Madala oktaanarvuga küte

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Madala oktaanarvuga küte

Lugemata postitus Postitas Jack »

Küsimus siis selline, et millise bensiiniga emmimehed oma rattaid joodavad. Eestis vist enam 76te ei müüda? Kas on olemas mingi löga millega oktaanarvu alla saab (peale diisliga segamise), kui on, siis kust saab?
Asi nimelt selles, et sain oma motoprojekti :D (Dnepri, Urali ja M 72 ristsugutis) ka valmis ja isegi ülevaatuse tehtud. Nüüd tahaks sõita, teadjamehed aga räägivad, et eurobena pidada kolbidele- klappidele pahasti mõjuma. Sõita aga tahaks rohkem kui nädalakese :cry:
Harva kodus
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

eh jah, see küte on nigu on...91euroga tangin...95E ei soovita, väokese surveastme tõttu põleb aeglaselt
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

ehk on OT, aga sama mure on ennegi aktuaalne olnud. Kas neid vanu emmilisi forssida ei saa? Pean silmas surveastme tõstmist. Võib olla on põlemiskambris piisavalt mahtu, et kasvõi pead allapoole saaks freesida, või mis iganes. Siis peaks saama 95-ga muretult podistada. Ise ei ole ühtegi emmilist seestpoolt näinud....
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

N
Postitusi: 258
Liitunud: 08 Mär 2004, 20:03
Asukoht: Mähe

Re: Madala oktaanarvuga küte

Lugemata postitus Postitas N »

Jack kirjutas:
Kas on olemas mingi löga millega oktaanarvu alla saab (peale diisliga segamise), kui on, siis kust saab?
Selline löga on tõesti olemas. Torpedo just hiljuti ostis oma mosse jaoks. Pingutasin oma mälu, aga löga nimi mul meelde ei tule, aga hind oli selline, et bensu liiter läheb umbes 1 krooni võrra kallimaks.
A saada Torpedole erasõnum ja küll ta sulle täpsemalt seletab mis nimi ja kus müüakse.

Walter
Postitusi: 11
Liitunud: 27 Juul 2004, 21:09
Tsikkel: XTZ750

Lugemata postitus Postitas Walter »

mina kasutan vanadel venemasinatel 92. siiamaani on kõik ilusti töödanud ja tööd jätkanud.
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

spinna kirjutas:
ehk on OT, aga sama mure on ennegi aktuaalne olnud. Kas neid vanu emmilisi forssida ei saa? Pean silmas surveastme tõstmist. Võib olla on põlemiskambris piisavalt mahtu, et kasvõi pead allapoole saaks freesida, või mis iganes. Siis peaks saama 95-ga muretult podistada. Ise ei ole ühtegi emmilist seestpoolt näinud....
urali vist ei saa niimoodi forssida, klapid tulevad kolvipõhjale liiga lähedale...selleks tuleks suurem ümberehitus teha
ainus võimalus 95E puhul süüde varasemaks tsipa (kõhutunne ütleb kui palju :) ) ja mitte pikalt kõrgetel pööretel põletada :?
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

spinna kirjutas:
ehk on OT, aga sama mure on ennegi aktuaalne olnud. Kas neid vanu emmilisi forssida ei saa? Pean silmas surveastme tõstmist. Võib olla on põlemiskambris piisavalt mahtu, et kasvõi pead allapoole saaks freesida, või mis iganes. Siis peaks saama 95-ga muretult podistada. Ise ei ole ühtegi emmilist seestpoolt näinud....
urali vist ei saa niimoodi forssida, klapid tulevad kolvipõhjale liiga lähedale...selleks tuleks suurem ümberehitus teha
ainus võimalus 95E puhul süüde varasemaks tsipa (kõhutunne ütleb kui palju :) ) ja mitte pikalt kõrgetel pööretel põletada :?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”