1. leht 3-st

Rehvide naelutamine

Postitatud: 06 Nov 2006, 18:42
Postitas juhe
Ega on vist odavam lasta rehvi ise naelad sisse panna kui kohe osta poest koos naeladega. Äkki keegi teab, kas Tartus tehakse seda ja kus(ja tahaks ikka rängemaid naelu). Palju see jant maksma läheks. Esimesele rehvile oleks ainult vaja.tagumisele läävad poldid sisse.

Re: rehvide naelutamine

Postitatud: 06 Nov 2006, 19:48
Postitas juhe
selle koha pealt olen ma suht roheline.ei tea ma kuidas seda täpselt tehakse.peaasi et hea saaks ja normaalse hinna eest.

Postitatud: 06 Nov 2006, 20:53
Postitas juhe
jaa jaa-aga äkki keegi annaks siis infi REHVIDE naelutamise kohta Tartus(Tsikli REHVIDE) :lol:

Postitatud: 06 Nov 2006, 20:53
Postitas Aerox70
Ok, aitab nüüd sellest Offtopicust !
Mind huvitab et kui palju läheb kuskil autorehvitöökojas rehvi naelutamine maskma, endal oleks plaan panna mingeid 3-4mm auto/kaubiku naelu

Postitatud: 06 Nov 2006, 20:55
Postitas juhe
ma niisama heast peast kysisin aind ja niipalju tähenärimisi tuli kohe.

Postitatud: 06 Nov 2006, 20:57
Postitas juhe
mul olex sama plaan nagu sul Aerox70.Äkki keegi siis aitab!

Postitatud: 06 Nov 2006, 21:57
Postitas Serengeti
Aga selline küsimus et kas on väga raske ise poltidest piiki teha nt kuuesed poldid teravaks ja mutrite ja seibidega kinni? On kellegil kogemusi?

Postitatud: 06 Nov 2006, 22:12
Postitas juhe
ma ise pole teinud aga mul sõber tegi endale.tagumise teeb jah nii aga esimesele on parem ikka õigete piikidega -arvan.kokku läx tagakumm maksma koos poltide ja seibide ja mutritega mingi 500.mine aind poodi ja osta poldid ja hakka telekaees puurima ja keerama.seal pole midagi rasket.aga paras nokitsemine.ja peale selle-poldid ikka osta kõvemast materjalist.muidu kulub kiiresti läbi

Postitatud: 06 Nov 2006, 22:27
Postitas Serengeti
eks siis tuleb vist nokitsema hakata. :D

Postitatud: 07 Nov 2006, 00:02
Postitas welz
Mehed! Mis sada krooni rehv te siin räägite. Kroon nael oli eelmine aasta naelutamine koos naelaga ja ühte rehvi läheb 200-300 naela pluss aukude puurimine vist ca 100-200. Võisin ka kalli tegija leida, kuid ega neid eriti valida olegi, sealgi läks aega ja tuli tõsiselt moosida töömehi, et nad selle jama ette võtaksid.

Postitatud: 07 Nov 2006, 00:19
Postitas Aerox70
räägi siis mis naelad panid ja kas oli siis pidamist niipalju et sai normaalselt sõita kah ?

Postitatud: 07 Nov 2006, 08:58
Postitas juhe
aga põhimõtteliselt siis võib minna mingitesse suvalisse rehvivahetus punkti ja kysida naelutuse kohta.kui yhes ei tehta, lähed teise jne :wink: :wink: niikaua käid mööda linna kuni keegi tegema hakkab,ja selleksajaks on juba kevad käes.Kas siis siin foorumis tõesti pole kedagi,kes teax konkreetset kohta Tartus kus seda tööd tehakse :(

Postitatud: 07 Nov 2006, 16:14
Postitas Võnnu
Suzumen kirjutas:
juhe kirjutas:
aga põhimõtteliselt siis võib minna mingitesse suvalisse rehvivahetus punkti ja kysida naelutuse kohta.kui yhes ei tehta, lähed teise jne :wink: :wink: niikaua käid mööda linna kuni keegi tegema hakkab,ja selleksajaks on juba kevad käes.Kas siis siin foorumis tõesti pole kedagi,kes teax konkreetset kohta Tartus kus seda tööd tehakse :(
Ja nii hakkadki käima kui selline tehnika ime nagu telefon on sulle tundmatu :wack: Praegu ei hakka keegi sinu rehvidega tegelema, kuna töökodadel tööd üle pea ja järjekord ukse taga. Mina eile helistasin ühte töökotta sõbrale ning sain vastuseks, et 100EEK rehv (kui jutt käib ainult naastude sisse löömisest).
Äkki saad õelda oma sõbra asukoha, kes teeks siis 100EEK-i rehvi ära????
või telefoni nr-i.

