Sõitke ohutult....
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Sõitke ohutult....
Nonii... Minuga juhtus siis selline asi ,et hakkasime sõpradega jaanipäeva tähistama noh ja ma läksin rollerit ära viima. Noh tee ääres oli liivariba... Sellest kui tõrv maanteel kuumaks läks siis pandi liiva peale... No ja mina suutsin siis keeramise ajal esipidurit vajutada, ratas kadus alt ära roller kukkus külili mina selle all noh 1 jalg oli ja lohisemine äärekivini ja jalg jäi äärekivi ja rolleri vahele... Ja murtud ta oligi. Noh helistasin emale ja isale tulid sinna viisid haiglasse ja luumurd vaat kus vops :S Rolleril on aint kriimud. Pean 10 päeva voodis olema ilma liikumata ainult WC tohin käia. siis 6 nädalat karkudega ja peale 6 nädalat võin jalga maha toetama hakata koos karkudega. Anti valida kas ülejala kips või op ning plaat+kruvid... Võtsin opi kuna kips soojadel suveilmadel nojah... Poleks eriti mugav ning ma elan 5 korrusel... Teema põhjus siis selles ,et liigelge ohutult... Suvi on mul nüüd suht peppus kuna eriti ma nende karkudega ei liigu+ ma ei saa rolluga sõita.
Ohutut liiklemist kõigile
pildid ka siis
http://img49.imageshack.us/my.php?image=p62600045jq.jpg
http://img181.imageshack.us/my.php?imag ... 0092kh.jpg
Ohutut liiklemist kõigile
pildid ka siis
http://img49.imageshack.us/my.php?image=p62600045jq.jpg
http://img181.imageshack.us/my.php?imag ... 0092kh.jpg
Viimati muutis rinx, 26 Juun 2006, 22:24, muudetud 2 korda kokku.
ei taha seda küll üle elada, proovin siis ilma hakkama saada. rolleriga on ikka veel isu sõita?
Viimati muutis ummy90, 26 Juun 2006, 22:23, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
ummy90 kirjutas:ei taha seda küll üle elada, proovin siis ilma hakkama saada. rolleriga on ikka veel isu sõita?
On


Sülita nüüd kolm korda üle õla kashadows kirjutas:Jajah, see on teada värk, et see lahtise teekatte peal blokeerub esiratas ja keerab ära eriti kergelt.
Endal juhtub päevas korra sedamoodi aga suudan olukorra ikkagist kontrolli alla saada.
Aga kahju, loodan, et mingil määral saad ikka suve nautida.![]()
Arvo,

edu paranemisel

Endalgi poolteist kuud tagasi sama asi ära proovitud. Kuna tagupiduri klotsid olid suht läbi ning siis pidurdasin esimestega. Ja samamoodi oli kurvis lahtine kruus väljas ning tõmbas esiratta alt. Mul läks veidi kergemalt kui sinul, nimelt murdsin vasaku käe. Aga imelik oli see, et kukkusin paremale poole, aga vasak käsi läks. Rollil muidu terve parem külg kriimustatud.
Ringo Ringo Ringo
"Shit happens" eks!
Aga on ju nii, et kellegil peab ette juhtuma, muidu ei saada lihtsalt aru, nagu väiksed lapsed, ja kes ei saa veel aru, see peab kohe omal käel ära proovima
Ise olen ka kukkunud, kuid mitte nii raskelt ja mul läks tagumine ratas alt ära, millega kaasnes vali libisemine külg ees ja siis külg maha.. 5+
Poh endast, peaasi, et roller korras on
(Y)
Edukat ja kiriet paranemist!
RinQ omab!


Aga on ju nii, et kellegil peab ette juhtuma, muidu ei saada lihtsalt aru, nagu väiksed lapsed, ja kes ei saa veel aru, see peab kohe omal käel ära proovima

Ise olen ka kukkunud, kuid mitte nii raskelt ja mul läks tagumine ratas alt ära, millega kaasnes vali libisemine külg ees ja siis külg maha.. 5+


Edukat ja kiriet paranemist!
RinQ omab!

