1. leht 2-st
Kolvid purunevad.
Postitatud: 30 Aug 2006, 14:07
Postitas Hondacr
Siis selline probleem , et Honda CR 80-el juba neljas kolb mis on sõiduajal katki läinud.

Küsimus siis targematele et milles võib asi olla..? Kas väntvõlli,laagrites,silindrites.?!
Kui saan siis panen pildi ka. Kolm korda on murnud välja laske poolt tükki ja viimane kord oli ikkakolb sellises olekus et raske oli arvate et see on kolb..! Palun abi
Postitatud: 30 Aug 2006, 14:23
Postitas kmx
Kas peale esimest purunemist silinder viga ei saanud?Kas ikka õli paned korralikult?Kui saad siis pane ka silkust pilte,annab parem ülevaate,kas kolvid lähevad koguaeg ühete moodi puruks?Ja mis ajavahemikus purkus lähevad,kaua sõita saad?
Postitatud: 30 Aug 2006, 14:46
Postitas mella
lambist pakkudes lõhnab liigsuure kolvilõtku järele. Või on äkki vale kolb või sõrmelõtk ning jookseb servaga vänta kinni.
Postitatud: 30 Aug 2006, 14:50
Postitas Hondacr
kmx kirjutas:Kas peale esimest purunemist silinder viga ei saanud?Kas ikka õli paned korralikult?Kui saad siis pane ka silkust pilte,annab parem ülevaate,kas kolvid lähevad koguaeg ühete moodi puruks?Ja mis ajavahemikus purkus lähevad,kaua sõita saad?
silinder ei ole viga saanud. Õli panen nagu vaja. Kolm korda on läinud ühte moodi aga nyyd teist moodi. nu kui klvi sisse panen saan kka natuke sõita um.12-24h Proovin pildid saada õhtuks
Postitatud: 30 Aug 2006, 14:53
Postitas Hondacr
mella kirjutas:lambist pakkudes lõhnab liigsuure kolvilõtku järele. Või on äkki vale kolb või sõrmelõtk ning jookseb servaga vänta kinni.
kolb on kindasti õige..! ´´Sõrmelõtk´´ selle kohta ma ei oska midagi õelda
Postitatud: 30 Aug 2006, 15:03
Postitas racerx
Kas kütet saab korralikult? Mis firma kolvid ? Kas sisse sõidad korralikult ?
Kas õigetpidi kolvi sisse paned ?
Kas silinder on korras ?
Kas keps ja vändalaagrid on korras ?
Kas mootori soojaks lased enne kui sõitma hakkad?
Ja 24 tundi sõitmist ühe kolviga ??? Tavaliselt vahetatakse kolbe 80cc ca 10 tunni pealt.
Seega saan aru et oled sõitnud ca 60 tundi selle suve jooksul ?
Mis tähendab et sa käid peaaegu iga päev trennis ?
Postitatud: 30 Aug 2006, 15:07
Postitas Hondacr
Kui keegi seletaks kuidas sab siia pilte panna lisaks ka paar pilti kolbidest [/img]
Postitatud: 30 Aug 2006, 15:15
Postitas Hondacr
Ja 24 tundi sõitmist ühe kolviga ??? Tavaliselt vahetatakse kolbe 80cc ca 10 tunni pealt.
Seega saan aru et oled sõitnud ca 60 tundi selle suve jooksul ?
Mis tähendab et sa käid peaaegu iga päev trennis ?[/quote]
Ma ei võta aega palju ma sõidan ühe kolviga vahetan siis kui tömme hakkab lahjaks jääma..!
Ma ei käi võistlustel. Masin hobi korras, Haapsalus on suht hea rada Lennuväljal .
OT: varsti pidi võistlus ka seal tulema rada lükatakse lahti igatahes(lihtsalt tedmiseks

)
Postitatud: 30 Aug 2006, 16:00
Postitas kmx
Ahaa..kui sul kolb 24sõidu tundi sees on siis,on viga selge ju:D..Aga räägi kuidas sa sissesõitu teed?
Postitatud: 30 Aug 2006, 17:07
Postitas tom201
vot mind huvitaks ka väga kuidas täpselt oleks õige krossikal mootorit soojaks ennem tõsist sõitu ajada, kas kohapeal tuuritades või siis vaikse sõiduga?
Postitatud: 30 Aug 2006, 23:35
Postitas kmx
tom201 kirjutas:vot mind huvitaks ka väga kuidas täpselt oleks õige krossikal mootorit soojaks ennem tõsist sõitu ajada, kas kohapeal tuuritades või siis vaikse sõiduga?
Kohapeal lased pilli korraliklu soojaks,nii et pöörde ilusti tõusevad,lase mingi 1-3 min tiksuda...ja siis võid kütta;)
Postitatud: 31 Aug 2006, 08:37
Postitas Freaksmart
Siin natuke juttu sellest kuidas 2 taktiliste mootori detailide välimuse järgi tuvastada nende riknemise põhjuse:
http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 5-2006.jpg
http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 5-2006.jpg
Postitatud: 31 Aug 2006, 10:45
Postitas Hondacr
Paluks kellegile seletada kuidas saab pilte siia panna siis paneks kolbitest pilte oleks asi natuke selgem.
Postitatud: 31 Aug 2006, 10:51
Postitas RKsilver
http://www.imageshack.us/
pane pildid sinna ja anna link meile

