Suzuki GSXF 600 (sureb sõidu pealt välja)

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Suzuki GSXF 600 (sureb sõidu pealt välja)

Lugemata postitus Postitas ural »

Probleem järgmine. Täitsa lambist sõites sureb välja. Kaob jõud ära ja lihtsalt jääb seisma. Starterist käima ei kipu minema, ainult toore abiga lubab natuke. Peale mõningat seismist läheb juba korraks toorega käima, kuid sureb natukese aja pärast jälle välja. Järgmine päev käivitub nagu peab.
Vahetatud õhufilter, bensufilter. Küünlad vahetamata. Kas lahendus võiks küünaldes peituda või tuleb karpadesse sukeldudada. Ah ja, kohapeal ei lähe kohe pöördesse ka, natuke nagu koguks enne.
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Vägisi tundub, et tegemist ummistunud kütusesüsteemiga. Kunagi kaevasin auto bensiinipaagit peoga rohtu, nagu oleks see seal kasvanud :D, biivisel ilmselt karpades sama seis.
Tahaks isegi seda kanistrit näha, millest kütust peale valatakse :twisted: või kunagi valati

Kevadel käivitades köhis endalgi, eks vaik teeb oma töö..
Viimati muutis Pikk, 08 Mai 2006, 10:37, muudetud 1 kord kokku.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Koer ei hakanud see kevad ennem käima kui talvel vahele pandud bensufiltri uuesti ära võtsin, vana bensu välja kallasin, värske peale ajasin ja tagatipuks karpad legoks kiskusin ja ära puhastasin.
Küünalde vahetus värskete vastu pole ka teab mis suur kulutus, see vaja enivei teha :)
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

Teema algataja
ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

Bens hommikune ja benafilter nädal aega vana. Aga eks siis karpade kallale tule asuda. Plastik ratastel see muidugi jälle vahva ettevõtmine, pool ratast vaja laiali lammutada.
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Kraani ka oled vaadanud? Seal on ka mingi filter enamasti ees. Kõntsa täis äkki?
Ja benafilter oli mul ka uus. Aga ratas kätte ei saanud läbi selle küll mitte sittagi. Niikui maanteekiirus üle 100 läks jäid karpad kuivale.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Kui see esimene kevadine käivitamine ja sügisel bensiin karpadesse jäi, siis võib arvata, et düüsid on vaiku täis. Selle jaoks on tõhus ravi olemas, ei pea kohe tehnikat lammutama hakkama. Isegi bensiinijaamades müüakse kütuselisandit, mis karburaatoreid puhastab.
Kenil oli eelmine aasta sama häda, peale kolmandat paagitäit tiksus mootor nagu uus.
Tal töötas alguses vähe paremini, aga üldiselt olid sümptomid samad.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2466
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Mis on selle lisandi konkreetne tootja ja nimi. Ise sõitsin kõrtsiteel aparaadiga, millel 2 aastat vana bensiin sees oli - sai uut 98-t lihtsalt peale valatud. Muidu OK aga tühikäiku polnud olemas. Seetõttu ka pidevalt välja suri. Kui teaks täpset toodet, mis praktika kohaselt positiivselt on mõjunud, siis kasutaks isegi.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Võta kraanipoolne külg maha ja kraani üks äärmisest voolikutest küljest ära.
Kraan alumisse asendisse.
Kui nüüd starterit annad, peaks kraanist bensu kohinal voolama hakkama.
Kui voolab, vaata, kas voolikud on karpasse minnes ok.

Enne lammutamist keera igaks juhuks dreenid ka korra lahti ja lase karpad kuivaks.

Sul see masin enda käes ikka normaalselt käinud ka on?

GSXF-l muidu on lammutus lihtne. Küljed ja tagapaneelid maha, paak j asadul maha, õhupuhasti kinnituskruvid külgedelt lahti, karpa-silindriluti võrud lahti, karpad KOOS filtrikastiga üles ja tagurpidi.
Ei mingei dtrosse ega muud vaj alahti võtta pole.
Ise eile just sooritasin seda ;)
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Niih, uurisin asja.

Tootja on USA firma Comma ja toote nimi on Carb Magic ning ostetud Autopartnerist. Sama aine pidavat tootmisest maas olema, aga asendus olemas, mis sama tõhus pidi olema, selle nime ei tea. Kaupmees kindlasti teab.
Ainet kulus siiski kolm pudelit, mitte kolme paagi jagu.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 932
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

StreetMoto kirjutas:
Mis on selle lisandi konkreetne tootja ja nimi. Ise sõitsin kõrtsiteel aparaadiga, millel 2 aastat vana bensiin sees oli - sai uut 98-t lihtsalt peale valatud. Muidu OK aga tühikäiku polnud olemas. Seetõttu ka pidevalt välja suri. Kui teaks täpset toodet, mis praktika kohaselt positiivselt on mõjunud, siis kasutaks isegi.
http://www.holtsauto.com/products/index.html
Holts Redex Advanced Cleaner - koostöös uute küünalde ja õhufiltriga on käivitumine starteri poolest pöördest ja tühikäigul enam välja ei sure. 110 krooksu Järve Autotarbes. mõeldud 50L kütusele (ise küll sõitsin ca 30L-ga selle vedeliku läbi)
Kasutaja avatar

Teema algataja
ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

mella kirjutas:

Sul see masin enda käes ikka normaalselt käinud ka on?
Sellist jama teeb esimest korda. Normaalselt on käinud, kuid vahel oli probleeme vabakäigul pöördesse minekuga. Väikse viivitusega läks.

