milline enduuro?
Moderaator: Moded
-
bikemike
Teema algataja
milline enduuro?
paluks siis natuke abi enduuro ostmisel. ei tea ise neist eriti palju ja ei suuda otsustada.
äkki oskate öelda järgmiste rataste head ja vead, milline paremini vastu peab, milline milliseks sõiduks sobivaim.
GasGas Pmpera250
Honda NX250
Yamaha YZF250
KTM GS200
Husqvarna WR250
KTM EXC 200
tahaks sõita põhiliselt kruusateedel ja põllul, vahel ka rajal. aga peab olema võimalik ka vahel u 150km maanteel läbida. äkkis oskate veel midagi paremat samast hinna- ja võimsusklassist soovitada?
äkki oskate öelda järgmiste rataste head ja vead, milline paremini vastu peab, milline milliseks sõiduks sobivaim.
GasGas Pmpera250
Honda NX250
Yamaha YZF250
KTM GS200
Husqvarna WR250
KTM EXC 200
tahaks sõita põhiliselt kruusateedel ja põllul, vahel ka rajal. aga peab olema võimalik ka vahel u 150km maanteel läbida. äkkis oskate veel midagi paremat samast hinna- ja võimsusklassist soovitada?
Re: milline enduuro?
GasGas paskbikemike kirjutas:
GasGas Pmpera250
Honda NX250
Yamaha YZF250
KTM GS200
Husqvarna WR250
KTM EXC 200
Hondat ei tea
Yamaha on krossikas
KTM GS?
Husqvarna peaks ok olema
KTM EXC on super aga 2 takti.
Vaata Yamahalt ka WR250F
Rennes aka Pröksuga Mülka
väga lai valik sellise töömahuga rattaid, alates enduurovälimusega tänavarattast (NX250) kuni krossikani välja.
MIlline on su sõidukogemus ja -oskused? ntx WR250 ja EXC200 on sisuliselt sport/võistlusrattad kõigi sellest tulenevate plusside ja miinustega.
Aga vt ntx ka Kawa KLR250 või KLX250. Esimene neist on väga kuulikindel konstruktsioon, koduste vahenditega suht lihtsalt tuunitav ning pikka aega tootmises olnud (~1984-2005), internet on täis inffi sellest tsiklist. Teine on sportlikum värk, samuti aastaid toodetud ning valikut peaks olema.
MIlline on su sõidukogemus ja -oskused? ntx WR250 ja EXC200 on sisuliselt sport/võistlusrattad kõigi sellest tulenevate plusside ja miinustega.
Aga vt ntx ka Kawa KLR250 või KLX250. Esimene neist on väga kuulikindel konstruktsioon, koduste vahenditega suht lihtsalt tuunitav ning pikka aega tootmises olnud (~1984-2005), internet on täis inffi sellest tsiklist. Teine on sportlikum värk, samuti aastaid toodetud ning valikut peaks olema.
-
zid50/cz125
- Postitusi: 123
- Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
- Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A
Re: milline enduuro?
Rennes kirjutas:GasGas paskbikemike kirjutas:
GasGas Pmpera250
Honda NX250
Yamaha YZF250
KTM GS200
Husqvarna WR250
KTM EXC 200
Hondat ei tea
Yamaha on krossikas
KTM GS?
Husqvarna peaks ok olema
KTM EXC on super aga 2 takti.
Vaata Yamahalt ka WR250F
ooooototooooooottttttttooooooot nüüd on midagi küll väga valesti GasGas ei ole üldse nagu sa ütled pask tuttaval see ja tema vääga rahul,nii et kui sa ei tunne GasGasi siis ära mõnita teda kohe pasaks.GasGas on väga hea mark,mis teeb ka veel väga häid Bike stiilis rattaid.
Sander
58305014
Kawasaki AR125A,1984.
Eelmised rattad:Zid Pilot 50,2003;Delta,1995;Stella,1998.
DRINK BEER SAVE WATER!!!
58305014
Kawasaki AR125A,1984.
Eelmised rattad:Zid Pilot 50,2003;Delta,1995;Stella,1998.
DRINK BEER SAVE WATER!!!
-
bikemike
Teema algataja
-
bikemike
Teema algataja
sang kirjutas:väga lai valik sellise töömahuga rattaid, alates enduurovälimusega tänavarattast (NX250) kuni krossikani välja.
