Üle 40 ei võta

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Bensunäidik

Üle 40 ei võta

Lugemata postitus Postitas Bensunäidik »

Tere, siukene mure siis, et mul on roller. Hiina roller, mis ei ole just kõige paremas korras, eriti gondlite suhtes, aga mootor peaks olema tip top.

Kunagi lollist peast sai siis pöördeid krutitud, asuvad karburaatori küljes.
Ja siis järsku ei hakanud ta üle 40 võtma. Tavaliselt võtab ta 70km tunnis väga vabalt välja. Aga nüüd ei.

Ja nüüd läks asi veel hullemaks. Ei lähe üle 35.

Kui gaasi põhja lasta, siis ta hakkab kiirust maha võtma, kuni seisma jääb. Gaas põhja läheb, siis hakkab mingi imelik hääl mootoris, nagu tahaks seisma jääda, kui niisama väikse gaasiga sõita (25) siis ei tee ta teist nägugi, rohkem aga mitte! Karburaator sai võetud iga pisidetailini juppideks, sai pandud uus bensiinifilter, sai pandud uus küünal, kuid ei midagi! Võibolla on asi selles, et kui mul oli õlipaagikork katki, siis ma sõitsin sellega natukene, kuigi õli oli mootoris täiesti olemas! Panin korraks ilma õlita käima! Kas sellised sümptomid võivad olla ka siis, kui on kolb ja silinder läbi? Või peab uue karburaatori üldse ostma?
Kas igasugused karburaatorid sobivad igasugustele rolleritele? Näiteks kui ma tahan osta dollerto 21mm vms karpat, kas on võimalus, et see ei lähe mu rollerile peale? Kas peab ikka täiesti täpne värk olema? Kust saaks hiinakale tuuningjuppe, kui läbi microgrupi ei saa?
Roller on b08 nimega, microgrup.ee

Head õhtut, kallid foorumlased!
Kasutaja avatar

nael
Postitusi: 189
Liitunud: 08 Mai 2005, 12:06
Asukoht: Põlva

Lugemata postitus Postitas nael »

21mm karpat originaal hiinakale , täiesti mõtetu ütleks , see rohkem midrace ja high end värk. Ilma õlita käimapanek küll mootorile head ei tee , kas peale pöörete või segu kruttimist läks kohe halvemaks? äkki kruttisid segu väga paigast ja nüüd enam liikuda ei taha. Eriti ei oska aidata , mõõda kompressioon äkki ära :)

Teema algataja
Bensunäidik

Lugemata postitus Postitas Bensunäidik »

kõik peaks korras olema, peale segu ja selle pöörde, aga ei tea, kuidas seda korda ka teha :oops: Kompressiooni mõõtmis vahendit ei ole, kahjuks.
Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas makuke »

sul on segu liiga rikas, seega keera segukruvi täitsa kinni ja proovi siis. Kui on parem, siis hakak vaikselt segu lahti keerama. Sama jama esineb ka siis ,kui oled sportõhufiltri pannid või üldse selle ära võtnud.

Teema algataja
Bensunäidik

Lugemata postitus Postitas Bensunäidik »

Õhufiltriga ei ole mingit jama. Praegult on see roller ühe sõbra käes, kes üritab midagi korda saata... Kuigi ma ei usu, et segukruvi liiga rikas on...

KrossiHimuline
Postitusi: 152
Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
Tsikkel: -

Lugemata postitus Postitas KrossiHimuline »

Äkki oli see ''pöörete kruvi'' hoopis segukruvi.. Arvan ka, et segu on liiga rikas (liigselt bensiini) Alati kui segukruvi näppima hakkad loe mitu keerdu täiesti sisse on.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Selle mootori segukruvi tehaseasend on sissekeeratud asendist kolm pööret väljapoole. Nii peaks roller käivituma ja töötama probleemideta.
Kas paagi vaakumkraan ikka piisavalt bensiini peale annab? Hiinakatel vaakumkraan võib jamada küll. Kas karburaatori membraan(segusiibri) on terve? Selle mootori juhend on teemas Mootorite skeemid. Baotiani all.
Ilma õlita käima :shock: Ära nii enam tee. Kaua ta sul kuivalt käis?
Enne, kui üldse midagi kruttima hakkad võiks ikka selgeks teha mida krutite.

