Aprilia Pegaso 650 jahutusvedeliku vahetus
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 25 Nov 2006, 17:18
- Tsikkel: Aprilia Caponord
- Asukoht: Rapla
Aprilia Pegaso 650 jahutusvedeliku vahetus
Kas keegi oskab nõu anda, kuidas seda teostada. Teeb nõutuks vedeliku väljalaskmine.
Re: Aprilia Pegaso 650 jahutusvedeliku vahetus
Reginald77 kirjutas:Kas keegi oskab nõu anda, kuidas seda teostada. Teeb nõutuks vedeliku väljalaskmine.
Kas seda tavaliselt ei tehta lõdviku lahti ühendamisega?
Teed nii, lased mootori soojaks, siis paned mootori kinni, ühendad lõdviku lahti ja lased vedelikul välja voolata. Võid korra ka ilma jahutusvedelikuta tööle panna nii 10 sekundiks et pumpaks selle vedeliku sealt välja. Ühendad lõdviku tagasi, paned jahutusvedelikku ülemisest avast sisse ja kork peale. Võib-olla tuleb teha veel ka õhutamist. Et mõned päevad võtad radiaatori korgi pealt ära ja vaatad kas vedelikku on näha, kui kork on eemaldatud. Kui ei ole näha, siis kalla juurde. Ära seda nüüd ainult sooja mootoriga tee! Pole tsiklil varem nii vahetud seda jahutusvedelikku sest pole olnud millel vahetada. Seega mu sellealased teadmised on pärit autodest.
Parimat,
Siller
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 25 Nov 2006, 17:18
- Tsikkel: Aprilia Caponord
- Asukoht: Rapla
Autodel vahetanud vedelikku küll ja pole probleemi. Aprilia mootori puhul teeb nõutuks asjaolu, et paisupaak ja vedelikutaseme näitaja asub allpool radiaatorit, ühesõnaga, vedelikutase on mootori allosas. Mis valemiga see värgindus töötab, aru ei saa. Käisin ka Tallinnas mööda motopoode nõu saamas, kuid konkreetset juttu ei kuulnud.
Vaata siia: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3 ... &start=160
Kasutaja Ronk pakub manuali, ehk on sellest abi
Hans
Kasutaja Ronk pakub manuali, ehk on sellest abi

Hans
V-MAX
Aga paisupaaki viiv voolik on ju radiaatori korgi all/kõrval? Paisupaaki peaks minema vedelik siis kui on vajadus (on piisavalt soojenenud ja paisunud-ei mahu radikasse ära) ja tagasi imetakse ka vedeliku jahtumisel (seega mahu kahanemisel) radikkasse. Lase välja kõige madalamast kohast ja jälgi et sama koguse (vastavalt spetsile) ka hiljem sisse mahutad. Kui paisupaagis tase normis, siis vaheta seal lihtsalt vedelik välja (säilita sama tase).Reginald77 kirjutas:Autodel vahetanud vedelikku küll ja pole probleemi. Aprilia mootori puhul teeb nõutuks asjaolu, et paisupaak ja vedelikutaseme näitaja asub allpool radiaatorit, ühesõnaga, vedelikutase on mootori allosas. Mis valemiga see värgindus töötab, aru ei saa. Käisin ka Tallinnas mööda motopoode nõu saamas, kuid konkreetset juttu ei kuulnud.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Siit saad allalaadida BMW F-650 remondiga seotud DVD-d(mees vahetab rattal kõikvõimalike vidinaid ja lisab omapoolseid kommentaare). Mootorid Apriliaga peaaegu identsed(rotax).
http://faq.f650.com/dvd/index.htm
Ehk on abi!
http://faq.f650.com/dvd/index.htm
Ehk on abi!
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 25 Nov 2006, 17:18
- Tsikkel: Aprilia Caponord
- Asukoht: Rapla
Tere,
Pegasol on jahutusvedeliku pumba all, mootori vasakul all osas, 6 läbim polt.(See peaks olema ainuke polt mis suunatud alla) See ongi kõige madalam punkt mootoril. Kinnikeeramisel oli vist 6 Nm, vask tihend vaheta ära.
Valamisel kalluta natuke ratast vasakule ning vala süsteem täis. Minul ei ole ühtegi probleemi tekkinud veel sellega. Esimene mootori töötemperatuuri ajamine ning jahutamine ja ongi kõik paigas, tuleb veel paisupaagis tase sättida ning vahetatud ta ongi.
Kui mingeid küsimusi veel on Pegaso kohta(kui ta just Strada ei ole) on siis alati võid ühendust võtta.
Pegasol on jahutusvedeliku pumba all, mootori vasakul all osas, 6 läbim polt.(See peaks olema ainuke polt mis suunatud alla) See ongi kõige madalam punkt mootoril. Kinnikeeramisel oli vist 6 Nm, vask tihend vaheta ära.
Valamisel kalluta natuke ratast vasakule ning vala süsteem täis. Minul ei ole ühtegi probleemi tekkinud veel sellega. Esimene mootori töötemperatuuri ajamine ning jahutamine ja ongi kõik paigas, tuleb veel paisupaagis tase sättida ning vahetatud ta ongi.
Kui mingeid küsimusi veel on Pegaso kohta(kui ta just Strada ei ole) on siis alati võid ühendust võtta.
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Honda AT RD07
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.