Jawa 638 karpa 634-le
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Jawa 638 karpa 634-le
on siis selline küsimus -> kas keegi on jawa 638 karpa 634-le külge kruvinud ? mul on jawa 634 (78.a) ning peal on seda tüüpi karpa, mis tahab vändast käivitamisel kallutamist ... mulle see kallutamise värk eriti ei istu seega tahaks välja vahetada ... kuna 638 on 634-ga suht sarnane mõtlesin, et ehk on selline asi võimalik... 

-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
- Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa
Panthera kirjutas:vaatasin järgi .. kala ei ole ... aga kallutamist tahab küll...
638 karpa kinnitub silindri külge ju vahetükiga...
Kusjuures see kallutamise teema on igati tuttav. Mälu järgi tahtis 634 saada talve perioodil paremale kallutamist ja 360 vasakule. Või oli vastupidi enam ei mäletagi. Igavene tüütu teema. Probleemile lahendust ei leitud meil.
638 karpa on jah vahetükiga. Kuid see vahetükk koosneb kummitükist mille peal on koonusega plekk. Neid annab eemaldada karpa küljest. Seega 634le on väga edukalt pandud 638 karpa.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...
Päris masendav on minna sõitma, kui tead et pead ennem rullima tsiklit täistiiru mööda maadunimüts kirjutas:Mälu järgi tahtis 634 saada talve perioodil paremale kallutamist ja 360 vasakule. .

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
http://www.ranock.com/show_notes.php?id=23agent007 kirjutas:Ma ei hakka uut teemat tegema. Kirjutan oma probleemi siiasamasse. Mul on selline probleem, et masin ei tõmmanud ise peale kütet. Muidugi karpa regull oli niikuinii paigast ära. Kas keegi saaks kirjutada väheke 638 karpast. Noh, et kuidas seda reguleerida?
http://www.roker.kiev.ua/techinfo/638/carb.htm
ise sain sealt kasuliku näpunäite käivitamisel dreenikanali sõrmega sulgemiseks - läheb 3x paremini käima! nüüd kui tõstsin veidi bensutaset siis soojemate ilmadega käivitub niisamagi paarist löögist.
aga ikkagi tunnen puudust uputusest mida pole veel viitsinud 2928'le aretada.
edit: oskab keegi seletada milleks seda kallutamist 634'l vaja oli? bens valgub sedasi otse sisselaskekanalisse?
Viimati muutis zod, 31 Dets 2006, 11:42, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
634 EI OLE VAJA kuhugi kallutada!!! Kümned tuhanded läbitud kilomeetrid on seda tõestanud. Kui sul muul viisil käima ei lähe, järelikult otsi viga karbussis.
638 karpat 634`le on täitsa võimlaik paigaldada. Olen näinud selliseid ümberehitatud masinaid.
638 karpat 634`le on täitsa võimlaik paigaldada. Olen näinud selliseid ümberehitatud masinaid.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.