Kuidas saada kriimustatud sumps uuesti läikima?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Kuidas saada kriimustatud sumps uuesti läikima?
Olen kuulnud pastadest ja mingi niisama hõõrumisest.
Äkki keegi räägib asjast lähemalt, vajaks midagi, mida pidepunktina võtta.
-
- Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
http://sandrew.pri.ee/Taavi%20Area%2051 ... kt/177.jpg
CY-50(müügiks sai ostetud) /
Aga võibolla teema algatajale sellest piisab? Poleeritud kriim ei tohiks enam eriti saasta külge võtta ja palju seda sumpsi ikka luubiga uuritakse...bash kirjutas:Kriimustus on üsna lai mõiste. Kui sul ikka mingid parajad vaod seal on siis, neid "kriimustusi" sa ikka välja ei poleeri. Poleerid selle vao läikima lihtsalt.
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
- Tsikkel: KTM 1290SAR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
-
Teema algataja

Aga kuidas on roostetäppidega? Mitte laigud vaid pisikesed täpid. Nendest vist niisama lahti ei saa, onju?
Ja kuule hr. oma_jope. Ära aja siin siis mingit mõttetust taga. Kah asi sellest fookusest, mina sain nt täitsa pildist aru.
Teeme nii?
-
Teema algataja
Aga osta kusagilt ehitus poest näiteks selline trelli ots kuhu läheb karukeel otsa sellega väga hea lasta. Liiva paber kriibib ära aga karukeel peaks ilusti läikima lööma selle sumpa sul.joker kirjutas:Hmn, ma päris liivapaberitega kallale veel ei lähe, proovin karukeelega nühkida, kui järjepidevust jätkub.
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
- Tsikkel: KTM 1290SAR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
-
Teema algataja
päikesemasin kirjutas:See 2000 on tegelikult mõeldud plastiku ja pahtli kohtade viimaseks lihvimiseks veega. Et see 2000 on lihtsalt kõige odavam ja kiirem variant roostetäppide likviteerimiseks.
See 2000 on mõeldud tegelikult, kui auto või mota on värvitud, siis laki sisse jääb vahest tolmukübemeid, mis ennast püsti ajavad. Nende maha nühkimiseks klotsiga on 2000 mõeldud. Ükski loll ei nühi 2000 pahtlit või plastikut. Kunagi autosid värvitud 5a, sealt ka teadmised.
Samas enda motal on samuti sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] ots kriimustatud, aga seal pastaga vist ei tee enam midagi. Tuleb uuesti kroomimisse viia.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.