küünla pesal vint maas
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
küünla pesal vint maas
probleem siis selline et gpx 600-sel kawal ühe küünla lõi pealt minema nüüd vint maas mida soovitate kus soovitate teha lasta ja kui kellelgi varasemaid kogemusi siis võiks neid jagada ja plju selline asi maksma võib minna
tänades Risto
tänades Risto
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Seal paistab niipalju maksvat selle keerme taastamine:
http://www.hot.ee/motopood/teenused/teenused.htm
http://www.hot.ee/motopood/teenused/teenused.htm
-
Teema algataja
-
Teema algataja
http://www.veidec.ee/index.php?lang=est&main_id=60Erci kirjutas:Nagu ma aru saan siis sul vaja küünlapesal ju keere taastada, igatahes pead plokikaane maha võtma kindlasti.
Tasub sinna helistada ja küsida, kas konkreetselt sinu juhtumi puhul sellest liimist abi oleks. Sel juhul oleks vist odavam ja ajasäästlikum, kui hakata mootorit lahti kiskuma.
Kõige lihtsam - mitte eksida küünalt peale keerates. Küünal peab alati istuma täpselt oma keermesse ja olema näpujõul sisse keeratav. Võtmejõuga tohib keerata ainult viimased veerand- kuni pool pööret. Ka liigset jõudu kasutades üle ei tohi pöörata!!! Kui korra (või mõned korrad) eksida ja püüda küünalt viltu oma pessa keerata (seda siis juba jõudu kasutades), siis saab keere vigastatud küünal lendab varem-või hiljem minema.uuggu kirjutas:...kysin, et mida vältida, et omal sihuke õnnetus ei juhtuks.
uuggu kirjutas:tundub, et ma keerasin kyll kõvemini viimane kord sisse kyynlad, loodan, et midagi väga ära ei rikkunud.

No eks see sihuke tunnetamise värk ole. Uut küünalt peale keerates ka pidin mitu korda võtit ümber haarama, et küünal ikka kinni saaks. Seda kuramise tihendusrõngast, mis ju algselt ümar ja kohev on, sai ikka päris palju kokku suruda. Vana küünal (juba kuju muutnud tihendiga) läheb küll sõrmejõul (kui keere just pigine ei ole!) üsna kinni ja võtit kulub tõesti ainult vaevalt veerandiks pöördeks.
Aga põhiline ikkagi ongi ära tunnetada või näha, et küünal ikka täpselt keermesse hakkab istuma, mitte ei vea ennast kuidagi viltu.
Küünla keeret ei tohi üle keerata, samas peab veenduma, et küünal saaks kinni keeratud. Lahtise küünla puhul lendab küünal samuti minema, samal ajal keeret vigastades.
Motohoolik: IŽ Planeta 5, Minski mootoriga choperdis, (Jawa 634), (Honda Rebel 450), Kawasaki VN 750, IZ Planeta "enduro"
, Husaberg FE501e

-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Re: küünla pesal vint maas
OT meile kunagi koolis õpetati, et vindid laulavad metsas.rix3 kirjutas:probleem siis selline et gpx 600-sel kawal ühe küünla lõi pealt minema nüüd vint maas mida soovitate kus soovitate teha lasta ...
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
Vii oma tsikkel Kloostrimetsa ja teevad korda. Ära hakka midagi lahti kiskuma enne. Kui on normaalne ligipääs olemas küünla keermele, siis saab taastada nii, et ei pea midagi lahti kiskuma. Vana keere keeratakse üle, pannakse spetsiaalne keermeparandushülss, mis valtsib ennast plokikaande kinni ja kogu lugu. Kusjuures asi toimib. Igasuguse keemia ja "mögladega" pole mõtet jännata, kui just müügiks ei tee.
Aga miks pead mootori üldse maha kiskuma, et pead maha saada ?rix3 kirjutas:njah ma tegelt lootsin et saab kuidagi nii et et ploki kaant maha ei võtaks see on ikka tõsine nöök mootorit on niigi raske sealt kätte saada
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee
http://www.hunta.ee
-
Teema algataja
põhjus lihtne seal nii vähe ruumi et muidu ei tule silindri pea nende mootori poltide otsast äraSturm kirjutas:Aga miks pead mootori üldse maha kiskuma, et pead maha saada ?rix3 kirjutas:njah ma tegelt lootsin et saab kuidagi nii et et ploki kaant maha ei võtaks see on ikka tõsine nöök mootorit on niigi raske sealt kätte saada
ja seda kloostrimetsa asja peab päris kaaluma kohe tänud
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Pagan, kui hakkavad keeret üle keerama ilma kaant maha võtmata, mis moodi välditakse siis purude kukkumist silindrisse? Kahtlen veidi. A üldiselt on nii, et kui küünal on ikka ilusasti keermesse hakanud, peab selle ülekeeramiseks ikka lausa mõistusevaba loomajõudu rakendama. Normaalvõtmega minul küll nii palju jõudu pole. Iseasi muidugi, et tihendusseibi retsib liigne jõud ära. Ja pärast ei saa lahti. Samas, kui küünal ei istu keermesse, pole selle silumiinkaane keerme rikkumiseks kuigi suurt jõudu tarvis. Ehk siis - justnimelt näpuga tuleb küünal sisse keerata. Kui ei õnnestu, on midagi juba pees.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
Teema algataja
mul oligi selle lahtise küünla poolne varjant sest üle ma kinnikeeramisel ei pingutand sai küünlaid vahetada ja nii see läksSepajoe kirjutas:Küünla keeret ei tohi üle keerata, samas peab veenduma, et küünal saaks kinni keeratud. Lahtise küünla puhul lendab küünal samuti minema, samal ajal keeret vigastades.
(kuid kardan et see keerme osa oli ennem mind juba haiget saanud)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.