Postitatud: 07 Nov 2006, 19:46
Postitas Serengeti
Et üks küsimus veel et kuidas teie need poldid teravakas tegite kas treipingis või käja peal?

:D

Postitatud: 07 Nov 2006, 19:59
Postitas Whitebalance
Nägin siin küsimust siis kas nendega saab normaalselt sõitta siis vastuseks annaksin selle lehe : http://www.iceroadracing.net/ . Mõtle ja vaata kas see on sinuarvates just selline sõitmine nagu ootad või mitte.. Minuarvates on talvel igatahes väga fun lasta naeltega ringi ;)
Mis sa jamad tee ise !!!

Postitatud: 07 Nov 2006, 20:13
Postitas juhe
Serengeti kirjutas:
Et üks küsimus veel et kuidas teie need poldid teravakas tegite kas treipingis või käja peal?
käia peal ikka.ega nad ei peagi olema nii teravad nagu nõel.saab kodus käepäraste vahenditega ilusti teha.pane käi käima ja lase minna.

Re: :D

Postitatud: 07 Nov 2006, 20:19
Postitas juhe
Whitebalance kirjutas:
Nägin siin küsimust siis kas nendega saab normaalselt sõitta siis vastuseks annaksin selle lehe : http://www.iceroadracing.net/ . Mõtle ja vaata kas see on sinuarvates just selline sõitmine nagu ootad või mitte.. Minuarvates on talvel igatahes väga fun lasta naeltega ringi ;)
Mis sa jamad tee ise !!!
Lõpptulemus vist ongi see et ma panen ise endale ette kah poldid sisse.algul oli plaan et ostan esimese piigi aga ma usun et poltidega esimene on kah ikka väga hea.Tööd ikka sitax vast aga kui tahta siis saab kõike.Võtame pundi kokku ja lähme ostame poldipoed tyhjaks :D :D :D :D :D

Postitatud: 07 Nov 2006, 20:35
Postitas welz
Olles mitu kummivahetuskohta läbi helistanud, jõudsin soovitustega http://www.baltyre.ee vendade juurde, kes siis mul selle töö ette võtsid. Sisse said kaubikunaelad sama sügavale nagu tavalisel autorehvil. Minu puhul siis tegemist krossi ja endurorehviga, mis läksid KTM-ile alla. Ette sai krossirehv Mitas C-17, sest teistel polnud muster nii sügav, et oleks saanud panna naelu. Tagumiseks pisut tagasihoidlikum rehv Mitas E-09. Pidamist krossinaeltega ei tea võrrelda, kuid jäätunud või kinnisõidetud lumega kruusal sai lasta küll pea sajaga. Eks kurvides tuli ettevaatlikum olla ja samuti pidurdamise, gaasi andmisega. Kõige häirivamad on autode sissesõidetud ja jäätunud jäljed, kus hakkab tsiklit külgepidi väänama. Samuti metsavahel traktorite jälgedes püsti püsimine. Kannatas ka hädapärast asfaldil sõita, kuigi krossikummi mustriga esiots hakkas kergelt ujuma. Paksus lumes metsas oli ikka nikerdamist, sest tagumine rehv läks lund täis ja käis ringi. Kui väikegi jälg ees oli, kannatas lasta küll. Ise kaldun nüüd rohkem metsasõitudele ja proovin järgmiseks krossinaelu.

Postitatud: 07 Nov 2006, 21:58
Postitas juhe
kle welz,palju siis maksma läx?

:D

Postitatud: 08 Nov 2006, 13:57
Postitas Whitebalance
Siis te kõik peaksite vict seat lehelt kummid ostma, muidu esimeseks eriti ei oleks võimalus saada !! Sest need kes on seal lehel teinud seda juba aastaid on teinud tohutult katseid, seal oli vict mingi ajalugu ka!! Et nende kummid peavad seal vict oli kõige suurem kiirus 245km/h vastu!! Isetehtud kummide juures tavaliselt hakkab seal 100 kandis juba asi kahtlaseks minema poltidega ja 150 km/h arvatavasti hakkab keegi tagumikku auke laskma, sest inerts on tegelikult sellise hoo peal kohutav ! Oleneb loomulikult kui kõvad mehed need pärnukad on ja kui pikk see maa oleks !! Kujutan ette, et koguaeg peaks nihutama ka seda rada paremale vasakule, sest kohaltminnes oleks vagu ikka päris kole ja viimased peaksid vict ültse abirattada alla panema :D:D..

link

Postitatud: 08 Nov 2006, 14:21
Postitas tsarr

Postitatud: 08 Nov 2006, 15:03
Postitas Serengeti
Aga kui need poldid sealt välja peaks tulema siis peab see kummist ka tyki kaasa võtma ju?? Keegi pidi neid isegi türil tegema vist aga nh nendega sõidetakse jäärada ja eks kiirendusel veits teised tingimused kui nii sama jäärajal sõites kiirused poole suuremad ju kui mitte rohkem.

