milline enduuro?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
bikemike

milline enduuro?

Lugemata postitus Postitas bikemike »

paluks siis natuke abi enduuro ostmisel. ei tea ise neist eriti palju ja ei suuda otsustada.
äkki oskate öelda järgmiste rataste head ja vead, milline paremini vastu peab, milline milliseks sõiduks sobivaim.

GasGas Pmpera250

Honda NX250

Yamaha YZF250

KTM GS200

Husqvarna WR250

KTM EXC 200

tahaks sõita põhiliselt kruusateedel ja põllul, vahel ka rajal. aga peab olema võimalik ka vahel u 150km maanteel läbida. äkkis oskate veel midagi paremat samast hinna- ja võimsusklassist soovitada?
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: milline enduuro?

Lugemata postitus Postitas Rennes »

bikemike kirjutas:

GasGas Pmpera250

Honda NX250

Yamaha YZF250

KTM GS200

Husqvarna WR250

KTM EXC 200
GasGas pask
Hondat ei tea
Yamaha on krossikas
KTM GS?
Husqvarna peaks ok olema
KTM EXC on super aga 2 takti.
Vaata Yamahalt ka WR250F
Rennes aka Pröksuga Mülka

Teema algataja
totu

Lugemata postitus Postitas totu »

Sellise kasutamisega võiks mootor suurem olla, kestab paremini, samas raskem.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

väga lai valik sellise töömahuga rattaid, alates enduurovälimusega tänavarattast (NX250) kuni krossikani välja.

MIlline on su sõidukogemus ja -oskused? ntx WR250 ja EXC200 on sisuliselt sport/võistlusrattad kõigi sellest tulenevate plusside ja miinustega.

Aga vt ntx ka Kawa KLR250 või KLX250. Esimene neist on väga kuulikindel konstruktsioon, koduste vahenditega suht lihtsalt tuunitav ning pikka aega tootmises olnud (~1984-2005), internet on täis inffi sellest tsiklist. Teine on sportlikum värk, samuti aastaid toodetud ning valikut peaks olema.

zid50/cz125
Postitusi: 123
Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A

Re: milline enduuro?

Lugemata postitus Postitas zid50/cz125 »

Rennes kirjutas:
bikemike kirjutas:

GasGas Pmpera250

Honda NX250

Yamaha YZF250

KTM GS200

Husqvarna WR250

KTM EXC 200
GasGas pask
Hondat ei tea
Yamaha on krossikas
KTM GS?
Husqvarna peaks ok olema
KTM EXC on super aga 2 takti.
Vaata Yamahalt ka WR250F

ooooototooooooottttttttooooooot nüüd on midagi küll väga valesti GasGas ei ole üldse nagu sa ütled pask tuttaval see ja tema vääga rahul,nii et kui sa ei tunne GasGasi siis ära mõnita teda kohe pasaks.GasGas on väga hea mark,mis teeb ka veel väga häid Bike stiilis rattaid. :wink: :twisted:
Sander
58305014
Kawasaki AR125A,1984.
Eelmised rattad:Zid Pilot 50,2003;Delta,1995;Stella,1998.



DRINK BEER SAVE WATER!!!

Teema algataja
bikemike

Lugemata postitus Postitas bikemike »

sõitnud olen 3 aastat yamaha DT125r -ga. nüüd plaanis suurem võtta. kõige mõistlikum vist ju oleks 250? aga vist peab saksast tooma sest eestis ei ole küll leidnud paari viimase kooga 250 enduurot.

Teema algataja
bikemike

Lugemata postitus Postitas bikemike »

sang kirjutas:
väga lai valik sellise töömahuga rattaid, alates enduurovälimusega tänavarattast (NX250) kuni krossikani välja.

MIlline on su sõidukogemus ja -oskused? ntx WR250 ja EXC200 on sisuliselt sport/võistlusrattad kõigi sellest tulenevate plusside ja miinustega.

Aga vt ntx ka Kawa KLR250 või KLX250. Esimene neist on väga kuulikindel konstruktsioon, koduste vahenditega suht lihtsalt tuunitav ning pikka aega tootmises olnud (~1984-2005), internet on täis inffi sellest tsiklist. Teine on sportlikum värk, samuti aastaid toodetud ning valikut peaks olema.


