Suzuki GS 500 E Tühikäik jukerdab

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Virx123
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Juun 2006, 13:58

Suzuki GS 500 E Tühikäik jukerdab

Lugemata postitus Postitas Virx123 »

Tervitused!
Äkki keegi tark inimene oskab aidata!
nimelt tühikäigul jupsib (sutsub ja jätab vahele üks silinder ja vahest jätab pöörded ka üles) spetsialist arvas,et on tehtud võimsamaks see karbuss aga ei ole sobivad tüüsid ja võib ka olla,et on ise karbussil need kolvid puuritud,nii et võivad olla kulunud ja seepärast jätab pöörded üles

Natsa nagu läheks asi paremaks siis kui toorest peale vean nõks,siis enam niiväga ei sutsu ,aga pöörded jäävad ikka mingil hetkel peale

Tasakaalustatud ja reguleeritud on ja karpad on sünkrooni ka aetud,vahetatud on ka küünlad...aga ei muutunud miskit paremaks
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Sõbral sama ratas ja just oli sarnane probleem. Pikka aega püüdis ise hakkama saada, aga ei midagi. Esmalt viis töökotta X, kus terve päev nikerdati tulutult. Siis viis töökotta Y (asub Tähetorni ja Kadaka ristis Tallinnas), kus lõpuks asi korda ka tehti. Konkreetsel rattal oli mingite tihenditega higi. Aga tema keerdkäigud näitasid lõpuks seda, et parem viia meistri kätte, kui ise jeblada.
Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Kui pöörded jäävad üles gaasi lahti lastes, siis võib mootor kuskilt karpa kõrvalt õhku imeda. Selle testimiseks piserda WD40-t karpasid mootoriga ühendavate tihendite piirkonda. Kui mootor hakkab suitsema või sureb välja, siis on tihendid pekkis ja tuleb välja vahetada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Virx123
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Juun 2006, 13:58

Lugemata postitus Postitas Virx123 »

vahetasin ära need tihendid mis karpa ja silindri vahel on ...ikka sutsub :( ja kui vean toorest peale siis enam ei sutsu ...mõistus otsas :)

Heavykas

Lugemata postitus Postitas Heavykas »

kolm võimalust:
süütemoment paigast ära
sisselaske tihendid läbi
krpal doseernõela asend vale
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Equ »

Tre,

Üks alternatiiv mida tahetakse tihti unustada on nimelt see, et kui tegu on vanema rattaga võib ta lihtsalt "susla" olla juba e. rõngad/kolvid kulunud.
Tihti on olnud juhuseid kus just nimelt see põhjus ongi osutunud kõige lihtsamaks põhjuseks miks masin ei käi tühikäigul, ei hoia või jätab pöörded ülesse soojast peast.
Aga jah on palju teisi variante mida juba ülevalpool on tutvustatud.
Siiski põhiviga on ikkagi kas reguleerimata karburaatorid või mootor võtab kuskilt lisaõhku.

Edit: Meenub veel variante: kas õhupuhasti otsad on ilusasti karburaatorite otsas tihedalt, kas õhupuhasti üldse on töökorras (üldse sisu pole, või sisu umbes või krt teab mida veel)

Equ
Viimati muutis Equ, 21 Juun 2006, 21:23, muudetud 2 korda kokku.

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20

Kasutaja avatar

Teema algataja
Virx123
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Juun 2006, 13:58

Lugemata postitus Postitas Virx123 »

kes teab muidugi,kas need tihendid mis ma panin peavad(ostetud Motodepoost kasutatud kuigi ilma mõradeta )eks siis tuleb jälle katsetama hakata :)

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ei, aga minu poolt ka ikkagi küsimus juurde, et kui õhku saab õhupuhasti ja karburaatori vahelt, kas see ka kuidagi pööretele mõjub? Jawal näiteks ei mõju kuidagi, aga kuidas on neljapütase vaakumkarpadega isendiga?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