Teema algataja
Bensunäidik

Lugemata postitus Postitas Bensunäidik »

Segukruvi - mul on häbi, aga kus see on? On see see suur kullast jubin, mis on karburaatori küljes, ja mida tuleb välja keerata tavalise kruvikeerajaga?
Vaakumkraaniga ma ei tea, kuidas lood on, aga seal on mingi ilgelt keeruline süsteem, et kui sisse puhud, siis ei juhtu mitte midagi, õhk ei lähe läbi, aga see peakski nende pilusilmade süsteem olema.
Membraanist ma kahjuks ei tea midagi, aga väljastpoolt on karburaator täiesti terve ja töökorras! Tšekkan selle mootori skeemi üle, kuid ei usu, et midagi kasulikku sealt leian, kuna mootor peaks olema terve!

Jah, panin ilma õlita käima...:( No ikka mingi 30 sekki käis võibolla.
Jah, palun vabandust, et niisama segan, kuid olen sellel alal alles algaja, pole kellegi pealt õppida ja raamatuid ja muud sellist stuffi mul ka ei ole!

Kas kolb ja silinder võivad olla läbi?
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

See 4T mootor. Ma sain aru, et sõitis ilma õlipaagi korgita mitte õlita ja korra käivitas õlita. Sellel kõik võllid kuullaagritel, ei usu et midagi rikkus.
Karpa näppimise käigus võisid segukruvid liiga kõvasti sissekeerata ja midagi rikkuda.

Microgrupp
Postitusi: 145
Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Microgrupp »

Kas vahe on ka tunda sooja ja külma mootori korral? Kas külmana nagu enam-vähem liigub? Lase mootor soojaks ja vaata kuidas mootor hargil lippab, oota kuni mingi 5 minuti pärast pooma hakkab. Seejärel võta õhufiltril kaan pealt ja filterelement eest. Kas nüüd suurendatud õhukogusega hakkas mootor suisa lendama? Ühel eksemplaril nägin ise kuidas tahho näitas 12t ja pill tahtis hargilt "lendu" minna (siit ka kinnitus, et minu Cdi-d on piiramata ja jooksevad serdi järgi 12t välja). Kui on samad sümptomid, siis saab mootor liiga palju kütust kätte: normaaloludes hakkab üle ujutama ja pooma, ilma filtrita aga suisa lendama. Tollel pillil näppis (tuunis) ka keegi (täiskasvanu) karpat, aga nüüd pill samuti jukerdab, küsimuse peale "mida tegid" tuli vastuseks "ei midagi", nüüd üritame seda pilli uuesti jooksma saada.

30 seki ei tohiks laagritele küll tõesti midagi veel teha aga survet mõõdaks küll: mine tea äkki suutsid põletada "rally" seades kimudes rõngad ära? Ma ei usu, et 30 sek õlita suutis kolvi ja rõngad rikkuda, kui see siiski nii on, siis on see pigem tulenenud varasemast "põletamisest" ja/või liiva läbikäimisest mootorist (bensiini või õhufiltri kaudu)

Teema algataja
Bensunäidik

Lugemata postitus Postitas Bensunäidik »

Hea küll, paari päeva pärast üritan kindlasti ära proovida sellise asja! Filterelement on see svamm, kui ma õigesti aru saan? Sellega olen juba proovinud, olen proovinud ilma nendeta ka sõita, aga ikkagi ei muuda midagi, gaasi põhja panen, siis kohe sureb välja jne... No suhteliselt hädas olen juba sellega...:(

Microgrupp
Postitusi: 145
Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Microgrupp »

Minu poolt varem kirjeldatud probleem lõppes meie jaoks karpavahetusega. Uue, "tehaseseades" karpaga sai kõik korda. Vana karpat (millele "mitte midagi ei tehtud"), sai küll vaadatud ja jebitud, aga lõppude lõpuks pole ka meie meestel aega tegeleda tehnilise uurimistööga, igapäevatoimetused vajavad oma. Kokkuvõtteks: pealtnäha oli sellel karpal kõik korras, aga funkama õieti ei hakanud, ja ma tõesti ei tea kas seal puuriti midagi üle või mitte, kas vahetati mõnda vedru või mitte... Omanik ütles, et aga raha võttis see "mittemidagitegija" küll.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”