Postitatud: 08 Nov 2006, 19:34
Postitas .:LiveToRide:.
Mina näiteks tegin esimese krossirehvi pikkade ``plekikruvidega`` . Veel proovida pole jõudnud aga eelmine aasta sai auto rehvid nii tehtud ja terve talv hagu antud aga välja ei tulnud mitte ükski kruvi. Need kruvid on suhteliselt tugevast materjalist ka niiet ei tohiks ära ka kuluda. Paras nikerdamine on aga tulemus on minuarust hea.

Postitatud: 08 Nov 2006, 23:21
Postitas saqants
.:LiveToRide:. kirjutas:
Mina näiteks tegin esimese krossirehvi pikkade ``plekikruvidega`` . Veel proovida pole jõudnud aga eelmine aasta sai auto rehvid nii tehtud ja terve talv hagu antud aga välja ei tulnud mitte ükski kruvi. Need kruvid on suhteliselt tugevast materjalist ka niiet ei tohiks ära ka kuluda. Paras nikerdamine on aga tulemus on minuarust hea.
pikad kruvid panid?palju välja jäi?lihtsalt keerasid kruvi sisse või panid mingit liimi/sillikoni kah?ja mis vanade kruvipeadega tegid,ega ei liiminud nendele kruvipeadele vanat õhukummi?

Postitatud: 08 Nov 2006, 23:45
Postitas .:LiveToRide:.
kruvid jäid välja umbes 1 cm. Igale kruvipeale võib panna silikooni peale või kleepida sisse teise õhukummi katteks. Kõigepealt keerasin ülevalt õige koha pealt kruvi sisse, et rehvi sissepoole jääks märk kuhu kruvi keerata, et ta õigesse kohta läheks.

Postitatud: 13 Nov 2006, 22:26
Postitas Rekkamees
Aga kui jääpiigiga sõites jääb ette mingi lume- ja jäävaba teelõik, kui pikka maad seal kannataks sõita, et rehvile (piikidele) väga hävivalt ei mõjuks? Kaua üldse jääpiik kestab?

Re: kummide naelutamine

Postitatud: 11 Dets 2008, 20:44
Postitas kolka28

Targemad on öelnud, et laipa ei maksa tsurkida...... Ärataks siiski vana teema ülesse!
Ons neid poltidega jääl lendajaid ka üldse ellu jäänud, et saaks kogemusi pajatada? Ennast see teema viimasel ajal väga huvitama hakkanud, sest järvel jää kasvab raisk.
Kas kannatab tavaliste poltidega proovida või on vaja tugevamaid?
Millised nad olema peaks: pikkus ja läbimõõt?
Paljud baikidele sellised peletised alla pressind, millised sõidukogemused?
Plaanis ise ka proovida, aga õpiks vigadest (esialgu teiste omadest ja siis....)


Re:

Postitatud: 11 Dets 2008, 21:34
Postitas mella
Rekkamees kirjutas:

Aga kui jääpiigiga sõites jääb ette mingi lume- ja jäävaba teelõik, kui pikka maad seal kannataks sõita, et rehvile (piikidele) väga hävivalt ei mõjuks? Kaua üldse jääpiik kestab?

Piigi murrab kohe ära. Krossinaelaga saab sõita.
Asfalti võib ju piigiga freesida, aga nende allesjäänud köntidega pole jääl enam erilist pidamist.


Re: Re:

Postitatud: 11 Dets 2008, 22:42
Postitas creativ
mella kirjutas:
Rekkamees kirjutas:

Aga kui jääpiigiga sõites jääb ette mingi lume- ja jäävaba teelõik, kui pikka maad seal kannataks sõita, et rehvile (piikidele) väga hävivalt ei mõjuks? Kaua üldse jääpiik kestab?

Piigi murrab kohe ära. Krossinaelaga saab sõita.
Asfalti võib ju piigiga freesida, aga nende allesjäänud köntidega pole jääl enam erilist pidamist.

mis seal piigil ja krossinaelal vahet on? pikkus, läbimõõt, materjal? kusagil selgitavaid pilte ka üleval ripub?


Re: kummide naelutamine

Postitatud: 11 Dets 2008, 23:04
Postitas mella

otsi biker.ee foorumist. Kunagi oli sama teema koos piltidega ja selgitustega.