimehed tegelesid ka "raske tuunimisega", aga tänapäeval nõuaks see palju pappi vist.
Ühesõnaga, esimene asi, mis tegin, oli 2 mootori pulkadeni laiali lammutamine. Siis valisin kummagist mootorist välja paremas konditsioonis osad ja mitmed kriitilised asjad nagu laagrid ostsin uued läänes toodetud. Väntvõll sai uue kepsu ja tasakaalustuse. Ladusin kõik hästi hoolikalt kokku, kõik uued tihendid, lisaks vahele punast silikooni. Mootori koostamisel kasutasin sisekuuskant-polte. Lõpuks kui mootor kokku pandud, lasin kuumakindla musta sprayga üle - sain märksa viisakam välimus.
Järgmiseks tegin resonantskambri. Eeskujuna kasutasin kardi minski mootori kambri jooniseid, mida veidi muutsin, et seeriamootoriga sobitada. Kambri koonuste laotused lõikasin välja 2mm raudplekist (pehmet plekki on hea ka rõngasse väänata) ja keevitasin CO2 keevitusega kokku. Sellise variandi puhul on hea, kui kamber ei ole jäigalt leegitoru otsa keevitatud, vaid annab veidi liikuma - muidu lõhub vibra ära ja/või ei pruugi täpselt raamiga kokku passida. Lisaks panin karbussile(uus) peale väikese takistusega koonus-õhufiltri. Samuti on kogu elektrisüsteem uute juhtmetega.

Chromed

Lugemata postitus Postitas Chromed »

Ümberehituseks on vene ratas väga hea alus. Nende tehase poolne viimistluse tase on suht madal ja pole probleem asjale näiteks relakaga kallale minna. Ja kui mingi asi töö käigus sinna samusesse auku läheb pole raskust uue detaili leidmisel. Nendele meestele kes väidavad, et vene ratta ümberehitus on mõtetu aja ja raha raiskamine, vaidleks vastu. Ise midagi ilusat teha on alati mõistlik tegevus. Endal ka paar projekti pooleli - Planeta5 ja juba pikemat aega niisama seisnud Dnepr. Eks näis mis, kuidas ja millal...

wake
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Mär 2004, 20:27
Asukoht: L-Eesti

Lugemata postitus Postitas wake »

võib ka vist mainida oma "aretust". Algmaterjaliks jupiter 2 (seda ainult dokumentides). http://www.zone.ee/400cc_iz/pilt_uush.htm seal on mõned pildid peale värvimist, uusi pilte pole veel ,aga asi hakkab juba valmis saama - varsti ekspertiisi minek.
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Vene ratas on justkui loodud ümberehituse jaoks :D nagu plasteliin-nii kuidas voolid, nii ka välja tuleb.Ise oled kunstnik (kui muidugi oskad).Läänekaga on selline asi, et seda ei julge näppida ja ega seal eriti fantaasialendu ei saa küll aretada v.a. streetfighteritel :!: Minul endal on ka üks projekt, mis on peaaegu valmis, aga eks ta ole nagu Tallinngi: kunagi valmis ta ei saa :wink: .Nii et edu ehitamisel :!: :D Minu bike'i saab näha "kasutajate rattad" galerii alt

Edu,

Primo
Challenge the Adventure.Ride The World
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”