Gondli remont või uus gondel?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Tauno
Postitusi: 26
Liitunud: 05 Juul 2006, 10:10

Gondli remont või uus gondel?

Lugemata postitus Postitas Tauno »

Mul Suzuki Bandit S
kondel [Motobot: õige on "gondel"] katki (kildudeks ei ole) ja kraabitud kukkumise tagajärjel. Kas oleks tark remontida või uus osta?
Kui palju tulemus erineb?
Kus remonditakse hästi ja hea hinnaga?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Tauno
Postitusi: 26
Liitunud: 05 Juul 2006, 10:10

Lugemata postitus Postitas Tauno »

Sorry kondel [Motobot: õige on "gondel"] ikka mitte gondel
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

ikka vana korda teha ;)

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Dimitri
Postitusi: 184
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:53
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Dimitri »

klaasriie, vaiku, kõvendit.... pahteldad lihvid... tuleb palju kordi odavam kui uus osta... mul olid tulemused väga head... gondel jääb isegi tugevam kui originaalis 8)
Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R

alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas alambe »

Sellisel tootjal nagu 3M on spetsiaalne plastiku parandamise keemia olemas, olenevalt plasti tüübist käib sinna alla ka krunt.
ja asi jääb väga hea, kasutatakse stangede ja muu sellise remondiks. tugevduseks käib tavaline kipsplaadilgi kasutatav võrkteip.
saama peaks seda ainet autovärve maaletoovatest firmadest.
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HRQ »

Isiklikult olen lappinud mõralist plastikut ja ka sellist, millel tükid väljas nii, et võtad jootekolvi (parem, kui rällakaga ots peenemaks lasta, ei tekita nii laia vahet, ning sulatad plastiku mõra kohapealt vedelaks (aga ära suurt auku sisse lase) ning silud kokku tagasi. Nii terve pragu, siis keerad detaili teise külje ja samamoodi, vajadusel lisa plastikut, mis peaks olema sama tüüpi. Pole viitsinud jännata igasugu klaaskiududega, jama vähem ja tulemus väga hea, kui korralikult teha. Peaasi, et joode oleks korralik, ilusti läbi sulatatud. Pindmise sulatamise korral jääb väga nõrk. Võiks öelda isegi, et sittast on niimoodi sai valmis vormitud. Pluss veel see, et hiljem ei pea palju pahteldama. Ja nüüd veel meenub, et konkreetselt banditi plastikut olen ka nii parandatud. Edu
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

aga vahel on lihtsam ja kindlasti kiirem veidi ringi vaadata, äkki kellegil on kasutatud aga terved gondlid soodsalt müüa. endal läks õnneks nii. tänud team HRQ :)

aga tegijad räägivad, et kõike saab lappida kui vaja on. kogemuste puudumisel ise jamama ei soovitaks hakata, eriti sõiduperioodil. talvel vaikselt garaazhis nokitsemine - see on iseasi.
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”