väga kahju sust... aga 9,8 kilo tuunimisele
siis paned juba 100-ga esiratta plokki ja saad surma, siis on parem...?
see selleks aga jah endal oli ka nii et tuttav lõhkus tagapiduri heebli ära rolleril ja siis pidurdasin esikaga koguaeg, läksin alfaldi peal suht suure hooga ja tahtsin pidama jääda aga lõpuks tulid korralikud kivikesed teepeale ja panin külje maha... rolleril kriimud endal kõik korras

see selleks aga jah endal oli ka nii et tuttav lõhkus tagapiduri heebli ära rolleril ja siis pidurdasin esikaga koguaeg, läksin alfaldi peal suht suure hooga ja tahtsin pidama jääda aga lõpuks tulid korralikud kivikesed teepeale ja panin külje maha... rolleril kriimud endal kõik korras
DiTech 



-
Teema algataja
Mis sa arvad ,et ma üldse ei õppinud sellestAl-Kharid kirjutas:väga kahju sust... aga 9,8 kilo tuunimiselesiis paned juba 100-ga esiratta plokki ja saad surma, siis on parem...?
see selleks aga jah endal oli ka nii et tuttav lõhkus tagapiduri heebli ära rolleril ja siis pidurdasin esikaga koguaeg, läksin alfaldi peal suht suure hooga ja tahtsin pidama jääda aga lõpuks tulid korralikud kivikesed teepeale ja panin külje maha... rolleril kriimud endal kõik korras


Miks sul seda ketast veel sinna vaja on? Arvad et kohe võtad ja paned endale taha ketta? - Ma küll ei usu..rinx kirjutas:Mis sa arvad ,et ma üldse ei õppinud sellestAl-Kharid kirjutas:väga kahju sust... aga 9,8 kilo tuunimiselesiis paned juba 100-ga esiratta plokki ja saad surma, siis on parem...?
see selleks aga jah endal oli ka nii et tuttav lõhkus tagapiduri heebli ära rolleril ja siis pidurdasin esikaga koguaeg, läksin alfaldi peal suht suure hooga ja tahtsin pidama jääda aga lõpuks tulid korralikud kivikesed teepeale ja panin külje maha... rolleril kriimud endal kõik korras? Ma ütlesin taha tuleb ketaspidur ja tajooba selle esikaga... Seda kasutan aint siis kui tõesti vaja... Ja ennem oli mu sõidustiil selline noh ,et kallutasin palju jne
See jääb ära nüüd...
Tee oma trummel korda ja pidurdab küll!
-
Teema algataja
klemm kirjutas:Miks sul seda ketast veel sinna vaja on? Arvad et kohe võtad ja paned endale taha ketta? - Ma küll ei usu..rinx kirjutas:Mis sa arvad ,et ma üldse ei õppinud sellestAl-Kharid kirjutas:väga kahju sust... aga 9,8 kilo tuunimiselesiis paned juba 100-ga esiratta plokki ja saad surma, siis on parem...?
see selleks aga jah endal oli ka nii et tuttav lõhkus tagapiduri heebli ära rolleril ja siis pidurdasin esikaga koguaeg, läksin alfaldi peal suht suure hooga ja tahtsin pidama jääda aga lõpuks tulid korralikud kivikesed teepeale ja panin külje maha... rolleril kriimud endal kõik korras? Ma ütlesin taha tuleb ketaspidur ja tajooba selle esikaga... Seda kasutan aint siis kui tõesti vaja... Ja ennem oli mu sõidustiil selline noh ,et kallutasin palju jne
See jääb ära nüüd...
Tee oma trummel korda ja pidurdab küll!
Ketas ilusam ja trummel viliseb mul ju imelikult... Pealegi Atsil on ka ju 2 ketast ja 5+

