küünla pesal vint maas

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
rix3

küünla pesal vint maas

Lugemata postitus Postitas rix3 »

probleem siis selline et gpx 600-sel kawal ühe küünla lõi pealt minema nüüd vint maas mida soovitate kus soovitate teha lasta ja kui kellelgi varasemaid kogemusi siis võiks neid jagada ja plju selline asi maksma võib minna

tänades Risto
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Seal paistab niipalju maksvat selle keerme taastamine:
http://www.hot.ee/motopood/teenused/teenused.htm

Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Lugemata postitus Postitas Erci »

Nagu ma aru saan siis sul vaja küünlapesal ju keere taastada, igatahes pead plokikaane maha võtma kindlasti.
___________________________

Teema algataja
rix3

Lugemata postitus Postitas rix3 »

njah ma tegelt lootsin et saab kuidagi nii et et ploki kaant maha ei võtaks see on ikka tõsine nöök mootorit on niigi raske sealt kätte saada

vashooder
Postitusi: 209
Liitunud: 22 Mär 2006, 19:46
Asukoht: tartumk. võnnu

Lugemata postitus Postitas vashooder »

plokk maha ja siis puuritakse see plokki sees olev küünlaauk vajadusel natuke suuremaks ja uuus vint
ja sinna sisse treitakse lihtsalt üks puks ja puksi sees väiksem vint et saad jälle uuesti oma küünla sinnna keerata :twisted:

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

mis moodi lööb tsiklil kyynla koos keermega minema? mis selleks teha tuleb?

ma nagu selle mõttega kysin, et mida vältida, et omal sihuke õnnetus ei juhtuks.

Teema algataja
margus

Lugemata postitus Postitas margus »

Erci kirjutas:
Nagu ma aru saan siis sul vaja küünlapesal ju keere taastada, igatahes pead plokikaane maha võtma kindlasti.
http://www.veidec.ee/index.php?lang=est&main_id=60

Tasub sinna helistada ja küsida, kas konkreetselt sinu juhtumi puhul sellest liimist abi oleks. Sel juhul oleks vist odavam ja ajasäästlikum, kui hakata mootorit lahti kiskuma.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

uuggu kirjutas:
...kysin, et mida vältida, et omal sihuke õnnetus ei juhtuks.
Kõige lihtsam - mitte eksida küünalt peale keerates. Küünal peab alati istuma täpselt oma keermesse ja olema näpujõul sisse keeratav. Võtmejõuga tohib keerata ainult viimased veerand- kuni pool pööret. Ka liigset jõudu kasutades üle ei tohi pöörata!!! Kui korra (või mõned korrad) eksida ja püüda küünalt viltu oma pessa keerata (seda siis juba jõudu kasutades), siis saab keere vigastatud küünal lendab varem-või hiljem minema.

uuggu
Postitusi: 232
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:13

Lugemata postitus Postitas uuggu »

veerand kuni pool pööret võtmega tundub nii vähe, et kyynal keerab minema ennast äkki.

aga üritan meelde jätta järgmiseks korraks. tundub, et ma keerasin kyll kõvemini viimane kord sisse kyynlad, loodan, et midagi väga ära ei rikkunud.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

uuggu kirjutas:
tundub, et ma keerasin kyll kõvemini viimane kord sisse kyynlad, loodan, et midagi väga ära ei rikkunud.
:)
No eks see sihuke tunnetamise värk ole. Uut küünalt peale keerates ka pidin mitu korda võtit ümber haarama, et küünal ikka kinni saaks. Seda kuramise tihendusrõngast, mis ju algselt ümar ja kohev on, sai ikka päris palju kokku suruda. Vana küünal (juba kuju muutnud tihendiga) läheb küll sõrmejõul (kui keere just pigine ei ole!) üsna kinni ja võtit kulub tõesti ainult vaevalt veerandiks pöördeks.
Aga põhiline ikkagi ongi ära tunnetada või näha, et küünal ikka täpselt keermesse hakkab istuma, mitte ei vea ennast kuidagi viltu.
Kasutaja avatar