MIlline on su sõidukogemus ja -oskused? ntx WR250 ja EXC200 on sisuliselt sport/võistlusrattad kõigi sellest tulenevate plusside ja miinustega.
Aga vt ntx ka Kawa KLR250 või KLX250. Esimene neist on väga kuulikindel konstruktsioon, koduste vahenditega suht lihtsalt tuunitav ning pikka aega tootmises olnud (~1984-2005), internet on täis inffi sellest tsiklist. Teine on sportlikum värk, samuti aastaid toodetud ning valikut peaks olema.
GasGas siis kindalt jama?
räägiks siis äkki nendest plussidest ja miinustest lähemalt, sest praegu suht jääb just WR250 silma.
-
bikemike
Teema algataja
Rennes kirjutas:Ärge saage minust valesti aruGAS GAS on hea aga see konkreetne mudel on saast minu arust. Pampera siis. Võrdle pampera't tavalise 250 GAS GAS'iga saad aru mis ma mötlen. Pampera on säästu gas gas
selge.
aga kumb neist parem oleks?
http://www.mobile.de/SID5LRS2YpOpJ4zK8y ... 1211374088&
http://www.mobile.de/SIDvfgsjlWk9I.p3r3 ... 1208786086&
-
Partu
Teema algataja
-
Papper
Teema algataja
Enne kui lõplikult otsustad uuri, kuidas on eestis varuosadega. Mida tüüpilisem ratas, seda kergem on asju leida. Kuigi ega tavasõidul ja normaalse hoolitsemisega seal midagi väga ei kulu, kett, hammasrattad, klotsid.
Olen sõitnud Yamu 250 ja 450 ning KTM 525. Ma ise raskem 95kg ringis ja mulle meeldisid suuremad mootorid. Minekut sai neil timmitud ka hammasrataste muutmisega. Need on muidugi kerged rattad, mul kahjuks suurematega puudub kogemus.
Kuid hea on kui saad ka peale istuda ja passatkat proovida. Mu unistuste rattaga juhtus nii, et olin liiga pikk ta jaoks.
GAS GAS kohta ei oska midagi öelda, kuid Favoril on päris mitmed sommid nendega peal.
Olen sõitnud Yamu 250 ja 450 ning KTM 525. Ma ise raskem 95kg ringis ja mulle meeldisid suuremad mootorid. Minekut sai neil timmitud ka hammasrataste muutmisega. Need on muidugi kerged rattad, mul kahjuks suurematega puudub kogemus.
Kuid hea on kui saad ka peale istuda ja passatkat proovida. Mu unistuste rattaga juhtus nii, et olin liiga pikk ta jaoks.
GAS GAS kohta ei oska midagi öelda, kuid Favoril on päris mitmed sommid nendega peal.
-
Karmo
Teema algataja
Vaata ka Kawasaki KLX300R ning Suzuki DR-Z250 2007 mudeleid.
Sellise hinna eest väga head. Ja varuosade poole pealt polemõtet põdeda, kui suudad siia foorumisse teema teha, siis suudad ka tellida mida vaja. Kõik on nii lihtsaks tehtud ja odavam tuleb ka tellides.
Ise plaanin Kawa KLX300R ära tuua Usast mitte Saksast. Kuna hinna vahe honda, ktm ja yamaha vahel on pea 2000usd on pigem mõtekam osta suzu või kawa, eriti kui veel väga vilunud ei ole.
Sellise hinna eest väga head. Ja varuosade poole pealt polemõtet põdeda, kui suudad siia foorumisse teema teha, siis suudad ka tellida mida vaja. Kõik on nii lihtsaks tehtud ja odavam tuleb ka tellides.
Ise plaanin Kawa KLX300R ära tuua Usast mitte Saksast. Kuna hinna vahe honda, ktm ja yamaha vahel on pea 2000usd on pigem mõtekam osta suzu või kawa, eriti kui veel väga vilunud ei ole.
