Suzuki GSXF 600 (sureb sõidu pealt välja)
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Suzuki GSXF 600 (sureb sõidu pealt välja)
Probleem järgmine. Täitsa lambist sõites sureb välja. Kaob jõud ära ja lihtsalt jääb seisma. Starterist käima ei kipu minema, ainult toore abiga lubab natuke. Peale mõningat seismist läheb juba korraks toorega käima, kuid sureb natukese aja pärast jälle välja. Järgmine päev käivitub nagu peab.
Vahetatud õhufilter, bensufilter. Küünlad vahetamata. Kas lahendus võiks küünaldes peituda või tuleb karpadesse sukeldudada. Ah ja, kohapeal ei lähe kohe pöördesse ka, natuke nagu koguks enne.
Vahetatud õhufilter, bensufilter. Küünlad vahetamata. Kas lahendus võiks küünaldes peituda või tuleb karpadesse sukeldudada. Ah ja, kohapeal ei lähe kohe pöördesse ka, natuke nagu koguks enne.
Vägisi tundub, et tegemist ummistunud kütusesüsteemiga. Kunagi kaevasin auto bensiinipaagit peoga rohtu, nagu oleks see seal kasvanud
, biivisel ilmselt karpades sama seis.
Tahaks isegi seda kanistrit näha, millest kütust peale valatakse
või kunagi valati
Kevadel käivitades köhis endalgi, eks vaik teeb oma töö..

Tahaks isegi seda kanistrit näha, millest kütust peale valatakse

Kevadel käivitades köhis endalgi, eks vaik teeb oma töö..
Viimati muutis Pikk, 08 Mai 2006, 10:37, muudetud 1 kord kokku.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Koer ei hakanud see kevad ennem käima kui talvel vahele pandud bensufiltri uuesti ära võtsin, vana bensu välja kallasin, värske peale ajasin ja tagatipuks karpad legoks kiskusin ja ära puhastasin.
Küünalde vahetus värskete vastu pole ka teab mis suur kulutus, see vaja enivei teha
Küünalde vahetus värskete vastu pole ka teab mis suur kulutus, see vaja enivei teha

Rennes aka Pröksuga Mülka
Kui see esimene kevadine käivitamine ja sügisel bensiin karpadesse jäi, siis võib arvata, et düüsid on vaiku täis. Selle jaoks on tõhus ravi olemas, ei pea kohe tehnikat lammutama hakkama. Isegi bensiinijaamades müüakse kütuselisandit, mis karburaatoreid puhastab.
Kenil oli eelmine aasta sama häda, peale kolmandat paagitäit tiksus mootor nagu uus.
Tal töötas alguses vähe paremini, aga üldiselt olid sümptomid samad.
Kenil oli eelmine aasta sama häda, peale kolmandat paagitäit tiksus mootor nagu uus.
Tal töötas alguses vähe paremini, aga üldiselt olid sümptomid samad.
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Mis on selle lisandi konkreetne tootja ja nimi. Ise sõitsin kõrtsiteel aparaadiga, millel 2 aastat vana bensiin sees oli - sai uut 98-t lihtsalt peale valatud. Muidu OK aga tühikäiku polnud olemas. Seetõttu ka pidevalt välja suri. Kui teaks täpset toodet, mis praktika kohaselt positiivselt on mõjunud, siis kasutaks isegi.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Võta kraanipoolne külg maha ja kraani üks äärmisest voolikutest küljest ära.
Kraan alumisse asendisse.
Kui nüüd starterit annad, peaks kraanist bensu kohinal voolama hakkama.
Kui voolab, vaata, kas voolikud on karpasse minnes ok.
Enne lammutamist keera igaks juhuks dreenid ka korra lahti ja lase karpad kuivaks.
Sul see masin enda käes ikka normaalselt käinud ka on?
GSXF-l muidu on lammutus lihtne. Küljed ja tagapaneelid maha, paak j asadul maha, õhupuhasti kinnituskruvid külgedelt lahti, karpa-silindriluti võrud lahti, karpad KOOS filtrikastiga üles ja tagurpidi.
Ei mingei dtrosse ega muud vaj alahti võtta pole.
Ise eile just sooritasin seda
Kraan alumisse asendisse.
Kui nüüd starterit annad, peaks kraanist bensu kohinal voolama hakkama.
Kui voolab, vaata, kas voolikud on karpasse minnes ok.
Enne lammutamist keera igaks juhuks dreenid ka korra lahti ja lase karpad kuivaks.
Sul see masin enda käes ikka normaalselt käinud ka on?
GSXF-l muidu on lammutus lihtne. Küljed ja tagapaneelid maha, paak j asadul maha, õhupuhasti kinnituskruvid külgedelt lahti, karpa-silindriluti võrud lahti, karpad KOOS filtrikastiga üles ja tagurpidi.
Ei mingei dtrosse ega muud vaj alahti võtta pole.
Ise eile just sooritasin seda

Niih, uurisin asja.
Tootja on USA firma Comma ja toote nimi on Carb Magic ning ostetud Autopartnerist. Sama aine pidavat tootmisest maas olema, aga asendus olemas, mis sama tõhus pidi olema, selle nime ei tea. Kaupmees kindlasti teab.
