Ingliskeelne ostu-müügi leping
Moderaator: Moded
Ingliskeelne ostu-müügi leping
Samas on registreerimistunnistusel (V5 või V5C) olemas vastav koht ostu-müügi vormistamiseks. V5C näeb välaja selline. Ostu-müügi puhul vaja täita ära osad 6,8 ja 10 ning müüja saadab siis osad 1-8 DVLA-sse ning sulle annab selle 10-da osa, millega peaks ratta arvele saama võtta. Kuid kas see viimane variant ka väljaspool UK-d toimib, selles ma eriti kindel poleks.
Tänud. Kuid kas see asi nii ei peaks välja nägema?Rene kirjutas:Minuteada tuleb sul DVLA-st (inglise ARK) taotleda oma nimele registreerimistunnistus (V5C). Maksab see 19 naela ja saadetakse tigupostiga vaid UK aadressile.
Samas on registreerimistunnistusel (V5 või V5C) olemas vastav koht ostu-müügi vormistamiseks. V5C näeb välaja selline. Ostu-müügi puhul vaja täita ära osad 6,8 ja 10 ning müüja saadab siis osad 1-8 DVLA-sse ning sulle annab selle 10-da osa, millega peaks ratta arvele saama võtta. Kuid kas see viimane variant ka väljaspool UK-d toimib, selles ma eriti kindel poleks.
1. Valin ratta välja, lepin müüjaga kokku, bronnin ära
2. Küsin VIN koodi ning saadan ARKI päringu kas arvele saab siin võtta.
3. Kannan papi üle ning teen ostu-müügi lepingu
4. Müüja paneb kõik dokumendid mis tal rattal on, koos ostu-müügi lepinguga rattaga kaasa.
5. Ratas jõuab eestisse, lähen koos kõikide asjadega arki ja võtan ratta oma nimele.
Kas on kõik õieti, või on see DVLA asi kohustuslik?
-
- Postitusi: 764
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck / Riga
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 79 korda
Mullu sai tehtud igaks juhuks leping päris mitmes eksemplaris, sest polnud kindel, kas see regamine siin valutult läheb... Läkski valutult ja üleliigne eksemplar lendas pärast paberihunti ning detailselt ei mäleta enam.
Igatahes olid kirjas müüja ja ostja andmed, tsikli andmed, lepingu üld- ja lisatingimused(maksmist puudutav osa) ja müügihind.

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Ehk keegi suudaks ära seletada mida on siis ikkagist vaja teha, et Eestis ei tuleks paberimajandusea probleeme? Minu müüjal on käes "V5 Registration Document"
Samm sammult palun, mida teha tuleks. Tsikkel on bronnitud ning VIN kood käes.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=27776
Oota KUHU sa sellele rattale nüüd järele lähed, UK-sse või Saksamaale? UK numbrid ja SAKSAkeelne ostu-müügi leping???
Saksamaaga on lihtne, transiitnumbrid ja korras, aga UK's on IIRC see ikaldus, et müüja ei saa jätta kindlustust kehtima, sest kindlustus on seal ISIKLIK, mitte sõidukikohane. Ja sinu nimele ei tee seal mitte keegi kindlustust, kuna sa ei ole UK resident. Hea tuttav tõi sealt auto paar aastat tagasi ja tulidki sisuliselt illegaalselt ära, ilma igasugu kindlustuseta... kui mälu ei peta, siis kindlustuse puudumise tõttu ei saanud nad ka transiitnumbreid.
Aga kindlasti on siin tüüpe, kellel on UK-ga isiklikumaid kogemusi.
ollo kirjutas:Oota KUHU sa sellele rattale nüüd järele lähed, UK-sse või Saksamaale? UK numbrid ja SAKSAkeelne ostu-müügi leping???
Saksamaaga on lihtne, transiitnumbrid ja korras, aga UK's on IIRC see ikaldus, et müüja ei saa jätta kindlustust kehtima, sest kindlustus on seal ISIKLIK, mitte sõidukikohane. Ja sinu nimele ei tee seal mitte keegi kindlustust, kuna sa ei ole UK resident. Hea tuttav tõi sealt auto paar aastat tagasi ja tulidki sisuliselt illegaalselt ära, ilma igasugu kindlustuseta... kui mälu ei peta, siis kindlustuse puudumise tõttu ei saanud nad ka transiitnumbreid.
Aga kindlasti on siin tüüpe, kellel on UK-ga isiklikumaid kogemusi.
UK'sse plaan rattale järgi ikka minna krt, siis on küll natuke jama lugu. Kas UK's on ka võimalik transiit numbrit teha ja siis ka kindlustus? Samuti kas kellegil on siis ingliskeelset ostu-müügi lepingut?
VW kirjutas:Samuti kas kellegil on siis ingliskeelset ostu-müügi lepingut?
Ma võtsin siit selle: http://www.ark.ee/atp/doc.php?693 ja tõlkisin ise ära, sobis küll. Kahjuks pole tõlge säilinud
Hans
NightRider kirjutas:Olen toonud UK'st kaks tsiklit ja sõitnud nendega ka läbi kogu Euroopa ilma kindlustuseta ja ilma probleemideta. V5 muidugi käes kui endine omanik selle on taibanud õigel ajal ära toimetada. Väldiksin siiski Eestisse sisenemisel Ikla piiripunkti
Leping mul peaks olema olemas, vaatan täna järele!
Tänud! Mismõttes eelmine omanik õigel ajal ära toimetada? Müüjal on V5 olemas, ning selle peaks ta mulle andma ju? Samuti peaks ta DVLA'd teavitama, et tsikkel läheb expordiks. Samuti kas kellegil on soovitusi milline oleks parim marsruut Londonist Tallinna?
VW kirjutas:NightRider kirjutas:Olen toonud UK'st kaks tsiklit ja sõitnud nendega ka läbi kogu Euroopa ilma kindlustuseta ja ilma probleemideta. V5 muidugi käes kui endine omanik selle on taibanud õigel ajal ära toimetada. Väldiksin siiski Eestisse sisenemisel Ikla piiripunkti
Leping mul peaks olema olemas, vaatan täna järele!
Ajaa, siin oli lihtsalt selline lugu, et telefoni teel ütles müüja, et V5 on olemas jne. aga kui sadams kokku saime, siis lubas hiljem postiga järele saata
Sai selle rattag ära tuldud siiski ja ilma probleemideta
Iklas küll tekkis ühe pagunitele pürgiva seersandi+noorhärraga pikem vaidlus, aga lõpuks pikema kaarega teisest "väravast" ilusti läbi tuldud. Nii, et kõik on teostatav!
Olen eri sõitudel valinud eri marsruudid, et huvitavam oleks. Küll käidud läbi Norra (UK-Norra, Rootsi-Soome-Eesti), küll üle Prantsuse-Saksa-Poola ja ka imelikumaid radasid, sõltub kas kiire ratta toomisega või on mahti ka ringi vaadata!
Terv.
Nightrider
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.