rõhk rolleri rehvis?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
kask

rõhk rolleri rehvis?

Lugemata postitus Postitas kask »

Tahaks teada mis on normaalne rõhk kummis

Teema algataja
mihkel252

Lugemata postitus Postitas mihkel252 »

mina panin 2 atsi sisse, umbes sama mis autol

harrisan
Postitusi: 132
Liitunud: 08 Aug 2005, 18:24
Asukoht: Tartu/Yamaha Aerx

Lugemata postitus Postitas harrisan »

Kummi peal peaks kirjas olema....

Teema algataja
kask

Lugemata postitus Postitas kask »

1,5 bar on norm?
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1782
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

mina paneksin natukene alla ülemise piiri mis kummi peal on ;)
kondimootoriga alati niimoodi teinud muidu ikka velg läheb mõnel hüppel vastu maad ja halvemal juhul virutab kummi kah katki ;)
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

mul on umbes 2,3 mõlemas kummis hetkel. 2,0- 2,5 oli vist norm(kummi peal oli ka kirjas vist) ja sealt kust kummid ostsin ja lasin alla panna sealt öeldi sama.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D
Kasutaja avatar

miku00
Postitusi: 211
Liitunud: 13 Sept 2005, 13:56
Asukoht: Põlva/yamaha aerox

Lugemata postitus Postitas miku00 »

mul mõlemas 3 seda natuke palju tegelikult...
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

2,5 piisab täielikult 1,5 on ikka liiga vähe juba siis sa ju vajutad katsudes kummi juba sisse!
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Asfaldil kõvem kruusal pehmem. Proovige kui palju max kiirus täis kummiga tõuseb.

Brabus
Postitusi: 364
Liitunud: 18 Aug 2006, 16:03

Lugemata postitus Postitas Brabus »

2,5 enda runneril

sinisalo
Postitusi: 220
Liitunud: 31 Mai 2004, 13:13

Lugemata postitus Postitas sinisalo »

2 on täiesti normaalne.
Yamaha Aerox GP1 Full 70cc :P
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Normaal rehvirõhk:(kaalus kuni 85kg)
Ühe inimese kohta esirehvile 175kPa
Ühe inimese kohta tagarehvile 200kPa
Kahe inimese kohta esirehvile 200kPa
Kahe inimese kohta tagarehvile 225kPa

Brabus
Postitusi: 364
Liitunud: 18 Aug 2006, 16:03

Lugemata postitus Postitas Brabus »

non-smoking kirjutas:
Normaal rehvirõhk:(kaalus kuni 85kg)
Ühe inimese kohta esirehvile 175kPa
Ühe inimese kohta tagarehvile 200kPa
Kahe inimese kohta esirehvile 200kPa
Kahe inimese kohta tagarehvile 225kPa
ma peaks natuke vähemaks võtma?? :D

Teema algataja
AsiOnAeroxis

Lugemata postitus Postitas AsiOnAeroxis »

Aga räägiks mõõdust äkki :D?

130/60-13 Tahaks teada ja
140/60/14 tahaks ka. Hoolus ajab ühte teksti, manual (3 keeles kõik erinevat :D).
Kasutaja avatar

SFX
Postitusi: 365
Liitunud: 21 Nov 2003, 23:34
Asukoht: Tartu/Yamaha Aerox

Lugemata postitus Postitas SFX »

AsiOnAeroxis kirjutas:
Aga räägiks mõõdust äkki :D?

130/60-13 Tahaks teada ja
140/60/14 tahaks ka. Hoolus ajab ühte teksti, manual (3 keeles kõik erinevat :D).
130/60-13 ettte pane 1,7bari

140/60/14 taha pane 2,3bari

minu aeroxiga niiviisi kõige paremini sõita...
30cccmine Yamaha Aerox
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

SFX kirjutas:
AsiOnAeroxis kirjutas:
Aga räägiks mõõdust äkki :D?