Tan121

Lugemata postitus Postitas Tan121 »

Kui esimest posti lugesin, siis tundus, et keegi räägib minu rattast ja probleemist. Sama ratas sama mure. Eile niikui peterburi maantel 120 keerasin suri välja ja nii iga 5km tagant. Siis kruttisin bensu kraani tava ja reservi vahel ja siis kui lubama hakkas siis keerasin tava peale tagasi ja nii ta iga kord käima läx.
Siis lasin kiiruse maha mingi 100 peale ja sain ilusti koju. Enne ka korra sellist pulli teinud. Ilmselt jah, bensu kätte saamise mure. Pidin nädalalõpus remonti viima, siis võin teada anda, mis diagnoosix pandi.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Mul yamul oli igatahes karburaator nii umbes kui veel olla sai.Alustades voolikutest ,lõpetades nõeltepesadega.Ja rooste oli pärit paaki sattunud veest,mis tekitas oma korda mõnusa rooste sademe.Minu puhul ei aidanud ka need cleanerid,sest see ei jõudnud karburaatorissegi.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Kas vabakäigult külmalt läheb pöördesse?
Või läheb, kuid laisalt?
Või on nii, et kui nats tühikäigul käib, hakkab pöörde andmise korral plödisema ja tahab puhtaks karjumist?

Margus_R

Lugemata postitus Postitas Margus_R »

mis puudutab roostet küünaldes , karbussis ,siis siin on mul teada kuu aja tagune juhtum Statoilist ostetud bensiiniga 98,mida kasutati kartides ja 10 minutiga hakkasid mootorid jupsima ning tuttuued küünlad olid roostes!!!??? esialgse info järgi tuli välja,et paljud (enamus) Eestis müüdavatest kütustest segatakse kokku erinevate lisandite abil vastavaks oktaaniks ja üks osa sellest lisandite keemiast on rauakomponendid....
endal õnneks pole olnud probleeme Statoili kütusega, kuid Neste omaga küll.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

mella kirjutas:
Kas vabakäigult külmalt läheb pöördesse?
Või läheb, kuid laisalt?
Või on nii, et kui nats tühikäigul käib, hakkab pöörde andmise korral plödisema ja tahab puhtaks karjumist?
Siuke kerge uimane ja takistamise tunne on nii külma kui sooja mootoriga probleemiks. Plödistamist vms nagu ei esine.

motik
Postitusi: 112
Liitunud: 10 Aug 2004, 01:52

Lugemata postitus Postitas motik »

risustan vähe teemat oma murega:
Ratas gsx-r 600 ja mure on tühikäigu pöörded u.4000 ja küljepeal olev reguleerimise kruvi on maha keeratud. Kust peab veel timmima
Sukisuki Änn- Änn@MC Motoahvid

joel
Postitusi: 1829
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Kui tühikäigupöörded on maksimaalselt maha keeratuna ikka väga kõrged, siis soovitaks kontrollida, ega kuskil õhulekki pole ja seejärel karpad ära sünkida.
Joel
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

ural kirjutas:
mella kirjutas:
Kas vabakäigult külmalt läheb pöördesse?
Või läheb, kuid laisalt?
Või on nii, et kui nats tühikäigul käib, hakkab pöörde andmise korral plödisema ja tahab puhtaks karjumist?
Siuke kerge uimane ja takistamise tunne on nii külma kui sooja mootoriga probleemiks. Plödistamist vms nagu ei esine.
Siis tuleb tühikäigu segukruvisid 0.5..1 pööret lahti keerata ilmselt. Aga need asuvad karpade all ujukiruumi kõrval ja mina aru ei saanud, kuidas neid paika keerata ilma karpaplokki üles keeramata..

Kuni millise pöördeni see takistamine on?

loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss »

motik kirjutas:
risustan vähe teemat oma murega:
Ratas gsx-r 600 ja mure on tühikäigu pöörded u.4000 ja küljepeal olev reguleerimise kruvi on maha keeratud. Kust peab veel timmima
samas äkki on gaasitross peal

zid50/cz125
Postitusi: 123
Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A

Lugemata postitus Postitas zid50/cz125 »

minu tagasihoidlik arvamus on see et ta ei saa korralikult bensiini kätte,jändasin oma masinaga nii kaua,kui lõpuks üle viskas ja uue karpa ning küünla endale ostsin.Masinaks muidugi hoopis teine võrr-ZID PILOT 50 2T. :wink:
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

ural kirjutas:
Siuke kerge uimane ja takistamise tunne on nii külma kui sooja mootoriga probleemiks. Plödistamist vms nagu ei esine.
Ehk on põhjuseks paagi ummistunud tuulutusvoolik? Sel juhul ei saa pents vabalt karpadesse voolata. :roll:

terv, sokk
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

kui tuulutusvoolik umbes, ei käi ka täispöördes. Ma pakun, et saab tühikäigul lihtsalt vähe kätte.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

