ktm exc six days erinevused "tava-exc"-ga
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 177
- Liitunud: 27 Mai 2006, 14:59
- Asukoht: Here, There And Everywhere
ktm exc six days erinevused "tava-exc"-ga
äkki keegi oskab öelda, mille poolest "six days" mudel tavalisest exc-st erineb?
täpsemalt see ratas siin
http://www.motoscout24.autoscout24.de/P ... biwbgidwgw
ette tänades...
täpsemalt see ratas siin
http://www.motoscout24.autoscout24.de/P ... biwbgidwgw
ette tänades...
ei ole nendesse erinevustesse süüvinud aga
www.ktmtalk.com
leiad vast oma küsimusele vastuse.
2001 mudeliaasta 520 400 sx exc ostul tuleks kindlasti veenduda et vahetatud on nukkvõlli laagrid kuna tehases sattus käiku praakpartii mingeid taiwanis valmistatuid. veendusin oma 2001a 520sx mootorit lahti võttes et nii see ongi. 1800 km läbinud rattal loksusid nukalaagrid juba oluliselt ja mingi aja pärast oleks kuulid arvatavasti karteris ringi seigelnud. laagripoest leitud skf-d on kindlasti hea asendus. olen kuulnud et need laagrid paigaldatakse koos plastmasskaitsega et lagunemise korral kuulid mootorisse ei kukuks aga küsimus on sellisel juhul kuidas laager sellisel juhul õlitust saab, ehk teab keegi seda täpsemalt ja võib kommenteerida.
teine ja veelgi olulisem seik on see et nukkvõlli hammasrattal asuv autodekompressori piirajapolt on tehases kinnitatud plastmassstopperiga mutriga mis ennast iseeneslikult lahti kerib. ka selles veenudusin ise ja veendun aina edasi sest juba kuu aega ootan tasakaalustusvõlli ja võllikäitus hammasratast mis selle sama poldi poolt rikutud sai. ei ole just odav. 2002 aasta mudelil kinnitati piirajapoldi mutter ilma plastmassstopperita, lihtsalt keermeliimiga ja veelgi uuematel on piiraja hammasrattaga ühes tükis.
manuaalil järgi hooldatud selle aasta rattal peaks need vead vast juba kõrvaldatud olema aga parem karta kui kahetseda.
ühtlasi oleks teretulnud kommentaarid. mida olete oma ktm juures parandanud? mis on saba andnud? mida tasub jälgida? saaks selgeks tüüpvead ja ühel heal päeval tahaks näha tehase reageerimist oma inseneride vigadele sest "normaalsed " firmad peaksid sellised vead parandama oma kulul või siis tegema vigadest põhjustatud varuosade soetamise soodsamaks. tehkem ennast kuuldavaks.
www.ktmtalk.com
leiad vast oma küsimusele vastuse.
2001 mudeliaasta 520 400 sx exc ostul tuleks kindlasti veenduda et vahetatud on nukkvõlli laagrid kuna tehases sattus käiku praakpartii mingeid taiwanis valmistatuid. veendusin oma 2001a 520sx mootorit lahti võttes et nii see ongi. 1800 km läbinud rattal loksusid nukalaagrid juba oluliselt ja mingi aja pärast oleks kuulid arvatavasti karteris ringi seigelnud. laagripoest leitud skf-d on kindlasti hea asendus. olen kuulnud et need laagrid paigaldatakse koos plastmasskaitsega et lagunemise korral kuulid mootorisse ei kukuks aga küsimus on sellisel juhul kuidas laager sellisel juhul õlitust saab, ehk teab keegi seda täpsemalt ja võib kommenteerida.
teine ja veelgi olulisem seik on see et nukkvõlli hammasrattal asuv autodekompressori piirajapolt on tehases kinnitatud plastmassstopperiga mutriga mis ennast iseeneslikult lahti kerib. ka selles veenudusin ise ja veendun aina edasi sest juba kuu aega ootan tasakaalustusvõlli ja võllikäitus hammasratast mis selle sama poldi poolt rikutud sai. ei ole just odav. 2002 aasta mudelil kinnitati piirajapoldi mutter ilma plastmassstopperita, lihtsalt keermeliimiga ja veelgi uuematel on piiraja hammasrattaga ühes tükis.
manuaalil järgi hooldatud selle aasta rattal peaks need vead vast juba kõrvaldatud olema aga parem karta kui kahetseda.
ühtlasi oleks teretulnud kommentaarid. mida olete oma ktm juures parandanud? mis on saba andnud? mida tasub jälgida? saaks selgeks tüüpvead ja ühel heal päeval tahaks näha tehase reageerimist oma inseneride vigadele sest "normaalsed " firmad peaksid sellised vead parandama oma kulul või siis tegema vigadest põhjustatud varuosade soetamise soodsamaks. tehkem ennast kuuldavaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 177
- Liitunud: 27 Mai 2006, 14:59
- Asukoht: Here, There And Everywhere
see on hea uudis et regamise eest raha ei küsitamayhem kirjutas:arvan et kui on huvi asjasse süüvida ei ole ka regamine ületamatu probleem, raha keegi ei küsi spämmi pole ka sealt saanud ja tegemist on minuteada suurima ktm foorumiga.

SMTP protocol failure!
Host: mail.ktmtalk.com
Invision Power Board Error: Could not open a socket to the SMTP server
Check your SMTP settings from the admin control panel.
Eks ma millalgi panen Mozilla kinni ja proovin IE-ga aga esimene mulje on pehmelt öeldes nigel.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.