130/60-13 Tahaks teada ja
140/60/14 tahaks ka. Hoolus ajab ühte teksti, manual (3 keeles kõik erinevat :D).
130/60-13 ettte pane 1,7bari

140/60/14 taha pane 2,3bari

minu aeroxiga niiviisi kõige paremini sõita...
Eks oleneb masinast suuresti, aga reeglina 2 ees ja 2.2 taga on normaalne. Endal lasen ette 1.8 ja taha 2.5 - nii tundub enda perse järgi kõige parem

Teema algataja
mihkel252

Lugemata postitus Postitas mihkel252 »

ees 1.7 ja taga 2.2 siis on 6ige.

Teema algataja
98euro

:D

Lugemata postitus Postitas 98euro »

niiet kask, ette pane 1,8 ja taha pane 3,5, siis kannatab su pepu ära :lol:
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Endal on 2-2,4 ja Zipil on 2,6-3.
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt

Teema algataja
Urbanstyle

Lugemata postitus Postitas Urbanstyle »

Mul on 3 bari sees, päris hea on ;)

jan22
Postitusi: 377
Liitunud: 02 Mai 2006, 11:46
Tsikkel: R1100RT
Asukoht: TLN,

Lugemata postitus Postitas jan22 »

non-smoking kirjutas:
Normaal rehvirõhk:(kaalus kuni 85kg)
Ühe inimese kohta esirehvile 175kPa
Ühe inimese kohta tagarehvile 200kPa
Kahe inimese kohta esirehvile 200kPa
Kahe inimese kohta tagarehvile 225kPa
Mul samad rõhud 120-130/70R12
Jan.
BMW R1100RT

-Tarmo-
Postitusi: 134
Liitunud: 05 Apr 2006, 20:11

Lugemata postitus Postitas -Tarmo- »

Cool :D


Arvake ära palju mul esi kummis on :D







0.8 psi
Pärnu RK

Teema algataja
marr

Lugemata postitus Postitas marr »

0.8 psi.... sa sõidad päris tühja kummiga v?

1 bar = 100 kPa = 14.5 psi
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Suvel sõitsin nii ees 2 bar ja taga 2.5 bar. Nüüd kui see äkiline lumi tuli ja endiselt sõita tahtsin, lasin ette 1.2 bar ja taha 2 bar. Täiesti normaalne oli. Kuiva ilmaga muidugi väga hea kivikõvaga sõita, kui kui äkitselt vihm maha tuleb, ei tule seda pidamist kohe kuskilt.
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

marr kirjutas:
0.8 psi.... sa sõidad päris tühja kummiga v?

1 bar = 100 kPa = 14.5 psi
Ma arvan, et ta mõtles seda kummi, mis ta endale peale tõmbab.
Mudakoll

-Tarmo-
Postitusi: 134
Liitunud: 05 Apr 2006, 20:11

Lugemata postitus Postitas -Tarmo- »

ma ei tea vb oli 0.8 bar :D

ja ega ta oli jah tühi :P
Pärnu RK

Teema algataja
Niru

Lugemata postitus Postitas Niru »

rehvi peale on ikka märgitud maksimaalne lubatud rõhk mida rehv ekspluatatsioonis kannatab, õige rehvi rõhu märgib sõiduki tootja ja tavaliselt on see tunduvalt madalam rehvi peale märgitust

Teema algataja
AsiOnAeroxis

Lugemata postitus Postitas AsiOnAeroxis »

Jah, ma tean kui vana see teema on aga, siiski:

kui sul on ülerõhk rehvis siis:
* Rehv soojeneb aeglasest, ning sellearvelt väheneb haarduvus
* Rehvil on vgaväike pind vastu asfaltit, mis tekitab ebaühtlase kulumise.
kui sul on alarõhkm siis rehvis:
* Rehv soojeneb kiiremini, ning haarduvus on parem, kuid seda ainult pehmetel/kruusa teedel (natukene alarõhku rehvis ei tee halba kurvis).
* Suure alarõhu puhul, kulub rehv kuni 20% kiiremini :shock:


Järeldus: Jälgi alati tootja (rehvi, mitte sõiduki) kodulehel märgitud nõuaandid. rehvirõhk võib maskta sulle kas kalli lappimise/uue rehvi, või koguni elu.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”