Nii vahepeal polnud asjaga tegelenud. Senised tulemused on sellised, nagu ei tuleks kraanist bensu piisavalt läbi. Kraanil kolm asendit, ainult ühes niriseb natuke. Kas kõiges kolmes asendis peaks bensiini vabalt voolama või ainult PRI asendis. Kui ratas mõnda aega seisab siis valgub piisavalt bensu karpadesse ja ratas käib nagu peab. Võib viga peituda bensukraanis? Võtsime kraani nii palju kui õnnestus lahti ka, kuid seest must küll ei paistnud.
Mingeid lähenemis ideid?
Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Laur »

Kraanil ainult üks asend kus bensiin vabalt voolab. Teised kaks on reserv ja tavasõit, mõlemad avanevad vaakumiga siis kui mootor töötab.
Kuidas sõel tundus? Kui niriseb ainult siis ikka miskit umbes.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Kasutaja avatar

tommy
Postitusi: 41
Liitunud: 20 Dets 2004, 10:55
Tsikkel: Yamaha FZR100,Kawasaki Tengai

Lugemata postitus Postitas tommy »

Endal GSX750F, paak jms. peaks sama olema, kui paak maas peaks bens. voolama siis kui kraan PRI asendis, kuna ON asendist tuleb siis kui tsiklit käivitada ja kui mootor töötab (vaakumiga avab kraani).

Endal oli kevadel enam-vähem sama kala, enne tööle ei saanud kui karpad ja paak tühjaks lastud ja värske bens. sees (tsikkel Belgiast tulnud, kes teab kaua ta seal seisnud oli), nüüd on paar paagitäit läbi käinud ja asi OK:
Yamaha TDM 850
Kawasaki Tengai
Izh Planeta Sport
Kasutaja avatar

tommy
Postitusi: 41
Liitunud: 20 Dets 2004, 10:55
Tsikkel: Yamaha FZR100,Kawasaki Tengai

Lugemata postitus Postitas tommy »

Endal GSX750F, paak jms. peaks sama olema, kui paak maas peaks bens. voolama siis kui kraan PRI asendis, kuna ON asendist tuleb siis kui tsiklit käivitada ja kui mootor töötab (vaakumiga avab kraani).

Endal oli kevadel enam-vähem sama kala, enne tööle ei saanud kui karpad ja paak tühjaks lastud ja värske bens. sees (tsikkel Belgiast tulnud, kes teab kaua ta seal seisnud oli), nüüd on paar paagitäit läbi käinud ja asi OK:
Yamaha TDM 850
Kawasaki Tengai
Izh Planeta Sport
Kasutaja avatar

Teema algataja
ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

Laur kirjutas:
Kuidas sõel tundus? Kui niriseb ainult siis ikka miskit umbes.
Sõel oli kenasti puhas. Kraanis mingit mustust ei paistnud.
Kasutaja avatar

mart77
Postitusi: 112
Liitunud: 24 Okt 2005, 21:46
Asukoht: Tallinn-Kloogaranna-Garaaž

Lugemata postitus Postitas mart77 »

Lisaks kah paar sõna omast kogemusest:
masinaks siis Yamu XJ900, 83 a.
eile esimesi pikemaid tiire tehes hakkas koledamal kombel ära koolema, eriti peale järsemat kiirendamist ning siis foori taga seisma jäädes. Paras vaev oli linnavahel liigelda, jõud oli nagu o,5 pütasel... Küünalde vahetus ei avaldanud praktiliselt mingit mõju (aitäh, sang, abi eest). Veidike ajuraginat andis tulemuseks, et süüdi on ligi aasta bensus ligunenud karpad. Kuna laisk nagu ma olen - siirdusin lähimasse autopoodi Järvel, Autotarve nimeks, kust sai soetatud kütusesüsteemi puhastusvedelikku , pluss veel CRC õhupuhastisse pihustatavat puhastusvedelikku (kokku 177.-). Ja lisaks võtsin 20 l nitro3000 Uno-X-ist. Tuima näoga valasin 75-le liitrile mõeldud puhastusvedeliku sinna 20 l bensu sisse ning selle omakorda paaki (ees oli vast 10l vana benssu). Ning usinalt pihustasin õhuvõtu avasse (filter eemaldatud) seda CRC lobi. Töötava mootoriga loomulikult.
Imestusväärsel kombel need protseduurid mõjusid ning sai kulgetud nii linnas kui maanteel Saueni ja tagasi. Ja pole lisada miskit muud kui mu arvamus nendest imevedelikest paranes tunduvalt.
PS. Varem tühikäigul tiksus mootor ideaalselt kuid pikal gaasitamisel hakkas köhima. Ju siis jäi bensu pealevool maru ahtaks.
Viisakas Rott-Uuestisündinud XJ900
Punane Välk - Dnepr MT-11
Jawa 634 - ootab vänta
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”