1. leht 2-st
5 Silindrit koos ning ühtemoodi!
Postitatud: 28 Juul 2006, 22:23
Postitas hevylboy
Lugu siis järgmine:
Täna peale mingi 8km-st sõitu suri roller lihtsalt välja, aga peale seda läks kohe uuesti käima ja sõidsin kilomeetri koju (selline väljasuremine toimus korra enne seda ka). Läksin siis võtsin kohe väljas silindri maha ja mis ma seal näen kolvil kriimud peal kuid mitte suured ning silindril ka nati(silindri ja kolvi saan soolhappe ja liivapaberiga ise korda, aga ei tea veel mis seisus on rõngad). Masekas peal ja ei suuda Rauliga leida vastust probleemile MIKS?
Kõige suurem jama on see, et meil on 1. augustil rolleriklubi reis Saaremaale.
Täpselt sama jama juhtus mõni aeg tagasi Raulil, Silveril ning Maniakil lausa kaks korda kuid milles probleem???
Milles võib jama olla...? Silindriteks on olnud Polini ja Malossi sport (üks neist 50-e) ning kõigil rolleritel on olnud õhkjahutus ning kasutatud on täissünteetilist õli ja sissesõidu tegin vähemalt mina täiuslikult ning kokku 400km.
Läbisõit oli minul selleks ajaks üle 1000-e kilomeetri ning 5-e liitri bensiini kohta panin 100ml õli ja segasin korralikult ära (sissesõidu ajal 200ml 5-e liitri kohta)
Mina sõidsin sissesõidu ajal 98-ga ning edasi 95-ga kas probleem võib olla selles..???
Segu paigast ära...? Segu oli minul niimodi paigas, et töötas korralikult jnejne.. aga vahest suri kohapeal välja.
Aga miks ainult meil.. kas asi on meis või milles??? Mida meie valesti teeme...???
Jube masekas on peal ning loodan, et te oskate midagi soovitada ja aitate niipalju kui teie võimuses
Kõiksuguse abi eest olete tänatud enamuste Pärnu rolleristide poolt ning loodan, et leiame üheskoos probleemi! (loodetavasti väga kiiresti)
Postitatud: 28 Juul 2006, 22:28
Postitas xzburnoutzx
Kui segu lahja siis võib kokku joosta masin küll.
ffgs
Postitatud: 28 Juul 2006, 22:29
Postitas hevylboy
Kas kõigil oli siis lahja ja kuidas siis segu perfektselt paika panna?
Postitatud: 28 Juul 2006, 22:34
Postitas Ronk
Päike tapab aastas keskimiselt 60000 inimest maailmas. Eks mõnejagu rollereid tapab ka...

Postitatud: 28 Juul 2006, 22:34
Postitas xzburnoutzx
Kahtlane juhus iseenesest. Võibolla tegite kokkupanekul midagi valesti. Õli silindri ja kolvi peale panite kokkupannes?
sca
Postitatud: 28 Juul 2006, 22:37
Postitas hevylboy
loomulikult panin õli silindri ja kolvi peale
Postitatud: 28 Juul 2006, 22:47
Postitas xzburnoutzx
Kas sa peale sissesõitu ka ikka bensiini sisse õli panid? Õlipump ei tööta kõrgetel pööretel e. 70ccm masinatel korralikult. Ära kasuta õlipumpa vaid pane alati täispaagile 100ml õli. Ei juhtu midagi.
dwa
Postitatud: 28 Juul 2006, 22:48
Postitas hevylboy
Just nimelt ma võtsin õlipumba lausa vahelt ära ning segasin bensiini sisse iga 5-e liitri kohta 100ml õli peale sissesõitu!
Postitatud: 28 Juul 2006, 22:58
Postitas xzburnoutzx
Suhteliselt kahtlane juhus. Tallinnas pole kellegil nii olnud, kui va. Prükkar kellel alguses ka segu lahja oli.
Postitatud: 28 Juul 2006, 22:59
Postitas RUNNER
kas koonukaid ei ole peal??
wsadw
Postitatud: 28 Juul 2006, 23:00
Postitas hevylboy
no kuidas sa siis segu õigeks paned või mis iganes ma ei oska enam midagi.. vist.. keerad seal kahte kruvi jnejne et korralikult töötaks ainult ju..???
koonukas ehk koonus??? ikka on..
Postitatud: 28 Juul 2006, 23:31
Postitas speed fighter
koonusfilter rikub mootorit väga kõvasti, lihtsalt sõbralik meeldetuletus. kas kõik need masinad "reguleeris" üks inimene( grupp) kui oligi nii siis on viga teie häälestamises.
dsvszv
Postitatud: 28 Juul 2006, 23:33
Postitas hevylboy
üks grupp jah..

aga mis siis nimelt..?
Postitatud: 28 Juul 2006, 23:33
Postitas Alpss
Mis moel see koonusfilter mootorit rikub