Ainet kulus siiski kolm pudelit, mitte kolme paagi jagu.
Tootja on USA firma Comma ja toote nimi on Carb Magic ning ostetud Autopartnerist. Sama aine pidavat tootmisest maas olema, aga asendus olemas, mis sama tõhus pidi olema, selle nime ei tea. Kaupmees kindlasti teab.
Ainet kulus siiski kolm pudelit, mitte kolme paagi jagu.
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 932
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 32 korda
- Kontakt:
http://www.holtsauto.com/products/index.htmlStreetMoto kirjutas:Mis on selle lisandi konkreetne tootja ja nimi. Ise sõitsin kõrtsiteel aparaadiga, millel 2 aastat vana bensiin sees oli - sai uut 98-t lihtsalt peale valatud. Muidu OK aga tühikäiku polnud olemas. Seetõttu ka pidevalt välja suri. Kui teaks täpset toodet, mis praktika kohaselt positiivselt on mõjunud, siis kasutaks isegi.
Holts Redex Advanced Cleaner - koostöös uute küünalde ja õhufiltriga on käivitumine starteri poolest pöördest ja tühikäigul enam välja ei sure. 110 krooksu Järve Autotarbes. mõeldud 50L kütusele (ise küll sõitsin ca 30L-ga selle vedeliku läbi)
Kui esimest posti lugesin, siis tundus, et keegi räägib minu rattast ja probleemist. Sama ratas sama mure. Eile niikui peterburi maantel 120 keerasin suri välja ja nii iga 5km tagant. Siis kruttisin bensu kraani tava ja reservi vahel ja siis kui lubama hakkas siis keerasin tava peale tagasi ja nii ta iga kord käima läx.
Siis lasin kiiruse maha mingi 100 peale ja sain ilusti koju. Enne ka korra sellist pulli teinud. Ilmselt jah, bensu kätte saamise mure. Pidin nädalalõpus remonti viima, siis võin teada anda, mis diagnoosix pandi.
Siis lasin kiiruse maha mingi 100 peale ja sain ilusti koju. Enne ka korra sellist pulli teinud. Ilmselt jah, bensu kätte saamise mure. Pidin nädalalõpus remonti viima, siis võin teada anda, mis diagnoosix pandi.
mis puudutab roostet küünaldes , karbussis ,siis siin on mul teada kuu aja tagune juhtum Statoilist ostetud bensiiniga 98,mida kasutati kartides ja 10 minutiga hakkasid mootorid jupsima ning tuttuued küünlad olid roostes!!!??? esialgse info järgi tuli välja,et paljud (enamus) Eestis müüdavatest kütustest segatakse kokku erinevate lisandite abil vastavaks oktaaniks ja üks osa sellest lisandite keemiast on rauakomponendid....
endal õnneks pole olnud probleeme Statoili kütusega, kuid Neste omaga küll.
endal õnneks pole olnud probleeme Statoili kütusega, kuid Neste omaga küll.
Siuke kerge uimane ja takistamise tunne on nii külma kui sooja mootoriga probleemiks. Plödistamist vms nagu ei esine.mella kirjutas:Kas vabakäigult külmalt läheb pöördesse?
Või läheb, kuid laisalt?
Või on nii, et kui nats tühikäigul käib, hakkab pöörde andmise korral plödisema ja tahab puhtaks karjumist?
Siis tuleb tühikäigu segukruvisid 0.5..1 pööret lahti keerata ilmselt. Aga need asuvad karpade all ujukiruumi kõrval ja mina aru ei saanud, kuidas neid paika keerata ilma karpaplokki üles keeramata..ural kirjutas:Siuke kerge uimane ja takistamise tunne on nii külma kui sooja mootoriga probleemiks. Plödistamist vms nagu ei esine.mella kirjutas:Kas vabakäigult külmalt läheb pöördesse?
Või läheb, kuid laisalt?
Või on nii, et kui nats tühikäigul käib, hakkab pöörde andmise korral plödisema ja tahab puhtaks karjumist?
Kuni millise pöördeni see takistamine on?
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
- Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A
Nii vahepeal polnud asjaga tegelenud. Senised tulemused on sellised, nagu ei tuleks kraanist bensu piisavalt läbi. Kraanil kolm asendit, ainult ühes niriseb natuke. Kas kõiges kolmes asendis peaks bensiini vabalt voolama või ainult PRI asendis. Kui ratas mõnda aega seisab siis valgub piisavalt bensu karpadesse ja ratas käib nagu peab. Võib viga peituda bensukraanis? Võtsime kraani nii palju kui õnnestus lahti ka, kuid seest must küll ei paistnud.
Mingeid lähenemis ideid?
Mingeid lähenemis ideid?
Endal GSX750F, paak jms. peaks sama olema, kui paak maas peaks bens. voolama siis kui kraan PRI asendis, kuna ON asendist tuleb siis kui tsiklit käivitada ja kui mootor töötab (vaakumiga avab kraani).
