Aprilia Pegaso 650 jahutusvedeliku vahetus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Reginald77
Postitusi: 14
Liitunud: 25 Nov 2006, 17:18
Tsikkel: Aprilia Caponord
Asukoht: Rapla

Aprilia Pegaso 650 jahutusvedeliku vahetus

Lugemata postitus Postitas Reginald77 »

Kas keegi oskab nõu anda, kuidas seda teostada. Teeb nõutuks vedeliku väljalaskmine.

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Aprilia Pegaso 650 jahutusvedeliku vahetus

Lugemata postitus Postitas Siller »

Reginald77 kirjutas:
Kas keegi oskab nõu anda, kuidas seda teostada. Teeb nõutuks vedeliku väljalaskmine.

Kas seda tavaliselt ei tehta lõdviku lahti ühendamisega?
Teed nii, lased mootori soojaks, siis paned mootori kinni, ühendad lõdviku lahti ja lased vedelikul välja voolata. Võid korra ka ilma jahutusvedelikuta tööle panna nii 10 sekundiks et pumpaks selle vedeliku sealt välja. Ühendad lõdviku tagasi, paned jahutusvedelikku ülemisest avast sisse ja kork peale. Võib-olla tuleb teha veel ka õhutamist. Et mõned päevad võtad radiaatori korgi pealt ära ja vaatad kas vedelikku on näha, kui kork on eemaldatud. Kui ei ole näha, siis kalla juurde. Ära seda nüüd ainult sooja mootoriga tee! Pole tsiklil varem nii vahetud seda jahutusvedelikku sest pole olnud millel vahetada. Seega mu sellealased teadmised on pärit autodest.

Parimat,
Siller

Teema algataja
Reginald77
Postitusi: 14
Liitunud: 25 Nov 2006, 17:18
Tsikkel: Aprilia Caponord
Asukoht: Rapla

Lugemata postitus Postitas Reginald77 »

Autodel vahetanud vedelikku küll ja pole probleemi. Aprilia mootori puhul teeb nõutuks asjaolu, et paisupaak ja vedelikutaseme näitaja asub allpool radiaatorit, ühesõnaga, vedelikutase on mootori allosas. Mis valemiga see värgindus töötab, aru ei saa. Käisin ka Tallinnas mööda motopoode nõu saamas, kuid konkreetset juttu ei kuulnud.
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Vaata siia: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3 ... &start=160

Kasutaja Ronk pakub manuali, ehk on sellest abi :?:

Hans
V-MAX
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Reginald77 kirjutas:
Autodel vahetanud vedelikku küll ja pole probleemi. Aprilia mootori puhul teeb nõutuks asjaolu, et paisupaak ja vedelikutaseme näitaja asub allpool radiaatorit, ühesõnaga, vedelikutase on mootori allosas. Mis valemiga see värgindus töötab, aru ei saa. Käisin ka Tallinnas mööda motopoode nõu saamas, kuid konkreetset juttu ei kuulnud.
Aga paisupaaki viiv voolik on ju radiaatori korgi all/kõrval? Paisupaaki peaks minema vedelik siis kui on vajadus (on piisavalt soojenenud ja paisunud-ei mahu radikasse ära) ja tagasi imetakse ka vedeliku jahtumisel (seega mahu kahanemisel) radikkasse. Lase välja kõige madalamast kohast ja jälgi et sama koguse (vastavalt spetsile) ka hiljem sisse mahutad. Kui paisupaagis tase normis, siis vaheta seal lihtsalt vedelik välja (säilita sama tase).
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

kultz

Lugemata postitus Postitas kultz »

Siit saad allalaadida BMW F-650 remondiga seotud DVD-d(mees vahetab rattal kõikvõimalike vidinaid ja lisab omapoolseid kommentaare). Mootorid Apriliaga peaaegu identsed(rotax).
http://faq.f650.com/dvd/index.htm
Ehk on abi!

Teema algataja
Reginald77
Postitusi: 14
Liitunud: 25 Nov 2006, 17:18
Tsikkel: Aprilia Caponord
Asukoht: Rapla

Lugemata postitus Postitas Reginald77 »

läksin kergemat teed ja mõõtsin ära jahutusvedeliku temperatuuritaluvuse, on kuskile -20 kanti ja esialgu jääb see vedelik vahetamata. Panin ka need DVD -d tirima, seal ehk tehakse puust ja punaseks.
Kasutaja avatar

Erz
Postitusi: 87
Liitunud: 02 Dets 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn / XRV750

Lugemata postitus Postitas Erz »

Tere,
Pegasol on jahutusvedeliku pumba all, mootori vasakul all osas, 6 läbim polt.(See peaks olema ainuke polt mis suunatud alla) See ongi kõige madalam punkt mootoril. Kinnikeeramisel oli vist 6 Nm, vask tihend vaheta ära.
Valamisel kalluta natuke ratast vasakule ning vala süsteem täis. Minul ei ole ühtegi probleemi tekkinud veel sellega. Esimene mootori töötemperatuuri ajamine ning jahutamine ja ongi kõik paigas, tuleb veel paisupaagis tase sättida ning vahetatud ta ongi.
Kui mingeid küsimusi veel on Pegaso kohta(kui ta just Strada ei ole) on siis alati võid ühendust võtta.
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”