Sepajoe
Postitusi: 34
Liitunud: 15 Sept 2004, 11:16
Tsikkel: Kawasaki VN 750
Asukoht: Lääne-Virumaa

Lugemata postitus Postitas Sepajoe »

Küünla keeret ei tohi üle keerata, samas peab veenduma, et küünal saaks kinni keeratud. Lahtise küünla puhul lendab küünal samuti minema, samal ajal keeret vigastades.
Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro" :D, Husaberg FE501e
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Re: küünla pesal vint maas

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

rix3 kirjutas:
probleem siis selline et gpx 600-sel kawal ühe küünla lõi pealt minema nüüd vint maas mida soovitate kus soovitate teha lasta ...
OT meile kunagi koolis õpetati, et vindid laulavad metsas.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
Kasutaja avatar

korvimees
Postitusi: 68
Liitunud: 25 Apr 2004, 23:03
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas korvimees »

Vii oma tsikkel Kloostrimetsa ja teevad korda. Ära hakka midagi lahti kiskuma enne. Kui on normaalne ligipääs olemas küünla keermele, siis saab taastada nii, et ei pea midagi lahti kiskuma. Vana keere keeratakse üle, pannakse spetsiaalne keermeparandushülss, mis valtsib ennast plokikaande kinni ja kogu lugu. Kusjuures asi toimib. Igasuguse keemia ja "mögladega" pole mõtet jännata, kui just müügiks ei tee.
Kasutaja avatar

Sturm
Postitusi: 191
Liitunud: 29 Juun 2005, 16:09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Sturm »

rix3 kirjutas:
njah ma tegelt lootsin et saab kuidagi nii et et ploki kaant maha ei võtaks see on ikka tõsine nöök mootorit on niigi raske sealt kätte saada
Aga miks pead mootori üldse maha kiskuma, et pead maha saada ?
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee

Teema algataja
rix3

Lugemata postitus Postitas rix3 »

Sturm kirjutas:
rix3 kirjutas:
njah ma tegelt lootsin et saab kuidagi nii et et ploki kaant maha ei võtaks see on ikka tõsine nöök mootorit on niigi raske sealt kätte saada
Aga miks pead mootori üldse maha kiskuma, et pead maha saada ?
põhjus lihtne seal nii vähe ruumi et muidu ei tule silindri pea nende mootori poltide otsast ära

ja seda kloostrimetsa asja peab päris kaaluma kohe tänud

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Pagan, kui hakkavad keeret üle keerama ilma kaant maha võtmata, mis moodi välditakse siis purude kukkumist silindrisse? Kahtlen veidi. A üldiselt on nii, et kui küünal on ikka ilusasti keermesse hakanud, peab selle ülekeeramiseks ikka lausa mõistusevaba loomajõudu rakendama. Normaalvõtmega minul küll nii palju jõudu pole. Iseasi muidugi, et tihendusseibi retsib liigne jõud ära. Ja pärast ei saa lahti. Samas, kui küünal ei istu keermesse, pole selle silumiinkaane keerme rikkumiseks kuigi suurt jõudu tarvis. Ehk siis - justnimelt näpuga tuleb küünal sisse keerata. Kui ei õnnestu, on midagi juba pees.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
rix3

Lugemata postitus Postitas rix3 »

Sepajoe kirjutas:
Küünla keeret ei tohi üle keerata, samas peab veenduma, et küünal saaks kinni keeratud. Lahtise küünla puhul lendab küünal samuti minema, samal ajal keeret vigastades.
mul oligi selle lahtise küünla poolne varjant sest üle ma kinnikeeramisel ei pingutand sai küünlaid vahetada ja nii see läks
(kuid kardan et see keerme osa oli ennem mind juba haiget saanud)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”