K:Piaggio NRG MC3 (DT?)?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
K:Piaggio NRG MC3 (DT?)?
Sai siis piiri tagant Peug Looxorit ostma minnes kogemata ka üks Piaggio NRG MC3 aastast 2004 kaasa kahmatud...tehti lihtsalt 2 korraga ostes nii hea pakkumine,et ei saanud seda sinna jätta...aga võibolla ka vana armastus lõi välja,kuna elu esimene (ja siiani ainuke...)roller oli mul mingi 5a tagasi just Piaggio NRG MC2 
Paar teemat otsinguga leidsin,aga olid lukus või ei sisaldanud midagi mind huvitavad,seepärast ongi paar küsimust tekkinud:
1.tegelikult juba üle 100km sellega maha paarutanud,aga alles nüüd märkasin mootoril tehase mingit kleepsu,et NRG DT 2T...siit lugedes ka täpselt vastust ei leidnud,aga nagu ma aru olen saanud,et see DT tähendab mingit pritsealget?mingi paar kolm juhet sinna "karbussi" suundusid,aga see ka mingi plastikute all peidus ja ei viitsinud niisama huvi pärast lammutama hakata...või mis krt see DT täpselt üldse tähendab,kui tal ikkagi samas mingi "karpa" moodi asi tundub olema?
ei saanud tollega kahjuks mingit "owner manuali" kaasa,kust ise saaks vaadata ja tänase pohmakaga ei viitsi lehtekülgede viisi mingit väljamaakeelsed jura kah läbi närida
2.kuskil teemas lugesin,et kellelgi sama masin võttis sissesõidu ajal 4l sajale ja hiljem mingi 2,5l...et mul konkreetne isend oli saamishetkel 1200km sõitnud,seega sissesõit peaks ammu unustatud olema...aga raip võtab ikka suts üle 4l sajale esmaste mõõtmiste järgi.ometi on kõik piirajad peal ja tippkiirus sõltuvalt tuule suunast ja tee kaldest kõigest 55-60 kmh...?
kunagi mu esimesel Piaggio MC2l olid juba piirajad eemaldatud,kui ma tolle paarsada km sõitnuna enda valdusesse sain...see ei võtnud küll üle 3l sajale,kuigi jooksis ilma piirajateta umbes 90kmh välja!
3.kas keegi eestis mõne Piaggio NRG juba juppeks ka on lammutanud?sest konkreetne isend on inglismaalt kindlustuse oksjonilt ostetud,kuna ta oli ärandatud...see tähendab,et süütelukk oli puruks keeratud ja süütelukuni jõudmiseks oli põlvede ees olev plast ära retsitud ja eest gondli pealt see tulede kohal olev "iluvõre" moodi plastrest ka puudu...et kui kellelgi ülalmainitud asjad müügiks,võib pakkuda!
tänud ette,kui keegi veidi harida viitsiks mind

Paar teemat otsinguga leidsin,aga olid lukus või ei sisaldanud midagi mind huvitavad,seepärast ongi paar küsimust tekkinud:
1.tegelikult juba üle 100km sellega maha paarutanud,aga alles nüüd märkasin mootoril tehase mingit kleepsu,et NRG DT 2T...siit lugedes ka täpselt vastust ei leidnud,aga nagu ma aru olen saanud,et see DT tähendab mingit pritsealget?mingi paar kolm juhet sinna "karbussi" suundusid,aga see ka mingi plastikute all peidus ja ei viitsinud niisama huvi pärast lammutama hakata...või mis krt see DT täpselt üldse tähendab,kui tal ikkagi samas mingi "karpa" moodi asi tundub olema?
ei saanud tollega kahjuks mingit "owner manuali" kaasa,kust ise saaks vaadata ja tänase pohmakaga ei viitsi lehtekülgede viisi mingit väljamaakeelsed jura kah läbi närida

2.kuskil teemas lugesin,et kellelgi sama masin võttis sissesõidu ajal 4l sajale ja hiljem mingi 2,5l...et mul konkreetne isend oli saamishetkel 1200km sõitnud,seega sissesõit peaks ammu unustatud olema...aga raip võtab ikka suts üle 4l sajale esmaste mõõtmiste järgi.ometi on kõik piirajad peal ja tippkiirus sõltuvalt tuule suunast ja tee kaldest kõigest 55-60 kmh...?
kunagi mu esimesel Piaggio MC2l olid juba piirajad eemaldatud,kui ma tolle paarsada km sõitnuna enda valdusesse sain...see ei võtnud küll üle 3l sajale,kuigi jooksis ilma piirajateta umbes 90kmh välja!
3.kas keegi eestis mõne Piaggio NRG juba juppeks ka on lammutanud?sest konkreetne isend on inglismaalt kindlustuse oksjonilt ostetud,kuna ta oli ärandatud...see tähendab,et süütelukk oli puruks keeratud ja süütelukuni jõudmiseks oli põlvede ees olev plast ära retsitud ja eest gondli pealt see tulede kohal olev "iluvõre" moodi plastrest ka puudu...et kui kellelgi ülalmainitud asjad müügiks,võib pakkuda!
tänud ette,kui keegi veidi harida viitsiks mind