Postitatud: 28 Juul 2006, 23:33
Postitas speed fighter
nu hakkake mõtlema mis te tegite seal, väga vabalt võibki see segu kamm ollagi
gs
Postitatud: 28 Juul 2006, 23:37
Postitas hevylboy
äkki oskad õelda mis võisime valesti teha..? hetkel pean arvuti tagant lahkuma aga väga kaua eemal ei ole.. varsti tagasi ja seletame ja otsime probla edasi..!
Postitatud: 28 Juul 2006, 23:42
Postitas speed fighter
kahjuks ei oska midagi öelda, kuna ei tea mis te seal tegite, aga pakun välja varjandi. korjate rahad kasvõi kokku. lähete kuskile oskaja venna juurde ja lasete masina üle vaadata. ise istuge seal kõrval, siis kui ühe masina pealt selgub et karpas oli kõik valesti, siis saate kõik masinad korda niimoodi. SIMPEL onju

Postitatud: 29 Juul 2006, 00:05
Postitas mca15
koonusfilter laseb igasugust ''sitta'' sisse, kõigenam liiva ja tolmu, kui koonusfilter peal siis väheneb mootori eluiga kohe tunduvalt.
mis värvi on küünal?
Õige kütte ja õhu segu saate teada küülna elektroodi värvuse järgi.
Postitatud: 29 Juul 2006, 00:05
Postitas madis
kui küünal on õiget värvi siis pole mingit seguprobleemi
fafw
Postitatud: 29 Juul 2006, 00:39
Postitas hevylboy
küünal oli osaliselt kohvipruun ning osaliselt tumadam minu mäletamist mõõda... oskaja leiame arvatavasti kah kuskilt aga äkki leiame koos probla enne ülesse.. tahaks nagu täiega Saaremaale minna oma rolleriga.. aga üks asi oli see et sumpa tihen ja sumpa kinnitus olid suhteliselt liiga õlised ma ütleks.. kas nii võib olla.. või see on kah millestki tingitud..?
Postitatud: 29 Juul 2006, 00:44
Postitas speed fighter
nu siis tuleb lihtsalt sumpavahelt läbi natuke, aga keegi võiks küünla elektroodi värvuste"TABELI" siia kirjutada
Postitatud: 29 Juul 2006, 00:56
Postitas Kirs
Lugege parem seda tarka raamatut. (olen varemgi seda aegajalt nina alla lükanud)
http://www.hot.ee/quercus/a_palu_mootorrattad.zip Seal mootorite erinevatest probleemidest juttu küll. Samuti küünla värvidest. Selle asja lugemine kohe kindlasti mõõda külge maha ei jookse.
wda
Postitatud: 29 Juul 2006, 01:19
Postitas hevylboy
mul ei ava seda faili-...

Postitatud: 29 Juul 2006, 02:02
Postitas Raul90
Sain ka lõpuks arvuti taha...
Selline imelik needus on meie klubi rolleritel peal millegipärast jah.
Endal oli arvatavasti selles kokkujooksmise süü, et sissesõit oli väga lühike ja segu oli lahja, st karpa oli väga valesti timmitud. Tagant järgi mõeldes oleks võinud ju kohe õieti ära timmida, aga polnud aega ja siis enam ei viitsinud jne jne.
Oskajama venna käest küsitud kah seda värki ja ka tema pakkus välja kas halb õli või lahja segu.
Postitatud: 29 Juul 2006, 07:39
Postitas makuke
kui "korralikult" sa sgu segasid. kui segasid paagis loksutades siis sellest võib olla selline kahevärviline küünal.
Postitatud: 29 Juul 2006, 09:01
Postitas KubsiK
aga mul kah kysimus selline, et millejärgi te karpat timmite? kohapeal töötamise häääle järgi ve? nagu, et töötab kohapeal korralikult? või on mingi teine viis?
Postitatud: 29 Juul 2006, 09:52
Postitas Zidist
Teie klubi vaevab tuunimise needus. Jätke tuunimine järgi ja masinad sõidavad kauem, proovige järgi.

Postitatud: 29 Juul 2006, 10:57
Postitas mca15
Kui küülna värvus õige, siis ma olen 100% kindel, et selle taga on koonusfilter. Te niikuinii ei hoolitse ei puhasta ja ei õlita ka koonusfiltrit, sellepärast pääsem tolm/liiv sisselaske kanalitesse, ja sealt edasi silindrisse kolvivahele, sellest on ka need jutid/kriimud peal, ja hõredaks muudub üsna kiiresti selmoel.
Muud seletust sellele EI SAA OLLA.
safd
Postitatud: 29 Juul 2006, 11:44
Postitas hevylboy
kuule unista edasi mina igaljuhul hoidsid oma karpat ja koonust puhtana ning õlitasin koonust!
Re: safd
Postitatud: 29 Juul 2006, 11:59
Postitas makuke
hevylboy kirjutas:kuule unista edasi mina igaljuhul HOIDSID oma karpat ja koonust puhtana ning õlitasin koonust!
hm.. et hoidsid.. miks enam ei hoia? ei viitsi jah