-
davidsoniharald
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Kui nüüd keegi on tõsiselt huvitatud GasGas´ist, siis neid müüakse ja hooldadatakse Eestis. Proovisõidu võimalus on täiesti olemas. Kontakte otsi netist või küsi minult.
www.motokeskus.ee
PS. Pampera on jah mingi imelik pill, pidi olema triali mootoriga, ehk siis kolm väga aeglast käiku ja kolm kiiret käiku. Sobib ehk Uus-Meremaa karjusele:D GasGasid minu isiklikel tähelepanekutel väga head rattad.
www.motokeskus.ee
PS. Pampera on jah mingi imelik pill, pidi olema triali mootoriga, ehk siis kolm väga aeglast käiku ja kolm kiiret käiku. Sobib ehk Uus-Meremaa karjusele:D GasGasid minu isiklikel tähelepanekutel väga head rattad.
[quote="Papper"]
Olen sõitnud Yamu 250 ja 450 ning KTM 525. quote]
Kas 525 tõmbab hetkega silmad ruuduliseks ja ei andesta midagi.
Olen sõitnud Yamu 250 ja 450 ning KTM 525. quote]
Kas 525 tõmbab hetkega silmad ruuduliseks ja ei andesta midagi.
Viimati muutis Gre, 15 Sept 2006, 22:06, muudetud 1 kord kokku.
Kui haare on tugev ja mõistus peas, siis ei ole see 525 liiast midagi.Gre kirjutas:Papper kirjutas:Olen sõitnud Yamu 250 ja 450 ning KTM 525. quote]
Endal valik nende kolme vahel ja lisaks veel KTM 250.
Kuna 20 aastat olen olnud eemal pöristamisest ei riskiks nagu üle 250-se uuesti õppimiseks soetada, või mis. Kas 525 tõmbab hetkega silmad ruuduliseks ja ei andesta midagi. Või , kui suur erinevus on Yamudel 250 ja 450???
Kawasaki Z-fighter
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
Karmo
Teema algataja
Kas racing enduro üldse õigustab end ära kui tänavatel ei taha sõita???
450 4t krossikaga võib ka metsas põristada ja sirgel mõõdukalt kimada ja rajale saab ka alati minna.
Enduro võistlustel on palju tavalisi krossikaid ka ju, või saan ma valesti aru millestki?
Eesti harrastajate enduro klassis võin ma ju tavalise krossikaga ka ju võistelda, siin pole ju selliseid radasid kus suure kiirusega väga pikalt lasta võiks.
Racing enduroga krossirajale pole asja ???
Kahevahel ise, kas racing enduro või krossikas, sõidan metsaradadel ja kruusateedel põhiliselt aga rajale tahaks ka juba proovima minna.
(enduro mõte tuli peale seda kui 250 2t krossika mootor kokku jooksis kui suht pikalt kruusateel pöörded põhjas lasin. 4t peaks ju paremini vastu või mis??)
Otsustada jube raske, kuna 2te uut ratast ei jaksa osta
450 4t krossikaga võib ka metsas põristada ja sirgel mõõdukalt kimada ja rajale saab ka alati minna.
Enduro võistlustel on palju tavalisi krossikaid ka ju, või saan ma valesti aru millestki?
Eesti harrastajate enduro klassis võin ma ju tavalise krossikaga ka ju võistelda, siin pole ju selliseid radasid kus suure kiirusega väga pikalt lasta võiks.
Racing enduroga krossirajale pole asja ???
Kahevahel ise, kas racing enduro või krossikas, sõidan metsaradadel ja kruusateedel põhiliselt aga rajale tahaks ka juba proovima minna.
(enduro mõte tuli peale seda kui 250 2t krossika mootor kokku jooksis kui suht pikalt kruusateel pöörded põhjas lasin. 4t peaks ju paremini vastu või mis??)
Otsustada jube raske, kuna 2te uut ratast ei jaksa osta
Kas sellise rattaga on ka kellelgi kogemust :Yamu XT660R
http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=48
http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=48
-
kanajuurikas
Teema algataja
See ei ole probleem, kuna selleks on olemas lisana kena karteri kaitse.kanajuurikas kirjutas:Kogemust ei ole, aga pilti vaadates kujutlen, kuidas sellega näiteks üle miski metsas vedeleva murdunud puu või suuremate kivide ukerdada. Leegikad on väga halva koha peal...Gre kirjutas:Kas sellise rattaga on ka kellelgi kogemust :Yamu XT660R
Mulle endale meeldib ka selline XT660 pehme väändemoment ja ühepütasele kohaselt on värin pea olematu..
Võrreldes näiteks 640 LC4-ga on ta madalam.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.
