1. leht 1-st
Jawa 638 karpa 634-le
Postitatud: 30 Dets 2006, 21:17
Postitas Panthera
on siis selline küsimus -> kas keegi on jawa 638 karpa 634-le külge kruvinud ? mul on jawa 634 (78.a) ning peal on seda tüüpi karpa, mis tahab vändast käivitamisel kallutamist ... mulle see kallutamise värk eriti ei istu seega tahaks välja vahetada ... kuna 638 on 634-ga suht sarnane mõtlesin, et ehk on selline asi võimalik...

Postitatud: 30 Dets 2006, 21:45
Postitas mella
Kõigepealt - 634 karpa ei taha (ega pole kunagi ka tahtnud) käivitamisel kallutamist. Sul on seal miski kala.
638 karpa on teistuguse kinnitusega.
Postitatud: 30 Dets 2006, 22:20
Postitas Panthera

vaatasin järgi .. kala ei ole ... aga kallutamist tahab küll...
638 karpa kinnitub silindri külge ju vahetükiga...
Postitatud: 30 Dets 2006, 23:04
Postitas unimüts
Panthera kirjutas:
vaatasin järgi .. kala ei ole ... aga kallutamist tahab küll...
638 karpa kinnitub silindri külge ju vahetükiga...
Kusjuures see kallutamise teema on igati tuttav. Mälu järgi tahtis 634 saada talve perioodil paremale kallutamist ja 360 vasakule. Või oli vastupidi enam ei mäletagi. Igavene tüütu teema. Probleemile lahendust ei leitud meil.
638 karpa on jah vahetükiga. Kuid see vahetükk koosneb kummitükist mille peal on koonusega plekk. Neid annab eemaldada karpa küljest. Seega 634le on väga edukalt pandud 638 karpa.
Postitatud: 30 Dets 2006, 23:39
Postitas Kasjok
unimüts kirjutas:Mälu järgi tahtis 634 saada talve perioodil paremale kallutamist ja 360 vasakule. .
Päris masendav on minna sõitma, kui tead et pead ennem rullima tsiklit täistiiru mööda maad

Postitatud: 30 Dets 2006, 23:51
Postitas mella
mul oli 634 pea 10 aastat ja käivitamisel polnud kordagi vaja kusagile kallutada.
Postitatud: 31 Dets 2006, 00:02
Postitas kõrtsmikumolu
Mina jälle ei saand oma Jawat muidu käima kui pidin käratama: "Käivitu vana mära!".
Linnas oli vahest päris piinlik

Postitatud: 31 Dets 2006, 00:08
Postitas Panthera
Aitähh.... sain vastuse...

Postitatud: 31 Dets 2006, 06:02
Postitas agent007
Ma ei hakka uut teemat tegema. Kirjutan oma probleemi siiasamasse. Mul on selline probleem, et masin ei tõmmanud ise peale kütet. Muidugi karpa regull oli niikuinii paigast ära. Kas keegi saaks kirjutada väheke 638 karpast. Noh, et kuidas seda reguleerida?
Postitatud: 31 Dets 2006, 11:36
Postitas zod
agent007 kirjutas:Ma ei hakka uut teemat tegema. Kirjutan oma probleemi siiasamasse. Mul on selline probleem, et masin ei tõmmanud ise peale kütet. Muidugi karpa regull oli niikuinii paigast ära. Kas keegi saaks kirjutada väheke 638 karpast. Noh, et kuidas seda reguleerida?
http://www.ranock.com/show_notes.php?id=23
http://www.roker.kiev.ua/techinfo/638/carb.htm
ise sain sealt kasuliku näpunäite käivitamisel dreenikanali sõrmega sulgemiseks - läheb 3x paremini käima! nüüd kui tõstsin veidi bensutaset siis soojemate ilmadega käivitub niisamagi paarist löögist.
aga ikkagi tunnen puudust uputusest mida pole veel viitsinud 2928'le aretada.
edit: oskab keegi seletada milleks seda kallutamist 634'l vaja oli? bens valgub sedasi otse sisselaskekanalisse?
Postitatud: 31 Dets 2006, 11:42
Postitas Panthera
ma just eelmine päev otsisin lahendust enda murele, aga ei midagi ... samas otsingut kasutades leidsin sinu küsimusele vastuse....
vaata otsingust ... veic aega läheb aga peaksid üles leidma küll...
edu...
Postitatud: 01 Jaan 2007, 15:35
Postitas timoriik
kallutamisest kuulen küll esmakordselt, ise sai kunagi enne süüte sisse keeramist paar korda ette löödud. süüde sisse ja läks laksust.
Postitatud: 02 Jaan 2007, 08:33
Postitas Tsikkelröövel
"...paremale kallutamist ja 360 vasakule..."
Mida asja? Iial pole midagi kallutanud. Kaks laksu ette, siis süüde sisse ja voila! Kui masin vähegi korras on.
Postitatud: 02 Jaan 2007, 09:20
Postitas Freaksmart
634 EI OLE VAJA kuhugi kallutada!!! Kümned tuhanded läbitud kilomeetrid on seda tõestanud. Kui sul muul viisil käima ei lähe, järelikult otsi viga karbussis.
638 karpat 634`le on täitsa võimlaik paigaldada. Olen näinud selliseid ümberehitatud masinaid.