Kolvid purunevad.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Kolvid purunevad.
Siis selline probleem , et Honda CR 80-el juba neljas kolb mis on sõiduajal katki läinud.
Küsimus siis targematele et milles võib asi olla..? Kas väntvõlli,laagrites,silindrites.?!
Kui saan siis panen pildi ka. Kolm korda on murnud välja laske poolt tükki ja viimane kord oli ikkakolb sellises olekus et raske oli arvate et see on kolb..! Palun abi

Kui saan siis panen pildi ka. Kolm korda on murnud välja laske poolt tükki ja viimane kord oli ikkakolb sellises olekus et raske oli arvate et see on kolb..! Palun abi
-
Teema algataja
silinder ei ole viga saanud. Õli panen nagu vaja. Kolm korda on läinud ühte moodi aga nyyd teist moodi. nu kui klvi sisse panen saan kka natuke sõita um.12-24h Proovin pildid saada õhtukskmx kirjutas:Kas peale esimest purunemist silinder viga ei saanud?Kas ikka õli paned korralikult?Kui saad siis pane ka silkust pilte,annab parem ülevaate,kas kolvid lähevad koguaeg ühete moodi puruks?Ja mis ajavahemikus purkus lähevad,kaua sõita saad?
-
Teema algataja
Kas kütet saab korralikult? Mis firma kolvid ? Kas sisse sõidad korralikult ?
Kas õigetpidi kolvi sisse paned ?
Kas silinder on korras ?
Kas keps ja vändalaagrid on korras ?
Kas mootori soojaks lased enne kui sõitma hakkad?
Ja 24 tundi sõitmist ühe kolviga ??? Tavaliselt vahetatakse kolbe 80cc ca 10 tunni pealt.
Seega saan aru et oled sõitnud ca 60 tundi selle suve jooksul ?
Mis tähendab et sa käid peaaegu iga päev trennis ?
Kas õigetpidi kolvi sisse paned ?
Kas silinder on korras ?
Kas keps ja vändalaagrid on korras ?
Kas mootori soojaks lased enne kui sõitma hakkad?
Ja 24 tundi sõitmist ühe kolviga ??? Tavaliselt vahetatakse kolbe 80cc ca 10 tunni pealt.
Seega saan aru et oled sõitnud ca 60 tundi selle suve jooksul ?
Mis tähendab et sa käid peaaegu iga päev trennis ?
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Ja 24 tundi sõitmist ühe kolviga ??? Tavaliselt vahetatakse kolbe 80cc ca 10 tunni pealt.
Seega saan aru et oled sõitnud ca 60 tundi selle suve jooksul ?
Mis tähendab et sa käid peaaegu iga päev trennis ?[/quote]
Ma ei võta aega palju ma sõidan ühe kolviga vahetan siis kui tömme hakkab lahjaks jääma..!
Ma ei käi võistlustel. Masin hobi korras, Haapsalus on suht hea rada Lennuväljal .
OT: varsti pidi võistlus ka seal tulema rada lükatakse lahti igatahes(lihtsalt tedmiseks
)
Seega saan aru et oled sõitnud ca 60 tundi selle suve jooksul ?
Mis tähendab et sa käid peaaegu iga päev trennis ?[/quote]
Ma ei võta aega palju ma sõidan ühe kolviga vahetan siis kui tömme hakkab lahjaks jääma..!
Ma ei käi võistlustel. Masin hobi korras, Haapsalus on suht hea rada Lennuväljal .
OT: varsti pidi võistlus ka seal tulema rada lükatakse lahti igatahes(lihtsalt tedmiseks

-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Siin natuke juttu sellest kuidas 2 taktiliste mootori detailide välimuse järgi tuvastada nende riknemise põhjuse:
http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 5-2006.jpg
http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 5-2006.jpg
http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 5-2006.jpg
http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 5-2006.jpg
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Kas silinder on sama, millega kolvid purunevad? Kui nii, siis äkki on keegi silindri sisse ja väljalaske aknaid suuremaks viilinud (tuuninud) ja kolb jääb serva taha kinni? Jawa on küll vist natuke teistsugune, kuid seal oli küll võimalik liigse viilimisega rõngaid "sööma" panna viilitud silindrid. 
Võimalik et isegi kolbigi.

Võimalik et isegi kolbigi.

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
ma ikkagi arvan,et silindril on kusagil mingi nõke sees mis hakkub kolviga ja kolb hukkub
niivõinaa pead silindri ära vahetama nii,et jõudu ja jaksu

edit:LC4-jal oli sissesõit mingi paar tundi kus lasid asja kuumaks ja lasid uuesti maha jahtuda,nii rääkis üks "ekspert" motodepoost
niivõinaa pead silindri ära vahetama nii,et jõudu ja jaksu


edit:LC4-jal oli sissesõit mingi paar tundi kus lasid asja kuumaks ja lasid uuesti maha jahtuda,nii rääkis üks "ekspert" motodepoost

Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 

-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Täiesti kindlalt on tegemist liiga suure lõtkuga kolvi ja silindri vahel. sellisel juhul hakkab kolb silndris kergelt laperdama ja kolvi alumine seelik väsib ära ja tekib väsimusmurd. Oled sa mõõtnud silndri siseläbimõõtu (täpset, igasugu nihikuga mõõtmised ei lähe arvesse)?
Hea oleks kui saaksid pildi ka silndrist seest - ja korraliku terava.
Hea oleks kui saaksid pildi ka silndrist seest - ja korraliku terava.
-
Teema algataja
Pildi saab aga alles esmaspäeval, sest vanemad reisil ja mul ple millegiga pilti tehamx77 kirjutas:Täiesti kindlalt on tegemist liiga suure lõtkuga kolvi ja silindri vahel. sellisel juhul hakkab kolb silndris kergelt laperdama ja kolvi alumine seelik väsib ära ja tekib väsimusmurd. Oled sa mõõtnud silndri siseläbimõõtu (täpset, igasugu nihikuga mõõtmised ei lähe arvesse)?
Hea oleks kui saaksid pildi ka silndrist seest - ja korraliku terava.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.