GasGas siis kindalt jama?
räägiks siis äkki nendest plussidest ja miinustest lähemalt, sest praegu suht jääb just WR250 silma.
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Ärge saage minust valesti aru :) GAS GAS on hea aga see konkreetne mudel on saast minu arust. Pampera siis. Võrdle pampera't tavalise 250 GAS GAS'iga saad aru mis ma mötlen. Pampera on säästu gas gas :)
Rennes aka Pröksuga Mülka

Teema algataja
bikemike

Lugemata postitus Postitas bikemike »

Rennes kirjutas:
Ärge saage minust valesti aru :) GAS GAS on hea aga see konkreetne mudel on saast minu arust. Pampera siis. Võrdle pampera't tavalise 250 GAS GAS'iga saad aru mis ma mötlen. Pampera on säästu gas gas :)

selge.
aga kumb neist parem oleks?
http://www.mobile.de/SID5LRS2YpOpJ4zK8y ... 1211374088&

http://www.mobile.de/SIDvfgsjlWk9I.p3r3 ... 1208786086&
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8469
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Husky on ju 2 takti :)
Kasutaja avatar

Alpss
Postitusi: 311
Liitunud: 29 Dets 2005, 16:21
Asukoht: Tartu/ Yamaha Aerox 50 Race Replica
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alpss »

Yamaha peaks võimsam olema aga noh tee proovisõitu...Kui sa just ise järgi lähed!
Yamaha Bw's 50 1996a. -> Yamaha Aerox R 50 2003a. -> Yamaha Aerox 70 2001a. -> Yamaha Aerox 70 Race Replica 2006a. -> Gilera Runner 70 DD 2004a. <-
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

wr250f, mingit küsimustki ei teki siin :D
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8469
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Alpss kirjutas:
Yamaha peaks võimsam olema aga noh tee proovisõitu...Kui sa just ise järgi lähed!
heh, 2t Husky igal juhul võimsam.

Teema algataja
Partu

Lugemata postitus Postitas Partu »

Ise võtaksin Yamu! Metsas ja ka teiste rehvidega linnas, kruusateel sõitmiseks ideaalne pill.

Teema algataja
rolluguy

Lugemata postitus Postitas rolluguy »

osta yamaha!!

Teema algataja
Papper

Lugemata postitus Postitas Papper »

Enne kui lõplikult otsustad uuri, kuidas on eestis varuosadega. Mida tüüpilisem ratas, seda kergem on asju leida. Kuigi ega tavasõidul ja normaalse hoolitsemisega seal midagi väga ei kulu, kett, hammasrattad, klotsid.
Olen sõitnud Yamu 250 ja 450 ning KTM 525. Ma ise raskem 95kg ringis ja mulle meeldisid suuremad mootorid. Minekut sai neil timmitud ka hammasrataste muutmisega. Need on muidugi kerged rattad, mul kahjuks suurematega puudub kogemus.
Kuid hea on kui saad ka peale istuda ja passatkat proovida. Mu unistuste rattaga juhtus nii, et olin liiga pikk ta jaoks.
GAS GAS kohta ei oska midagi öelda, kuid Favoril on päris mitmed sommid nendega peal.

Teema algataja
Karmo

Lugemata postitus Postitas Karmo »

Vaata ka Kawasaki KLX300R ning Suzuki DR-Z250 2007 mudeleid.
Sellise hinna eest väga head. Ja varuosade poole pealt polemõtet põdeda, kui suudad siia foorumisse teema teha, siis suudad ka tellida mida vaja. Kõik on nii lihtsaks tehtud ja odavam tuleb ka tellides.
Ise plaanin Kawa KLX300R ära tuua Usast mitte Saksast. Kuna hinna vahe honda, ktm ja yamaha vahel on pea 2000usd on pigem mõtekam osta suzu või kawa, eriti kui veel väga vilunud ei ole.

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Kui nüüd keegi on tõsiselt huvitatud GasGas´ist, siis neid müüakse ja hooldadatakse Eestis. Proovisõidu võimalus on täiesti olemas. Kontakte otsi netist või küsi minult.

www.motokeskus.ee

PS. Pampera on jah mingi imelik pill, pidi olema triali mootoriga, ehk siis kolm väga aeglast käiku ja kolm kiiret käiku. Sobib ehk Uus-Meremaa karjusele:D GasGasid minu isiklikel tähelepanekutel väga head rattad.
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre »

[quote="Papper"]
Olen sõitnud Yamu 250 ja 450 ning KTM 525. quote]


Kas 525 tõmbab hetkega silmad ruuduliseks ja ei andesta midagi.
Viimati muutis Gre, 15 Sept 2006, 22:06, muudetud 1 kord kokku.