Endal oli kevadel enam-vähem sama kala, enne tööle ei saanud kui karpad ja paak tühjaks lastud ja värske bens. sees (tsikkel Belgiast tulnud, kes teab kaua ta seal seisnud oli), nüüd on paar paagitäit läbi käinud ja asi OK:
Endal oli kevadel enam-vähem sama kala, enne tööle ei saanud kui karpad ja paak tühjaks lastud ja värske bens. sees (tsikkel Belgiast tulnud, kes teab kaua ta seal seisnud oli), nüüd on paar paagitäit läbi käinud ja asi OK:
Yamaha TDM 850
Kawasaki Tengai
Izh Planeta Sport
Kawasaki Tengai
Izh Planeta Sport
Endal GSX750F, paak jms. peaks sama olema, kui paak maas peaks bens. voolama siis kui kraan PRI asendis, kuna ON asendist tuleb siis kui tsiklit käivitada ja kui mootor töötab (vaakumiga avab kraani).
Endal oli kevadel enam-vähem sama kala, enne tööle ei saanud kui karpad ja paak tühjaks lastud ja värske bens. sees (tsikkel Belgiast tulnud, kes teab kaua ta seal seisnud oli), nüüd on paar paagitäit läbi käinud ja asi OK:
Endal oli kevadel enam-vähem sama kala, enne tööle ei saanud kui karpad ja paak tühjaks lastud ja värske bens. sees (tsikkel Belgiast tulnud, kes teab kaua ta seal seisnud oli), nüüd on paar paagitäit läbi käinud ja asi OK:
Yamaha TDM 850
Kawasaki Tengai
Izh Planeta Sport
Kawasaki Tengai
Izh Planeta Sport
Lisaks kah paar sõna omast kogemusest:
masinaks siis Yamu XJ900, 83 a.
eile esimesi pikemaid tiire tehes hakkas koledamal kombel ära koolema, eriti peale järsemat kiirendamist ning siis foori taga seisma jäädes. Paras vaev oli linnavahel liigelda, jõud oli nagu o,5 pütasel... Küünalde vahetus ei avaldanud praktiliselt mingit mõju (aitäh, sang, abi eest). Veidike ajuraginat andis tulemuseks, et süüdi on ligi aasta bensus ligunenud karpad. Kuna laisk nagu ma olen - siirdusin lähimasse autopoodi Järvel, Autotarve nimeks, kust sai soetatud kütusesüsteemi puhastusvedelikku , pluss veel CRC õhupuhastisse pihustatavat puhastusvedelikku (kokku 177.-). Ja lisaks võtsin 20 l nitro3000 Uno-X-ist. Tuima näoga valasin 75-le liitrile mõeldud puhastusvedeliku sinna 20 l bensu sisse ning selle omakorda paaki (ees oli vast 10l vana benssu). Ning usinalt pihustasin õhuvõtu avasse (filter eemaldatud) seda CRC lobi. Töötava mootoriga loomulikult.
Imestusväärsel kombel need protseduurid mõjusid ning sai kulgetud nii linnas kui maanteel Saueni ja tagasi. Ja pole lisada miskit muud kui mu arvamus nendest imevedelikest paranes tunduvalt.
PS. Varem tühikäigul tiksus mootor ideaalselt kuid pikal gaasitamisel hakkas köhima. Ju siis jäi bensu pealevool maru ahtaks.
masinaks siis Yamu XJ900, 83 a.
eile esimesi pikemaid tiire tehes hakkas koledamal kombel ära koolema, eriti peale järsemat kiirendamist ning siis foori taga seisma jäädes. Paras vaev oli linnavahel liigelda, jõud oli nagu o,5 pütasel... Küünalde vahetus ei avaldanud praktiliselt mingit mõju (aitäh, sang, abi eest). Veidike ajuraginat andis tulemuseks, et süüdi on ligi aasta bensus ligunenud karpad. Kuna laisk nagu ma olen - siirdusin lähimasse autopoodi Järvel, Autotarve nimeks, kust sai soetatud kütusesüsteemi puhastusvedelikku , pluss veel CRC õhupuhastisse pihustatavat puhastusvedelikku (kokku 177.-). Ja lisaks võtsin 20 l nitro3000 Uno-X-ist. Tuima näoga valasin 75-le liitrile mõeldud puhastusvedeliku sinna 20 l bensu sisse ning selle omakorda paaki (ees oli vast 10l vana benssu). Ning usinalt pihustasin õhuvõtu avasse (filter eemaldatud) seda CRC lobi. Töötava mootoriga loomulikult.
Imestusväärsel kombel need protseduurid mõjusid ning sai kulgetud nii linnas kui maanteel Saueni ja tagasi. Ja pole lisada miskit muud kui mu arvamus nendest imevedelikest paranes tunduvalt.
PS. Varem tühikäigul tiksus mootor ideaalselt kuid pikal gaasitamisel hakkas köhima. Ju siis jäi bensu pealevool maru ahtaks.
Viisakas Rott-Uuestisündinud XJ900
Punane Välk - Dnepr MT-11
Jawa 634 - ootab vänta
Punane Välk - Dnepr MT-11
Jawa 634 - ootab vänta
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.