Millist bensiini valida Banditile
Moderaator: Moded
-
KUMM
Teema algataja
Millist bensiini valida Banditile
Tere.
Selline huvitav küsimus, et millist bensiini soovitate 2004a. suzuki banditile (600), kas 95 või 98. Endal hakkab otsa saama ostja poolt kaasa saadud paagitäis bensiini ja kuna ei leia kuskilt mingit märguannet millist sisse kallata siis ootaks targemate soovitusi ja arvamusi. (Ega siin palju variante vist pole)
Selline huvitav küsimus, et millist bensiini soovitate 2004a. suzuki banditile (600), kas 95 või 98. Endal hakkab otsa saama ostja poolt kaasa saadud paagitäis bensiini ja kuna ei leia kuskilt mingit märguannet millist sisse kallata siis ootaks targemate soovitusi ja arvamusi. (Ega siin palju variante vist pole)
-
Oil-Cooled
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
-
motoratsutaja
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
-
Oil-Cooled
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
-
SigSauer
Teema algataja
98 on kõrgem põlemis temeratuur ja seega põletab ka mootori puhtamaks, kuigi uuematel tsiklitel seda viga ei tohiks olla et midagi peaks ära tahmama. Vanade tsiklitega mille aastaarv jääb alla 1985a
soovitaks 95-ga sõita. Kuna 98-ga võivad klapid sisse põleda.
DL 1000 on jälle selline viga küljes, et kui 98 bensiiniga sõita siis hakkab "potsuma" just ühtlase sõidu juures.
N:kolmanda käiguga sõita ca 3000 rpm -iga.
95-ga sõites seda probleemi pole.
Muidu gixxer käib 98-paremini. Tundub et jahedamate ilmadega käivitub paremini jne. A eks need eestis müüdavad bensiinid ole ka sellised, et pärast tankimist tuleks paaki nuusutada. Kas mitte sealt tanklast sulle diislit ei lastud
soovitaks 95-ga sõita. Kuna 98-ga võivad klapid sisse põleda.
DL 1000 on jälle selline viga küljes, et kui 98 bensiiniga sõita siis hakkab "potsuma" just ühtlase sõidu juures.
N:kolmanda käiguga sõita ca 3000 rpm -iga.
95-ga sõites seda probleemi pole.
Muidu gixxer käib 98-paremini. Tundub et jahedamate ilmadega käivitub paremini jne. A eks need eestis müüdavad bensiinid ole ka sellised, et pärast tankimist tuleks paaki nuusutada. Kas mitte sealt tanklast sulle diislit ei lastud
-
ciklimeez
Teema algataja
-
Oil-Cooled
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
ma arvan et need käivitusprobleemid teil seal ei tule mitte sellest et bensiin on 95 vaid et lisandid mis Eestis bensiini sisse pannakse pole päris need nagu peab. USAs bensiinil pidi ka olema lisandid mis suht kiiresti moodustavad mingi lima karbussides, kui tsikkel mingi aeg seisab.
Kui su tsiklil on nii kõrge kompressioon et 95-e ei kannata siis sa kuuled seda, mootor hakkab "plõksuma", detonatsioonid silindrites toimuvad valel ajal.
Enamuse lääne tsiklite manualis on minuteada RON 91 miinimumiks pandud.
Kui su tsiklil on nii kõrge kompressioon et 95-e ei kannata siis sa kuuled seda, mootor hakkab "plõksuma", detonatsioonid silindrites toimuvad valel ajal.
Enamuse lääne tsiklite manualis on minuteada RON 91 miinimumiks pandud.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Viimasel ajal enamasti ikka on. Millise oktaaniarvuga bensiini kasutada, sõltub aga mootori surveastmest. Ja enne, kui hakata bensiini oktaaniarvu kahtlustama, võiks ikka küttesegu koostise ka üle kontrollida (s.t. uurige karbussi või mis vidin kellelgi seal parajasti on).Oil-Cooled kirjutas:Kui Eestis saad oleval euro95-el on ikka päriselt RON 95
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.