Võta filter ära ja vaata mis tegema hakkab :) Sealt pole ainult nii tunda kui olekskarpa silindri vahelt
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Tegu on lisaõhuga.Kui masin on 4T siis vaadata plokikaane tihend,karburaatori tihendid järgi, omal on näiteks lisaõhku saanud ka karburaatori peal asuva kaane vahelt.

proton
Postitusi: 152
Liitunud: 07 Mai 2004, 13:38

Lugemata postitus Postitas proton »

sang kirjutas:
Kui pöörded jäävad üles gaasi lahti lastes, siis võib mootor kuskilt karpa kõrvalt õhku imeda. Selle testimiseks piserda WD40-t karpasid mootoriga ühendavate tihendite piirkonda. Kui mootor hakkab suitsema või sureb välja, siis on tihendid pekkis ja tuleb välja vahetada.
Kas selle proovimiseks kõlbab ainult WD40, või saab ka nt. CRC-ga katsetada?

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Equ kirjutas:
Tre,

Üks alternatiiv mida tahetakse tihti unustada on nimelt see, et kui tegu on vanema rattaga võib ta lihtsalt "susla" olla juba e. rõngad/kolvid kulunud.
Tihti on olnud juhuseid kus just nimelt see põhjus ongi osutunud kõige lihtsamaks põhjuseks miks masin ei käi tühikäigul, ei hoia või jätab pöörded ülesse soojast peast.
Aga jah on palju teisi variante mida juba ülevalpool on tutvustatud.
Siiski põhiviga on ikkagi kas reguleerimata karburaatorid või mootor võtab kuskilt lisaõhku.

Edit: Meenub veel variante: kas õhupuhasti otsad on ilusasti karburaatorite otsas tihedalt, kas õhupuhasti üldse on töökorras (üldse sisu pole, või sisu umbes või krt teab mida veel)

Equ

Ma nõustun Equ arvamusega.

Kuna kui mu gsx750f-l oli vana mootor peal,oli temal ka probleem sellega ,et foori all tuli pidevalt kohapealseid pöördeid kruttida. Kord üles,kord alla ,kuna masin lihtsalt ei hoidnud pöördeid.
Siis sai mindu kodanik Kauri juurde ,kellega me sünkroniseerisime karburaatorid ära ja panime raamatu järgi ujuki tasemed paika ja teevõi tina aga ratas ei jäänud käima. Lõppude lõpuks viskas plafooni peas viltu ja mõõtsime mootoris surved ära.Ning siis oli kõik selge surved täiesti erinevad ja alla miinimumi. Ps õli valamisest kolvile tõstis survet tublisti ,kuid miinimumi ikka täis ei saanud ;)

Siiski soovitan sul häda pärast üle mõõta surved ja siis edasi mõelda.

tervates: raigo
Kasutaja avatar

Teema algataja
Virx123
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Juun 2006, 13:58

nonii :)

Lugemata postitus Postitas Virx123 »

Ma ei taha uskuda et ta väga kohviveski on (98a)Nädalavahetusel sai natsa nokitsetud:P ja juhtus selline asi,kui sutsub,siis viskab sinna karpa ja silindri vahele ka sinise pahvaka...järelikult tõmbab ka õhku.Liigutasin natsa karpat ja probleem kadus u.2 tunniks töötas nagu kellavärk.Sõitsin u.2tundi linnas ja hakkas jälle lambist sutsuma ja pöördeid peale jätma.Pritsisin sinna seda WD40 aga see nagu esimene kord ei teinud midagi,ja kui eile õhtul proovisin uuesti piserdada,siis vedas pöörded kohapeal käies lambist üles.Vahetasin ka need lõdvikute klambrid omavahel ära,kuna tundus ,et üks pool nagu ei kinnita hästi ja kui käima lasin,siis tundus,et on probleem jälle lahendatud,aga eks näis.:)kui kauaks ...ah ja kui koha peal käib,siis tilgub sumpast kondentsi nii,et maa on märg,kuigi mootor juba soe?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”