K:Piaggio NRG MC3 (DT?)?
Postitatud: 13 Aug 2006, 18:37
Sai siis piiri tagant Peug Looxorit ostma minnes kogemata ka üks Piaggio NRG MC3 aastast 2004 kaasa kahmatud...tehti lihtsalt 2 korraga ostes nii hea pakkumine,et ei saanud seda sinna jätta...aga võibolla ka vana armastus lõi välja,kuna elu esimene (ja siiani ainuke...)roller oli mul mingi 5a tagasi just Piaggio NRG MC2 
Paar teemat otsinguga leidsin,aga olid lukus või ei sisaldanud midagi mind huvitavad,seepärast ongi paar küsimust tekkinud:
1.tegelikult juba üle 100km sellega maha paarutanud,aga alles nüüd märkasin mootoril tehase mingit kleepsu,et NRG DT 2T...siit lugedes ka täpselt vastust ei leidnud,aga nagu ma aru olen saanud,et see DT tähendab mingit pritsealget?mingi paar kolm juhet sinna "karbussi" suundusid,aga see ka mingi plastikute all peidus ja ei viitsinud niisama huvi pärast lammutama hakata...või mis krt see DT täpselt üldse tähendab,kui tal ikkagi samas mingi "karpa" moodi asi tundub olema?
ei saanud tollega kahjuks mingit "owner manuali" kaasa,kust ise saaks vaadata ja tänase pohmakaga ei viitsi lehtekülgede viisi mingit väljamaakeelsed jura kah läbi närida
2.kuskil teemas lugesin,et kellelgi sama masin võttis sissesõidu ajal 4l sajale ja hiljem mingi 2,5l...et mul konkreetne isend oli saamishetkel 1200km sõitnud,seega sissesõit peaks ammu unustatud olema...aga raip võtab ikka suts üle 4l sajale esmaste mõõtmiste järgi.ometi on kõik piirajad peal ja tippkiirus sõltuvalt tuule suunast ja tee kaldest kõigest 55-60 kmh...?
kunagi mu esimesel Piaggio MC2l olid juba piirajad eemaldatud,kui ma tolle paarsada km sõitnuna enda valdusesse sain...see ei võtnud küll üle 3l sajale,kuigi jooksis ilma piirajateta umbes 90kmh välja!
3.kas keegi eestis mõne Piaggio NRG juba juppeks ka on lammutanud?sest konkreetne isend on inglismaalt kindlustuse oksjonilt ostetud,kuna ta oli ärandatud...see tähendab,et süütelukk oli puruks keeratud ja süütelukuni jõudmiseks oli põlvede ees olev plast ära retsitud ja eest gondli pealt see tulede kohal olev "iluvõre" moodi plastrest ka puudu...et kui kellelgi ülalmainitud asjad müügiks,võib pakkuda!
tänud ette,kui keegi veidi harida viitsiks mind

Paar teemat otsinguga leidsin,aga olid lukus või ei sisaldanud midagi mind huvitavad,seepärast ongi paar küsimust tekkinud:
1.tegelikult juba üle 100km sellega maha paarutanud,aga alles nüüd märkasin mootoril tehase mingit kleepsu,et NRG DT 2T...siit lugedes ka täpselt vastust ei leidnud,aga nagu ma aru olen saanud,et see DT tähendab mingit pritsealget?mingi paar kolm juhet sinna "karbussi" suundusid,aga see ka mingi plastikute all peidus ja ei viitsinud niisama huvi pärast lammutama hakata...või mis krt see DT täpselt üldse tähendab,kui tal ikkagi samas mingi "karpa" moodi asi tundub olema?
ei saanud tollega kahjuks mingit "owner manuali" kaasa,kust ise saaks vaadata ja tänase pohmakaga ei viitsi lehtekülgede viisi mingit väljamaakeelsed jura kah läbi närida

2.kuskil teemas lugesin,et kellelgi sama masin võttis sissesõidu ajal 4l sajale ja hiljem mingi 2,5l...et mul konkreetne isend oli saamishetkel 1200km sõitnud,seega sissesõit peaks ammu unustatud olema...aga raip võtab ikka suts üle 4l sajale esmaste mõõtmiste järgi.ometi on kõik piirajad peal ja tippkiirus sõltuvalt tuule suunast ja tee kaldest kõigest 55-60 kmh...?
kunagi mu esimesel Piaggio MC2l olid juba piirajad eemaldatud,kui ma tolle paarsada km sõitnuna enda valdusesse sain...see ei võtnud küll üle 3l sajale,kuigi jooksis ilma piirajateta umbes 90kmh välja!
3.kas keegi eestis mõne Piaggio NRG juba juppeks ka on lammutanud?sest konkreetne isend on inglismaalt kindlustuse oksjonilt ostetud,kuna ta oli ärandatud...see tähendab,et süütelukk oli puruks keeratud ja süütelukuni jõudmiseks oli põlvede ees olev plast ära retsitud ja eest gondli pealt see tulede kohal olev "iluvõre" moodi plastrest ka puudu...et kui kellelgi ülalmainitud asjad müügiks,võib pakkuda!
tänud ette,kui keegi veidi harida viitsiks mind