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks 

DT ei tähenda sissepritset, Pure Jet on sissepritse tähis enamasti.
Minu teada DT ja TT on erinevad versioonid õhk ja vedelik jahutuse koha pealt aga ei mäleta kumb kumba tähistas.
Sissepritse olemasolust saad teada kui vaatad variaatori kaast (kaant?
)
ja kui seal pole kick starterit siis on sissepritse.
Minu teada DT ja TT on erinevad versioonid õhk ja vedelik jahutuse koha pealt aga ei mäleta kumb kumba tähistas.
Sissepritse olemasolust saad teada kui vaatad variaatori kaast (kaant?

ja kui seal pole kick starterit siis on sissepritse.
Aprilia RST 1000 Futura
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
tänud,see tundub tõene,sest õhkjahutusega on ta tõesti...DD -vesijahutus
DT - õhkjahutus
Aga räägi hinnast? Palju Piaggio maksis?
läkski katki mu illusioon,et lausa pritsega riistapuu otsa komistanud kogemata

aga hinnast siiski ei tahaks väga rääkida,et palju maksis...äkki hoopis lähiajal ütlen,palju maksab

kuigi kahe rolleriga on pruudiga või mõne sõbraga lahe ringi rallida küll...aga võibolla siiski tuleb lähiajal üks maha müüa ja Peugeot Looxor see ilmselt pole,kuna anti kodus juba mõista,et seda saab ainult üle naise laiba maha müüa

endale kah muidugi meeldib välimuse järgi see Piaggio rohkem kui see Peugeoti "naistekas"...päris ärevad värvid on kah Piaggiol,selline erkkollane ja hall metallik pooleks,elusuuruses ikka päris kärbes pill!
tegelikult oleks kange soov juba Piaggiol piirajad minema lüüa vahelt,aga samas müüa vist oleks ikka parem tehaseseades,kui selle suht väikst läbisõitu rõhutada..?
eks lähitulevik näitab,mis saama hakkab...
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks 

-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Nagu siis eelmises postis mainisin...kui kellelgi huvi,siis võib Piaggio omaniku vahetada!
Hetkel pole pilte käepärast,aga näeb välja täpselt samasugune,nagu nendel piltidel:
http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelb ... i&id=38274
...ainult selle vahega siis,et puudu on 2 esimeses postis küsitud plastikut ja süüteluku südamik!
Siis kui mina kätte sain,oli aparaadil 1200km kellal,nüüdseks on möödas 300km ilma ühegi probleemita...ainult bensu sisse ja tuld!
Ehk siis 1500km sõitnud...kõik piirajad peal...tehnika siis järelikult parasjagu sisse töötanud!Kel "tjuuningmõtted" peas,saab hea algmaterjali!
Kiirus olenevalt sõitjate kaalust,tee kaldest ja tuule suunast 55-60kmh.
PS!Tagaistuja jalarauad on ka küljes...ma ei tea kuidas praegu on,aga kunagi MC2 omades neid originaalis polnud ja pidin samasugused nagu sellel Ramost mingi 1400,- eest juurde tellima!!!
Hinnasoov oleks 15k
Kel huvi,siis pm või 5059680 Mell
Hetkel pole pilte käepärast,aga näeb välja täpselt samasugune,nagu nendel piltidel:
http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelb ... i&id=38274
...ainult selle vahega siis,et puudu on 2 esimeses postis küsitud plastikut ja süüteluku südamik!
Siis kui mina kätte sain,oli aparaadil 1200km kellal,nüüdseks on möödas 300km ilma ühegi probleemita...ainult bensu sisse ja tuld!
Ehk siis 1500km sõitnud...kõik piirajad peal...tehnika siis järelikult parasjagu sisse töötanud!Kel "tjuuningmõtted" peas,saab hea algmaterjali!
Kiirus olenevalt sõitjate kaalust,tee kaldest ja tuule suunast 55-60kmh.
PS!Tagaistuja jalarauad on ka küljes...ma ei tea kuidas praegu on,aga kunagi MC2 omades neid originaalis polnud ja pidin samasugused nagu sellel Ramost mingi 1400,- eest juurde tellima!!!
Hinnasoov oleks 15k
Kel huvi,siis pm või 5059680 Mell
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.