K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

mina soovitan kahemillist :P
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

Gre kirjutas:
Papper kirjutas:
Olen sõitnud Yamu 250 ja 450 ning KTM 525. quote]

Endal valik nende kolme vahel ja lisaks veel KTM 250.
Kuna 20 aastat olen olnud eemal pöristamisest ei riskiks nagu üle 250-se uuesti õppimiseks soetada, või mis. Kas 525 tõmbab hetkega silmad ruuduliseks ja ei andesta midagi. Või , kui suur erinevus on Yamudel 250 ja 450???
Kui haare on tugev ja mõistus peas, siis ei ole see 525 liiast midagi.
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!

Teema algataja
Karmo

Lugemata postitus Postitas Karmo »

Kas racing enduro üldse õigustab end ära kui tänavatel ei taha sõita???
450 4t krossikaga võib ka metsas põristada ja sirgel mõõdukalt kimada ja rajale saab ka alati minna.
Enduro võistlustel on palju tavalisi krossikaid ka ju, või saan ma valesti aru millestki?
Eesti harrastajate enduro klassis võin ma ju tavalise krossikaga ka ju võistelda, siin pole ju selliseid radasid kus suure kiirusega väga pikalt lasta võiks.
Racing enduroga krossirajale pole asja ???
Kahevahel ise, kas racing enduro või krossikas, sõidan metsaradadel ja kruusateedel põhiliselt aga rajale tahaks ka juba proovima minna.

(enduro mõte tuli peale seda kui 250 2t krossika mootor kokku jooksis kui suht pikalt kruusateel pöörded põhjas lasin. 4t peaks ju paremini vastu või mis??)

Otsustada jube raske, kuna 2te uut ratast ei jaksa osta
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre »

Karmo kirjutas:
Kas racing enduro üldse õigustab end ära kui tänavatel ei taha sõita???
Sinu teemast võib küll selgelt väljalugeda, et Sa rohkem krossikamees.
Paljudel just see probleem, et vaja metsani või rajani pöristada mööda maanteed.
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre »

Kas sellise rattaga on ka kellelgi kogemust :Yamu XT660R

http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=48

Teema algataja
kanajuurikas

Lugemata postitus Postitas kanajuurikas »

Gre kirjutas:
Kas sellise rattaga on ka kellelgi kogemust :Yamu XT660R
Kogemust ei ole, aga pilti vaadates kujutlen, kuidas sellega näiteks üle miski metsas vedeleva murdunud puu või suuremate kivide ukerdada. Leegikad on väga halva koha peal...
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

mootor v hea ja lollikindel.
hakkab koha vedama ja jõud on piirajani välja.

mul on bikel sama mootor ja kardirajal on jõud koguaeg taga
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre »

kanajuurikas kirjutas:
Gre kirjutas:
Kas sellise rattaga on ka kellelgi kogemust :Yamu XT660R
Kogemust ei ole, aga pilti vaadates kujutlen, kuidas sellega näiteks üle miski metsas vedeleva murdunud puu või suuremate kivide ukerdada. Leegikad on väga halva koha peal...
See ei ole probleem, kuna selleks on olemas lisana kena karteri kaitse.
Mulle endale meeldib ka selline XT660 pehme väändemoment ja ühepütasele kohaselt on värin pea olematu..
Võrreldes näiteks 640 LC4-ga on ta madalam.
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas boob »

Pilt
Uskumatul kombel katab see karterikaitse tõesti ka leegitorud :)
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Gre kirjutas:
Mulle endale meeldib ka selline XT660 pehme väändemoment ja ühepütasele kohaselt on värin pea olematu..
Võrreldes näiteks 640 LC4-ga on ta madalam.
Misasja? et ühepütastel on olematu värin? :D:D

Ja ma valiks endukal enne selle "mittepehme" momendi.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3834
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 90 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

Mix just MILLINE enduuro??
kas odavamad ei sobigi??? :wack:
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”