Postitatud: 31 Aug 2006, 14:34
Postitas Hondacr
Postitatud: 31 Aug 2006, 14:45
Postitas RKsilver
see oli üks pilt
tead mis tee
vaheta silinder ära
kui sama jama siis on midagi kusagil mujal väga, väga valesti

Postitatud: 31 Aug 2006, 14:57
Postitas saqu
Kas silinder on sama, millega kolvid purunevad? Kui nii, siis äkki on keegi silindri sisse ja väljalaske aknaid suuremaks viilinud (tuuninud) ja kolb jääb serva taha kinni? Jawa on küll vist natuke teistsugune, kuid seal oli küll võimalik liigse viilimisega rõngaid "sööma" panna viilitud silindrid.

Võimalik et isegi kolbigi.

Postitatud: 31 Aug 2006, 14:57
Postitas kmx
Sellet kül midagi kasu pole,mida ei saa aru,pildid on nii jamad...Aga kahtlane kahtulus,et sul on sõrmlaagri läbi oamdega mis lõhub kolvi ära...
Postitatud: 31 Aug 2006, 16:05
Postitas Hondacr
kmx kirjutas:Sellet kül midagi kasu pole,mida ei saa aru,pildid on nii jamad...Aga kahtlane kahtulus,et sul on sõrmlaagri läbi oamdega mis lõhub kolvi ära...
ei saa olla igakord olen pannud uue sõrmlaagri
Postitatud: 31 Aug 2006, 17:46
Postitas SKy15
kepsul loksu sees ei ole?
Postitatud: 31 Aug 2006, 17:52
Postitas SKy15
kepsul loksu sees ei ole?
Postitatud: 31 Aug 2006, 20:17
Postitas Hondacr
SKy15 kirjutas:kepsul loksu sees ei ole?
Mõtlesin ise ka seda aga ma küll aru ei saanud, et oleks..!
Postitatud: 31 Aug 2006, 20:24
Postitas Hondacr
äkki keegi reegiks kuidas toimub õige sisse sõit uue kolviga...!!??
Postitatud: 31 Aug 2006, 20:24
Postitas RKsilver
ma ikkagi arvan,et silindril on kusagil mingi nõke sees mis hakkub kolviga ja kolb hukkub
niivõinaa pead silindri ära vahetama nii,et jõudu ja jaksu
edit:LC4-jal oli sissesõit mingi paar tundi kus lasid asja kuumaks ja lasid uuesti maha jahtuda,nii rääkis üks "ekspert" motodepoost

Postitatud: 01 Sept 2006, 09:53
Postitas mx77
Täiesti kindlalt on tegemist liiga suure lõtkuga kolvi ja silindri vahel. sellisel juhul hakkab kolb silndris kergelt laperdama ja kolvi alumine seelik väsib ära ja tekib väsimusmurd. Oled sa mõõtnud silndri siseläbimõõtu (täpset, igasugu nihikuga mõõtmised ei lähe arvesse)?
Hea oleks kui saaksid pildi ka silndrist seest - ja korraliku terava.
Postitatud: 01 Sept 2006, 12:16
Postitas Hondacr
mx77 kirjutas:Täiesti kindlalt on tegemist liiga suure lõtkuga kolvi ja silindri vahel. sellisel juhul hakkab kolb silndris kergelt laperdama ja kolvi alumine seelik väsib ära ja tekib väsimusmurd. Oled sa mõõtnud silndri siseläbimõõtu (täpset, igasugu nihikuga mõõtmised ei lähe arvesse)?
Hea oleks kui saaksid pildi ka silndrist seest - ja korraliku terava.
Pildi saab aga alles esmaspäeval, sest vanemad reisil ja mul ple millegiga pilti teha
Postitatud: 01 Sept 2006, 21:23
Postitas tunga
Mul on kawasaki ar 125 ja juhtus täpi pealt sama asi aga ma just vahetasin kepsu ära koos kõikide kepsu puksidega ja sain teha paar ringi

ja oli perses.
Postitatud: 04 Sept 2006, 13:42
Postitas Hondacr
Igatahes palun soovitage mulle kohti kus saab silindrit üle puurida..! tahaks panna 82cm3 kolvi sisse ja laagrid väntvõllile uued jne..! vaatame kas asi paraneb ..!
Paluks siis keegi reegiks sissesõidust(kuidas see täpselt käib, vb on kõlvid selle pärast purnunenud :S )
Postitatud: 04 Sept 2006, 15:35
Postitas mx77
Sinu rattal ei ole võimalik silindrit puurida, sest see on nikasil silinder.
Postitatud: 04 Sept 2006, 16:05
Postitas Kasjok
Alternatiiv võib olla hülssimine.