-
Teema algataja
Ja panen taha ketaspiduri... Sest see trummel ei võtnud korralikult hakkas aint vilisema ja kogu moos...
Minu rolleril on nii ees kui ka taga trummelpidur. Mul pole pidama saamisega mingeid propleeme( isegi kruusateel 80 km/h sõites). Ma arvan,et vahet pole, kas on trummel või ketas pidur, vaid asi on sõitjas, sest mõlemad on ju ettenähtud pidurdamiseks. 50.. 60 km/h sõites pole küll erilist vahet, kas trummel või ketas pidur.
Harjutamine teeb meistriks, niiet head paranemist sulle
Minu rolleril on nii ees kui ka taga trummelpidur. Mul pole pidama saamisega mingeid propleeme( isegi kruusateel 80 km/h sõites). Ma arvan,et vahet pole, kas on trummel või ketas pidur, vaid asi on sõitjas, sest mõlemad on ju ettenähtud pidurdamiseks. 50.. 60 km/h sõites pole küll erilist vahet, kas trummel või ketas pidur.
Harjutamine teeb meistriks, niiet head paranemist sulle
Mis see, mul on ees ketaspidur ja taga trummelpidur.
Ei olene sellest midagi, ikka pidurdus oleneb sellest, kes roolis on, saan aru kui räägiksid bikevennad kes räägivad 200-300kmh pidurdamiselt, aga sellistel kiirustel ei mängi rolli.
Ise pidurdan põhimõtteliselt ainult esipiduriga, tagapidurit kasutan lisapidurdamiseks ehk kui kiiremini veel vaja seisma jääda...
Kruusal üritan vältida piduri kasutamist, ühtlane tempo ja väldin auke.
Ei olene sellest midagi, ikka pidurdus oleneb sellest, kes roolis on, saan aru kui räägiksid bikevennad kes räägivad 200-300kmh pidurdamiselt, aga sellistel kiirustel ei mängi rolli.
Ise pidurdan põhimõtteliselt ainult esipiduriga, tagapidurit kasutan lisapidurdamiseks ehk kui kiiremini veel vaja seisma jääda...

Kruusal üritan vältida piduri kasutamist, ühtlane tempo ja väldin auke.

Mul ntx vastupidi, kasutan tagumist, ja kui veel vaja, sis esimesed tulevad appi, nii minu arust kõige õigem..shadows kirjutas:Mis see, mul on ees ketaspidur ja taga trummelpidur.
Ei olene sellest midagi, ikka pidurdus oleneb sellest, kes roolis on, saan aru kui räägiksid bikevennad kes räägivad 200-300kmh pidurdamiselt, aga sellistel kiirustel ei mängi rolli.
Ise pidurdan põhimõtteliselt ainult esipiduriga, tagapidurit kasutan lisapidurdamiseks ehk kui kiiremini veel vaja seisma jääda...
Kruusal üritan vältida piduri kasutamist, ühtlane tempo ja väldin auke.
Kõige õigem on ikkagi esipidurit kasutada kaherattalise puhul. Kui on vaja väga kiiresti seisma jääda siis mõlemat jep.klemm kirjutas:Mul ntx vastupidi, kasutan tagumist, ja kui veel vaja, sis esimesed tulevad appi, nii minu arust kõige õigem..
Muidugi kui on suhteliselt libe või kruus vms siis mõistlikum tagumist kasutada.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
- Postitusi: 271
- Liitunud: 01 Juun 2006, 10:02
- Asukoht: Tartu | Benelli 491 (Y) 70 cm3 :)
Sa ei pea ju põhja vajutama neid. vali normaalne sõidukiirus ja hoia pikivahet.
kaherattalisega ikkagi pidurdatakse esipiduriga. tagumine võib blokkeeruda ja seega on ka juhitavus kadunud kui vaja lisaks pidurdamisele kiirelt manööverdada. + tagakummi kulumine
kaherattalisega ikkagi pidurdatakse esipiduriga. tagumine võib blokkeeruda ja seega on ka juhitavus kadunud kui vaja lisaks pidurdamisele kiirelt manööverdada. + tagakummi kulumine
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
Dummdumm oled ?
Ma loodan, et te poisid loete biker.ee-s ka üldist foorumit...
Peale seda, kus räägitakse koguaeg tagarattaste blokeerumisest ja külglibisemistest kasutan koguaeg esipidurit.
Tagarattas blokeerub ja nalja ohh kui palju, kuid esipiduriga saad tunnetada ja pidamine parem. Märgadel ja halbadel teedel ainult tagapidur...
Tavalistel asvalditel peab kasutama esipidurit või siis käikudega, aga kuna rolleritel seda pole siis.
Ma loodan, et te poisid loete biker.ee-s ka üldist foorumit...
Peale seda, kus räägitakse koguaeg tagarattaste blokeerumisest ja külglibisemistest kasutan koguaeg esipidurit.
Tagarattas blokeerub ja nalja ohh kui palju, kuid esipiduriga saad tunnetada ja pidamine parem. Märgadel ja halbadel teedel ainult tagapidur...

Tavalistel asvalditel peab kasutama esipidurit või siis käikudega, aga kuna rolleritel seda pole siis.
